Dat zei je moeder ook over jou.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
zoo. dit valt mij toch zo tegen joh. jammer.
vogeltjesdans je valt mij echt de hele tijd lastig. ik voel mij nu onheus bejegend.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook over jou.
Kijk naar jezelf, shemale stuk TDOTP vreten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:22 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
vogeltjesdans je valt mij echt de hele tijd lastig. ik voel mij nu onheus bejegend.
en quoten kan je ook al niet.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, shemale stuk TDOTP vreten.
Ik denk dat er nog veel meer lui zich kapotlachen als ze jou zien. Met je vaginagezicht,quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]ooh vogeltjesdans, ik lach mij toch iedere keer weer het aap om jou he.
vaginagezicht nog wel?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog veel meer lui zich kapotlachen als ze jou zien. Met je vaginagezicht,
Voor het geld hoef je het ook niet te doen.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:26 schreef Hamzoef het volgende:
Klantenservicemedewerkers die klantonvriendelijk zijn.
Ga dan gewoon ander werk zoeken. uitkerinkje pakken
dat vraag ik me nou juit de hele tijd van jou af.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:58 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
vaginagezicht nog wel?pffffffffffhahahaha
die is goed. give me a break please!
![]()
zijn al die Brabantse jongens (incl jij) daar bij jouw woonplaats zo agressief en opgefokt ofzo ? (sorry Limburg bedoel ik)
nee hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:09 schreef porcupina het volgende:
[..]
dat vraag ik me nou juit de hele tijd van jou af.
jij komt hier over als een debiel, niet hij. beetje aandacht tekort, jochie?
eindelijk iemand die het snapt ansich. als ik nou goed betaald werd had ik daar geen moeite mee. maar voor 9,80 per uur doe ik echt geen stap extra. degene die dat wel doet moet zich maar eens afvragen of hij wel goed snik is.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je het ook niet te doen.
Ah, daar heb je onze kuttekortkomende holbewoner ook weer met zijn standaard seksverhaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:47 schreef Atak het volgende:
Als TS de seksindustrie in te gaan dan wil ik wel een truukje op haar doen en dan beloof ik dat ik op tijd wegga
Door zielig te doen raak jij echt niet in de broek van TS.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, daar heb je onze kuttekortkomende holbewoner ook weer met zijn standaard seksverhaal.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Door zielig te doen raak jij echt niet in de broek van TS.
maar hij denk van wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Terwijl vogeltjesdans zit te masturberen op die waangedachten neuken wij TS gewoon voor paar tientjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:51 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
maar hij denk van wel.nou ja...laat hem maar lekker in die waan.
nou, in ieder geval veel liever hij dan jij met je korte piemeltje. veel korter dan dat van jou kan het niet zijn als ik je seksuele frustratie zo van je berichten aflees.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:50 schreef Atak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Terwijl vogeltjesdans zit te masturberen op die waangedachfen neuken wij TS gewoon voor paar tientjes.
Jullie betalen echt voor seks?? Stelletje kneuzenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Terwijl vogeltjesdans zit te masturberen op die waangedachten neuken wij TS gewoon voor paar tientjes.
de enige die hier wat tekort komt zijn jullie twee zie ik, dus word homo ofzo. ergens anders las ik al dat je toch al shemale neigingen hebt dus dat komt vast goed. tot dan succes met volstoten van je sok.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:54 schreef Samuel24 het volgende:
[..]![]()
volgens mij komt porcupina gewoon echt piemel tekort hoor.
dat mens heeft duidelijk een dikke piemel nodig.
Na mijn 19 cm ga je echt niet terug naar een vogeltjespiemel hoor. Kruisig je aan mijn pik als Jezus bitch.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:53 schreef porcupina het volgende:
[..]
nou, in ieder geval veel liever hij dan jij met je korte piemeltje. veel korter dan dat van jou kan het niet zijn als ik je seksuele frustratie zo van je berichten aflees.
groetjes porcupina
laat zitten joh, die seksueel gefrustreerde kneuzen zijn de aandacht niet waardquote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jullie betalen echt voor seks?? Stelletje kneuzen
Ze is erg frusti. Komt waarschijnlijk door piemel tekort. Als ze zelfs ja zegt tegen een looser als vogeltjesdans dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:54 schreef Samuel24 het volgende:
[..]![]()
volgens mij komt porcupina gewoon echt piemel tekort hoor.
dat mens heeft duidelijk een dikke piemel nodig.
Nou. Als ze het aanbied en ze ziet er leuk uit wat natuurlijk een grote vraag is gezien ze piemel tekort komt waarom zou ik haar dan niet de bed in rammen?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jullie betalen echt voor seks?? Stelletje kneuzen
mag ik vragen als jij kaal benquote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:04 schreef Samuel24 het volgende:
tja...daar moet gewoon een piemel in he...
???quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:05 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij kaal ben
de bed?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou. Als ze het aanbied en ze ziet er leuk uit wat natuurlijk een grote vraag is gezien ze piemel tekort komt waarom zou ik haar dan niet de bed in rammen?
De kutallochtoon atak en de grootste debiel shemale24 samen in een topic, wat denk je zelf?quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:04 schreef porcupina het volgende:
[..]
had ik al je moeder gezegd?
groetjes porcupina
Altijd meer dan een uitkering. En zichzelf respecterend iemand wil toch zijn eigen broekriem omhoog houden?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Voor het geld hoef je het ook niet te doen.
Nee. Dit mens is nog veel gestoorder. Een infantiele homohatende trut met een obsessie voor het woord "poep".quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |