komt wel weer goed, maar voorlopig is het even geen FUN.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die bittrex delisting is killing geweest voor fun
quote:
Vanaf morgen t/m donderdagquote:Op maandag 5 februari 2018 09:49 schreef Apekoek het volgende:
Met FUN heb ik ook de totaal verkeerde gok genomen lijkt het, wanneer is dat event?
nee, er is geen toekomst meer, beter uitstappen en hier weg blijvenquote:Op maandag 5 februari 2018 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er nog toekomst voor deze altcoins, want dan hoddle ik wel. Anders kan je beter nu uitstappen als ik je nog wat geld wilt.²
Verkoop alles, heb je ook gene reden meer om hier te blijven postenquote:Op maandag 5 februari 2018 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er nog toekomst voor deze altcoins, want dan hoddle ik wel. Anders kan je beter nu uitstappen als ik je nog wat geld wilt.²
nee alles doodquote:Op maandag 5 februari 2018 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, dan overweeg ik nu in te stappen. Is een goed instapmoment nl.quote:
Regulatie kun je zien als het volwassen worden van de markt. Helemaal verbieden zal de overheid toch niet kunnen. Maar de stemming kan nog wel even pessimistisch blijven tot aan de volgende moon, die moon kan daarom nog even op zich laten wachten helaas.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:54 schreef XDo het volgende:
Ik zit er zelf ondertussen ook wat anders dan een paar maanden geleden. Destijds had ik bij een dip als deze zonder twijfel fiat toegevoegd. Nu ligt dat toch anders: komt er wel een (echt) herstel?
In mei is de dip voorbij.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:54 schreef XDo het volgende:
Ik zit er zelf ondertussen ook wat anders dan een paar maanden geleden. Destijds had ik bij een dip als deze zonder twijfel fiat toegevoegd. Nu ligt dat toch anders: komt er wel een (echt) herstel?
quote:Op maandag 5 februari 2018 09:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, dan overweeg ik nu in te stappen. Is een goed instapmoment nl.²
Henk en Ingrid voegen amper nog wat toe aan de koersen.....hou toch op manquote:Op maandag 5 februari 2018 09:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Regulatie kun je zien als het volwassen worden van de markt. Helemaal verbieden zal de overheid toch niet kunnen. Maar de stemming kan nog wel even pessimistisch blijven tot aan de volgende moon, die moon kan daarom nog even op zich laten wachten helaas.
Na duidelijke regulatie zonder verbod durven Henk en Ingrid ook mee te doen.
Je onderschat de kracht van miljoenen Henks en Ingrids.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:59 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Henk en Ingrid voegen amper nog wat toe aan de koersen.....hou toch op man
De whales bepalen alles, net zoals op wall street
ja die wachten ook op "regulatie"quote:Op maandag 5 februari 2018 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van miljoenen Henks en Ingrids.
Ook op WS is het niet zo dat institutionele beleggers en hedgefunds de index structureel verslaan hoor! Gemiddeld genomen dan.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:59 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Henk en Ingrid voegen amper nog wat toe aan de koersen.....hou toch op man
De whales bepalen alles, net zoals op wall street
Hij blijft er tot nu toe mooi boven hangen elke keerquote:Op maandag 5 februari 2018 10:08 schreef Predator38 het volgende:
en weer een bounce op 7800
even kijken hoe sterk die word
Ben bang dat zolang mensen op hem blijven reageren hij nog wel blijft rondhangen. Bij hem op de afdeling heeft ie weinig aanspraak. Alleen die verpleegster die 2x daags zijn pillen brengt, maar die is minder spraakzaam nadat hij haar heeft proberen te bijten.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:50 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nee, er is geen toekomst meer, beter uitstappen en hier weg blijven
Bansheeboy? nee dat is een erg intelligente jongen. Ik heb hem nooit ontmoet maar de wijsheid straalt van zijn posts af.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ben bang dat zolang mensen op hem blijven reageren hij nog wel blijft rondhangen. Bij hem op de afdeling heeft ie weinig aanspraak. Alleen die verpleegster die 2x daags zijn pillen brengt, maar die is minder spraakzaam nadat hij haar heeft proberen te bijten.
kwestie van tijd denk ik voordat ie er door gaat.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:09 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Hij blijft er tot nu toe mooi boven hangen elke keer
Is er nu al wat door heen gegaan en weer terug omhoog.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:13 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
kwestie van tijd denk ik voordat ie er door gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |