Ja, zo doe ik het ook. Zij het dat ik dan direct de creditcard maatschappij betaal, dus ik leen verder niets. Het is gewoon een snelle en internationale manier van betalen.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:26 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Vind jij dat je wel crypto met je creditcard moet kunnen kopen?
Nice!quote:Op maandag 5 februari 2018 08:39 schreef dimmak het volgende:
Viacoin op Binance!
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360000564532
Ja hoor, ik koop wel bij. Als BTC 3k aantikt.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:07 schreef Luppie0110 het volgende:
Iemand hier die nog gaat bijkopen?
Ik ben echt te laf. Van het weekend met m'n dronken harses nog een paar k overgemaakt naar kraken, alleen durf ik er nu niks meer van te kopen.![]()
t zit er tegenaan, wat heb je gegokt dan?quote:Op maandag 5 februari 2018 09:19 schreef Roellie80 het volgende:
Voorlopig goed gegokt, laat m dan nu ook maar hard door fib 61.8 vallen
Ja en dan? Dat willen we toch nietquote:Op maandag 5 februari 2018 09:19 schreef Roellie80 het volgende:
Voorlopig goed gegokt, laat m dan nu ook maar hard door fib 61.8 vallen
De vorige bounce van dit level was niet niet sterk, er is te weinig volume. De analisten die ik volg zijn het er wel over eens dat 8k niet houdbaar is. De volgende support zit rond de 4.5kquote:Op maandag 5 februari 2018 09:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
t zit er tegenaan, wat heb je gegokt dan?
En morgen klapt tetherquote:Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
De vorige bounce van dit level was niet niet sterk, er is te weinig volume. De analisten die ik volg zijn het er wel over eens dat 8k niet houdbaar is. De volgende support zit rond de 4.5k
Ik heb op $8400 65% omgezet naar tether. Als ik hiermee nou weer kan instappen op 4.5k ben ik een blij man
Is dit geen wishfull thinking? Die analisten weten het natuurlijk ook niet. En waarom zou hij naar 4K5 gaan en dan weer omhoog?quote:Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
De vorige bounce van dit level was niet niet sterk, er is te weinig volume. De analisten die ik volg zijn het er wel over eens dat 8k niet houdbaar is. De volgende support zit rond de 4.5k
Ik heb op $8400 65% omgezet naar tether. Als ik hiermee nou weer kan instappen op 4.5k ben ik een blij man
Tether zou ik ook niet helemaal fijn van slapen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
tetherquote:Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Weet je waar ik niet fijn van slaap? Dat 7 januari achter ons ligt verdommequote:Op maandag 5 februari 2018 09:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tether zou ik ook niet helemaal fijn van slapen eerlijk gezegd.
Omdat de eerdere weerstand rond de 4k5 zat. En dan zien we wel weer verder. Hij zal op een gegeven moment echt wel bouncen met voldoende volume. Hoe lager, hoe goedkoper ik weer kan instappen. En als dit de ATL was heb ik maar weer 20k profit gepakt, ook niet verkeerdquote:Op maandag 5 februari 2018 09:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is dit geen wishfull thinking? Die analisten weten het natuurlijk ook niet. En waarom zou hij naar 4K5 gaan en dan weer omhoog?
Als tether nog bestaat, that is. Beetje van de regen in de drup lijkt mequote:Op maandag 5 februari 2018 09:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
k
Ik heb op $8400 65% omgezet naar tether.
Jup, we hebben voorlopig verkeerd gegokt denk ikquote:Op maandag 5 februari 2018 09:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Weet je waar ik niet fijn van slaap? Dat 7 januari achter ons ligt verdomme
VEN op 40quote:Op maandag 5 februari 2018 09:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik droomde dat btc op $400 stond en VEN op $40
Die bittrex delisting is killing geweest voor funquote:Op maandag 5 februari 2018 09:42 schreef Predator38 het volgende:
FUN gaat nog meer dalen tijdens/na het event......er is geen nieuws nml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |