Denk dat ze een milde versie van China gaan toepassen, maar dat is pure gok vanuit mijn kant. Strenger toezien op ICOs bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:09 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja goed punt, zekerheid is misschien al voldoende om het dalen te laten stoppen.
Ja denk ik wel. Maar ja wat weet ikquote:Op maandag 5 februari 2018 12:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maar tot die tijd, dus tot morgen, blijven we dalen.
moet ook wel want die ICO bagger gaat nergens meer over.......zoveel scam shit ookquote:Op maandag 5 februari 2018 12:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat ze een milde versie van China gaan toepassen, maar dat is pure gok vanuit mijn kant. Strenger toezien op ICOs bijvoorbeeld.
zo zit vermogensbelasting niet in elkaar. Men gaat uit van een fictief rendement wat met defensief beleggen realiseerbaar zou moeten zijn. Speculatief beleggen brengt meer risico's wil je het gokken van jullie dan onbelast laten.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:46 schreef Predator38 het volgende:
[..]
en bij verliezen krijgen we geld terug ???? wel zo eerlijk he
Don't feed the trolls.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
zo zit vermogensbelasting niet in elkaar. Men gaat uit van een fictief rendement wat met defensief beleggen realiseerbaar zou moeten zijn. Speculatief beleggen brengt meer risico's wil je het gokken van jullie dan onbelast laten.
Gewoon hodlen is oneindig veel relaxter ja. Maar veel mensen krijgen juist een kick van dat timen en traden.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
In beide gevallen heb je het over een 50%/50% kans. Alleen bij hodl heb je niet de stres van het traden en timen. Je moet je er wel bij neerleggen en dat is, geef ik toe wel eens moeilijk. Gewoon maar even niet kijken.
Als je het geld kan missen, kan je het doen.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit al de hele tijd te twijfelen of ik nog wat wil bijkopen. Aan de ene kant heb ik zoiets van lekker goedkoop nuAan de andere kant zie ik mijn initiële inleg steeds kleiner worden dus vraag ik me af of het wel verstandig is
Ah, dat is dus het probleem momenteel: nobody is buying the dip!!1!1quote:Op maandag 5 februari 2018 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Buy the dip is koop meer crypto met fiat. Niet verkoop laag en probeer nog lager in te kopen. Dat is sell the dip namelijk
Omdat er zoveel dips zijn dat veel mensen wel uitgekocht zijnquote:Op maandag 5 februari 2018 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, dat is dus het probleem momenteel: nobody is buying the dip!!1!1
Ja, die hebben dus juist niet the dip gebuyed, de klunzen!quote:Op maandag 5 februari 2018 12:16 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Omdat er zoveel dips zijn dat veel mensen wel uitgekocht zijn
Beter ga je je aluminiumfolie bekijken, beter voor je gemoedsrust!quote:Op maandag 5 februari 2018 12:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zou het niet doen
Ik heb net wel m'n blockfolie bekeken
CMC nog steeds > 7700quote:Op maandag 5 februari 2018 12:22 schreef Predator38 het volgende:
er is ook bijna alleen maar verkoop volume op dit moment....ik wacht even met bijkopen
En je eerste woord is 'sell'?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:19 schreef kthxbye het volgende:
wat is iedereen zn nieuwe hobby trouwens?
ik studeer Japans
Moest lachenquote:Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En je eerste woord is 'sell'?
Ben maar weer meer tijd in wedden gaan stoppenquote:Op maandag 5 februari 2018 12:19 schreef kthxbye het volgende:
ik studeer Japans
Mijn BMW E30 325i restaureren. Geeft me oneindig veel rust.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:19 schreef kthxbye het volgende:
ik studeer Japans
Alleen als 7500 niet breekt heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag herhaling van vrijdag?
Ofwel: nu kopen en eind van de middag cashen met 10 tot 15% winst.
Sports betting?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben maar weer meer tijd in wedden gaan stoppendat is stabieler dan deze zooi op dit moment
de vraag is hoe sterk die bounce nu weer is aangezien de vorige bounce bijna niks was en we daarna dus weer een stukje lager gingenquote:
Dat lijkt me serieus nog moeilijker dan crypto voorspellen.quote:
Alleen een vrouw is moeilijkerquote:Op maandag 5 februari 2018 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus nog moeilijker dan crypto voorspellen.
Up and down, maar long term wel rond 10% ROI en een heleboel lol en nooit dagen dat ik mijn bankroll -50% zie gaan zoals met cryptoquote:Op maandag 5 februari 2018 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus nog moeilijker dan crypto voorspellen.
idem.quote:
Ingezet?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:40 schreef EggsTC het volgende:
2k ven ingezet met de gok op de val naar 4,5K, Als we nu een bounce krijgen ga ik in een hoekje huilen.
Gecontroleerde panicsell
[ afbeelding ]
Op naar de 4,5.
7500 en 6k zullen ook support gaan geven ja
Ja, naar USDT, maar ik vertrouw tether ook neit helemaal, dus beter zakt de zooi snel.quote:
Ja haha dat heb ik ook, zit op hete kolen. Ik wil zo snel mogelijk uit Tether gaan maar er is geen andere plek om te schuilen voor al dit geweld.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, naar USDT, maar ik vertrouw tether ook neit helemaal, dus beter zakt de zooi snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |