Waarom op de beurzen? Dat was vorige week al genoeg gekut.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:34 schreef Oorlogsheld het volgende:
Morgen misschien een mega crash in zowel crypto land als op de beurzen
Iets met duim en zuigen.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom op de beurzen? Dat was vorige week al genoeg gekut.
binance weer gebounced naar 8100quote:Op zondag 4 februari 2018 21:37 schreef EggsTC het volgende:
77 is de grens, daar doorheen is naar 6 > 4,5k.
Het grootste probleem bij BTC is dat er geen theoretisch model is om de waarde ervan te berekenen. Zo'n theoretische waarde geeft houvast bij de prijsvorming.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Op zich best interessant.. En ik begrjip de analyse ook best, zeker als deze gebaseerd is op analyses van eerdere, vergelijkbare situaties.
I want to believe.. Maar.. Ergens zegt het boerenverstand in mij ook: bij een paar twitterberichten m.b.t. een bepaalde crypto kan dit er al voor zorgen dat de koers van desbetreffende munt helemaal onderuit knalt. Schijnbaar is de markt zo volatiel dat kleine zaken al best grote invloed kunnen hebben. Dan kan je daar toch een hoop modellen en analyses op loslaten die allicht in grote lijnen voor een gedeelte kloppen maar om daar nou conclusies aan te hangen, ik weet het niet.
Waar gaat al dat geld heen? Of blijft het in fiat?quote:Op zondag 4 februari 2018 21:34 schreef Oorlogsheld het volgende:
want? vorige low?quote:Op zondag 4 februari 2018 21:37 schreef EggsTC het volgende:
77 is de grens, daar doorheen is naar 6 > 4,5k.
Dat verdampt.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waar gaat al dat geld heen? Of blijft het in fiat?
Dow had vrijdag de grootste daling sinds jaren dus dat kan morgen best nog doorzetten.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom op de beurzen? Dat was vorige week al genoeg gekut.
Fibonacci, 77 is de 61,8 , daar doorheen is eerst 6 en dan 4,5 de volgende stopquote:
lol, denken dat BTC in de zomer geen dead coin isquote:Op zondag 4 februari 2018 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En er doorheen. BTC van de zomer 2k
Er verdwijnt geen cent. Net zoals er geen cent 'in' crypto gestoken is.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waar gaat al dat geld heen? Of blijft het in fiat?
Maar wat als het schilderijtje van eigenaar gewisseld was voor 100.000 euro, en daarna maar weer 100 euro waard was ?quote:Op zondag 4 februari 2018 21:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er verdwijnt geen cent. Net zoals er geen cent 'in' crypto gestoken is.
Crypto is alleen verhandeld tegen steeds hogere prijzen.
Stel dat jij een schilderijtje hebt en wij zijn het vandaag eens dat dit schildertijtje 100 euro waard is. Dan denken we maandag dat dit van een bekende schilder is en vinden dat het 100.000 euro waard is. De dag erop worden we teleurgesteld door een expert en beschouwen het weer 100 euro waard.
Is dan van maandag op dinsdag 99.900 euro 'verdampt'? Nee. Onze perceptie van de waarde van onze asset is sterk gedaald. Verder niks.
Dat laatste.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:47 schreef metallicelmo het volgende:
Maargoed als je kijkt naar coinmarketcap dan is vrijwel alles rood. Wil dat zeggen dat iedereen alles verkoopt of zien we alleen Bitcoin dalen en daarom automatisch de prijzen van al die andere coins gezien het feit dat misschien wel 70% van alle altcoins wordt getrade tegen Bitcoin?
Zou dit zo nog een keer lezen.quote:Hey hey hey! Hey hey hey! Hey hey hey! Whatsawhatsawhatsawhatsawhatsawhatsawhatsa up Bitconnect! Hey hey hey everybody my name is Carlos Manos and I am coming from New York City, New York and let me tell you guys that I am so excited, I am so happy, I am really so thrilled to be right now sharing this amazing, glorious, super, and exciting moment of my life with all of you guys, and let me tell you that we are really changing the world as we know it, the world is not anymore the way it used to be, mmm mmm, No! No! No! BITCONNECT! Wow! BITCONNECT! We are coming and we are coming in waves! We are starting and we are watching go all over the world! We are pelting the entire world! Let me tell you guys that I started 137 days ago with only $25,610 and right now I am reaching $140,000! Woah woah woah woah woah woah woah Whats up? And let me tell you that I am actually earning around one hun- I mean $1,400 on an every day basis, seven days a week! What‽ I am right now independently, financially independently. I am saying to so many people who say that this was going to be con artist game, that this was gonna be a scammer game, “Hey! You’re gonna lose all your money!” My wife still doesn’t believe in me! I’m telling him “Oh honey, this is real!” “Oh no no no no no, that’s a scam!” And I said “But wait I’m gonna go to the bank and I’m gonna get my bitcoins and I’m actually gonna turn it into dollars, here there right on the table!” “No, that’s money you took from another account!” And I’ll say “What am I gonna do‽” Then I said to myself, “You know what? When I am starting to put $10,000 a day on her, right on her, you know on her table.” Then she’s gonna say “Woah!” Hahaha! Yo yo yo yo yo! “OK that’s real!” Hahahaha! So guys, I’m gonna tell you something. Faith and believe is the one thing that we will need to be able to change the world, and right now I believe that in this room, we have the seed that’s gonna germinate and is going to explode into an amazing opportunity for us to change this entire world. I am so proud, I am so honored, I am so excited to be here right now and let me tell you something, that each and every one of you has the opportunity to become like those amazing people that we know here from Vietnam. Hey hey! My group from Vietnam! Making so much money that it could probably that could probably have a real hard time counting it! Ha ha ha ha ha ha! So guys, let me tell you, I love, BITCONNECT!
Zelfde verhaal. De eerste eigenaar maakt winst, de tweede verlies. Het geld wisselt van eigenaar, maar er komt geen cent bij of af.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:48 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Maar wat als het schilderijtje van eigenaar gewisseld was voor 100.000 euro, en daarna maar weer 100 euro waard was ?
Voor iedere verkoper is er altijd een koper. Anders is er geen verkoop! Het geld gaat van de koper naar de verkoper, de coin gaat van de verkoper naar de koper. Verder niks. De prijs waarop dit gebeurt gaat op-en-neer. Als je goedkoper gekocht hebt dan je verkoopt maak je winst (vanuit het perspectief van je basis-valuta)quote:Op zondag 4 februari 2018 21:49 schreef Dwaalboy het volgende:
Iedereen verkoopt dus... en aan wie dan? Of komt het in een soort grote pot?
OMGGGGGGGGGGG THE SKIEZ ARE FALLING PLZ HALP HALP, HELL IS COMINGGGGGGGGGGGGGGG CRYPTO DEADDDDDD OMFGGGGGGGGGGquote:Op zondag 4 februari 2018 21:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We gaan allemaal deaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuud
When God is in his holy temple....quote:Op zondag 4 februari 2018 21:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
OMGGGGGGGGGGG THE SKIEZ ARE FALLING PLZ HALP HALP, HELL IS COMINGGGGGGGGGGGGGGG CRYPTO DEADDDDDD OMFGGGGGGGGGG
als ie door t 1e lijntje heen gaat is t waarschijnlijk dat ie naar t volgende lijntje gaat.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:00 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dit lijkt net het dashboard van KITT uit Knightrider. Wat zien we hier?
Binance lijkt te bouncen. Min van 7930, nu weer 8150.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:59 schreef chroestjov het volgende:
Er wordt zwaar gevochten in de USD/BTC pairs, leuk om te zien.
Mini bounce, we gaan nog harder naar beneden.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Binance lijkt te bouncen. Min van 7930, nu weer 8150.
Waar was zo'n mega crash dan? Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 4 februari 2018 21:34 schreef Oorlogsheld het volgende:
Nouja... een 60% vind ik wel een crash te noemenquote:Op zondag 4 februari 2018 22:04 schreef ITrade het volgende:
[..]
Waar was zo'n mega crash dan? Wat heb ik gemist?
Gast, lees je even in ipv morgen weer een panic buy/sell te gaan doen.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:49 schreef Dwaalboy het volgende:
Iedereen verkoopt dus... en aan wie dan? Of komt het in een soort grote pot?
ik denk niet in Crypto, als je een nieuwe safe haven zoekt. Veel te instabiel.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:10 schreef metallicelmo het volgende:
De theorie die ik ergens hoorde (lang geleden al) is dat als de aandelen beurzen weer zouden crashen dat men dan weer massaal hun geld veilig stelt in goud en mogelijk dit keer cryptos. We hebben dat alleen nog nooit meegemaakt dus je weet gewoon niet wat er gaat gebeuren in zo'n geval. Onbekend terrein
Geld veilig in crypto ???quote:Op zondag 4 februari 2018 22:10 schreef metallicelmo het volgende:
De theorie die ik ergens hoorde (lang geleden al) is dat als de aandelen beurzen weer zouden crashen dat men dan weer massaal hun geld veilig stelt in goud en mogelijk dit keer cryptos. We hebben dat alleen nog nooit meegemaakt dus je weet gewoon niet wat er gaat gebeuren in zo'n geval. Onbekend terrein
ja hij heeft ook een stukje over bitcoin. alleen dat hyperledger waar hij t over heeft ben ik niet van overtuigd.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:14 schreef metallicelmo het volgende:
Kennen jullie die videos van Mike Maloney? Hidden Secrets of Money heet het volgens mij, een 8 delige serie op YouTube dacht ik. Die kan wel goed uitleggen hoe het financiële systeem werkt in begrijpelijke taal, erg interessant om te zien wel.
Dan zou ik als belegger toch echt voor goud gaan, redelijke safe heaven waarbij je portfolio niet tientallen procenten kan dalen op een dag.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:10 schreef metallicelmo het volgende:
Er zit zeker lucht in de aandelenbeurzen. Dat komt vooral omdat de rente zo laag staat, waardoor het dividend op aandelen al snel meer is dan de rente. Denk dan dat de beurzen met 8% per jaar gestegen zijn de afgelopen 6 jaar.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:08 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk soms wel eens dat de aandelen beurzen, vooral in Amerika juist de grote bubbels zijn. Die zijn de afgelopen jaren tot recordhoogtes gestegen met geld dat zo uit de printer van de FED komt rollen. Dat gaat echt een keer klappen, je weet alleen niet wanneer. "Wij hebben de sterkste economie en best presterende beurzen, we hebben alleen nog wel een schuld van 20 biljoen dollar"
zoiets toch?
Nee dat klopt, maar als men het aandurft kun je er ook dik mee verdienen. Moet je wel veel risico nemen. Ik denk alleen dat het tegenwoordig misschien sneller kan zijn om je geld ergens uit te halen en direct (24/7) cryptos te kunnen kopen. Goud wil je meestal fysiek hebben, zou ook kunnen via een ETF of goudmijn aandelen maar die verhandelen ook niet 24/7quote:Op zondag 4 februari 2018 22:18 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Dan zou ik als belegger toch echt voor goud gaan, redelijke safe heaven waarbij je portfolio niet tientallen procenten kan dalen op een dag.
Ik zou er ook niet op rekenen. Maar de mens en daarmee de markt doet gekke dingen, zoals bij cryptonauten bekend isquote:Op zondag 4 februari 2018 22:13 schreef Skv het volgende:
[..]
ik denk niet in Crypto, als je een nieuwe safe haven zoekt. Veel te instabiel.
Goud en crypto lijken best wel veel op elkaar. Allebei geen dividend, schaars, geen waarde te bepalen. Crypto is enkel wat volatieler. Dat is 'op te lossen' door gewoon meer goud te kopen, dan is je volatiliteit in absolute zin net zo groot.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:20 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar als men het aandurft kun je er ook dik mee verdienen. Moet je wel veel risico nemen. Ik denk alleen dat het tegenwoordig misschien sneller kan zijn om je geld ergens uit te halen en direct (24/7) cryptos te kunnen kopen. Goud wil je meestal fysiek hebben, zou ook kunnen via een ETF of goudmijn aandelen maar die verhandelen ook niet 24/7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |