Waar maak je je druk om (jij niet als enige hoor).quote:Op maandag 5 februari 2018 11:53 schreef Geranium_Opa het volgende:
7700 bijna gebroken op Bitfinex, er lijkt voorlopig geen einde te komen aan de daling.
Misschien houdt crypto zich wel juist aan die regels omdat het systeem het zegt, en word het daarmee een self fulfilling iets.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Het wordt traditioneel gebruikt bij Forex trading, er vanuit gaande dat er verklaarbare economische verschillen aan ten grondslag liggen. Volgens mij is het juist zo met crypto dat het zich aan geen enkele bekende regels houdt, en wordt er wanhopig gezocht naar een manier om patronen te verklaren.
Dit is naar mijn idee hetzelfde als een kunstmatige houvast creeeren
https://www.express.co.uk(...)sh-latest-blockchainquote:Op maandag 5 februari 2018 11:52 schreef Predator38 het volgende:
whales wachten nu gewoon even op morgen:
https://cointelegraph.com(...)ed-hearing-next-week
of we gaan dood, of we krijgen een mooi herstel morgen.
alle TA kan dan ook de prullenbak in
shitcoin met laag volume waar 1 iemand voor 0.0001 heel veel heeft betaald en daardoor is de prijs bizar hoog.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:58 schreef EggsTC het volgende:
Wtf is dit dan https://coinmarketcap.com/currencies/42-coin/
In beide gevallen heb je het over een 50%/50% kans. Alleen bij hodl heb je niet de stres van het traden en timen. Je moet je er wel bij neerleggen en dat is, geef ik toe wel eens moeilijk. Gewoon maar even niet kijken.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hodlen is ook een aanzienlijk risico want stel je voor dat de koers nog een keer -50% gaat. Heb je mooi je kans om te cashen en lager weer terug te kopen gemist.
Omhoog of omlaag, achteraf weet je pas wat de meest optimale keuze zou zijn geweest.
Ja, 7500 incoming. SELL SELL SELL SELLquote:
Ik denk dat SEC morgen vooral met positief nieuws komt.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik denk dat het blijft dalen tot de SEC uitspraak morgen.
Daarna ook wel, prima FUD momentje namelijkquote:Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik denk dat het blijft dalen tot de SEC uitspraak morgen.
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat SEC morgen vooral met positief nieuws komt.
50/50 kans......quote:Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarna ook wel, prima FUD momentje namelijk
Misschien, maar dan weten ze het alsnog zo te draaien dat het FUD gaat worden.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat SEC morgen vooral met positief nieuws komt.
onder de 7600 gaan er veel bots / stop losses af hoor.....waardoor we door het ijs gaan zakken vermoed ikquote:Op maandag 5 februari 2018 12:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens mij staan er echt giga veel mensen op het punt om op 7500 te kopen of niet?
Omdat ik niet inzie waarom het negatief moet zijn. Mensen krijgen straks duidelijkheid wat SEC van plan is. Verwacht geen verbod, hooguit wat regulatie en opluchting bij mensen die nu kunnen instappen zonder bang te zijn dat er een verbod gaat komen.quote:
Ja goed punt, zekerheid is misschien al voldoende om het dalen te laten stoppen.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omdat ik niet inzie waarom het negatief moet zijn. Mensen krijgen straks duidelijkheid wat SEC van plan is. Verwacht geen verbod, hooguit wat regulatie en opluchting bij mensen die nu kunnen instappen zonder bang te zijn dat er een verbod gaat komen.
Maar tot die tijd, dus tot morgen, blijven we dalen.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:09 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja goed punt, zekerheid is misschien al voldoende om het dalen te laten stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |