hij is niet eens zoveel omhoog gegaan na de vorige dip. ik had wel een pump naar 10k verwacht. dit ziet er zwak uit naar mijn mening.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:17 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Is er nu al wat door heen gegaan en weer terug omhoog.
Ben het eens met je opmerking, andere scenario wat ik echter ook in mijn achterhoofd heb is dat ie er aan de bovenkant vandoor gaat
edit: ook wel mooi als je dan googled, allemaal theorieën over een double bottom, maar de triple en quattro kan ook..
Ja want dan is het opeens legaal en mainstream, dus hoeven Henk en Ingrid niet zorgen te maken dat er "enge" regeltjes bij gaan komen.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:04 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ja die wachten ook op "regulatie"
volgens mij komt dat omdat er wat verbeteringen zijn doorgevoerd op de blockchainquote:Op maandag 5 februari 2018 10:21 schreef metallicelmo het volgende:
het aantal bitcoin transacties is momenteel ook erg laag vergeleken met een maand terug, toen waren er geregeld 180000 unconfirmed transactions, nu 27000
https://blockchain.info/nl/unconfirmed-transactions
Henk en Ingrid weten nog niet dat het legaal is ...en dat het niet valt te verbieden ?quote:Op maandag 5 februari 2018 10:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja want dan is het opeens legaal en mainstream, dus hoeven Henk en Ingrid niet zorgen te maken dat er "enge" regeltjes bij gaan komen.
Dus het kan, positief uitpakken. Maar dit gaat nog een tijdje duren.
Nee maar verweacht wel extra belastingen erop.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:26 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Henk en Ingrid weten nog niet dat het legaal is ...en dat het niet valt te verbieden ?
kan de overheid hoog en laag springen maar crypto zal altijd blijven bestaan en binnen 5 jaar kan je je boodschappen ermee betalen.
ja tuurlijk extra belastingen......quote:Op maandag 5 februari 2018 10:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee maar verweacht wel extra belastingen erop.
Ja, welkom in de moderne dictatuur waarin ze je voorschotelen dat je in een democratie leeft.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ja tuurlijk extra belastingen......![]()
![]()
![]()
ik haak hier af, en als normale burger mag je die natuuuurlijk niet ontwijken/ontduiken anders ben je een zware crimineel.
wat een wereld .....![]()
![]()
Vermogensbelasting bestaat alquote:Op maandag 5 februari 2018 10:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee maar verweacht wel extra belastingen erop.
Ja, maar dit gaat anders aangepakt worden gok ik, vanwege snel grote gains. En een overheid die geld laat liggen waar ze graaien kunnen heb ik nog niet gezien.quote:
Welke gains?quote:Op maandag 5 februari 2018 10:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaat anders aangepakt worden gok ik, vanwege snel grote gains. En een overheid die geld laat liggen waar ze graaien kunnen heb ik nog niet gezien.
Wat denk jij dat die regulatie in gaat houden dan?
Die grote gains zijn er alleen voor degenen die op het goede moment in het juiste token zijn gestapt.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaat anders aangepakt worden gok ik, vanwege snel grote gains. En een overheid die geld laat liggen waar ze graaien kunnen heb ik nog niet gezien.
Mwah, als de overheid het niet wil kunnen ze het uiteraard verbieden.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:26 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Henk en Ingrid weten nog niet dat het legaal is ...en dat het niet valt te verbieden ?
kan de overheid hoog en laag springen maar crypto zal altijd blijven bestaan en binnen 5 jaar kan je je boodschappen ermee betalen.
en bij verliezen krijgen we geld terug ???? wel zo eerlijk hequote:Op maandag 5 februari 2018 10:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2018 10:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die grote gains zijn er alleen voor degenen die op het goede moment in het juiste token zijn gestapt.
Als je in december of januari bent ingestapt betwijfel ik of er "grote gains" zijn
Als er echt een extra belasting op crypto komt, geef ik niet meer alles op bij de Belastingdienst.
quote:Op maandag 5 februari 2018 10:43 schreef EggsTC het volgende:
Degenen die je had kunnen hebben als je op 20k verkocht.quote:
Belastingdienst en eerlijkquote:Op maandag 5 februari 2018 10:46 schreef Predator38 het volgende:
[..]
en bij verliezen krijgen we geld terug ???? wel zo eerlijk he
De overheid kan tussen fiat en crypto in gaan zitten, de blockchain zelf kunnen ze niet stoppen.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mwah, als de overheid het niet wil kunnen ze het uiteraard verbieden.
De blockchain zelf niet uiteraard, maar ze kunnen bedrijven verbieden handel te drijven met crypto. Winkels verbieden om crypto betalingen aan te nemen. Dan wordt het allemaal een stuk minder interessant.
Sterker nog, bij regulatie kan Henk en Ingrid investeren via een tussenpersoon die dit opneemt in zijn portfolio waar hij nu wel mee op past.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja want dan is het opeens legaal en mainstream, dus hoeven Henk en Ingrid niet zorgen te maken dat er "enge" regeltjes bij gaan komen.
Dus het kan, positief uitpakken. Maar dit gaat nog een tijdje duren.
Klopt, zoals het oorspronkelijk gebruikt werd; voor darkwebbetalingen.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De overheid kan tussen fiat en crypto in gaan zitten, de blockchain zelf kunnen ze niet stoppen.
Door het te verbieden creëren ze alleen maar een schaduweconomie waar ze helemaal geen grip meer op heben.
Naja, op zich reken ik het de Belastingdienst niet aan dat ze bestaat.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Degenen die je had kunnen hebben als je op 20k verkocht.
[..]
Belastingdienst en eerlijk
Dat verwacht ik niet. Bedrijven zullen zich doorgaans aan de wetten confirmeren, je kan illegaal bezit van bitcoin lastig verbergen in de boeken. Of verwacht je dat bedrijven dubbele boekhoudingen gaan voeren?quote:Op maandag 5 februari 2018 10:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De overheid kan tussen fiat en crypto in gaan zitten, de blockchain zelf kunnen ze niet stoppen.
Door het te verbieden creëren ze alleen maar een schaduweconomie waar ze helemaal geen grip meer op heben.
hier vergis je je wel zwaar in hoor:quote:Op maandag 5 februari 2018 10:53 schreef Drekkoning het volgende:
edrijven zullen zich doorgaans aan de wetten confirmeren, je kan illegaal bezit van bitcoin lastig verbergen in de boeken
Als de helft van je inkomsten in BTC binnenkomt, hoe ga je dat witwassen in je aangiftes? Hoe komt dat door de boekencontroles?quote:Op maandag 5 februari 2018 10:54 schreef Predator38 het volgende:
[..]
hier vergis je je wel zwaar in hoor:
Bedrijven zullen zich doorgaans aan de wetten confirmeren, je kan illegaal bezit van bitcoin lastig verbergen in de boeken
Zie het meer als "ik verkoop mijn versterker via MP en accepteer Woepiecoins".quote:Op maandag 5 februari 2018 10:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Bedrijven zullen zich doorgaans aan de wetten confirmeren, je kan illegaal bezit van bitcoin lastig verbergen in de boeken. Of verwacht je dat bedrijven dubbele boekhoudingen gaan voeren?
Als verder de handel in crypto ook wordt verboden is voor Henk en Ingrid de lol er ook snel af. Die gaan niet hun geld uitgeven op schimmige websites om een verboden betaalmiddel te kopen wat nergens uitgegeven kan worden als consument.
Het zal wel in trek blijven in het criminele circuit, maar mainstream wordt het niet als de overheid dat niet wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |