vriezen of dooienquote:Op zondag 4 februari 2018 23:30 schreef Geranium_Opa het volgende:
Bulltrap of een dead cat bounce nu.
Zal beiden zijn maar de hoofdreden zal wel iets zijn als dat ze cryptocurrency als een bedreiging zien voor hun eigen bestaan op de langere termijnquote:Op zondag 4 februari 2018 23:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet niet zo naief zijn om te denken dat de bank dit doet om de klant te beschermen he.
Zo zwart-wit is het niet en meteen zo overdrijven doet je argument geen goed imo.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Alles online is fraudegevoelig. Stoppen met internet dan
Dom lullen ook nietquote:Op zondag 4 februari 2018 23:31 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het niet en meteen zo overdrijven doet je argument geen goed imo.
quote:fraud is relatively rare. It accounts for only around 0.04% of total spend on Visa cards in Europe. So, it’s important to put card fraud in context.
Je moet best geld van je creditcard naar een margin account mogen storten. Heerlijk toch met geleend geld in een margin account Bitcoins kopen!quote:Op zondag 4 februari 2018 23:14 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
Mensen die met een creditcard crypto kopen
Dan ben je toch echt niet goed bij je paasei.
Ik zie de relevantie van dit cijfer niet in.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:33 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dom lullen ook niet
https://www.visaeurope.com/making-payments/verified-by-visa/
[..]
Daar kan ik niets aan doen.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:34 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie van dit cijfer niet in.
Het gaat over fraude cijfers bij online aankopen met VISA in Europa.quote:
9K+ morgenochtend, moon in maart.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:30 schreef Geranium_Opa het volgende:
Sinds wanneer is dit verboden dan?quote:Op zondag 4 februari 2018 23:36 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het gaat over fraude cijfers bij online aankopen met VISA in Europa.
Daar zijn dus al de niet toegestane aankopen, zoals aandelen, uit gehaald omdat ze fraude gevoelig zijn. Dat zegt niks over de fraude gevoeligheid van crypto aankopen met een creditcard an sich.
Alles verkocht, morgen crashen we dus.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
9K+ morgenochtend, moon in maart.
Ik ken geen grote broker die creditcard aankopen accepteert. Er zal vast een klein kantoortje ergens zijn dat het doet, maar er is een reden dat het geen gebruik is.quote:
Hoop het niet , wil terugkopen op 6 a 7 Kquote:Op zondag 4 februari 2018 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
9K+ morgenochtend, moon in maart.
Omdat ze uitgestapt zijn en nu een nieuw koopmoment zoeken.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:42 schreef EggsTC het volgende:
waarom denken jullie dat hij verder gaat zakken
Omdat ze aan het gokken zijn denken ze niet, hopen ze alleen maar.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:42 schreef EggsTC het volgende:
waarom denken jullie dat hij verder gaat zakken
quote:Op zondag 4 februari 2018 23:32 schreef Kyran het volgende:
Bear bull cat, altijd leuk als mensen doen alsof ze precies weten wat er aan het handje is..... Iedereen roept maar wat en als je veel verschillende dingen roept heb je vast ook wel eens gelijk.
Dode kat hoop ik. Als je vanaf 7:30 een bizar constante downtrend, telkens iets minder hoog pieken en iets lager dippenquote:Op zondag 4 februari 2018 23:30 schreef Geranium_Opa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |