Verkopen voor eth en dan 'snel' omzetten in eu? Of in eth omdat die misschien 2% minder daalt?quote:Op maandag 5 februari 2018 11:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Alstie richting de 7500 usd gaat overweeg ik ook om mn VEN te verkopen omdat dat bijna een vrije weg is naar 4,5k
Een overwogen panicsell zegmaar.
Verkopen voor USD en dan terug kopen op ~5kquote:Op maandag 5 februari 2018 11:40 schreef De_Muur het volgende:
[..]
Verkopen voor eth en dan 'snel' omzetten in eu? Of in eth omdat die misschien 2% minder daalt?
Weak hands!! Weak hands!!quote:Op maandag 5 februari 2018 11:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Alstie richting de 7500 usd gaat overweeg ik ook om mn VEN te verkopen omdat dat bijna een vrije weg is naar 4,5k
Klinkt als een slim plan, maar ik heb nu zo vaak mijn vinger gebrand aan zulke acties dat ik de rit wel gewoon uit ga zitten.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik blijf ook gewoon zitten. Uiteindelijk gaat het weer een keer omhoog. Denk dat je wel een leuke winst kan pakken als je nu verkoopt en het daadwerkelijk naar 4.5k gaat, maar blind vertrouwen in TA heb ik echt niet, dus ik ga niet gokken.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klinkt als een slim plan, maar ik heb nu zo vaak mijn vinger gebrand aan zulke acties dat ik de rit wel gewoon uit ga zitten.
Bounce van 7400 naar 10k? Lijkt me van die TA wishful thinkingquote:
Ja maar ik vertrouw op de fibonacci dan, want dan hit hij 4,5k, alstie door 7700 zakt, en dan een zekerheidje is 7500.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klinkt als een slim plan, maar ik heb nu zo vaak mijn vinger gebrand aan zulke acties dat ik de rit wel gewoon uit ga zitten.
En hodlen is ook een aanzienlijk risico want stel je voor dat de koers nog een keer -50% gaat. Heb je mooi je kans om te cashen en lager weer terug te kopen gemist.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:45 schreef Atlantis- het volgende:
Toch aan aanzienelijk risico om de boel nu nog te gaan verkopen met de insteek het lager terug te kunnen kopen.
Je weet het natuurlijk nooit, het kan zomaar zijn dat "ze" de prijs net onder een bepaald punt drukken zodat er weer veel mensen verkopen die "ze" dan weer kunnen opkopen
Maar ook:"buy the dip"!quote:Op maandag 5 februari 2018 11:48 schreef Ralphmeister het volgende:
"Als je geschoren wordt moet je stilzitten"
Waar komt dat grenzeloze vertrouwen in fibonacci vandaan? Niet specifiek aan jou gericht maar in de trading wereld in het algemeen?quote:Op maandag 5 februari 2018 11:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar ik vertrouw op de fibonacci dan, want dan hit hij 4,5k, alstie door 7700 zakt, en dan een zekerheidje is 7500.
Waar doe je dit dan zo snel? Bedoel je USDT?quote:Op maandag 5 februari 2018 11:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Verkopen voor USD en dan terug kopen op ~5k
Ik mis liever een kans op winst, dan dat ik bewust de gok neem en vervolgens met verlies terug moet kopenquote:Op maandag 5 februari 2018 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hodlen is ook een aanzienlijk risico want stel je voor dat de koers nog een keer -50% gaat. Heb je mooi je kans om te cashen en lager weer terug te kopen gemist.
Omhoog of omlaag, achteraf weet je pas wat de meest optimale keuze zou zijn geweest.
Omdat het zich bewijst, noem maar een willekeurige coin? Een normale coin die normale grafieken vertoont.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:50 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Waar komt dat grenzeloze vertrouwen in fibonacci vandaan? Niet specifiek aan jou gericht maar in de trading wereld in het algemeen?
Ja, maar ook dat ligt onder vuur dus daarom twijfel ik nog.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:51 schreef De_Muur het volgende:
[..]
Waar doe je dit dan zo snel? Bedoel je USDT?
Dat is dus geen risico, als je nu verkoopt en hij schiet naar de 10k kan je waarschijnlijk nooit meer instappen op 8k. Als die daalt naar 6k wordt hij met jouw denkwijze vanzelf weer deze 8k.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hodlen is ook een aanzienlijk risico want stel je voor dat de koers nog een keer -50% gaat. Heb je mooi je kans om te cashen en lager weer terug te kopen gemist.
Omhoog of omlaag, achteraf weet je pas wat de meest optimale keuze zou zijn geweest.
Buy the dip is koop meer crypto met fiat. Niet verkoop laag en probeer nog lager in te kopen. Dat is sell the dip namelijkquote:
Het wordt traditioneel gebruikt bij Forex trading, er vanuit gaande dat er verklaarbare economische verschillen aan ten grondslag liggen. Volgens mij is het juist zo met crypto dat het zich aan geen enkele bekende regels houdt, en wordt er wanhopig gezocht naar een manier om patronen te verklaren.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat het zich bewijst, noem maar een willekeurige coin? Een normale coin die normale grafieken vertoont.
Waar maak je je druk om (jij niet als enige hoor).quote:Op maandag 5 februari 2018 11:53 schreef Geranium_Opa het volgende:
7700 bijna gebroken op Bitfinex, er lijkt voorlopig geen einde te komen aan de daling.
Misschien houdt crypto zich wel juist aan die regels omdat het systeem het zegt, en word het daarmee een self fulfilling iets.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Het wordt traditioneel gebruikt bij Forex trading, er vanuit gaande dat er verklaarbare economische verschillen aan ten grondslag liggen. Volgens mij is het juist zo met crypto dat het zich aan geen enkele bekende regels houdt, en wordt er wanhopig gezocht naar een manier om patronen te verklaren.
Dit is naar mijn idee hetzelfde als een kunstmatige houvast creeeren
https://www.express.co.uk(...)sh-latest-blockchainquote:Op maandag 5 februari 2018 11:52 schreef Predator38 het volgende:
whales wachten nu gewoon even op morgen:
https://cointelegraph.com(...)ed-hearing-next-week
of we gaan dood, of we krijgen een mooi herstel morgen.
alle TA kan dan ook de prullenbak in
shitcoin met laag volume waar 1 iemand voor 0.0001 heel veel heeft betaald en daardoor is de prijs bizar hoog.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:58 schreef EggsTC het volgende:
Wtf is dit dan https://coinmarketcap.com/currencies/42-coin/
In beide gevallen heb je het over een 50%/50% kans. Alleen bij hodl heb je niet de stres van het traden en timen. Je moet je er wel bij neerleggen en dat is, geef ik toe wel eens moeilijk. Gewoon maar even niet kijken.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, 7500 incoming. SELL SELL SELL SELLquote:
Ik denk dat SEC morgen vooral met positief nieuws komt.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik denk dat het blijft dalen tot de SEC uitspraak morgen.
Daarna ook wel, prima FUD momentje namelijkquote:Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik denk dat het blijft dalen tot de SEC uitspraak morgen.
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat SEC morgen vooral met positief nieuws komt.
50/50 kans......quote:Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarna ook wel, prima FUD momentje namelijk
Misschien, maar dan weten ze het alsnog zo te draaien dat het FUD gaat worden.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik denk dat SEC morgen vooral met positief nieuws komt.
onder de 7600 gaan er veel bots / stop losses af hoor.....waardoor we door het ijs gaan zakken vermoed ikquote:Op maandag 5 februari 2018 12:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens mij staan er echt giga veel mensen op het punt om op 7500 te kopen of niet?
Omdat ik niet inzie waarom het negatief moet zijn. Mensen krijgen straks duidelijkheid wat SEC van plan is. Verwacht geen verbod, hooguit wat regulatie en opluchting bij mensen die nu kunnen instappen zonder bang te zijn dat er een verbod gaat komen.quote:
Ja goed punt, zekerheid is misschien al voldoende om het dalen te laten stoppen.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omdat ik niet inzie waarom het negatief moet zijn. Mensen krijgen straks duidelijkheid wat SEC van plan is. Verwacht geen verbod, hooguit wat regulatie en opluchting bij mensen die nu kunnen instappen zonder bang te zijn dat er een verbod gaat komen.
Maar tot die tijd, dus tot morgen, blijven we dalen.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:09 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja goed punt, zekerheid is misschien al voldoende om het dalen te laten stoppen.
Denk dat ze een milde versie van China gaan toepassen, maar dat is pure gok vanuit mijn kant. Strenger toezien op ICOs bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:09 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja goed punt, zekerheid is misschien al voldoende om het dalen te laten stoppen.
Ja denk ik wel. Maar ja wat weet ikquote:Op maandag 5 februari 2018 12:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maar tot die tijd, dus tot morgen, blijven we dalen.
moet ook wel want die ICO bagger gaat nergens meer over.......zoveel scam shit ookquote:Op maandag 5 februari 2018 12:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat ze een milde versie van China gaan toepassen, maar dat is pure gok vanuit mijn kant. Strenger toezien op ICOs bijvoorbeeld.
zo zit vermogensbelasting niet in elkaar. Men gaat uit van een fictief rendement wat met defensief beleggen realiseerbaar zou moeten zijn. Speculatief beleggen brengt meer risico's wil je het gokken van jullie dan onbelast laten.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:46 schreef Predator38 het volgende:
[..]
en bij verliezen krijgen we geld terug ???? wel zo eerlijk he
Don't feed the trolls.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
zo zit vermogensbelasting niet in elkaar. Men gaat uit van een fictief rendement wat met defensief beleggen realiseerbaar zou moeten zijn. Speculatief beleggen brengt meer risico's wil je het gokken van jullie dan onbelast laten.
Gewoon hodlen is oneindig veel relaxter ja. Maar veel mensen krijgen juist een kick van dat timen en traden.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
In beide gevallen heb je het over een 50%/50% kans. Alleen bij hodl heb je niet de stres van het traden en timen. Je moet je er wel bij neerleggen en dat is, geef ik toe wel eens moeilijk. Gewoon maar even niet kijken.
Als je het geld kan missen, kan je het doen.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit al de hele tijd te twijfelen of ik nog wat wil bijkopen. Aan de ene kant heb ik zoiets van lekker goedkoop nuAan de andere kant zie ik mijn initiële inleg steeds kleiner worden dus vraag ik me af of het wel verstandig is
Ah, dat is dus het probleem momenteel: nobody is buying the dip!!1!1quote:Op maandag 5 februari 2018 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Buy the dip is koop meer crypto met fiat. Niet verkoop laag en probeer nog lager in te kopen. Dat is sell the dip namelijk
Omdat er zoveel dips zijn dat veel mensen wel uitgekocht zijnquote:Op maandag 5 februari 2018 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, dat is dus het probleem momenteel: nobody is buying the dip!!1!1
Ja, die hebben dus juist niet the dip gebuyed, de klunzen!quote:Op maandag 5 februari 2018 12:16 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Omdat er zoveel dips zijn dat veel mensen wel uitgekocht zijn
Beter ga je je aluminiumfolie bekijken, beter voor je gemoedsrust!quote:Op maandag 5 februari 2018 12:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zou het niet doen
Ik heb net wel m'n blockfolie bekeken
CMC nog steeds > 7700quote:Op maandag 5 februari 2018 12:22 schreef Predator38 het volgende:
er is ook bijna alleen maar verkoop volume op dit moment....ik wacht even met bijkopen
En je eerste woord is 'sell'?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:19 schreef kthxbye het volgende:
wat is iedereen zn nieuwe hobby trouwens?
ik studeer Japans
Moest lachenquote:Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En je eerste woord is 'sell'?
Ben maar weer meer tijd in wedden gaan stoppenquote:Op maandag 5 februari 2018 12:19 schreef kthxbye het volgende:
ik studeer Japans
Mijn BMW E30 325i restaureren. Geeft me oneindig veel rust.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:19 schreef kthxbye het volgende:
ik studeer Japans
Alleen als 7500 niet breekt heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag herhaling van vrijdag?
Ofwel: nu kopen en eind van de middag cashen met 10 tot 15% winst.
Sports betting?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben maar weer meer tijd in wedden gaan stoppendat is stabieler dan deze zooi op dit moment
de vraag is hoe sterk die bounce nu weer is aangezien de vorige bounce bijna niks was en we daarna dus weer een stukje lager gingenquote:
Dat lijkt me serieus nog moeilijker dan crypto voorspellen.quote:
Alleen een vrouw is moeilijkerquote:Op maandag 5 februari 2018 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus nog moeilijker dan crypto voorspellen.
Up and down, maar long term wel rond 10% ROI en een heleboel lol en nooit dagen dat ik mijn bankroll -50% zie gaan zoals met cryptoquote:Op maandag 5 februari 2018 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus nog moeilijker dan crypto voorspellen.
idem.quote:
Ingezet?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:40 schreef EggsTC het volgende:
2k ven ingezet met de gok op de val naar 4,5K, Als we nu een bounce krijgen ga ik in een hoekje huilen.
Gecontroleerde panicsell
[ afbeelding ]
Op naar de 4,5.
7500 en 6k zullen ook support gaan geven ja
Ja, naar USDT, maar ik vertrouw tether ook neit helemaal, dus beter zakt de zooi snel.quote:
Ja haha dat heb ik ook, zit op hete kolen. Ik wil zo snel mogelijk uit Tether gaan maar er is geen andere plek om te schuilen voor al dit geweld.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, naar USDT, maar ik vertrouw tether ook neit helemaal, dus beter zakt de zooi snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |