Te laat, crypto is over. Niemand wil het meer.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2018 23:11 schreef SugeLucky het volgende:
Nog even wachten tot alles iets lager staat en dan pas verkopen.
Oke, ik wacht nog eventjes.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:11 schreef SugeLucky het volgende:
Nog even wachten tot alles iets lager staat en dan pas verkopen.
quote:Op zondag 4 februari 2018 23:14 schreef SugeLucky het volgende:
En als alles een stuk hoger staat, proberen terug te kopen met een Amerikaanse creditkaart.
waarom niet?quote:Op zondag 4 februari 2018 23:14 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
Mensen die met een creditcard crypto kopen
Dan ben je toch echt niet goed bij je paasei.
Het is kennelijk geen geld wat je kan missen als je er krediet van een instantie voor nodig hebt om ze aan te schaffen.quote:
Vergeet ff niet dat betalingen in Amerika zowat alleen maar met CC kunnen gedaan worden.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:18 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het is kennelijk geen geld wat je kan missen als je er krediet van een instantie voor nodig hebt om ze aan te schaffen.
In Amerika schijn je ook geen aandelen en loterijloten met creditcard te kunnen kopen. Dat dit dus voor crypto ook ingevoerd gaat worden, lijkt me niet verwonderlijk.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:19 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Vergeet ff niet dat betalingen in Amerika zowat alleen maar met CC kunnen gedaan worden.
Dat hangt van je creditcardmaatschappij en je staat afquote:Op zondag 4 februari 2018 23:21 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
In Amerika schijn je ook geen aandelen en loterijloten met creditcard te kunnen kopen. Dat dit dus voor crypto ook ingevoerd gaat worden, lijkt me niet verwonderlijk.
Dat is ook de reden dat die Amerikaanse banken dat vanaf nu willen verbieden, mensen die met een creditcard bitcoin kopen op een ongunstig moment kunnen nog voordat ze hebben betaald al in de min staan qua waarde. En dan komt einde van de maand de creditcard afrekening. Groot risico voor de bank die eigenlijk geld voorschietquote:Op zondag 4 februari 2018 23:16 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Geld lenen om in iets te steken was dusdanig volatiel is vind ik niet verstandig.
Vind jij dat je wel crypto met je creditcard moet kunnen kopen?quote:Op zondag 4 februari 2018 23:24 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat hangt van je creditcardmaatschappij en je staat af
ja.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:26 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Vind jij dat je wel crypto met je creditcard moet kunnen kopen?
Dat is natuurlijk niet waarom ze het écht blokkeren.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:25 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat die Amerikaanse banken dat vanaf nu willen verbieden, mensen die met een creditcard bitcoin kopen op een ongunstig moment kunnen nog voordat ze hebben betaald al in de min staan qua waarde. En dan komt einde van de maand de creditcard afrekening. Groot risico voor de bank die eigenlijk geld voorschiet
Je moet niet zo naief zijn om te denken dat de bank dit doet om de klant te beschermen he.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:25 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat die Amerikaanse banken dat vanaf nu willen verbieden, mensen die met een creditcard bitcoin kopen op een ongunstig moment kunnen nog voordat ze hebben betaald al in de min staan qua waarde. En dan komt einde van de maand de creditcard afrekening. Groot risico voor de bank die eigenlijk geld voorschiet
Alles online is fraudegevoelig. Stoppen met internet danquote:Op zondag 4 februari 2018 23:29 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Waarom? Het is zo fraude gevoelig.
Betekent ook weer niet dat het bepaalde mensen kan beschermen.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet niet zo naief zijn om te denken dat de bank dit doet om de klant te beschermen he.
vriezen of dooienquote:Op zondag 4 februari 2018 23:30 schreef Geranium_Opa het volgende:
Bulltrap of een dead cat bounce nu.
Zal beiden zijn maar de hoofdreden zal wel iets zijn als dat ze cryptocurrency als een bedreiging zien voor hun eigen bestaan op de langere termijnquote:Op zondag 4 februari 2018 23:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet niet zo naief zijn om te denken dat de bank dit doet om de klant te beschermen he.
Zo zwart-wit is het niet en meteen zo overdrijven doet je argument geen goed imo.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Alles online is fraudegevoelig. Stoppen met internet dan
Dom lullen ook nietquote:Op zondag 4 februari 2018 23:31 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het niet en meteen zo overdrijven doet je argument geen goed imo.
quote:fraud is relatively rare. It accounts for only around 0.04% of total spend on Visa cards in Europe. So, it’s important to put card fraud in context.
Je moet best geld van je creditcard naar een margin account mogen storten. Heerlijk toch met geleend geld in een margin account Bitcoins kopen!quote:Op zondag 4 februari 2018 23:14 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
Mensen die met een creditcard crypto kopen
Dan ben je toch echt niet goed bij je paasei.
Ik zie de relevantie van dit cijfer niet in.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:33 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dom lullen ook niet
https://www.visaeurope.com/making-payments/verified-by-visa/
[..]
Daar kan ik niets aan doen.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:34 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie van dit cijfer niet in.
Het gaat over fraude cijfers bij online aankopen met VISA in Europa.quote:
9K+ morgenochtend, moon in maart.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:30 schreef Geranium_Opa het volgende:
Sinds wanneer is dit verboden dan?quote:Op zondag 4 februari 2018 23:36 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het gaat over fraude cijfers bij online aankopen met VISA in Europa.
Daar zijn dus al de niet toegestane aankopen, zoals aandelen, uit gehaald omdat ze fraude gevoelig zijn. Dat zegt niks over de fraude gevoeligheid van crypto aankopen met een creditcard an sich.
Alles verkocht, morgen crashen we dus.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
9K+ morgenochtend, moon in maart.
Ik ken geen grote broker die creditcard aankopen accepteert. Er zal vast een klein kantoortje ergens zijn dat het doet, maar er is een reden dat het geen gebruik is.quote:
Hoop het niet , wil terugkopen op 6 a 7 Kquote:Op zondag 4 februari 2018 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
9K+ morgenochtend, moon in maart.
Omdat ze uitgestapt zijn en nu een nieuw koopmoment zoeken.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:42 schreef EggsTC het volgende:
waarom denken jullie dat hij verder gaat zakken
Omdat ze aan het gokken zijn denken ze niet, hopen ze alleen maar.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:42 schreef EggsTC het volgende:
waarom denken jullie dat hij verder gaat zakken
quote:Op zondag 4 februari 2018 23:32 schreef Kyran het volgende:
Bear bull cat, altijd leuk als mensen doen alsof ze precies weten wat er aan het handje is..... Iedereen roept maar wat en als je veel verschillende dingen roept heb je vast ook wel eens gelijk.
Dode kat hoop ik. Als je vanaf 7:30 een bizar constante downtrend, telkens iets minder hoog pieken en iets lager dippenquote:Op zondag 4 februari 2018 23:30 schreef Geranium_Opa het volgende:
ja godverquote:Op zondag 4 februari 2018 23:59 schreef kthxbye het volgende:
Edit: fuck, verkeerde topic, deze is voor shitpostsduim omhoog
Net voor het weekend deze screenshot gemaaktquote:Op zondag 4 februari 2018 16:41 schreef up7 het volgende: [..] Heel veel handel in altcoins gaat via btc en als btc dan daalt gebeurd hetzelfde met veel altcoins.
SuperBowl die mooie reclame tussendoor heeft voor Bitcoin en crypto. And up we go, maar voor hoelang weet je nooitquote:
Maart:quote:Op maandag 5 februari 2018 02:09 schreef Geranium_Opa het volgende:
Als de dip nog flink doorzet deze maand klopt dit plaatje toch aardig
[ afbeelding ]
Ze kunnen net zo goed alle coins samen als 1 coin listen.quote:Op maandag 5 februari 2018 00:25 schreef Sosa het volgende:
[..]
Net voor het weekend deze screenshot gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik heb dit weekend meerdere malen die meme gezien. Ik bleef keihard lachen.quote:
Dat roept iedereen al sinds we van 20 naar 18 naar 17 naar 16 naar 15 naar 14 naar 13 naar 13 naar 11 naar 10 naar 9 en nu naar 8 zijn gegaanquote:Op maandag 5 februari 2018 07:58 schreef MrMiguel het volgende:
Denk dat dit de bodem was, mits er geen groot negatief nieuw nieuws naar buiten komt.
Alle FUD-sellers hebben al verkocht, er zullen maar weinig holders zijn die wel plotseling verkopen als we naar 7500 gaan, of 7000 of 6500. Lage volumes (= goed teken voor een bodem, want dat betekent weinig sellers), duidelijke Bearish convergence, de meeste sellers op dit moment zijn vermoedelijk shorters en dat draagt enkel bij aan een short squeeze later deze week.
We hebben alleen wel wat buyers nodig, die zijn er ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2018 07:58 schreef MrMiguel het volgende:
Denk dat dit de bodem was, mits er geen groot negatief nieuw nieuws naar buiten komt.
Alle FUD-sellers hebben al verkocht, er zullen maar weinig holders zijn die wel plotseling verkopen als we naar 7500 gaan, of 7000 of 6500. Lage volumes (= goed teken voor een bodem, want dat betekent weinig sellers), duidelijke Bearish convergence, de meeste sellers op dit moment zijn vermoedelijk shorters en dat draagt enkel bij aan een short squeeze later deze week.
Na de introductie van wetgeving kan het institutionele geld ook officieel beginnenquote:Op maandag 5 februari 2018 08:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]
We hebben alleen wel wat buyers nodig, die zijn er ook niet.
Moet je eens proberen je electriciteitsrekening te betalen in Amerika. Daar hebben ze amper internetbankieren.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:19 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Vergeet ff niet dat betalingen in Amerika zowat alleen maar met CC kunnen gedaan worden.
Wat een mega ouderwetse gang van zaken. Ineffecientheid druipt er van af.quote:Op maandag 5 februari 2018 08:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je eens proberen je electriciteitsrekening te betalen in Amerika. Daar hebben ze amper internetbankieren.
Maatje van me woont in de US, die kan gewoon 1x per maand naar het bankkantoor om al z'n betalingen te doen. Met je rekeningen onder de arm naar de bank, ga je aan de balie zitten en de bankmedewerker die gaat stuk voor stuk je betalingen invoeren.
bonussen van wall street liggen ook nog op de plank.quote:Op maandag 5 februari 2018 08:07 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Na de introductie van wetgeving kan het institutionele geld ook officieel beginnen
Maar je krijgt er wel een land vol met klagerts en zeikerts vanquote:Op maandag 5 februari 2018 08:37 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Wat een mega ouderwetse gang van zaken. Ineffecientheid druipt er van af.
Dit is dus de reden dat Nederland redelijk voorop loopt qua techniek & ontwikkeling.
Altijd blijven vragen of het niet beter en sneller kan.
Die bonussen zijn allang opgesnoven en verdwenen in de slipjes van vuighe strippersquote:Op maandag 5 februari 2018 08:50 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
bonussen van wall street liggen ook nog op de plank.
auquote:Op maandag 5 februari 2018 08:31 schreef sandertjuh het volgende:
Op binance nu onder de 8K... ben echt heel erg benieuwd
Ja, zo doe ik het ook. Zij het dat ik dan direct de creditcard maatschappij betaal, dus ik leen verder niets. Het is gewoon een snelle en internationale manier van betalen.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:26 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Vind jij dat je wel crypto met je creditcard moet kunnen kopen?
Nice!quote:Op maandag 5 februari 2018 08:39 schreef dimmak het volgende:
Viacoin op Binance!
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360000564532
Ja hoor, ik koop wel bij. Als BTC 3k aantikt.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:07 schreef Luppie0110 het volgende:
Iemand hier die nog gaat bijkopen?
Ik ben echt te laf. Van het weekend met m'n dronken harses nog een paar k overgemaakt naar kraken, alleen durf ik er nu niks meer van te kopen.![]()
t zit er tegenaan, wat heb je gegokt dan?quote:Op maandag 5 februari 2018 09:19 schreef Roellie80 het volgende:
Voorlopig goed gegokt, laat m dan nu ook maar hard door fib 61.8 vallen
Ja en dan? Dat willen we toch nietquote:Op maandag 5 februari 2018 09:19 schreef Roellie80 het volgende:
Voorlopig goed gegokt, laat m dan nu ook maar hard door fib 61.8 vallen
De vorige bounce van dit level was niet niet sterk, er is te weinig volume. De analisten die ik volg zijn het er wel over eens dat 8k niet houdbaar is. De volgende support zit rond de 4.5kquote:Op maandag 5 februari 2018 09:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
t zit er tegenaan, wat heb je gegokt dan?
En morgen klapt tetherquote:Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
De vorige bounce van dit level was niet niet sterk, er is te weinig volume. De analisten die ik volg zijn het er wel over eens dat 8k niet houdbaar is. De volgende support zit rond de 4.5k
Ik heb op $8400 65% omgezet naar tether. Als ik hiermee nou weer kan instappen op 4.5k ben ik een blij man
Is dit geen wishfull thinking? Die analisten weten het natuurlijk ook niet. En waarom zou hij naar 4K5 gaan en dan weer omhoog?quote:Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
De vorige bounce van dit level was niet niet sterk, er is te weinig volume. De analisten die ik volg zijn het er wel over eens dat 8k niet houdbaar is. De volgende support zit rond de 4.5k
Ik heb op $8400 65% omgezet naar tether. Als ik hiermee nou weer kan instappen op 4.5k ben ik een blij man
Tether zou ik ook niet helemaal fijn van slapen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
tetherquote:Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Weet je waar ik niet fijn van slaap? Dat 7 januari achter ons ligt verdommequote:Op maandag 5 februari 2018 09:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tether zou ik ook niet helemaal fijn van slapen eerlijk gezegd.
Omdat de eerdere weerstand rond de 4k5 zat. En dan zien we wel weer verder. Hij zal op een gegeven moment echt wel bouncen met voldoende volume. Hoe lager, hoe goedkoper ik weer kan instappen. En als dit de ATL was heb ik maar weer 20k profit gepakt, ook niet verkeerdquote:Op maandag 5 februari 2018 09:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is dit geen wishfull thinking? Die analisten weten het natuurlijk ook niet. En waarom zou hij naar 4K5 gaan en dan weer omhoog?
Als tether nog bestaat, that is. Beetje van de regen in de drup lijkt mequote:Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
k
Ik heb op $8400 65% omgezet naar tether.
Jup, we hebben voorlopig verkeerd gegokt denk ikquote:Op maandag 5 februari 2018 09:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Weet je waar ik niet fijn van slaap? Dat 7 januari achter ons ligt verdomme
VEN op 40quote:Op maandag 5 februari 2018 09:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik droomde dat btc op $400 stond en VEN op $40
Die bittrex delisting is killing geweest voor funquote:Op maandag 5 februari 2018 09:42 schreef Predator38 het volgende:
FUN gaat nog meer dalen tijdens/na het event......er is geen nieuws nml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |