ja en. ik werk tenminste voor mijn geld tot ik hogere frietkunde ga studeren.quote:
maar je kan ook gewoon je werk goed doen en schouderklopje krijgen van je baasquote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
ja en. ik werk tenminste voor mijn geld tot ik hogere frietkunde ga studeren.
niet als kutklanten perse 2 minuten voor sluitingstijd inbellen met hun kutklacht.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar je kan ook gewoon je werk goed doen en schouderklopje krijgen van je baas
en bartjan is een lul die moet met zijn rattenpoten van me af blijven.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maar je kan ook gewoon je werk goed doen en schouderklopje krijgen van je baas
hou gewoon je bek en doe je werkquote:Op maandag 5 februari 2018 20:17 schreef porcupina het volgende:
[..]
niet als kutklanten perse 2 minuten voor sluitingstijd inbellen met hun kutklacht.
je hoort het ook altijd meteen aan hun stem. ja hallo. ik heb daarstraks ook al een keer gebeld...
zak toch helemaal in de stront kutklant. first world problem dat je even geen nikkerodeon kunt kijken.
groetjes porcupina
hou zelf je bek en loop naar de kloten.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hou gewoon je bek en doe je werk
fijne avond
kom vechten danquote:Op maandag 5 februari 2018 20:23 schreef porcupina het volgende:
[..]
hou zelf je bek en loop naar de kloten.
groetjes porcupina
kom zelf vechten.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef porcupina het volgende:
[..]
kom zelf vechten.
verrekte homofiel.
groetjes porcupina
hogere patatkundequote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
zo is het inderdaad. ik wil niet hoeven rennen voor een bus en al helemaal niet een half uur wachten op de volgende.quote:
tenminste iemand die het begrijpt.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:53 schreef jamesdeen het volgende:
Terechte klacht als werknemer
Onterechte klacht als klant
Wie zegt dat?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
[...] je hebt de hele fucking avond de tijd gehad om te bellen, [...]
"werk" je vertelt net dat je je werk dus niet doet.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
Jij hebt er weinig van begrepen.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:17 schreef porcupina het volgende:
[..]
niet als kutklanten perse 2 minuten voor sluitingstijd inbellen met hun kutklacht.
Laat maar zitten die studie, want daar ga je bij voorbaat al niet voor slagen.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:14 schreef porcupina het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Volgens mij is mij dit wel eens overkomen, ik kan er. nog zuur van zijnquote:Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
of ik maak een foutje met het doorverbinden en kan je het verder uitzoeken
Het is Nickelodeonquote:Op maandag 5 februari 2018 20:17 schreef porcupina het volgende:
[..]
je hoort het ook altijd meteen aan hun stem. ja hallo. ik heb daarstraks ook al een keer gebeld...
zak toch helemaal in de stront kutklant. first world problem dat je even geen nikkerodeon kunt kijken.
groetjes porcupina
Dat hedde gij goe opgelost!quote:Op maandag 5 februari 2018 23:29 schreef dl3b het volgende:
Je kan morgen in je nest blijven liggen.
Groetjes,
BartJan.
Leg eens uit dan. Onze ringholbewoner zal het wel weten.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij hebt er weinig van begrepen.
quote:
Feit dat jij , ja, oke, we hebben niet allemaal meer keuzes in het leven, je laat ringeloren door dit soort bellers en alleen maar het toch weer aanneemt omdat de regels in dat callcenter dat voorschrijven i.c.m.bijbehorende targerts die je moet behalen elke week, laat zien dat je niet echt je best doet om een andere/betere baan te zoeken.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:05 schreef porcupina het volgende:
en dan hebben ze een enorme kutvraag die zeker 15 minuten in beslag neemt. belt er zo'n kutwijf letterlijk 2 minuten voor sluitingstijd: ja mijn televisie doet het niet ik kan nikkerodeon niet zien ik krijg mijn kutzoontje niet stil
nee kutklant dan ga ik je niet helpen. je hebt de hele fucking avond de tijd gehad om te bellen, en net als het volgens jou nog net even kan bel je. bel dan maar op tijd met je kutvraag, ik moet ook de bus halen.
dus dan stuur ik je met een kutje in het riet of ik maak een foutje met het doorverbinden en kan je het verder uitzoeken.
klacht klanten die je chagrijnig maken
groetjes porcupina
Echt een topeer, deze werknemerquote:Op maandag 5 februari 2018 20:17 schreef porcupina het volgende:
[..]
groetjes porcupina
Oneens - als klant betaal je voor ALLE zenders, dus ook die ene. Als die niet werkt, is het een wanprestatie van de provider. Maar dan mag je dus als klant zijnde niet bellen tijdens openingstijden? De wereld op zijn kop!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:06 schreef LanaMyst het volgende:
TS heeft gelijk en ze doet gewoon haar werk, echter niet in haar eigen tijd want daar word ze immers niet voor betaald.
2 minuten voor sluitingstijd bellen voor een futiliteit dan vraag je ook om klantonvriendelijkheid. Als nu de hele boel plat zou liggen dan heeft die klant een punt, maar voor één zendertje wat niet werkt......kom op zeg.
Natuurlijk mag een klant dan wel bellen, alleen kan ik me de reactie van TS dan ook wel weer voorstellen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:34 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Oneens - als klant betaal je voor ALLE zenders, dus ook die ene. Als die niet werkt, is het een wanprestatie van de provider. Maar dan mag je dus als klant zijnde niet bellen tijdens openingstijden? De wereld op zijn kop!
Als SERVICE desk geef je dan aan dat je ook een kamer verder kan printen en geef je de uitleg daar bij. 16:59 ben je dan klaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:01 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Natuurlijk mag een klant dan wel bellen, alleen kan ik me de reactie van TS dan ook wel weer voorstellen.
Net als een drammerige gebruiker die om 16:58 belt dat ie niet kan printen terwijl hij ook een kamer verderop kan printen.
je snapt dat ik straks weer verder ga studeren? straks schijt ik hier de hele boel onder, bureau van bartjan als eerst, en dan ga ik lekker drie maanden backpacken en dan studeer ik verder. en daarna moet iedereen mevrouw tegen me zeggen omdat ik jullie anders allemaal onderschijt.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 05:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Feit dat jij , ja, oke, we hebben niet allemaal meer keuzes in het leven, je laat ringeloren door dit soort bellers en alleen maar het toch weer aanneemt omdat de regels in dat callcenter dat voorschrijven i.c.m.bijbehorende targerts die je moet behalen elke week, laat zien dat je niet echt je best doet om een andere/betere baan te zoeken.
jij verwacht ook dat je nog in een restaurant kan aanschuiven 2 minuten voor de keuken dicht gaat?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:34 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Oneens - als klant betaal je voor ALLE zenders, dus ook die ene. Als die niet werkt, is het een wanprestatie van de provider. Maar dan mag je dus als klant zijnde niet bellen tijdens openingstijden? De wereld op zijn kop!
Bans worden hier niet besprokenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 14:40 schreef Samuel24 het volgende:
als dit toch geen troll is..... dan ben ik Albert Einstein.
ooh wacht...ze heeft ook al een ban gekregen en alles...waarom verbaast mij dit toch niet?
Mapimaquote:Op dinsdag 6 februari 2018 14:40 schreef Samuel24 het volgende:
als dit toch geen troll is..... dan ben ik Albert Einstein.
ooh wacht...ze heeft ook al een ban gekregen en alles...waarom verbaast mij dit toch niet?
ja maar ik zag het toevallig. vandaar...iedereen kan het zien hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 14:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Bans worden hier niet besproken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |