abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176967179
Godverdomme zeg. Mijn aandelen gaan ook hard door het putje. Niet zo fraai dit.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176967182
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:56 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als de helft van je inkomsten in BTC binnenkomt, hoe ga je dat witwassen in je aangiftes? Hoe komt dat door de boekencontroles?
Om dat deel van de economie gaat het ook juist helemaal niet.

Crypto kan prima gebruikt worden voor het uitbetalen van zwart werk, of om je familie in je thuisland te ondersteunen of om je thuiskapper te betalen, de versterker via Marktplaats of het zakje wiet van Johnny op de hoek.
  maandag 5 februari 2018 @ 10:59:07 #153
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967198
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zie het meer als "ik verkoop mijn versterker via MP en accepteer Woepiecoins".
Woepiecoins die verboden zijn om te bezitten en in te kopen? Waarvoor je naar schimmige websites moet om je fiat in te ruilen?

En dan nog, dat kan nu ook al anoniem, met cash. Als je veel contant in slaat ziet de overheid ook niet wat er daarna mee gebeurd.

Als de overheid het niet wil, zal crypto nooit zijn volle potentiaal bereiken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176967216
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:59 schreef Drekkoning het volgende:
te laat...... :D _O_
  maandag 5 februari 2018 @ 11:01:15 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176967223
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:57 schreef Skv het volgende:
Godverdomme zeg. Mijn aandelen gaan ook hard door het putje. Niet zo fraai dit.
net zo hard hoop ik toch niet
The End Times are wild
  maandag 5 februari 2018 @ 11:01:35 #156
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967225
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Om dat deel van de economie gaat het ook juist helemaal niet.

[ afbeelding ]

Crypto kan prima gebruikt worden voor het uitbetalen van zwart werk, of om je familie in je thuisland te ondersteunen of om je thuiskapper te betalen, de versterker via Marktplaats of het zakje wiet van strakke Theo op de hoek.
Ja, net zoals cash geld. Wellicht dat het op dat vlak cash zal vervangen. Daar kan de overheid niks aan doen.

Maar ze kunnen het wel verbieden in hun reguliere economie om daar wat meer controle te houden. En dan zal crypto nooit zo groot worden als het zou kunnen zijn.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  maandag 5 februari 2018 @ 11:01:53 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176967227
quote:

[..]

Woepiecoins die verboden zijn om te bezitten en in te kopen? Waarvoor je naar schimmige websites moet om je fiat in te ruilen?

En dan nog, dat kan nu ook al anoniem, met cash. Als je veel contant in slaat ziet de overheid ook niet wat er daarna mee gebeurd.

Crypto is meer dan alleen valuta. ;) Sommigen focussen zich op betalingsverkeer en dat zal de overheid aan banden willen leggen ja.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 5 februari 2018 @ 11:02:45 #158
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967239
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:00 schreef Predator38 het volgende:

[..]

te laat...... :D _O_
Jij vindt dat crypto nu op zijn volle potentiaal zit? Ik kan er nog steeds mijn brood niet mee afrekenen in de appie, of iets bestellen op coolblue. Er zit nog veel meer potentiaal in...
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_176967244
quote:

[..]

Als er genoeg mensen zijn die het onderling accepteren en gebruiken hoef je in principe nooit naar fiat.

Maar ik verwacht geen verbod op crypto.
Wel op een verbod op risicoproducten die verwant zijn aan crypto.

Maar ook dan blijft het lastig te controleren.
Je kan een dienst die vanuit Roemenië gerund wordt en alles in crypto ontvangt en betaalt moeilijk bij de grens stoppen.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:04:11 #160
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967252
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Crypto is meer dan alleen valuta. ;) Sommigen focussen zich op betalingsverkeer en dat zal de overheid aan banden willen leggen ja.
True that. Valuta is ook weer ik naar refereerde.

(Uiteindelijk is alle crypto als betaalmiddel te gebruiken, want de miners moeten toch beloond worden met iets van waarde)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_176967258
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:01 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja, net zoals cash geld. Wellicht dat het op dat vlak cash zal vervangen. Daar kan de overheid niks aan doen.

Maar ze kunnen het wel verbieden in hun reguliere economie om daar wat meer controle te houden. En dan zal crypto nooit zo groot worden als het zou kunnen zijn.
Naja, we gaan het zien.
Zolang de overheid mij niet teveel dwars ligt zal ik netjes m'n crypto opgeven bij de aangifte.
pi_176967263
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:02 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Jij vindt dat crypto nu op zijn volle potentiaal zit? Ik kan er nog steeds mijn brood niet mee afrekenen in de appie, of iets bestellen op coolblue. Er zit nog veel meer potentiaal in...
te laat voor de overheden om het nog tegen te houden maar crypto staat nog in de kinderschoenen...
  maandag 5 februari 2018 @ 11:05:47 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176967273
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:02 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

of niet. De koers liep er alvast op vooruit. En als het dan toch niks gaat worden..
The End Times are wild
  maandag 5 februari 2018 @ 11:07:53 #164
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967297
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als er genoeg mensen zijn die het onderling accepteren en gebruiken hoef je in principe nooit naar fiat.

Maar ik verwacht geen verbod op crypto.
Wel op een verbod op risicoproducten die verwant zijn aan crypto.

Maar ook dan blijft het lastig te controleren.
Je kan een dienst die vanuit Roemenië gerund wordt en alles in crypto ontvangt en betaalt moeilijk bij de grens stoppen.
Als ik mijn brood en spulletjes online niet kan betalen zal ik toch echt naar fiat moeten. Sterker, ik krijg bij een verbod mijn loon gewoon in fiat uitbetaald.

Ik hoop ook niet op een verbod. Maar zoals het er nu naar uitziet zou crypto (mits de waarde stabieler wordt) wel eens de functie van cash geld over gaan nemen. Iets waar de overheid volgens mij best graag vanaf wil. Het zou me dus niks verbazen als er wel een verbod komt..
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_176967298
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:05 schreef LXIV het volgende:
of niet. De koers liep er alvast op vooruit. En als het dan toch niks gaat worden..
):O
pi_176967307
quote:

[..]

Op wereldschaal stelt het geld in cryptocurrencies nog niets voor.

Het kan 2 kanten op: het kwakkelt verder of het wordt groot.

En als het groot wordt dan is die $20.000 voor een Bitcoin (of andere coin die deze positie overneemt) maar een begin.
  maandag 5 februari 2018 @ 11:09:22 #167
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967315
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:04 schreef Predator38 het volgende:

[..]

te laat voor de overheden om het nog tegen te houden maar crypto staat nog in de kinderschoenen...
Overheden kunnen bedrijven makkelijk verbieden crypto aan te nemen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_176967324
je kan bij genoeg winkels al spulletjes en zelfs boodschappen kopen met bitcoin hoor:

http://www.watisbitcoin.nl/uitgeven.php
  maandag 5 februari 2018 @ 11:10:46 #170
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176967335
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:09 schreef Predator38 het volgende:
je kan bij genoeg winkels al spulletjes en zelfs boodschappen kopen met bitcoin hoor:

http://www.watisbitcoin.nl/uitgeven.php
En hoeveel blijven dat doen bij een verbod?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  maandag 5 februari 2018 @ 11:11:29 #171
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176967341
quote:

[..]

Als bitcoin zonder echte usecase door een beetje hype al kan pumpen naar 20k... Het is afwachten tot de echte use cases van coins geimplementeerd zijn, om te zien hoeveel de koersen dan kunnen exploderen door een beetje hype.

Ik verwacht dat die 20k nog niets was, maar dat we deze piek pas tegen het eind van dit jaar opnieuw gaan zien, al zou het na een maandje stabiliteit ook wel sneller kunnen gaan. Het duurde in 2017 ook maar 3 maanden om van 3k naar 20k te gaan. Met een normalere groei kan dit prima binnen een maand of 9 weer gebeuren.
pi_176967356
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als bitcoin zonder echte usecase door een beetje hype al kan pumpen naar 20k... Het is afwachten tot de echte use cases van coins geimplementeerd zijn, om te zien hoeveel de koersen dan kunnen exploderen door een beetje hype.

Ik verwacht dat die 20k nog niets was, maar dat we deze piek pas tegen het eind van dit jaar opnieuw gaan zien, al zou het na een maandje stabiliteit ook wel sneller kunnen gaan. Het duurde in 2017 ook maar 3 maanden om van 3k naar 20k te gaan. Met een normalere groei kan dit prima binnen een maand of 9 weer gebeuren.
Hype zal ook weer toeslaan. Dat verandert nooit.
Lambo of Rekt
  maandag 5 februari 2018 @ 11:13:34 #173
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176967365
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:10 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

En hoeveel blijven dat doen bij een verbod?
Verbod? De belastingdienst heeft al heffingen over crypto ingesteld. Een verbod gaat er echt niet komen, wel regulatie. Maar aangezien een overheid als doel heeft om inwoners tegen zichzelf te beschermen (sociaal vangnet etc), is dit op zich een logisch punt
pi_176967373
een verbod ???

dan maar gewoon op vakantie naar een land zonder verbod:

https://coinmap.org/#/world/31.35363694/138.51562500/2
pi_176967376
quote:
3s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Begin van het jaar was al nooit gunstig voor de koersen.
Wat slecht nieuws erbij en de dip wordt nog groter.

Ik vind het wel prima dat alles tegelijk komt nu, dan hebben we dat in de lente maar weer achter de rug ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')