We zullen het meemaken.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verbod? De belastingdienst heeft al heffingen over crypto ingesteld. Een verbod gaat er echt niet komen, wel regulatie. Maar aangezien een overheid als doel heeft om inwoners tegen zichzelf te beschermen (sociaal vangnet etc), is dit op zich een logisch punt
Geen specifieke heffingen over crypto. Het valt gewoon in box 3 wordt ook als zodanig belast.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verbod? De belastingdienst heeft al heffingen over crypto ingesteld. Een verbod gaat er echt niet komen, wel regulatie. Maar aangezien een overheid als doel heeft om inwoners tegen zichzelf te beschermen (sociaal vangnet etc), is dit op zich een logisch punt
Dat idd.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen specifieke heffingen over crypto. Het valt gewoon in box 3 wordt ook als zodanig belast.
Je kan altijd een weg eromheen vinden, de mainstream gebruiker zal die moeite echter niet nemen. Ook kun je het in Nederland dan niet kwijt bij bedrijven.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:14 schreef Predator38 het volgende:
een verbod ???
dan maar gewoon op vakantie naar een land zonder verbod:
https://coinmap.org/#/world/31.35363694/138.51562500/2
Binnen een straal van 10 minuten fietsen kan ik alles kopen met bitcoin wat ik wilquote:Op maandag 5 februari 2018 11:09 schreef Predator38 het volgende:
je kan bij genoeg winkels al spulletjes en zelfs boodschappen kopen met bitcoin hoor:
http://www.watisbitcoin.nl/uitgeven.php
quote:Op maandag 5 februari 2018 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen specifieke heffingen over crypto. Het valt gewoon in box 3 wordt ook als zodanig belast.
Ik hoop dat jullie gelijk hebben.quote:
Nee ok, ok... niet specifiek crypto, maar je betaalt er wel belasting over bedoelde ikquote:Op maandag 5 februari 2018 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
die euro bubbel gaat ook een keer klappen met dat bijdrukken om de economie te stimuleren ....quote:Op maandag 5 februari 2018 11:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je kan altijd een weg eromheen vinden, de mainstream gebruiker zal die moeite echter niet nemen. Ook kun je het in Nederland dan niet kwijt bij bedrijven.
Ergo, de economie blijft dan draaien op euro’s.
Download het aangifteprogramma maar. Daar staat het zo uit m'n hoofd vermeld onder 'overige bezittingen'.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat jullie gelijk hebben.
Ja ik weet dat het er is, maar of dit zo blijft... daar twijfel ik aan.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Download het aangifteprogramma maar. Daar staat het zo uit m'n hoofd vermeld onder 'overige bezittingen'.
Daar kunnen we beiden niets met zekerheid over zeggen.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het er is, maar of dit zo blijft... daar twijfel ik aan.
Ook hier geldt, we zullen het meemaken.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:19 schreef Predator38 het volgende:
[..]
die euro bubbel gaat ook een keer klappen met dat bijdrukken om de economie te stimuleren ....
dan heb ik liever crypto in een wallet dan euro's op de bank....die dan weer gered moeten worden
quote:Op maandag 5 februari 2018 11:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar kunnen we beiden niets met zekerheid over zeggen.
Maar of ik nu geld op m'n rekening heb, cash thuis, in goud of in crypto heb: op dit moment is het allemaal vermogen.
En ik zie weinig redenen om dat te veranderen. Crypto is geen garantie voor winst, vraag Nattekat maar.
behalve als t Nattekat is.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:33 schreef Predator38 het volgende:
[..]
mwah nooit grappig als iemand geld verliest .......![]()
Nee klopt, maar ik moest lachen.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:33 schreef Predator38 het volgende:
[..]
mwah nooit grappig als iemand geld verliest .......![]()
Hoe zou het dan moeten veranderen? Crypto in box 1 of?quote:Op maandag 5 februari 2018 11:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het er is, maar of dit zo blijft... daar twijfel ik aan.
Buy high sell low.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:35 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Naja, ik heb iig mijn trade crypto allemaal omgezet in euros's, op eth=640. Ben er een beetje klaar mee het te zien zakken. ETH is nu alweer gezakt naar 625, dus we zien wel waar het eindigt.
Ze verzinnen wel wat; digitaal-geld-belasting of whatever.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:36 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Hoe zou het dan moeten veranderen? Crypto in box 1 of?
Alstie richting de 7500 usd gaat overweeg ik ook om mn VEN te verkopen omdat dat bijna een vrije weg is naar 4,5kquote:
dan moet je snel zijn...kan wel eens keihard gaanquote:Op maandag 5 februari 2018 11:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Alstie richting de 7500 usd gaat overweeg ik ook om mn VEN te verkopen omdat dat bijna een vrije weg is naar 4,5k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |