abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 februari 2018 @ 23:08:10 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176960373


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176960428
Tijd om alles te verkopen.
pi_176960448
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:10 schreef BadVlad het volgende:
Tijd om alles te verkopen.
Te laat, crypto is over. Niemand wil het meer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 4 februari 2018 @ 23:11:35 #4
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176960452
Nog even wachten tot alles iets lager staat en dan pas verkopen.
pi_176960522
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:11 schreef SugeLucky het volgende:
Nog even wachten tot alles iets lager staat en dan pas verkopen.
Lambo of Rekt
pi_176960539
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:11 schreef SugeLucky het volgende:
Nog even wachten tot alles iets lager staat en dan pas verkopen.
Oke, ik wacht nog eventjes.
  zondag 4 februari 2018 @ 23:14:34 #7
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176960542
En als alles een stuk hoger staat, proberen terug te kopen met een Amerikaanse creditkaart.
pi_176960550
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:14 schreef SugeLucky het volgende:
En als alles een stuk hoger staat, proberen terug te kopen met een Amerikaanse creditkaart.
_O- _O-

Mensen die met een creditcard crypto kopen :')

Dan ben je toch echt niet goed bij je paasei.
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 23:15:40 #9
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176960575
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:14 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O-

Mensen die met een creditcard crypto kopen :')

Dan ben je toch echt niet goed bij je paasei.
waarom niet?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176960592
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:15 schreef Oscar. het volgende:

[..]

waarom niet?
Geld lenen om in iets te steken was dusdanig volatiel is vind ik niet verstandig.
pi_176960622
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 4 februari 2018 @ 23:18:51 #12
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176960654
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:15 schreef Oscar. het volgende:

[..]

waarom niet?
Het is kennelijk geen geld wat je kan missen als je er krediet van een instantie voor nodig hebt om ze aan te schaffen.
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 23:19:55 #13
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176960682
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:18 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het is kennelijk geen geld wat je kan missen als je er krediet van een instantie voor nodig hebt om ze aan te schaffen.
Vergeet ff niet dat betalingen in Amerika zowat alleen maar met CC kunnen gedaan worden.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 4 februari 2018 @ 23:21:24 #14
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176960720
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:19 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Vergeet ff niet dat betalingen in Amerika zowat alleen maar met CC kunnen gedaan worden.
In Amerika schijn je ook geen aandelen en loterijloten met creditcard te kunnen kopen. Dat dit dus voor crypto ook ingevoerd gaat worden, lijkt me niet verwonderlijk.
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 23:24:22 #15
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176960768
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:21 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

In Amerika schijn je ook geen aandelen en loterijloten met creditcard te kunnen kopen. Dat dit dus voor crypto ook ingevoerd gaat worden, lijkt me niet verwonderlijk.
Dat hangt van je creditcardmaatschappij en je staat af
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 4 februari 2018 @ 23:24:30 #16
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176960771
Ik voel me volatiel man. Ff een zak chips pakken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176960792
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:16 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Geld lenen om in iets te steken was dusdanig volatiel is vind ik niet verstandig.
Dat is ook de reden dat die Amerikaanse banken dat vanaf nu willen verbieden, mensen die met een creditcard bitcoin kopen op een ongunstig moment kunnen nog voordat ze hebben betaald al in de min staan qua waarde. En dan komt einde van de maand de creditcard afrekening. Groot risico voor de bank die eigenlijk geld voorschiet
pi_176960797
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:24 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Dat hangt van je creditcardmaatschappij en je staat af
Vind jij dat je wel crypto met je creditcard moet kunnen kopen?
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 23:26:40 #19
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176960817
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:26 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Vind jij dat je wel crypto met je creditcard moet kunnen kopen?
ja.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176960828
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:25 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat die Amerikaanse banken dat vanaf nu willen verbieden, mensen die met een creditcard bitcoin kopen op een ongunstig moment kunnen nog voordat ze hebben betaald al in de min staan qua waarde. En dan komt einde van de maand de creditcard afrekening. Groot risico voor de bank die eigenlijk geld voorschiet
Dat is natuurlijk niet waarom ze het écht blokkeren.
pi_176960875
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:26 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ja.
Waarom? Het is zo fraude gevoelig.
pi_176960876
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:25 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat die Amerikaanse banken dat vanaf nu willen verbieden, mensen die met een creditcard bitcoin kopen op een ongunstig moment kunnen nog voordat ze hebben betaald al in de min staan qua waarde. En dan komt einde van de maand de creditcard afrekening. Groot risico voor de bank die eigenlijk geld voorschiet
Je moet niet zo naief zijn om te denken dat de bank dit doet om de klant te beschermen he.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 23:30:15 #23
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176960909
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:29 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom? Het is zo fraude gevoelig.
Alles online is fraudegevoelig. Stoppen met internet dan
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 4 februari 2018 @ 23:30:16 #24
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_176960910
Bulltrap of een dead cat bounce nu.
pi_176960913
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je moet niet zo naief zijn om te denken dat de bank dit doet om de klant te beschermen he.
Betekent ook weer niet dat het bepaalde mensen kan beschermen. :+ Maar dan praten we in rondjes.
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 23:30:57 #26
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176960926
quote:
14s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:30 schreef Geranium_Opa het volgende:
Bulltrap of een dead cat bounce nu.
vriezen of dooien
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176960942
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je moet niet zo naief zijn om te denken dat de bank dit doet om de klant te beschermen he.
Zal beiden zijn maar de hoofdreden zal wel iets zijn als dat ze cryptocurrency als een bedreiging zien voor hun eigen bestaan op de langere termijn
pi_176960943
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:30 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Alles online is fraudegevoelig. Stoppen met internet dan
Zo zwart-wit is het niet en meteen zo overdrijven doet je argument geen goed imo.

Lees dit reddit topic, daar lopen heel wat meer Amerikanen rond en die hebben er meer ervaring mee.
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 februari 2018 @ 23:32:51 #29
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176960978
Bear bull cat, altijd leuk als mensen doen alsof ze precies weten wat er aan het handje is..... Iedereen roept maar wat en als je veel verschillende dingen roept heb je vast ook wel eens gelijk.
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 23:33:03 #30
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176960983
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:31 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Zo zwart-wit is het niet en meteen zo overdrijven doet je argument geen goed imo.

Dom lullen ook niet
https://www.visaeurope.com/making-payments/verified-by-visa/

quote:
fraud is relatively rare. It accounts for only around 0.04% of total spend on Visa cards in Europe. So, it’s important to put card fraud in context.

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176961009
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:14 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O-

Mensen die met een creditcard crypto kopen :')

Dan ben je toch echt niet goed bij je paasei.
Je moet best geld van je creditcard naar een margin account mogen storten. Heerlijk toch met geleend geld in een margin account Bitcoins kopen!

Handelen met geleend geld zoals de big boys!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176961017
pi_176961018
quote:
Ik zie de relevantie van dit cijfer niet in.
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 23:35:40 #34
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176961040
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:34 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik zie de relevantie van dit cijfer niet in.
Daar kan ik niets aan doen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176961050
Nieuwe trend mensen, de 23:00 bounce!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176961054
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:35 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Daar kan ik niets aan doen.
Het gaat over fraude cijfers bij online aankopen met VISA in Europa.

Daar zijn dus al de niet toegestane aankopen, zoals aandelen, uit gehaald omdat ze fraude gevoelig zijn. Dat zegt niks over de fraude gevoeligheid van crypto aankopen met een creditcard an sich.

Hier een relevant, oud artikel, over creditcard aankopen en crypto. Die charge backs worden door de toenemende populariteit van crypto en mensen die er alleen instappen als speculant gewoon teveel gedoe voor de ondernemingen.

https://www.coindesk.com/how-fraud-sunk-bitcoin-exchange/
pi_176961091
quote:
14s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:30 schreef Geranium_Opa het volgende:
Bulltrap of een dead cat bounce nu.
9K+ morgenochtend, moon in maart.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Eindredactie Games zondag 4 februari 2018 @ 23:38:34 #38
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176961093
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:36 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Het gaat over fraude cijfers bij online aankopen met VISA in Europa.

Daar zijn dus al de niet toegestane aankopen, zoals aandelen, uit gehaald omdat ze fraude gevoelig zijn. Dat zegt niks over de fraude gevoeligheid van crypto aankopen met een creditcard an sich.
Sinds wanneer is dit verboden dan?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176961129
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

9K+ morgenochtend, moon in maart.
Alles verkocht, morgen crashen we dus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176961141
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:38 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dit verboden dan?
Ik ken geen grote broker die creditcard aankopen accepteert. Er zal vast een klein kantoortje ergens zijn dat het doet, maar er is een reden dat het geen gebruik is.

Lees anders dat coindesk artikel in mijn edit even.
  zondag 4 februari 2018 @ 23:42:11 #41
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_176961161
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

9K+ morgenochtend, moon in maart.
Hoop het niet , wil terugkopen op 6 a 7 K
pi_176961180
waarom denken jullie dat hij verder gaat zakken
Lambo of Rekt
pi_176961199
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:42 schreef EggsTC het volgende:
waarom denken jullie dat hij verder gaat zakken
Omdat ze uitgestapt zijn en nu een nieuw koopmoment zoeken. _O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 februari 2018 @ 23:45:11 #44
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176961212
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:42 schreef EggsTC het volgende:
waarom denken jullie dat hij verder gaat zakken
Omdat ze aan het gokken zijn denken ze niet, hopen ze alleen maar.
pi_176961228
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:32 schreef Kyran het volgende:
Bear bull cat, altijd leuk als mensen doen alsof ze precies weten wat er aan het handje is..... Iedereen roept maar wat en als je veel verschillende dingen roept heb je vast ook wel eens gelijk.
pi_176961251
Omdat de bounces steeds minder zijn, er geen volume is en we nog niet in de capitulatie phase zijn beland. Daarom gok ik ook dat we nog verder zullen zakken
pi_176961260
quote:
14s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:30 schreef Geranium_Opa het volgende:
Bulltrap of een dead cat bounce nu.
Dode kat hoop ik. Als je vanaf 7:30 een bizar constante downtrend, telkens iets minder hoog pieken en iets lager dippen
pi_176961282
En wat nou als de prijs van Bitcoin nog weken blijft uitkomen boven de 8k? Dan zou je toch zeggen dat je een bodem hebt gevonden
pi_176961382
Edit: fuck, verkeerde topic, deze is voor shitposts

:')duim omhoog
  zondag 4 februari 2018 @ 23:59:10 #50
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176961384
Kopen met een cc is niks mis mee, mits je eerst geld op je cc stort. Zo koop je sneller crypto. Het is meteen verwerkt.
pi_176961423
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:59 schreef kthxbye het volgende:
Edit: fuck, verkeerde topic, deze is voor shitposts

:')duim omhoog
ja godver
was net aan het lezen

post effe in het goede topique dan
pi_176961516
Geen capitulatie?

Er is zat capitulatie, een paar uur geleden is er nog iemand gecapituleerd op een 7k btc long die door cash buys werd opgekocht
  maandag 5 februari 2018 @ 00:25:53 #53
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_176961722
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 16:41 schreef up7 het volgende: [..] Heel veel handel in altcoins gaat via btc en als btc dan daalt gebeurd hetzelfde met veel altcoins.
Net voor het weekend deze screenshot gemaakt :) :

I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 00:26:29 #54
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176961732
Super Bowl tijd fuck crypto :)
pi_176961779
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 00:26 schreef Kyran het volgende:
Super Bowl tijd fuck crypto :)
SuperBowl die mooie reclame tussendoor heeft voor Bitcoin en crypto. And up we go, maar voor hoelang weet je nooit
pi_176962836
Als de dip nog flink doorzet deze maand klopt dit plaatje toch aardig

pi_176963117
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 02:09 schreef Geranium_Opa het volgende:
Als de dip nog flink doorzet deze maand klopt dit plaatje toch aardig

[ afbeelding ]
Maart:
pi_176963129
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 00:25 schreef Sosa het volgende:

[..]

Net voor het weekend deze screenshot gemaakt :) :

[ afbeelding ]
Ze kunnen net zo goed alle coins samen als 1 coin listen.
  maandag 5 februari 2018 @ 03:10:52 #59
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176963267
Tijd voor een nieuwe stuitert?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 03:16:38 #60
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176963300
BTC wil graag door die 8k zakken merk ik. Iedere keer weer terug en een poging wagen.
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 07:43:16 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176965009
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 21:49 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Zou dit zo nog een keer lezen.
Ik heb dit weekend meerdere malen die meme gezien. Ik bleef keihard lachen.

WASU WASU WASU WASU WASU WASU WASU WASU WASU WASSUUP!!!!!!!!!!!!!!

_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176965122
Denk dat dit de bodem was, mits er geen groot negatief nieuw nieuws naar buiten komt.

Alle FUD-sellers hebben al verkocht, er zullen maar weinig holders zijn die wel plotseling verkopen als we naar 7500 gaan, of 7000 of 6500. Lage volumes (= goed teken voor een bodem, want dat betekent weinig sellers), duidelijke Bearish convergence, de meeste sellers op dit moment zijn vermoedelijk shorters en dat draagt enkel bij aan een short squeeze later deze week.
pi_176965134


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 08:01:36 ]
pi_176965136
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 07:58 schreef MrMiguel het volgende:
Denk dat dit de bodem was, mits er geen groot negatief nieuw nieuws naar buiten komt.

Alle FUD-sellers hebben al verkocht, er zullen maar weinig holders zijn die wel plotseling verkopen als we naar 7500 gaan, of 7000 of 6500. Lage volumes (= goed teken voor een bodem, want dat betekent weinig sellers), duidelijke Bearish convergence, de meeste sellers op dit moment zijn vermoedelijk shorters en dat draagt enkel bij aan een short squeeze later deze week.
Dat roept iedereen al sinds we van 20 naar 18 naar 17 naar 16 naar 15 naar 14 naar 13 naar 13 naar 11 naar 10 naar 9 en nu naar 8 zijn gegaan

Bereid je er maar op voor dat we 3k op de borden gaan zien.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176965181
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 07:58 schreef MrMiguel het volgende:
Denk dat dit de bodem was, mits er geen groot negatief nieuw nieuws naar buiten komt.

Alle FUD-sellers hebben al verkocht, er zullen maar weinig holders zijn die wel plotseling verkopen als we naar 7500 gaan, of 7000 of 6500. Lage volumes (= goed teken voor een bodem, want dat betekent weinig sellers), duidelijke Bearish convergence, de meeste sellers op dit moment zijn vermoedelijk shorters en dat draagt enkel bij aan een short squeeze later deze week.
We hebben alleen wel wat buyers nodig, die zijn er ook niet.
pi_176965196
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:05 schreef kthxbye het volgende:

[..]

We hebben alleen wel wat buyers nodig, die zijn er ook niet.
Na de introductie van wetgeving kan het institutionele geld ook officieel beginnen ;)
pi_176965311
Waar komt die Viacoin pump nou ineens weer weg? :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176965328
Op binance nu onder de 8K... ben echt heel erg benieuwd :')
  maandag 5 februari 2018 @ 08:35:13 #69
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176965355
quote:
4s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:19 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Vergeet ff niet dat betalingen in Amerika zowat alleen maar met CC kunnen gedaan worden.
Moet je eens proberen je electriciteitsrekening te betalen in Amerika. Daar hebben ze amper internetbankieren.

Maatje van me woont in de US, die kan gewoon 1x per maand naar het bankkantoor om al z'n betalingen te doen :'). Met je rekeningen onder de arm naar de bank, ga je aan de balie zitten en de bankmedewerker die gaat stuk voor stuk je betalingen invoeren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176965373
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Moet je eens proberen je electriciteitsrekening te betalen in Amerika. Daar hebben ze amper internetbankieren.

Maatje van me woont in de US, die kan gewoon 1x per maand naar het bankkantoor om al z'n betalingen te doen :'). Met je rekeningen onder de arm naar de bank, ga je aan de balie zitten en de bankmedewerker die gaat stuk voor stuk je betalingen invoeren.
Wat een mega ouderwetse gang van zaken. Ineffecientheid druipt er van af.
Dit is dus de reden dat Nederland redelijk voorop loopt qua techniek & ontwikkeling.
Altijd blijven vragen of het niet beter en sneller kan.
pi_176965481
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:07 schreef MrMiguel het volgende:

[..]

Na de introductie van wetgeving kan het institutionele geld ook officieel beginnen ;)
bonussen van wall street liggen ook nog op de plank.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176965517
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:37 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Wat een mega ouderwetse gang van zaken. Ineffecientheid druipt er van af.
Dit is dus de reden dat Nederland redelijk voorop loopt qua techniek & ontwikkeling.
Altijd blijven vragen of het niet beter en sneller kan.
Maar je krijgt er wel een land vol met klagerts en zeikerts van :)
  maandag 5 februari 2018 @ 08:54:49 #74
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176965519
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:50 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

bonussen van wall street liggen ook nog op de plank.
Die bonussen zijn allang opgesnoven en verdwenen in de slipjes van vuighe strippers
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176965540
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:31 schreef sandertjuh het volgende:
Op binance nu onder de 8K... ben echt heel erg benieuwd :')
au
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176965547
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:26 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Vind jij dat je wel crypto met je creditcard moet kunnen kopen?
Ja, zo doe ik het ook. Zij het dat ik dan direct de creditcard maatschappij betaal, dus ik leen verder niets. Het is gewoon een snelle en internationale manier van betalen.

Hoe moeten Amerikanen straks nog crypto's kopen? Ze hebben daar nauwelijks alternatieven zoals wij hier iDeal hebben en ook Paypal kun je nauwelijks gebruiken voor het kopen van crypto's.

Gelukkig blijft Mastercard het wel supporten, kan ook niet anders want ze hebben iets te doen met Ripple.
pi_176965637
Iemand hier die nog gaat bijkopen?

Ik ben echt te laf. Van het weekend met m'n dronken harses nog een paar k overgemaakt naar kraken, alleen durf ik er nu niks meer van te kopen. :')

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 09:10:51 ]
pi_176965684
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:07 schreef Luppie0110 het volgende:
Iemand hier die nog gaat bijkopen?

Ik ben echt te laf. Van het weekend met m'n dronken harses nog een paar k overgemaakt naar kraken, alleen durf ik er nu niks meer van te kopen. :')
Ja hoor, ik koop wel bij. Als BTC 3k aantikt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 5 februari 2018 @ 09:14:09 #80
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176965717
daar gaan we dan!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176965765
4k zou dat 80% crash grens zijn.
pi_176965787
Voorlopig goed gegokt, laat m dan nu ook maar hard door fib 61.8 vallen *O*
pi_176965789
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:19 schreef Roellie80 het volgende:
Voorlopig goed gegokt, laat m dan nu ook maar hard door fib 61.8 vallen *O*
t zit er tegenaan, wat heb je gegokt dan?
Lambo of Rekt
pi_176965800
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:19 schreef Roellie80 het volgende:
Voorlopig goed gegokt, laat m dan nu ook maar hard door fib 61.8 vallen *O*
Ja en dan? Dat willen we toch niet :P
pi_176965824
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

t zit er tegenaan, wat heb je gegokt dan?
De vorige bounce van dit level was niet niet sterk, er is te weinig volume. De analisten die ik volg zijn het er wel over eens dat 8k niet houdbaar is. De volgende support zit rond de 4.5k

Ik heb op $8400 65% omgezet naar tether. Als ik hiermee nou weer kan instappen op 4.5k ben ik een blij man :)
pi_176965840
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

De vorige bounce van dit level was niet niet sterk, er is te weinig volume. De analisten die ik volg zijn het er wel over eens dat 8k niet houdbaar is. De volgende support zit rond de 4.5k

Ik heb op $8400 65% omgezet naar tether. Als ik hiermee nou weer kan instappen op 4.5k ben ik een blij man :)
En morgen klapt tether
  maandag 5 februari 2018 @ 09:24:04 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176965841
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

De vorige bounce van dit level was niet niet sterk, er is te weinig volume. De analisten die ik volg zijn het er wel over eens dat 8k niet houdbaar is. De volgende support zit rond de 4.5k

Ik heb op $8400 65% omgezet naar tether. Als ik hiermee nou weer kan instappen op 4.5k ben ik een blij man :)
Is dit geen wishfull thinking? Die analisten weten het natuurlijk ook niet. En waarom zou hij naar 4K5 gaan en dan weer omhoog?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176965863
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

De vorige bounce van dit level was niet niet sterk, er is te weinig volume. De analisten die ik volg zijn het er wel over eens dat 8k niet houdbaar is. De volgende support zit rond de 4.5k

Ik heb op $8400 65% omgezet naar tether. Als ik hiermee nou weer kan instappen op 4.5k ben ik een blij man :)
Tether zou ik ook niet helemaal fijn van slapen eerlijk gezegd.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176965865
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

De vorige bounce van dit level was niet niet sterk, er is te weinig volume. De analisten die ik volg zijn het er wel over eens dat 8k niet houdbaar is. De volgende support zit rond de 4.5k

Ik heb op $8400 65% omgezet naar tether. Als ik hiermee nou weer kan instappen op 4.5k ben ik een blij man :)
tether :')
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176965866
Ik droomde dat btc op $400 stond en VEN op $40 :')
pi_176965911
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Tether zou ik ook niet helemaal fijn van slapen eerlijk gezegd.
Weet je waar ik niet fijn van slaap? Dat 7 januari achter ons ligt verdomme
pi_176965918
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Is dit geen wishfull thinking? Die analisten weten het natuurlijk ook niet. En waarom zou hij naar 4K5 gaan en dan weer omhoog?
Omdat de eerdere weerstand rond de 4k5 zat. En dan zien we wel weer verder. Hij zal op een gegeven moment echt wel bouncen met voldoende volume. Hoe lager, hoe goedkoper ik weer kan instappen. En als dit de ATL was heb ik maar weer 20k profit gepakt, ook niet verkeerd
pi_176965954
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
k

Ik heb op $8400 65% omgezet naar tether.
Als tether nog bestaat, that is. Beetje van de regen in de drup lijkt me
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176965961
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Weet je waar ik niet fijn van slaap? Dat 7 januari achter ons ligt verdomme
Jup, we hebben voorlopig verkeerd gegokt denk ik
pi_176965999
Ik durf ook niet in tether nu... Dat kan ook zomaar uitgezet worden ja.
Lambo of Rekt
pi_176966000
Gewoon holden mannen.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 5 februari 2018 @ 09:39:14 #97
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176966030
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik droomde dat btc op $400 stond en VEN op $40 :')
VEN op 40 _O_
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 5 februari 2018 @ 09:40:26 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176966045
Tether durf ik inderdaad ook niet aan. Ik heb het meeste nog op binance staan, maar ik denk dat niet meer traden de veiligste keuze is. Ik wacht nog even af of FUN nog iets gaat doen tijdens hun event of niet. Zo wel dan gooi ik ze er uit, zo niet dan gooi ik alle coins naar MEW en zie ik het over een aantal maanden wel weer :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176966068
FUN gaat nog meer dalen tijdens/na het event......er is geen nieuws nml
pi_176966072
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:42 schreef Predator38 het volgende:
FUN gaat nog meer dalen tijdens/na het event......er is geen nieuws nml
Die bittrex delisting is killing geweest voor fun
Lambo of Rekt
pi_176966094
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die bittrex delisting is killing geweest voor fun
komt wel weer goed, maar voorlopig is het even geen FUN.
ik ben trouwens wel FAN van FUN ;)
pi_176966118
Ik ben wel fan van meerdere coins maar zolang Bitcoin het minder doet zie je langzaam alles verdampen lijkt het wel. Hopelijk doet Bitcoin ook dit keer weer hetzelfde als afgelopen jaren en zien we wat herstel over de komende maanden
pi_176966134
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 07:59 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176966165
Met FUN heb ik ook de totaal verkeerde gok genomen lijkt het, wanneer is dat event?
  maandag 5 februari 2018 @ 09:49:46 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176966176
Is er nog toekomst voor deze altcoins, want dan hoddle ik wel. Anders kan je beter nu uitstappen als ik je nog wat geld wilt.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 5 februari 2018 @ 09:50:15 #106
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176966185
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:49 schreef Apekoek het volgende:
Met FUN heb ik ook de totaal verkeerde gok genomen lijkt het, wanneer is dat event?
Vanaf morgen t/m donderdag
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176966188
quote:
15s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er nog toekomst voor deze altcoins, want dan hoddle ik wel. Anders kan je beter nu uitstappen als ik je nog wat geld wilt.

:{²
nee, er is geen toekomst meer, beter uitstappen en hier weg blijven :W
  maandag 5 februari 2018 @ 09:50:43 #108
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176966199
quote:
15s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er nog toekomst voor deze altcoins, want dan hoddle ik wel. Anders kan je beter nu uitstappen als ik je nog wat geld wilt.

:{²
Verkoop alles, heb je ook gene reden meer om hier te blijven posten :W
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176966206
quote:
15s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er nog toekomst voor deze altcoins, want dan hoddle ik wel. Anders kan je beter nu uitstappen als ik je nog wat geld wilt.

:{²
nee alles dood
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 5 februari 2018 @ 09:52:14 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176966235
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

nee alles dood
Ok, dan overweeg ik nu in te stappen. Is een goed instapmoment nl.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 5 februari 2018 @ 09:54:14 #111
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176966262
Ik zit er zelf ondertussen ook wat anders dan een paar maanden geleden. Destijds had ik bij een dip als deze zonder twijfel fiat toegevoegd. Nu ligt dat toch anders: komt er wel een (echt) herstel?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176966289
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:54 schreef XDo het volgende:
Ik zit er zelf ondertussen ook wat anders dan een paar maanden geleden. Destijds had ik bij een dip als deze zonder twijfel fiat toegevoegd. Nu ligt dat toch anders: komt er wel een (echt) herstel?
Regulatie kun je zien als het volwassen worden van de markt. Helemaal verbieden zal de overheid toch niet kunnen. Maar de stemming kan nog wel even pessimistisch blijven tot aan de volgende moon, die moon kan daarom nog even op zich laten wachten helaas.

Na duidelijke regulatie zonder verbod durven Henk en Ingrid ook mee te doen.
pi_176966322
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:54 schreef XDo het volgende:
Ik zit er zelf ondertussen ook wat anders dan een paar maanden geleden. Destijds had ik bij een dip als deze zonder twijfel fiat toegevoegd. Nu ligt dat toch anders: komt er wel een (echt) herstel?
In mei is de dip voorbij.
pi_176966332
quote:
15s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, dan overweeg ik nu in te stappen. Is een goed instapmoment nl.

:{²
_O-
pi_176966340
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:55 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Regulatie kun je zien als het volwassen worden van de markt. Helemaal verbieden zal de overheid toch niet kunnen. Maar de stemming kan nog wel even pessimistisch blijven tot aan de volgende moon, die moon kan daarom nog even op zich laten wachten helaas.

Na duidelijke regulatie zonder verbod durven Henk en Ingrid ook mee te doen.
Henk en Ingrid voegen amper nog wat toe aan de koersen.....hou toch op man
De whales bepalen alles, net zoals op wall street
  maandag 5 februari 2018 @ 10:02:04 #116
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176966395
Hoe zit het met die grens van 7700? Een aantal FOK!ers spraken hierover?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 10:03:28 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176966414
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:59 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Henk en Ingrid voegen amper nog wat toe aan de koersen.....hou toch op man
De whales bepalen alles, net zoals op wall street
Je onderschat de kracht van miljoenen Henks en Ingrids.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176966438
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je onderschat de kracht van miljoenen Henks en Ingrids.
ja die wachten ook op "regulatie" _O-
  maandag 5 februari 2018 @ 10:07:43 #119
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176966480
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:59 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Henk en Ingrid voegen amper nog wat toe aan de koersen.....hou toch op man
De whales bepalen alles, net zoals op wall street
Ook op WS is het niet zo dat institutionele beleggers en hedgefunds de index structureel verslaan hoor! Gemiddeld genomen dan.
Natuurlijk maken Henk en Ingrid helemaal geen winst, maar dat komt omdat ze vaak te laat instappen (top van de hype), te vaak handelen (transactiekosten) en te lang blijven vasthouden wanneer een aandeel door het putje gaat (HODL).
Die whales beconcurreren elkaar ook en zijn net zo goed als H&I niet in staat om de markt te voorspellen. Bovendien is de cryptomarkt veel te klein om voor hun echt interessant te zijn. Misschien als curiositeit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176966488
en weer een bounce op 7800 _O-

even kijken hoe sterk die word
pi_176966506
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:08 schreef Predator38 het volgende:
en weer een bounce op 7800 _O-

even kijken hoe sterk die word
Hij blijft er tot nu toe mooi boven hangen elke keer
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 10:11:58 #122
18653 crew  D.
pi_176966536
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:50 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nee, er is geen toekomst meer, beter uitstappen en hier weg blijven :W
Ben bang dat zolang mensen op hem blijven reageren hij nog wel blijft rondhangen. Bij hem op de afdeling heeft ie weinig aanspraak. Alleen die verpleegster die 2x daags zijn pillen brengt, maar die is minder spraakzaam nadat hij haar heeft proberen te bijten.
  maandag 5 februari 2018 @ 10:13:10 #123
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176966551
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:11 schreef D. het volgende:

[..]

Ben bang dat zolang mensen op hem blijven reageren hij nog wel blijft rondhangen. Bij hem op de afdeling heeft ie weinig aanspraak. Alleen die verpleegster die 2x daags zijn pillen brengt, maar die is minder spraakzaam nadat hij haar heeft proberen te bijten.
Bansheeboy? nee dat is een erg intelligente jongen. Ik heb hem nooit ontmoet maar de wijsheid straalt van zijn posts af.

edit:

:{ 2

edit: verdulleme

edit: :{²
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176966554
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:09 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Hij blijft er tot nu toe mooi boven hangen elke keer
kwestie van tijd denk ik voordat ie er door gaat.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176966603
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:13 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

kwestie van tijd denk ik voordat ie er door gaat.
Is er nu al wat door heen gegaan en weer terug omhoog.

Ben het eens met je opmerking, andere scenario wat ik echter ook in mijn achterhoofd heb is dat ie er aan de bovenkant vandoor gaat ;)

edit: ook wel mooi als je dan googled, allemaal theorieën over een double bottom, maar de triple en quattro kan ook..
pi_176966661
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:17 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Is er nu al wat door heen gegaan en weer terug omhoog.

Ben het eens met je opmerking, andere scenario wat ik echter ook in mijn achterhoofd heb is dat ie er aan de bovenkant vandoor gaat ;)

edit: ook wel mooi als je dan googled, allemaal theorieën over een double bottom, maar de triple en quattro kan ook..
hij is niet eens zoveel omhoog gegaan na de vorige dip. ik had wel een pump naar 10k verwacht. dit ziet er zwak uit naar mijn mening.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176966665
het aantal bitcoin transacties is momenteel ook erg laag vergeleken met een maand terug, toen waren er geregeld 180000 unconfirmed transactions, nu 27000

https://blockchain.info/nl/unconfirmed-transactions
pi_176966708
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:04 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ja die wachten ook op "regulatie" _O-
Ja want dan is het opeens legaal en mainstream, dus hoeven Henk en Ingrid niet zorgen te maken dat er "enge" regeltjes bij gaan komen.

Dus het kan, positief uitpakken. Maar dit gaat nog een tijdje duren.
pi_176966714
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:21 schreef metallicelmo het volgende:
het aantal bitcoin transacties is momenteel ook erg laag vergeleken met een maand terug, toen waren er geregeld 180000 unconfirmed transactions, nu 27000

https://blockchain.info/nl/unconfirmed-transactions
volgens mij komt dat omdat er wat verbeteringen zijn doorgevoerd op de blockchain
pi_176966745
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:24 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja want dan is het opeens legaal en mainstream, dus hoeven Henk en Ingrid niet zorgen te maken dat er "enge" regeltjes bij gaan komen.

Dus het kan, positief uitpakken. Maar dit gaat nog een tijdje duren.
Henk en Ingrid weten nog niet dat het legaal is ...en dat het niet valt te verbieden ?
kan de overheid hoog en laag springen maar crypto zal altijd blijven bestaan en binnen 5 jaar kan je je boodschappen ermee betalen.
pi_176966930
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:26 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Henk en Ingrid weten nog niet dat het legaal is ...en dat het niet valt te verbieden ?
kan de overheid hoog en laag springen maar crypto zal altijd blijven bestaan en binnen 5 jaar kan je je boodschappen ermee betalen.
Nee maar verweacht wel extra belastingen erop.
Lambo of Rekt
pi_176966944
quote:
2s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee maar verweacht wel extra belastingen erop.
ja tuurlijk extra belastingen...... 8)7 8)7 8)7
ik haak hier af, en als normale burger mag je die natuuuurlijk niet ontwijken/ontduiken anders ben je een zware crimineel.

wat een wereld ..... :r :r :r
pi_176966965
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:38 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ja tuurlijk extra belastingen...... 8)7 8)7 8)7
ik haak hier af, en als normale burger mag je die natuuuurlijk niet ontwijken/ontduiken anders ben je een zware crimineel.

wat een wereld ..... :r :r :r
Ja, welkom in de moderne dictatuur waarin ze je voorschotelen dat je in een democratie leeft.
Lambo of Rekt
pi_176966977
hier ook maar even dan:

De groei van de Nederlandse economie komt al sinds 1977 nauwelijks bij huishoudens terecht. Gecorrigeerd voor inflatie heeft een gemiddeld Nederlands huishouden in veertig jaar tijd amper meer te besteden gekregen, blijkt uit onderzoek dat de Rabobank vanochtend publiceert.

Tussen 1977 en 2015 – het meest recente jaar in de cijfers die Rabobank hanteert – is de omvang van onze economie twee keer harder gegroeid dan het inkomen van huishoudens, zelfs als je er rekening mee houdt dat gezinnen in die periode kleiner zijn geworden. Vooral sinds de eeuwwisseling is het gat tussen de groei van de economie en wat huishoudens daar als vruchten van plukken fors groter geworden.

In plaats van in de portemonnee van consumenten kwam de economische groei de afgelopen veertig jaar vooral bij bedrijven terecht, en in mindere mate bij de overheid. „Dat de overheid een groter deel van de groei krijgt, is niet in het nadeel van de burger”, zegt Martijn Badir, de Rabo-econoom die het historisch onderzoek heeft uitgevoerd. „De overheid geeft immers ook geld uit voor ons. Maar de grote winnaars zijn de bedrijven: hun inkomen als percentage van het bbp is in veertig jaar tijd verdrievoudigd.”

De inkomensaanwas van burgers in dezelfde periode noemt Badir ’heel mager’. Nederlandse huishoudens kunnen zich er alleen mee troosten dat ze niet de enige zijn. Badir: „De trend dat bedrijven een groter deel van de economische groei krijgen, en werkenden steeds minder, zie je al heel lang in alle westerse landen.”

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

het word toch eens tijd voor verandering zou je zeggen, en dat mensen zelf weer controle kunnen krijgen over hun geld zonder of met minder tussenkomst van de (R)overheid. banken en de grote bedrijven, eigenlijk worden wij als burgers gewoon opgelicht.
pi_176966982
quote:
2s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee maar verweacht wel extra belastingen erop.
Vermogensbelasting bestaat al ;)
pi_176967002
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Vermogensbelasting bestaat al ;)
Ja, maar dit gaat anders aangepakt worden gok ik, vanwege snel grote gains. En een overheid die geld laat liggen waar ze graaien kunnen heb ik nog niet gezien.

Wat denk jij dat die regulatie in gaat houden dan?
Lambo of Rekt
pi_176967015
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar dit gaat anders aangepakt worden gok ik, vanwege snel grote gains. En een overheid die geld laat liggen waar ze graaien kunnen heb ik nog niet gezien.

Wat denk jij dat die regulatie in gaat houden dan?
Welke gains?
pi_176967028
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar dit gaat anders aangepakt worden gok ik, vanwege snel grote gains. En een overheid die geld laat liggen waar ze graaien kunnen heb ik nog niet gezien.

Wat denk jij dat die regulatie in gaat houden dan?
Die grote gains zijn er alleen voor degenen die op het goede moment in het juiste token zijn gestapt.

Als je in december of januari bent ingestapt betwijfel ik of er "grote gains" zijn ;)

Als er echt een extra belasting op crypto komt, geef ik niet meer alles op bij de Belastingdienst.
  maandag 5 februari 2018 @ 10:46:01 #139
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967036
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:26 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Henk en Ingrid weten nog niet dat het legaal is ...en dat het niet valt te verbieden ?
kan de overheid hoog en laag springen maar crypto zal altijd blijven bestaan en binnen 5 jaar kan je je boodschappen ermee betalen.
Mwah, als de overheid het niet wil kunnen ze het uiteraard verbieden.
De blockchain zelf niet uiteraard, maar ze kunnen bedrijven verbieden handel te drijven met crypto. Winkels verbieden om crypto betalingen aan te nemen. Dan wordt het allemaal een stuk minder interessant.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176967049
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar dit gaat anders aangepakt worden gok ik, vanwege snel grote gains. En een overheid die geld laat liggen waar ze graaien kunnen heb ik nog niet gezien.

Wat denk jij dat die regulatie in gaat houden dan?
en bij verliezen krijgen we geld terug ???? wel zo eerlijk he
pi_176967062
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die grote gains zijn er alleen voor degenen die op het goede moment in het juiste token zijn gestapt.

Als je in december of januari bent ingestapt betwijfel ik of er "grote gains" zijn ;)

Als er echt een extra belasting op crypto komt, geef ik niet meer alles op bij de Belastingdienst.
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:43 schreef EggsTC het volgende:
Wat denk jij dat die regulatie in gaat houden dan?
Lambo of Rekt
pi_176967071
quote:
9s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:44 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Welke gains?
Degenen die je had kunnen hebben als je op 20k verkocht.

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en bij verliezen krijgen we geld terug ???? wel zo eerlijk he
Belastingdienst en eerlijk :P
Lambo of Rekt
pi_176967084
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:46 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Mwah, als de overheid het niet wil kunnen ze het uiteraard verbieden.
De blockchain zelf niet uiteraard, maar ze kunnen bedrijven verbieden handel te drijven met crypto. Winkels verbieden om crypto betalingen aan te nemen. Dan wordt het allemaal een stuk minder interessant.
De overheid kan tussen fiat en crypto in gaan zitten, de blockchain zelf kunnen ze niet stoppen.
Door het te verbieden creëren ze alleen maar een schaduweconomie waar ze helemaal geen grip meer op heben.
pi_176967106
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:24 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja want dan is het opeens legaal en mainstream, dus hoeven Henk en Ingrid niet zorgen te maken dat er "enge" regeltjes bij gaan komen.

Dus het kan, positief uitpakken. Maar dit gaat nog een tijdje duren.
Sterker nog, bij regulatie kan Henk en Ingrid investeren via een tussenpersoon die dit opneemt in zijn portfolio waar hij nu wel mee op past.
pi_176967109
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De overheid kan tussen fiat en crypto in gaan zitten, de blockchain zelf kunnen ze niet stoppen.
Door het te verbieden creëren ze alleen maar een schaduweconomie waar ze helemaal geen grip meer op heben.
Klopt, zoals het oorspronkelijk gebruikt werd; voor darkwebbetalingen.
Lambo of Rekt
pi_176967116
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Degenen die je had kunnen hebben als je op 20k verkocht.

[..]

Belastingdienst en eerlijk :P
Naja, op zich reken ik het de Belastingdienst niet aan dat ze bestaat.
Alle voorzieningen in Nederland (van stoeptegel tot gipsvoet) moeten toch ergens van betaald worden.

Een forse vereenvoudiging zou welkom zijn maar op zich zijn ze eerlijk.
  maandag 5 februari 2018 @ 10:53:26 #147
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967140
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De overheid kan tussen fiat en crypto in gaan zitten, de blockchain zelf kunnen ze niet stoppen.
Door het te verbieden creëren ze alleen maar een schaduweconomie waar ze helemaal geen grip meer op heben.
Dat verwacht ik niet. Bedrijven zullen zich doorgaans aan de wetten confirmeren, je kan illegaal bezit van bitcoin lastig verbergen in de boeken. Of verwacht je dat bedrijven dubbele boekhoudingen gaan voeren?

Als verder de handel in crypto ook wordt verboden is voor Henk en Ingrid de lol er ook snel af. Die gaan niet hun geld uitgeven op schimmige websites om een verboden betaalmiddel te kopen wat nergens uitgegeven kan worden als consument.

Het zal wel in trek blijven in het criminele circuit, maar mainstream wordt het niet als de overheid dat niet wil.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176967153
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:53 schreef Drekkoning het volgende:
edrijven zullen zich doorgaans aan de wetten confirmeren, je kan illegaal bezit van bitcoin lastig verbergen in de boeken
hier vergis je je wel zwaar in hoor:

Bedrijven zullen zich doorgaans aan de wetten confirmeren, je kan illegaal bezit van bitcoin lastig verbergen in de boeken.

en dat is in het verleden ook wel gebleken.
  maandag 5 februari 2018 @ 10:56:06 #149
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967168
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:54 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hier vergis je je wel zwaar in hoor:

Bedrijven zullen zich doorgaans aan de wetten confirmeren, je kan illegaal bezit van bitcoin lastig verbergen in de boeken
Als de helft van je inkomsten in BTC binnenkomt, hoe ga je dat witwassen in je aangiftes? Hoe komt dat door de boekencontroles?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176967172
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:53 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat verwacht ik niet. Bedrijven zullen zich doorgaans aan de wetten confirmeren, je kan illegaal bezit van bitcoin lastig verbergen in de boeken. Of verwacht je dat bedrijven dubbele boekhoudingen gaan voeren?

Als verder de handel in crypto ook wordt verboden is voor Henk en Ingrid de lol er ook snel af. Die gaan niet hun geld uitgeven op schimmige websites om een verboden betaalmiddel te kopen wat nergens uitgegeven kan worden als consument.

Het zal wel in trek blijven in het criminele circuit, maar mainstream wordt het niet als de overheid dat niet wil.
Zie het meer als "ik verkoop mijn versterker via MP en accepteer Woepiecoins".
pi_176967179
Godverdomme zeg. Mijn aandelen gaan ook hard door het putje. Niet zo fraai dit.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176967182
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:56 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als de helft van je inkomsten in BTC binnenkomt, hoe ga je dat witwassen in je aangiftes? Hoe komt dat door de boekencontroles?
Om dat deel van de economie gaat het ook juist helemaal niet.



Crypto kan prima gebruikt worden voor het uitbetalen van zwart werk, of om je familie in je thuisland te ondersteunen of om je thuiskapper te betalen, de versterker via Marktplaats of het zakje wiet van Johnny op de hoek.
  maandag 5 februari 2018 @ 10:59:07 #153
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967198
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zie het meer als "ik verkoop mijn versterker via MP en accepteer Woepiecoins".
Woepiecoins die verboden zijn om te bezitten en in te kopen? Waarvoor je naar schimmige websites moet om je fiat in te ruilen?

En dan nog, dat kan nu ook al anoniem, met cash. Als je veel contant in slaat ziet de overheid ook niet wat er daarna mee gebeurd.

Als de overheid het niet wil, zal crypto nooit zijn volle potentiaal bereiken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176967216
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:59 schreef Drekkoning het volgende:
Als de overheid het niet wil, zal crypto nooit zijn volle potentiaal bereiken.
te laat...... :D _O_
  maandag 5 februari 2018 @ 11:01:15 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176967223
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:57 schreef Skv het volgende:
Godverdomme zeg. Mijn aandelen gaan ook hard door het putje. Niet zo fraai dit.
net zo hard hoop ik toch niet
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:01:35 #156
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967225
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Om dat deel van de economie gaat het ook juist helemaal niet.

[ afbeelding ]

Crypto kan prima gebruikt worden voor het uitbetalen van zwart werk, of om je familie in je thuisland te ondersteunen of om je thuiskapper te betalen, de versterker via Marktplaats of het zakje wiet van strakke Theo op de hoek.
Ja, net zoals cash geld. Wellicht dat het op dat vlak cash zal vervangen. Daar kan de overheid niks aan doen.

Maar ze kunnen het wel verbieden in hun reguliere economie om daar wat meer controle te houden. En dan zal crypto nooit zo groot worden als het zou kunnen zijn.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 5 februari 2018 @ 11:01:53 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176967227
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:59 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Woepiecoins die verboden zijn om te bezitten en in te kopen? Waarvoor je naar schimmige websites moet om je fiat in te ruilen?

En dan nog, dat kan nu ook al anoniem, met cash. Als je veel contant in slaat ziet de overheid ook niet wat er daarna mee gebeurd.

Als de overheid het niet wil, zal crypto nooit zijn volle potentiaal bereiken.
Crypto is meer dan alleen valuta. ;) Sommigen focussen zich op betalingsverkeer en dat zal de overheid aan banden willen leggen ja.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 5 februari 2018 @ 11:02:45 #158
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967239
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:00 schreef Predator38 het volgende:

[..]

te laat...... :D _O_
Jij vindt dat crypto nu op zijn volle potentiaal zit? Ik kan er nog steeds mijn brood niet mee afrekenen in de appie, of iets bestellen op coolblue. Er zit nog veel meer potentiaal in...
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176967244
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:59 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Woepiecoins die verboden zijn om te bezitten en in te kopen? Waarvoor je naar schimmige websites moet om je fiat in te ruilen?

En dan nog, dat kan nu ook al anoniem, met cash. Als je veel contant in slaat ziet de overheid ook niet wat er daarna mee gebeurd.

Als de overheid het niet wil, zal crypto nooit zijn volle potentiaal bereiken.
Als er genoeg mensen zijn die het onderling accepteren en gebruiken hoef je in principe nooit naar fiat.

Maar ik verwacht geen verbod op crypto.
Wel op een verbod op risicoproducten die verwant zijn aan crypto.

Maar ook dan blijft het lastig te controleren.
Je kan een dienst die vanuit Roemenië gerund wordt en alles in crypto ontvangt en betaalt moeilijk bij de grens stoppen.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:04:11 #160
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967252
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Crypto is meer dan alleen valuta. ;) Sommigen focussen zich op betalingsverkeer en dat zal de overheid aan banden willen leggen ja.
True that. Valuta is ook weer ik naar refereerde.

(Uiteindelijk is alle crypto als betaalmiddel te gebruiken, want de miners moeten toch beloond worden met iets van waarde)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176967258
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:01 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja, net zoals cash geld. Wellicht dat het op dat vlak cash zal vervangen. Daar kan de overheid niks aan doen.

Maar ze kunnen het wel verbieden in hun reguliere economie om daar wat meer controle te houden. En dan zal crypto nooit zo groot worden als het zou kunnen zijn.
Naja, we gaan het zien.
Zolang de overheid mij niet teveel dwars ligt zal ik netjes m'n crypto opgeven bij de aangifte.
pi_176967263
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:02 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Jij vindt dat crypto nu op zijn volle potentiaal zit? Ik kan er nog steeds mijn brood niet mee afrekenen in de appie, of iets bestellen op coolblue. Er zit nog veel meer potentiaal in...
te laat voor de overheden om het nog tegen te houden maar crypto staat nog in de kinderschoenen...
  maandag 5 februari 2018 @ 11:05:47 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176967273
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:02 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Jij vindt dat crypto nu op zijn volle potentiaal zit? Ik kan er nog steeds mijn brood niet mee afrekenen in de appie, of iets bestellen op coolblue. Er zit nog veel meer potentiaal in...
of niet. De koers liep er alvast op vooruit. En als het dan toch niks gaat worden..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:07:53 #164
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967297
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als er genoeg mensen zijn die het onderling accepteren en gebruiken hoef je in principe nooit naar fiat.

Maar ik verwacht geen verbod op crypto.
Wel op een verbod op risicoproducten die verwant zijn aan crypto.

Maar ook dan blijft het lastig te controleren.
Je kan een dienst die vanuit Roemenië gerund wordt en alles in crypto ontvangt en betaalt moeilijk bij de grens stoppen.
Als ik mijn brood en spulletjes online niet kan betalen zal ik toch echt naar fiat moeten. Sterker, ik krijg bij een verbod mijn loon gewoon in fiat uitbetaald.

Ik hoop ook niet op een verbod. Maar zoals het er nu naar uitziet zou crypto (mits de waarde stabieler wordt) wel eens de functie van cash geld over gaan nemen. Iets waar de overheid volgens mij best graag vanaf wil. Het zou me dus niks verbazen als er wel een verbod komt..
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176967298
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:05 schreef LXIV het volgende:
of niet. De koers liep er alvast op vooruit. En als het dan toch niks gaat worden..
):O
pi_176967307
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

of niet. De koers liep er alvast op vooruit. En als het dan toch niks gaat worden..
Op wereldschaal stelt het geld in cryptocurrencies nog niets voor.

Het kan 2 kanten op: het kwakkelt verder of het wordt groot.

En als het groot wordt dan is die $20.000 voor een Bitcoin (of andere coin die deze positie overneemt) maar een begin.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:09:22 #167
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967315
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:04 schreef Predator38 het volgende:

[..]

te laat voor de overheden om het nog tegen te houden maar crypto staat nog in de kinderschoenen...
Overheden kunnen bedrijven makkelijk verbieden crypto aan te nemen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176967324
je kan bij genoeg winkels al spulletjes en zelfs boodschappen kopen met bitcoin hoor:

http://www.watisbitcoin.nl/uitgeven.php
  maandag 5 februari 2018 @ 11:10:46 #170
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967335
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:09 schreef Predator38 het volgende:
je kan bij genoeg winkels al spulletjes en zelfs boodschappen kopen met bitcoin hoor:

http://www.watisbitcoin.nl/uitgeven.php
En hoeveel blijven dat doen bij een verbod?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 5 februari 2018 @ 11:11:29 #171
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176967341
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

of niet. De koers liep er alvast op vooruit. En als het dan toch niks gaat worden..
Als bitcoin zonder echte usecase door een beetje hype al kan pumpen naar 20k... Het is afwachten tot de echte use cases van coins geimplementeerd zijn, om te zien hoeveel de koersen dan kunnen exploderen door een beetje hype.

Ik verwacht dat die 20k nog niets was, maar dat we deze piek pas tegen het eind van dit jaar opnieuw gaan zien, al zou het na een maandje stabiliteit ook wel sneller kunnen gaan. Het duurde in 2017 ook maar 3 maanden om van 3k naar 20k te gaan. Met een normalere groei kan dit prima binnen een maand of 9 weer gebeuren.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176967356
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als bitcoin zonder echte usecase door een beetje hype al kan pumpen naar 20k... Het is afwachten tot de echte use cases van coins geimplementeerd zijn, om te zien hoeveel de koersen dan kunnen exploderen door een beetje hype.

Ik verwacht dat die 20k nog niets was, maar dat we deze piek pas tegen het eind van dit jaar opnieuw gaan zien, al zou het na een maandje stabiliteit ook wel sneller kunnen gaan. Het duurde in 2017 ook maar 3 maanden om van 3k naar 20k te gaan. Met een normalere groei kan dit prima binnen een maand of 9 weer gebeuren.
Hype zal ook weer toeslaan. Dat verandert nooit.
Lambo of Rekt
  maandag 5 februari 2018 @ 11:13:34 #173
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176967365
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:10 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

En hoeveel blijven dat doen bij een verbod?
Verbod? De belastingdienst heeft al heffingen over crypto ingesteld. Een verbod gaat er echt niet komen, wel regulatie. Maar aangezien een overheid als doel heeft om inwoners tegen zichzelf te beschermen (sociaal vangnet etc), is dit op zich een logisch punt
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176967373
een verbod ???

dan maar gewoon op vakantie naar een land zonder verbod:

https://coinmap.org/#/world/31.35363694/138.51562500/2
pi_176967376
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als bitcoin zonder echte usecase door een beetje hype al kan pumpen naar 20k... Het is afwachten tot de echte use cases van coins geimplementeerd zijn, om te zien hoeveel de koersen dan kunnen exploderen door een beetje hype.

Ik verwacht dat die 20k nog niets was, maar dat we deze piek pas tegen het eind van dit jaar opnieuw gaan zien, al zou het na een maandje stabiliteit ook wel sneller kunnen gaan. Het duurde in 2017 ook maar 3 maanden om van 3k naar 20k te gaan. Met een normalere groei kan dit prima binnen een maand of 9 weer gebeuren.
Begin van het jaar was al nooit gunstig voor de koersen.
Wat slecht nieuws erbij en de dip wordt nog groter.

Ik vind het wel prima dat alles tegelijk komt nu, dan hebben we dat in de lente maar weer achter de rug ;)
  maandag 5 februari 2018 @ 11:15:20 #176
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967377
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Verbod? De belastingdienst heeft al heffingen over crypto ingesteld. Een verbod gaat er echt niet komen, wel regulatie. Maar aangezien een overheid als doel heeft om inwoners tegen zichzelf te beschermen (sociaal vangnet etc), is dit op zich een logisch punt
We zullen het meemaken. :Y
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 5 februari 2018 @ 11:15:43 #177
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176967383
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Verbod? De belastingdienst heeft al heffingen over crypto ingesteld. Een verbod gaat er echt niet komen, wel regulatie. Maar aangezien een overheid als doel heeft om inwoners tegen zichzelf te beschermen (sociaal vangnet etc), is dit op zich een logisch punt
Geen specifieke heffingen over crypto. Het valt gewoon in box 3 wordt ook als zodanig belast.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176967390
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen specifieke heffingen over crypto. Het valt gewoon in box 3 wordt ook als zodanig belast.
Dat idd.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:17:02 #179
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967404
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:14 schreef Predator38 het volgende:
een verbod ???

dan maar gewoon op vakantie naar een land zonder verbod:

https://coinmap.org/#/world/31.35363694/138.51562500/2
Je kan altijd een weg eromheen vinden, de mainstream gebruiker zal die moeite echter niet nemen. Ook kun je het in Nederland dan niet kwijt bij bedrijven.

Ergo, de economie blijft dan draaien op euro’s.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 5 februari 2018 @ 11:17:20 #180
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176967411
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:09 schreef Predator38 het volgende:
je kan bij genoeg winkels al spulletjes en zelfs boodschappen kopen met bitcoin hoor:

http://www.watisbitcoin.nl/uitgeven.php
Binnen een straal van 10 minuten fietsen kan ik alles kopen met bitcoin wat ik wil _O_

https://www.arnhembitcoinstad.nl/
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176967414
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen specifieke heffingen over crypto. Het valt gewoon in box 3 wordt ook als zodanig belast.
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat idd.
Ik hoop dat jullie gelijk hebben.
Lambo of Rekt
  maandag 5 februari 2018 @ 11:18:11 #182
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176967423
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen specifieke heffingen over crypto. Het valt gewoon in box 3 wordt ook als zodanig belast.
Nee ok, ok... niet specifiek crypto, maar je betaalt er wel belasting over bedoelde ik ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176967431
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:17 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Je kan altijd een weg eromheen vinden, de mainstream gebruiker zal die moeite echter niet nemen. Ook kun je het in Nederland dan niet kwijt bij bedrijven.

Ergo, de economie blijft dan draaien op euro’s.
die euro bubbel gaat ook een keer klappen met dat bijdrukken om de economie te stimuleren ....
dan heb ik liever crypto in een wallet dan euro's op de bank....die dan weer gered moeten worden
  maandag 5 februari 2018 @ 11:20:18 #184
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176967443
Oja bedenk trouwens dat we qua bitcoinwaarde gewoon op het niveau van november zitten, toen waren we net van 3k naar 8k geknald binnen een maandje ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 5 februari 2018 @ 11:20:35 #185
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176967447
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Ik hoop dat jullie gelijk hebben.
Download het aangifteprogramma maar. Daar staat het zo uit m'n hoofd vermeld onder 'overige bezittingen'.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176967460
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Download het aangifteprogramma maar. Daar staat het zo uit m'n hoofd vermeld onder 'overige bezittingen'.
Ja ik weet dat het er is, maar of dit zo blijft... daar twijfel ik aan.
Lambo of Rekt
pi_176967559
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik weet dat het er is, maar of dit zo blijft... daar twijfel ik aan.
Daar kunnen we beiden niets met zekerheid over zeggen.

Maar of ik nu geld op m'n rekening heb, cash thuis, in goud of in crypto heb: op dit moment is het allemaal vermogen.

En ik zie weinig redenen om dat te veranderen. Crypto is geen garantie voor winst, vraag Nattekat maar.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:29:30 #188
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967573
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:19 schreef Predator38 het volgende:

[..]

die euro bubbel gaat ook een keer klappen met dat bijdrukken om de economie te stimuleren ....
dan heb ik liever crypto in een wallet dan euro's op de bank....die dan weer gered moeten worden
Ook hier geldt, we zullen het meemaken.

Mijn punt is alleen dat met overheidsbemoeienis de crypto nooit zo groot zal worden als hij kan worden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176967590
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daar kunnen we beiden niets met zekerheid over zeggen.

Maar of ik nu geld op m'n rekening heb, cash thuis, in goud of in crypto heb: op dit moment is het allemaal vermogen.

En ik zie weinig redenen om dat te veranderen. Crypto is geen garantie voor winst, vraag Nattekat maar.
_O-
Lambo of Rekt
pi_176967635
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O-
mwah nooit grappig als iemand geld verliest ....... :'( :{
pi_176967644
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:33 schreef Predator38 het volgende:

[..]

mwah nooit grappig als iemand geld verliest ....... :'( :{
behalve als t Nattekat is.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176967648
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:33 schreef Predator38 het volgende:

[..]

mwah nooit grappig als iemand geld verliest ....... :'( :{
Nee klopt, maar ik moest lachen.

En volgens mij staat nattekat dik in de + met zn ETH nu
Lambo of Rekt
pi_176967668
Naja, ik heb iig mijn trade crypto allemaal omgezet in euros's, op eth=640. Ben er een beetje klaar mee het te zien zakken. ETH is nu alweer gezakt naar 625, dus we zien wel waar het eindigt.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176967676
ik keek net even in mijn wallet.......ik sta op bijna 50% verlies...dus dat gaat echt heerlijk |:(
HODL forever
pi_176967692
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik weet dat het er is, maar of dit zo blijft... daar twijfel ik aan.
Hoe zou het dan moeten veranderen? Crypto in box 1 of?
pi_176967703
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:35 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Naja, ik heb iig mijn trade crypto allemaal omgezet in euros's, op eth=640. Ben er een beetje klaar mee het te zien zakken. ETH is nu alweer gezakt naar 625, dus we zien wel waar het eindigt.
Buy high sell low.
pi_176967712
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:36 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hoe zou het dan moeten veranderen? Crypto in box 1 of?
Ze verzinnen wel wat; digitaal-geld-belasting of whatever.
Lambo of Rekt
pi_176967723
nog $100 en dan hebben we een nieuwe low op bitstamp.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176967724
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:36 schreef De_Muur het volgende:

[..]

Buy high sell low.
Alstie richting de 7500 usd gaat overweeg ik ook om mn VEN te verkopen omdat dat bijna een vrije weg is naar 4,5k

Een overwogen panicsell zegmaar.
Lambo of Rekt
pi_176967750
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alstie richting de 7500 usd gaat overweeg ik ook om mn VEN te verkopen omdat dat bijna een vrije weg is naar 4,5k
dan moet je snel zijn...kan wel eens keihard gaan
pi_176967755
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:36 schreef De_Muur het volgende:

[..]

Buy high sell low.
Dat valt wel mee als je begon toen ether 15 euro was
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176967772
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alstie richting de 7500 usd gaat overweeg ik ook om mn VEN te verkopen omdat dat bijna een vrije weg is naar 4,5k

Een overwogen panicsell zegmaar.
Verkopen voor eth en dan 'snel' omzetten in eu? Of in eth omdat die misschien 2% minder daalt?
pi_176967808
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:40 schreef De_Muur het volgende:

[..]

Verkopen voor eth en dan 'snel' omzetten in eu? Of in eth omdat die misschien 2% minder daalt?
Verkopen voor USD en dan terug kopen op ~5k
Lambo of Rekt
pi_176967849
Uhm HODL?
pi_176967877
Toch aan aanzienelijk risico om de boel nu nog te gaan verkopen met de insteek het lager terug te kunnen kopen.

Je weet het natuurlijk nooit, het kan zomaar zijn dat "ze" de prijs net onder een bepaald punt drukken zodat er weer veel mensen verkopen die "ze" dan weer kunnen opkopen
pi_176967884
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alstie richting de 7500 usd gaat overweeg ik ook om mn VEN te verkopen omdat dat bijna een vrije weg is naar 4,5k

Een overwogen panicsell zegmaar.
Weak hands!! Weak hands!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176967928
straks krijgen we een dikke bounce op 7400........kan zomaar, daar zit je dan als je verkocht hebt :'(
en nog way dat je dan op tijd ben om weer te kopen

pak je ff 30% verlies
  maandag 5 februari 2018 @ 11:47:37 #208
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176967934
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alstie richting de 7500 usd gaat overweeg ik ook om mn VEN te verkopen omdat dat bijna een vrije weg is naar 4,5k

Een overwogen panicsell zegmaar.
Klinkt als een slim plan, maar ik heb nu zo vaak mijn vinger gebrand aan zulke acties dat ik de rit wel gewoon uit ga zitten.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176967954
"Als je geschoren wordt moet je stilzitten"
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 11:48:55 #210
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176967964
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klinkt als een slim plan, maar ik heb nu zo vaak mijn vinger gebrand aan zulke acties dat ik de rit wel gewoon uit ga zitten.
Ja, ik blijf ook gewoon zitten. Uiteindelijk gaat het weer een keer omhoog. Denk dat je wel een leuke winst kan pakken als je nu verkoopt en het daadwerkelijk naar 4.5k gaat, maar blind vertrouwen in TA heb ik echt niet, dus ik ga niet gokken.
pi_176967966
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:47 schreef Predator38 het volgende:
n zomaar, daar zit j
Bounce van 7400 naar 10k? Lijkt me van die TA wishful thinking
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176967971
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klinkt als een slim plan, maar ik heb nu zo vaak mijn vinger gebrand aan zulke acties dat ik de rit wel gewoon uit ga zitten.
Ja maar ik vertrouw op de fibonacci dan, want dan hit hij 4,5k, alstie door 7700 zakt, en dan een zekerheidje is 7500.

En dan een buy zetten op ~5k

Alleen tether ;( wee tniet of ik dat aandurf.
Lambo of Rekt
pi_176967984
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:45 schreef Atlantis- het volgende:
Toch aan aanzienelijk risico om de boel nu nog te gaan verkopen met de insteek het lager terug te kunnen kopen.

Je weet het natuurlijk nooit, het kan zomaar zijn dat "ze" de prijs net onder een bepaald punt drukken zodat er weer veel mensen verkopen die "ze" dan weer kunnen opkopen
En hodlen is ook een aanzienlijk risico want stel je voor dat de koers nog een keer -50% gaat. Heb je mooi je kans om te cashen en lager weer terug te kopen gemist.

Omhoog of omlaag, achteraf weet je pas wat de meest optimale keuze zou zijn geweest.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176968001
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:48 schreef Ralphmeister het volgende:
"Als je geschoren wordt moet je stilzitten"
Maar ook:"buy the dip"!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176968004
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar ik vertrouw op de fibonacci dan, want dan hit hij 4,5k, alstie door 7700 zakt, en dan een zekerheidje is 7500.
Waar komt dat grenzeloze vertrouwen in fibonacci vandaan? Niet specifiek aan jou gericht maar in de trading wereld in het algemeen?
pi_176968006
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Verkopen voor USD en dan terug kopen op ~5k
Waar doe je dit dan zo snel? Bedoel je USDT?
pi_176968013
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar ook:"buy the dip"!
Is dat niet het moment dat de haartjes weer een beetje beginnen te groeien?
  maandag 5 februari 2018 @ 11:51:48 #218
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176968018
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En hodlen is ook een aanzienlijk risico want stel je voor dat de koers nog een keer -50% gaat. Heb je mooi je kans om te cashen en lager weer terug te kopen gemist.

Omhoog of omlaag, achteraf weet je pas wat de meest optimale keuze zou zijn geweest.
Ik mis liever een kans op winst, dan dat ik bewust de gok neem en vervolgens met verlies terug moet kopen :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176968023
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:50 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Waar komt dat grenzeloze vertrouwen in fibonacci vandaan? Niet specifiek aan jou gericht maar in de trading wereld in het algemeen?
Omdat het zich bewijst, noem maar een willekeurige coin? Een normale coin die normale grafieken vertoont.
Lambo of Rekt
pi_176968026
whales wachten nu gewoon even op morgen:

https://cointelegraph.com(...)ed-hearing-next-week

of we gaan dood, of we krijgen een mooi herstel morgen.
alle TA kan dan ook de prullenbak in
pi_176968038
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:51 schreef De_Muur het volgende:

[..]

Waar doe je dit dan zo snel? Bedoel je USDT?
Ja, maar ook dat ligt onder vuur dus daarom twijfel ik nog.
Lambo of Rekt
pi_176968049
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En hodlen is ook een aanzienlijk risico want stel je voor dat de koers nog een keer -50% gaat. Heb je mooi je kans om te cashen en lager weer terug te kopen gemist.

Omhoog of omlaag, achteraf weet je pas wat de meest optimale keuze zou zijn geweest.
Dat is dus geen risico, als je nu verkoopt en hij schiet naar de 10k kan je waarschijnlijk nooit meer instappen op 8k. Als die daalt naar 6k wordt hij met jouw denkwijze vanzelf weer deze 8k.

Risicovrij.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:53:50 #223
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_176968056
7700 bijna gebroken op Bitfinex, er lijkt voorlopig geen einde te komen aan de daling.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:54:33 #224
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176968074
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar ook:"buy the dip"!
Buy the dip is koop meer crypto met fiat. Niet verkoop laag en probeer nog lager in te kopen. Dat is sell the dip namelijk ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176968075
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Omdat het zich bewijst, noem maar een willekeurige coin? Een normale coin die normale grafieken vertoont.
Het wordt traditioneel gebruikt bij Forex trading, er vanuit gaande dat er verklaarbare economische verschillen aan ten grondslag liggen. Volgens mij is het juist zo met crypto dat het zich aan geen enkele bekende regels houdt, en wordt er wanhopig gezocht naar een manier om patronen te verklaren.

Dit is naar mijn idee hetzelfde als een kunstmatige houvast creeeren
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176968079
mooi is dat dat Opa, misschartrin en klaasweetniks altijd komen tijdens dalingen 8)7
pi_176968095
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:53 schreef Geranium_Opa het volgende:
7700 bijna gebroken op Bitfinex, er lijkt voorlopig geen einde te komen aan de daling.
Waar maak je je druk om (jij niet als enige hoor).
Gewoon achterover zitten en je nergens druk om maken.

We komen er vanzelf wel weer boven op.
pi_176968101
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Het wordt traditioneel gebruikt bij Forex trading, er vanuit gaande dat er verklaarbare economische verschillen aan ten grondslag liggen. Volgens mij is het juist zo met crypto dat het zich aan geen enkele bekende regels houdt, en wordt er wanhopig gezocht naar een manier om patronen te verklaren.

Dit is naar mijn idee hetzelfde als een kunstmatige houvast creeeren
Misschien houdt crypto zich wel juist aan die regels omdat het systeem het zegt, en word het daarmee een self fulfilling iets.

Noem eens een coin dan
Lambo of Rekt
pi_176968124
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:52 schreef Predator38 het volgende:
whales wachten nu gewoon even op morgen:

https://cointelegraph.com(...)ed-hearing-next-week

of we gaan dood, of we krijgen een mooi herstel morgen.
alle TA kan dan ook de prullenbak in
https://www.express.co.uk(...)sh-latest-blockchain
pi_176968156
Lambo of Rekt
pi_176968159
booom!
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 11:59:47 #232
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176968175
ook op Binance onder 7.7k nu
pi_176968198
Gaan we echt door het ijs zakken ja?
Lambo of Rekt
pi_176968225
quote:
shitcoin met laag volume waar 1 iemand voor 0.0001 heel veel heeft betaald en daardoor is de prijs bizar hoog.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176968257
Extremely Rare
The emission is fully completed. You will never see more than 42 coins
pi_176968270
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En hodlen is ook een aanzienlijk risico want stel je voor dat de koers nog een keer -50% gaat. Heb je mooi je kans om te cashen en lager weer terug te kopen gemist.

Omhoog of omlaag, achteraf weet je pas wat de meest optimale keuze zou zijn geweest.
In beide gevallen heb je het over een 50%/50% kans. Alleen bij hodl heb je niet de stres van het traden en timen. Je moet je er wel bij neerleggen en dat is, geef ik toe wel eens moeilijk. Gewoon maar even niet kijken.
pi_176968274
au au au
జ్ఞ‌ా
pi_176968303
Alles naar de kloteeeee
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176968312
Ik denk dat het blijft dalen tot de SEC uitspraak morgen.
pi_176968319
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:00 schreef EggsTC het volgende:
Gaan we echt door het ijs zakken ja?
Ja, 7500 incoming. SELL SELL SELL SELL
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 12:06:39 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176968322
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik denk dat het blijft dalen tot de SEC uitspraak morgen.
Ik denk dat SEC morgen vooral met positief nieuws komt.
pi_176968323
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik denk dat het blijft dalen tot de SEC uitspraak morgen.
Daarna ook wel, prima FUD momentje namelijk
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176968332
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik denk dat SEC morgen vooral met positief nieuws komt.
Hoe kom je daarbij? :P
pi_176968335
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Daarna ook wel, prima FUD momentje namelijk
50/50 kans......
pi_176968341
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik denk dat SEC morgen vooral met positief nieuws komt.
Misschien, maar dan weten ze het alsnog zo te draaien dat het FUD gaat worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 5 februari 2018 @ 12:07:34 #246
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176968344
Volgens mij staan er echt giga veel mensen op het punt om op 7500 te kopen of niet?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176968356
quote:
2s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens mij staan er echt giga veel mensen op het punt om op 7500 te kopen of niet?
onder de 7600 gaan er veel bots / stop losses af hoor.....waardoor we door het ijs gaan zakken vermoed ik
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 12:08:48 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176968360
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? :P
Omdat ik niet inzie waarom het negatief moet zijn. Mensen krijgen straks duidelijkheid wat SEC van plan is. Verwacht geen verbod, hooguit wat regulatie en opluchting bij mensen die nu kunnen instappen zonder bang te zijn dat er een verbod gaat komen.
pi_176968366
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Omdat ik niet inzie waarom het negatief moet zijn. Mensen krijgen straks duidelijkheid wat SEC van plan is. Verwacht geen verbod, hooguit wat regulatie en opluchting bij mensen die nu kunnen instappen zonder bang te zijn dat er een verbod gaat komen.
Ja goed punt, zekerheid is misschien al voldoende om het dalen te laten stoppen.
pi_176968378
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:09 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja goed punt, zekerheid is misschien al voldoende om het dalen te laten stoppen.
Maar tot die tijd, dus tot morgen, blijven we dalen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176968384
grote kans dat we vandaag en/of morgen nog een flinke dip zien zodat de whales mooi goedkoop in kunnen kopen .... :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 12:10:27 #252
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176968386
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:09 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja goed punt, zekerheid is misschien al voldoende om het dalen te laten stoppen.
Denk dat ze een milde versie van China gaan toepassen, maar dat is pure gok vanuit mijn kant. Strenger toezien op ICOs bijvoorbeeld.
pi_176968390
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Maar tot die tijd, dus tot morgen, blijven we dalen.
Ja denk ik wel. Maar ja wat weet ik c_/
pi_176968391
here we go.....
pi_176968408
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk dat ze een milde versie van China gaan toepassen, maar dat is pure gok vanuit mijn kant. Strenger toezien op ICOs bijvoorbeeld.
moet ook wel want die ICO bagger gaat nergens meer over.......zoveel scam shit ook
pi_176968409
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en bij verliezen krijgen we geld terug ???? wel zo eerlijk he
zo zit vermogensbelasting niet in elkaar. Men gaat uit van een fictief rendement wat met defensief beleggen realiseerbaar zou moeten zijn. Speculatief beleggen brengt meer risico's wil je het gokken van jullie dan onbelast laten. :D
pi_176968419
Whales kopen in tussen 8k en 5k om daarna long te gaan. Goed nieuws vanuit Amerika, Chinees nieuw jaar straks klaar en Zuid Koreanen mogen weer handel gaan drijven zonder angst op verbod.

Het moet straks weer beter gaan als we het zo bekijken. Maar inderdaad, waar is de bodem.
pi_176968439
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

zo zit vermogensbelasting niet in elkaar. Men gaat uit van een fictief rendement wat met defensief beleggen realiseerbaar zou moeten zijn. Speculatief beleggen brengt meer risico's wil je het gokken van jullie dan onbelast laten. :D
Don't feed the trolls.
pi_176968441
Ik zit al de hele tijd te twijfelen of ik nog wat wil bijkopen. Aan de ene kant heb ik zoiets van lekker goedkoop nu *O* Aan de andere kant zie ik mijn initiële inleg steeds kleiner worden dus vraag ik me af of het wel verstandig is -O-
pi_176968446
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:03 schreef Apekoek het volgende:

[..]

In beide gevallen heb je het over een 50%/50% kans. Alleen bij hodl heb je niet de stres van het traden en timen. Je moet je er wel bij neerleggen en dat is, geef ik toe wel eens moeilijk. Gewoon maar even niet kijken.
Gewoon hodlen is oneindig veel relaxter ja. Maar veel mensen krijgen juist een kick van dat timen en traden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176968463
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit al de hele tijd te twijfelen of ik nog wat wil bijkopen. Aan de ene kant heb ik zoiets van lekker goedkoop nu *O* Aan de andere kant zie ik mijn initiële inleg steeds kleiner worden dus vraag ik me af of het wel verstandig is -O-
Als je het geld kan missen, kan je het doen.

Als je de komende 4 maanden hier nog uitgaven in de echte wereld van moet doen, zeker niet doen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176968488
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Buy the dip is koop meer crypto met fiat. Niet verkoop laag en probeer nog lager in te kopen. Dat is sell the dip namelijk ;)
Ah, dat is dus het probleem momenteel: nobody is buying the dip!!1!1
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176968493
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ah, dat is dus het probleem momenteel: nobody is buying the dip!!1!1
Omdat er zoveel dips zijn dat veel mensen wel uitgekocht zijn :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 12:16:57 #264
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176968501
Ik durf Delta niet aan te slingeren
  maandag 5 februari 2018 @ 12:18:06 #265
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176968523
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:16 schreef Kyran het volgende:
Ik durf Delta niet aan te slingeren
Zou het niet doen :N

Ik heb net wel m'n blockfolie bekeken :'(
pi_176968529
ik vind het nu wel weer leuk geweest hoor :(
pi_176968533
wat is iedereen zn nieuwe hobby trouwens?

ik studeer Japans
pi_176968534
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:16 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Omdat er zoveel dips zijn dat veel mensen wel uitgekocht zijn :P
Ja, die hebben dus juist niet the dip gebuyed, de klunzen! :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176968566
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:18 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Zou het niet doen :N

Ik heb net wel m'n blockfolie bekeken :'(
Beter ga je je aluminiumfolie bekijken, beter voor je gemoedsrust!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176968577
er is ook bijna alleen maar verkoop volume op dit moment....ik wacht even met bijkopen
pi_176968589
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:22 schreef Predator38 het volgende:
er is ook bijna alleen maar verkoop volume op dit moment....ik wacht even met bijkopen
CMC nog steeds > 7700
Lambo of Rekt
  maandag 5 februari 2018 @ 12:23:17 #272
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176968591
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:19 schreef kthxbye het volgende:
wat is iedereen zn nieuwe hobby trouwens?

ik studeer Japans
En je eerste woord is 'sell'?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 5 februari 2018 @ 12:23:41 #273
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_176968602
Vandaag herhaling van vrijdag? :P

Ofwel: nu kopen en eind van de middag cashen met 10 tot 15% winst.
pi_176968606
quote:
2s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

En je eerste woord is 'sell'?
Moest lachen :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 12:23:53 #275
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176968607
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:19 schreef kthxbye het volgende:
wat is iedereen zn nieuwe hobby trouwens?

ik studeer Japans
Ben maar weer meer tijd in wedden gaan stoppen :P dat is stabieler dan deze zooi op dit moment :P
pi_176968608
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

CMC nog steeds > 7700
7612 op binance
pi_176968611
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:19 schreef kthxbye het volgende:
wat is iedereen zn nieuwe hobby trouwens?

ik studeer Japans
Mijn BMW E30 325i restaureren. Geeft me oneindig veel rust.
Ik vind het gaaf dat je japans leert. Valt het mee?
pi_176968630
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag herhaling van vrijdag? :P

Ofwel: nu kopen en eind van de middag cashen met 10 tot 15% winst.
Alleen als 7500 niet breekt heb ik me laten vertellen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176968639
Er komt een bounce aan.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176968651
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben maar weer meer tijd in wedden gaan stoppen :P dat is stabieler dan deze zooi op dit moment :P
Sports betting?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176968655
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:25 schreef ITrade het volgende:
Er komt een bounce aan.
de vraag is hoe sterk die bounce nu weer is aangezien de vorige bounce bijna niks was en we daarna dus weer een stukje lager gingen
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 12:26:12 #282
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176968658
-50% vanaf mijn ATH nu :(
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 12:26:29 #283
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176968662
quote:
5s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Sports betting?
Aight :)
  maandag 5 februari 2018 @ 12:26:34 #284
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176968664
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:25 schreef ITrade het volgende:
Er komt een bounce aan.
ik zie geen bounce hoor :?
pi_176968689
nieuw 24h low op binance, 7601 :D
  maandag 5 februari 2018 @ 12:28:04 #286
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176968692
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:26 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

ik zie geen bounce hoor :?
op 7500 :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176968716
Goeie dag vandaag!
pi_176968718
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Aight :)
Dat lijkt me serieus nog moeilijker dan crypto voorspellen. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 5 februari 2018 @ 12:31:57 #289
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176968744
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat lijkt me serieus nog moeilijker dan crypto voorspellen. :P
Alleen een vrouw is moeilijker :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 12:32:00 #290
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176968746
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat lijkt me serieus nog moeilijker dan crypto voorspellen. :P
Up and down, maar long term wel rond 10% ROI en een heleboel lol en nooit dagen dat ik mijn bankroll -50% zie gaan zoals met crypto :P
pi_176968765
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:26 schreef Kyran het volgende:
-50% vanaf mijn ATH nu :(
idem.

Inleg plus 35 procent sta ik nu.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 5 februari 2018 @ 12:33:35 #292
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_176968769
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:26 schreef Kyran het volgende:
-50% vanaf mijn ATH nu :(
-75%

:(
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_176968874
Binance 7580 nu
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176968875
2k ven ingezet met de gok op de val naar 4,5K, Als we nu een bounce krijgen ga ik in een hoekje huilen.

Gecontroleerde panicsell :7



Op naar de 4,5.

7500 en 6k zullen ook support gaan geven ja
Lambo of Rekt
pi_176968907
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:40 schreef EggsTC het volgende:
2k ven ingezet met de gok op de val naar 4,5K, Als we nu een bounce krijgen ga ik in een hoekje huilen.

Gecontroleerde panicsell :7

[ afbeelding ]

Op naar de 4,5.

7500 en 6k zullen ook support gaan geven ja
Ingezet?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176968935
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ingezet?
Ja, naar USDT, maar ik vertrouw tether ook neit helemaal, dus beter zakt de zooi snel.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 12:43:14 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176968937
Blockfolio doet pijn :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176968947
Coinmarketcap nu op 7700.
Lambo of Rekt
  maandag 5 februari 2018 @ 12:44:15 #299
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176968952
Waarom is het ook zo rustig op dit forum?
pi_176968959
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, naar USDT, maar ik vertrouw tether ook neit helemaal, dus beter zakt de zooi snel.
Ja haha dat heb ik ook, zit op hete kolen. Ik wil zo snel mogelijk uit Tether gaan maar er is geen andere plek om te schuilen voor al dit geweld.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176968965
quote:
15s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja haha dat heb ik ook, zit op hete kolen. Ik wil zo snel mogelijk uit Tether gaan maar er is geen andere plek om te schuilen voor al dit geweld.
Ja, DAI, maar dat zit niet op binance.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')