Mijn BMW E30 325i restaureren. Geeft me oneindig veel rust.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:19 schreef kthxbye het volgende:
wat is iedereen zn nieuwe hobby trouwens?
ik studeer Japans
Alleen als 7500 niet breekt heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag herhaling van vrijdag?
Ofwel: nu kopen en eind van de middag cashen met 10 tot 15% winst.
Sports betting?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben maar weer meer tijd in wedden gaan stoppendat is stabieler dan deze zooi op dit moment
de vraag is hoe sterk die bounce nu weer is aangezien de vorige bounce bijna niks was en we daarna dus weer een stukje lager gingenquote:
Dat lijkt me serieus nog moeilijker dan crypto voorspellen.quote:
Alleen een vrouw is moeilijkerquote:Op maandag 5 februari 2018 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus nog moeilijker dan crypto voorspellen.
Up and down, maar long term wel rond 10% ROI en een heleboel lol en nooit dagen dat ik mijn bankroll -50% zie gaan zoals met cryptoquote:Op maandag 5 februari 2018 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus nog moeilijker dan crypto voorspellen.
idem.quote:
Ingezet?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:40 schreef EggsTC het volgende:
2k ven ingezet met de gok op de val naar 4,5K, Als we nu een bounce krijgen ga ik in een hoekje huilen.
Gecontroleerde panicsell
[ afbeelding ]
Op naar de 4,5.
7500 en 6k zullen ook support gaan geven ja
Ja, naar USDT, maar ik vertrouw tether ook neit helemaal, dus beter zakt de zooi snel.quote:
Ja haha dat heb ik ook, zit op hete kolen. Ik wil zo snel mogelijk uit Tether gaan maar er is geen andere plek om te schuilen voor al dit geweld.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, naar USDT, maar ik vertrouw tether ook neit helemaal, dus beter zakt de zooi snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |