Mijn ouders en mn vriendin.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:16 schreef Typisch het volgende:
Daarover:
Wie bij jullie kan er bij je crypto als je overlijdt?
M'n zus en die geeft het aan m'n nichtje...quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:16 schreef Typisch het volgende:
Daarover:
Ik heb een kluisje bij een bank (ironisch nietwaar?) waar al mijn private keys liggen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:16 schreef Typisch het volgende:
Daarover:
Ben jij vergeten welke maand het nu is?quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:20 schreef kthxbye het volgende:
Portfolio ATH, BeeToken eth overmaken, white listing BnkToTheFuture & ArcBlock, en zo een zooi ETH eruit doen om PART van te kopen.
Wordt een mooie dag vandaag
Zit jij in een andere dimensie?quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:20 schreef kthxbye het volgende:
Portfolio ATH, BeeToken ETH overmaken, white listing BnkToTheFuture & ArcBlock, en zo een zooi ETH eruit doen om PART en EOS van te kopen.
Wordt een mooie dag vandaag
Ik ben al all in op waves....quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:23 schreef BakkenKappen het volgende:
Aan de kust is het elke maand waves maand.
Wat is Cobinhood, zoiets als bitgrail?quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:24 schreef Typisch het volgende:
universa op Cobinhood 8 februari jongens
zet het in je agenda
Mooi. Meteen dumpen dan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:24 schreef Typisch het volgende:
universa op Cobinhood 8 februari jongens
zet het in je agenda
Geen idee, heb nog tot die tijd om mij daar in te verdiepen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat is Cobinhood, zoiets als bitgrail?
Een zero fee exchange wat op hun platform ico's gaat lanceren. De inkomsten uit de ico's beslaat een groot gedeelte van het verdienmodel.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat is Cobinhood, zoiets als bitgrail?
Ik wacht natuurlijk de openingspump af.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je er echt vanaf wil kunnen we nu ook wel een dealtje maken.
Ja wat is het verdienmodel dan, dat zij ook coins krijgen?quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:28 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Een zero fee exchange wat op hun platform ico's gaat lanceren. Dit ook hun verdienmodel.
WACHT WOAOAOEORIRIS HET IS DE WAVEMSBAADNNDD UNIVERSA ALEXANDET HEEFT SASHAs SHIRT AANGETROKKEB EN DE MINSITER OP DE FOTO WOEHEOEHEO EABESMNADDDD WE GAAN KNALLEUMIVERSAEEEEEquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ben jij vergeten welke maand het nu is?
Ongetwijfeld en mogelijk nog een listing fee ofzo ...quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja wat is het verdienmodel dan, dat zij ook coins krijgen?
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAA GODVDERDOMMEOMEMEMEEE WEEEFSSS WAVES EN WSAAVS MAAND OMFGGGGGG MOON ALLIN VOORDAT ZE OP ZIJN OMFG NOG MAAR 100 MILJOEN WAVES, NET FUCKINING NG ERIN ZAL MOON GAAN ZASEKERNN naaRR #9)) EURO PER STUKKKKKKKKK OMFGGGGG OMFGGGG VOLGNEDE MAAND LALEMAAL MILJONAIR WAGVGES MILJONAIRRR OMGGGGGG KOOP ALL INNNNNNNNNNNNN 5E HYPOTHEEK DIT DAT ALLESquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
WACHT WOAOAOEORIRIS HET IS DE WAVEMSBAADNNDD UNIVERSA ALEXANDET HEEFT SASHAs SHIRT AANGETROKKEB EN DE MINSITER OP DE FOTO WOEHEOEHEO EABESMNADDDD WE GAAN KNALLEUMIVERSAEEEEE
ETHquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:31 schreef kthxbye het volgende:
Scratch that, ik doe er geen ETH uit om PART/EOS te kopen, maar wat BTC.
Als BTC ETH niet mee omlaag trekt gaat er volgens mij wel wat moois gebeuren met ETH in fiat termen.
Juist, op tijd je winst pakken als iedereen moon loopt te schreeuwen. Af en toe stukjes uitbetalen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:30 schreef Basxt het volgende:
Als ik iets heb geleerd is het wel om eens genoegen te nemen met wat winst in plaatst van te holden.. ja, het is kut als het verder stijgt maar door de afgelopen weken sta je weer vrijwel op nul. (ben in November begonnen)
Ja shillen van ETH ben je een jaar te laat mee.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:32 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
ETH![]()
![]()
![]()
Oke dat was mijn droevige poging tot een shill. Oh nee deze nog, decentraal, transparant, disruptive !
Ik ben inderdaad bezig een 5-10% regel voor mijzelf te formuleren. Ben er alleen nog niet uit of ik dat bij BTC mijlpalen of fiat mijlpalen moet doen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:32 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Juist, op tijd je winst pakken als iedereen moon loopt te schreeuwen. Af en toe stukjes uitbetalen.
Fluffypony van Monero heeft daar een mooie regel voor vertelde ie in een aflevering van Magical Crypto Friends: bij elke verdubbeling 5-10% uitbetalen ofzoiets.
JONGENS HEBBEN JUloieh het al gEHOORD? UNIVERSA KOMT OP EEN OF ANDERE ROBINHOOD SHITCOIN EXCHANGE Hjahahhrhahhee DE MINISITER HEEFT IN EEN DRONKEN BUI EEN SHIRT AANGETROKKEN HAHAHhahaha ALEXANDER MAAKTE STIEKEM EEN FOTO GRATIS VODKA OP KOSTEN VAN DE ICO HAHAHhahahaheheh moonnnnnquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAA GODVDERDOMMEOMEMEMEEE WEEEFSSS WAVES EN WSAAVS MAAND OMFGGGGGG MOON ALLIN VOORDAT ZE OP ZIJN OMFG NOG MAAR 100 MILJOEN WAVES, NET FUCKINING NG ERIN ZAL MOON GAAN ZASEKERNN naaRR #9)) EURO PER STUKKKKKKKKK OMFGGGGG OMFGGGG VOLGNEDE MAAND LALEMAAL MILJONAIR WAGVGES MILJONAIRRR OMGGGGGG KOOP ALL INNNNNNNNNNNNN 5E HYPOTHEEK DIT DAT ALLES
quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
JONGENS HEBBEN JUloieh het al gEHOORD? UNIVERSA KOMT OP EEN OF ANDERE ROBINHOOD SHITCOIN EXCHANGE Hjahahhrhahhee DE MINISITER HEEFT IN EEN DRONKEN BUI EEN SHIRT AANGETROKKEN HAHAHhahaha ALEXANDER MAAKTE STIEKEM EEN FOTO GRATIS VODKA OP KOSTEN VAN DE ICO HAHAHhahahaheheh moonnnnn[ afbeelding ]
effe dimmen aubquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
JONGENS HEBBEN JUloieh het al gEHOORD? UNIVERSA KOMT OP EEN OF ANDERE ROBINHOOD SHITCOIN EXCHANGE Hjahahhrhahhee DE MINISITER HEEFT IN EEN DRONKEN BUI EEN SHIRT AANGETROKKEN HAHAHhahaha ALEXANDER MAAKTE STIEKEM EEN FOTO GRATIS VODKA OP KOSTEN VAN DE ICO HAHAHhahahaheheh moonnnnn[ afbeelding ]
dat zou ik in fiat doenquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bezig een 5-10% regel voor mijzelf te formuleren. Ben er alleen nog niet uit of ik dat bij BTC mijlpalen of fiat mijlpalen moet doen.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
GRATOS GELD KONGE STELEN VAN DE ARMEN GEBEN AAN DE RIJKEUH HAHAHAHWHEHRHHWHEH we gaan de wereld redden met gratis STOLICHNAYAyahajajajajaquote:
Geen idee. Ik heb geen scam email gehad en heb succesvol meegedaan aan de token sale. Geen enkel probleem.quote:Op donderdag 1 februari 2018 06:05 schreef xminator het volgende:
Is beetoken gehacked oid? Hoe kan ik anders perfect goede phishing mails krijgen (denk aan correcte naam, e-mailadres etc). Is m.i. een te grote toeval..
Dito. In no time 890 BEE op de Mew.quote:Op donderdag 1 februari 2018 06:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen scam email gehad en heb succesvol meegedaan aan de token sale. Geen enkel probleem.[ afbeelding ]
Ik heb die mail ook gehad, maar check nog eens dat adres.quote:Op donderdag 1 februari 2018 06:05 schreef xminator het volgende:
Is beetoken gehacked oid? Hoe kan ik anders perfect goede phishing mails krijgen (denk aan correcte naam, e-mailadres etc). Is m.i. een te grote toeval..
Haal dat eth adres even weg johquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:15 schreef Zwansen het volgende:
Die laatste zinnen. Garantie op verdubbeling!
[i]After much waiting, The Bee Token is proud to announce that our crowdsale is NOW OPEN! You used this address to register to our newsletter so we thought we'd give you some instructions on how to participate.
Firstly, we have modified your contribution maximum limit to be 104.43 ETH so please don't send more than this or you won't be compensated. If you are receiving this email then you are permitted to join the ICO but your contributio n limit is only guaranteed for 24 hours so don't miss out!
Secondly, to celebrate our NEW partnership with Microsoft thought we'd give you a 100% BONUS on all tokens sent within the next 6 hours. We guarantee that The Bee Token will double in value within 2 months or we'll give you your Ethereum back
Ja zie deze post: BTC / [ICO] Het grote ICO topic | projecten, regulatie, risico's #2quote:Op donderdag 1 februari 2018 06:05 schreef xminator het volgende:
Dat is meestal wel de oplossingquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:32 schreef Skv het volgende:
Ik maakte gisterenavond 0,1 ETH over naar Bee.
In Etherscan staat dat 'ie is verwerkt en er 455 Bee naar mijn MEW zijn gestuurd. Ik zie ze daar alleen niet terug. Moet ik Bee als custom token toevoegen ofzo?
Ja elke persoon met meer dan één hersencel trapt er niet in.quote:Op donderdag 1 februari 2018 06:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen scam email gehad en heb succesvol meegedaan aan de token sale. Geen enkel probleem.[ afbeelding ]
Done.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Haal dat eth adres even weg joh
Heel chill als je daar een kopie van je paspoort naar toe hebt gestuurd.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:42 schreef Gehrman het volgende:
Ik las laatst een artikel van een of andere security expert dat die websites van ICO's soms zo lek zijn als een mandje. Van één bepaalde ICO kon hij kinderlijk eenvoudig bij de database met alle KYC gegevens. Zoiets zal bij BEE ook wel gebeurd zijn.
SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Edit: even in een spoiler gezet.
Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:48 schreef dimmak het volgende:
SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
wat is deze?SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Edit: even in een spoiler gezet.![]()
quote:
twitter:brennasparksxxx twitterde op woensdag 31-01-2018 om 03:13:07If you decide to get some $VIA, send me proof to brennasparksxxx@gmail.com and I'll make you a naked fan sign 😘#viacoin reageer retweet
quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Zou goed nieuws voor mij zijn.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:01 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
still waiting for verification
Bitgrail heeft withdrawals aangezetquote:
Dank, ik ga me even verder verdiepen in deze munt gr grSPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Waar bewaar jij ze in? Ik wil ze ook van die exchange af hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2018 08:01 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bitgrail heeft withdrawals aangezet
Zojuist m'n Raiblocks/Nano ontvangen!
Moest ik nog iemand anders quoten?
Dat was 3rd partyquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heel chill als je daar een kopie van je paspoort naar toe hebt gestuurd.
Edit: even in een spoiler gezet.!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Beetje treurig dat ik gisteren mijn ETH al overmaakte voordat die scam shit ontplofte.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Dat Beetoken verhaal is echt niet best. Die naam is al aangetast voordat ze daarwerkelijk de ICO fase uit zijn. Ik was al niet van plan om er geld in te stoppen, en gelukkig heb ik mij niet over laten halen door al dat geshill
ohja ik heb em wel gehad!!! in mijn gmail spam stond ie.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:10 schreef Gehrman het volgende:
Zie nu in mijn e-mail box ook het BEE phishing mailtje.
Het is wavesmaand, jij zou ook wat waves kunnen kopenquote:Op donderdag 1 februari 2018 08:57 schreef xminator het volgende:
Even een strategie bedenken. Of nu kopen of nog even wachten na listings op exchange kopen tegen een lager bedrag..
Lekkurrrrr!!!SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Edit: even in een spoiler gezet.fok you ja!
Al gelukt? https://www.reddit.com/r/(...)our_beetoken_in_mew/quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:32 schreef Skv het volgende:
Ik maakte gisterenavond 0,1 ETH over naar Bee.
In Etherscan staat dat 'ie is verwerkt en er 455 Bee naar mijn MEW zijn gestuurd. Ik zie ze daar alleen niet terug. Moet ik Bee als custom token toevoegen ofzo?
Etherscan:
Contract 0x62caf75a67252f7be2*(BeeTokenSale)
Contract 0x4d8fc145*Internal Invoke
445 Bee TOKEN Transfer From 0x77856d50941e1b5b29e291b083740e05e800883a to 0xa36c9f*
29 februari ga ik waves kopen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is wavesmaand, jij zou ook wat waves kunnen kopen
Word opgeteld erbij. Dus zorg dat je genoeg hebt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:41 schreef Blik het volgende:
Stomme vraag, ga MEW voor de eerste keer gebruiken. Als ik wat overschrijf (0,1 ETH), wordt dan uiteindelijk de gas price erbij opgeteld en dat van mijn totaal afgeschreven? Of moet ik bij het overschrijven daar rekening mee houden
Thanks, dat heb ikquote:Op donderdag 1 februari 2018 09:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Word opgeteld erbij. Dus zorg dat je genoeg hebt.
Dat is wel vochtig ja.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben al een week mijn chest aan het oppoetsen. Elke dukaat die ik er op leg maakt een vrije val.²
gisterenavond toevallig iemand die riep dat dit een exit scam was en dat het lekken van de adressen als excuus gebruikt werd, na 2 seconden al weg . Dus zou goed kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:47 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Worden nu alle berichten in de beetoken telegram groep verwijderd? Wat een enorme kut zooi daar zeg.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoe ontvang je deze?
Ik heb 0.5 ETH via Mywallet gestuurd naar het juiste adres. Nog geen bevestiging o.i.d
Hoeveel mocht jij inleggen?
0,2 voor AirBnB'ers, wilde eigenlijk 0,2 inleggen maar heb nooit confirmatie-mail ontvangen (issue met hotmail). Dus voor de zekerheid maar 0,1 gedaanquote:
Ja dan nog, fucking triest.... 0,2 eth...quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:17 schreef Blik het volgende:
[..]
0,2 voor AirBnB'ers, wilde eigenlijk 0,2 inleggen maar heb nooit confirmatie-mail ontvangen (issue met hotmail). Dus voor de zekerheid maar 0,1 gedaan
Scam mail niet intrappenquote:Op donderdag 1 februari 2018 09:37 schreef poker4lifee het volgende:
shit, vergeten die beetoken kyc enzo te doen. zie nu de mail pas.
nu te laat dus?
ah heerlijk, je maakt mijn dag goedquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:33 schreef Rossdale het volgende:
TA is zo makkelijk, BTC gaat langzaam maar gestaag omhoog. Er vormt zich een duidelijke schildpadtrend, kijk maar:
[ afbeelding ]
uitverkoop is begonnenquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:35 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin 9700kom op man you are killing me
Nou die uitverkoop is al een maand bezig. Het lijkt wel solden.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:33 schreef Rossdale het volgende:
TA is zo makkelijk, BTC gaat langzaam maar gestaag omhoog. Er vormt zich een duidelijke schildpadtrend, kijk maar:
[ afbeelding ]
panic selling incomingggggggquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:40 schreef metallicelmo het volgende:
Er komt toch een punt dat ik een keer moet besluiten om toch maar eens iets te verkopen, als Bitcoin zo door blijft gaan komt er geen eind aan eigenlijk. De hele markt gaat naar beneden door één coin lijkt het wel
Daar heb je helaas niks aan als je er geen geld meer in wil/kan stoppenquote:
https://nanowallet.io/quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:06 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waar bewaar jij ze in? Ik wil ze ook van die exchange af hebben
Serieus?quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:40 schreef metallicelmo het volgende:
Er komt toch een punt dat ik een keer moet besluiten om toch maar eens iets te verkopen, als Bitcoin zo door blijft gaan komt er geen eind aan eigenlijk. De hele markt gaat naar beneden door één coin lijkt het wel
Ik heb alles verkocht. Heb het idee dat er veel gaat gebeuren komende tijd wat een negatieve impact gaat hebben op de koersen. Is het niet zo, kan ik altijd nog terug instappen over een paar maandenquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:40 schreef metallicelmo het volgende:
FUDquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:56 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Ik heb alles verkocht. Heb het idee dat er veel gaat gebeuren komende tijd wat een negatieve impact gaat hebben op de koersen. Is het niet zo, kan ik altijd nog terug instappen over een paar maanden
quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:00 schreef ToT het volgende:
MAMA!!!!!!
VEN en CND ineens op -15% in no time!En veel andere coins ook flink in het rood!
alles kan.....quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:09 schreef Apekoek het volgende:
Even serieus, hoe ver kan de marketcap nog zakken. Zou een 100miljard van midden 2017 weer gehaald kunnen worden?
Idem. Au.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Ok mijn portfolio kon veel hebben, maar nu duurt het niet lang meer voordat ik in euro's onder mijn inleg uitkom![]()
Gelukkig wel dik in de plus in BTC, maar dan moet die wel eens stoppen met van die enorme rode candles
2018 is Etherjaar. Tot nu toe niet teleurgesteld.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
FEBRUARI IS ETHER MAAND!!! JULLIE GAAN ALLEMAAL DOOD MAAR ETHER ZAL ALTIJD BLIJVEEEE!!!
Als dit daadwerkelijk gaat gebeuren maken we iets mee dat we voorlopig niet meer gaan zien. Mooie tijd om in te leven.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:15 schreef Predator38 het volgende:
ETH = king
the flippening is happening !!!
quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet voor iedereen
[ afbeelding ]
Dat heet 'middelen' om zo je gemiddeld aankoopbedrag laag te houden. Bedenk je echter wel hoe lang je dit wil/kunt volhouden. Je absolute verlies kan erg hog worden.!quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:17 schreef hodlwave het volgende:
Waves en Litecoin gekocht. Als het blijft zakken blijf ik bijkopen. Hodl en koopfeest.
Dat is gewoon de som van alle mensen die op het ronde bedrag van 9500 hebben ingelegd tot kopen. Die werd trouwens in een paar grote happen opgegeten.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet voor iedereen
[ afbeelding ]
Allemaal FUD :’)quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:00 schreef ToT het volgende:
MAMA!!!!!!
VEN en CND ineens op -15% in no time!En veel andere coins ook flink in het rood!
Ik vermoed dat dit een strijd is die alleen HODLers kunnen winnen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:25 schreef tha_dark het volgende:
Had ik nou maar een weekje gewacht met het bijkopen met extra fiat.
Hodl hodl, tot volgende maand jongens.
Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:27 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit een strijd is die alleen HODLers kunnen winnen.
Ik dacht gister nog slim te zijn om extra fiat in mijn portfolio te stoppen om extra TRX en ICX te kopen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:26 schreef metallicelmo het volgende:
Het stomme is, ik wil nog wel iets bijkopen, wat klein spul maar ik weet dat zolang Bitcoin daalt het geen enkel nut heeft
Same.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.
1. Zet je gehele portfolio op een offline wallet.
2. Niet aankomen.
Als ik het financieel een risico voor me was had ik het niet gedaan. Het is puur speculeren door te kijken naar de grafieken van voorgaande jaren. Daar trok het in februari altijd weer aan. Moet er wel bij gezegd worden dat de cryptomarkt toen nog niet zo actief was als de laatste paar jaar, dus er is ook een kans dat er een wijziging komt in het geheel, waardoor de complete markt er anders uit komt te zien en je niets aan behaalde resultaten uit het verleden hebt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heet 'middelen' om zo je gemiddeld aankoopbedrag laag te houden. Bedenk je echter wel hoe lang je dit wil/kunt volhouden. Je absolute verlies kan erg hog worden.!
Gok erop dat bitcoin minder invloed krijgt en coins als ether, waves en lisk het langzaam inhalen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:26 schreef metallicelmo het volgende:
Het stomme is, ik wil nog wel iets bijkopen, wat klein spul maar ik weet dat zolang Bitcoin daalt het geen enkel nut heeft
Klopt, is alleen maar goed als bitcoin langzaam sterft. Zeker die kut klonen van bitcoinquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:34 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Gok erop dat bitcoin minder invloed krijgt en coins als ether, waves en lisk het langzaam inhalen.
Als je kijkt hoe hard die marketcap omhoog is geschoten moet je niet raar staan te kijken als ie ook weer in een half jaar tijd ontzettend hard kan dalen iig.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:09 schreef Apekoek het volgende:
Even serieus, hoe ver kan de marketcap nog zakken. Zou een 100miljard van midden 2017 weer gehaald kunnen worden?
op termijn zal die hele pairing toch wel een keer gaan veranderenquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:39 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoop dat exchanges gaan inzien dat ze zelf ook minder verdienen aan transacties zolang er voornamelijk tradingpairs zijn met Bitcoin.
Als al mijn altcoins op dit moment waren gepaired met Ethereum dan was er volgens mij geen enkel probleem. Hoe zien jullie dat?
Exchanges moeten fiat pairs toevoegen om er voor te zorgen dat de prijzen aan de fiat gekoppeld worden in plaats van altcoins. Dit is de enige manier dat een crash van Bitcoin of ETH niet gekoppeld word aan alle ander alts.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:39 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoop dat exchanges gaan inzien dat ze zelf ook minder verdienen aan transacties zolang er voornamelijk tradingpairs zijn met Bitcoin. Als de prijs van alles wat aan Bitcoin is gepaired zo snel daalt dan stappen mensen sneller helemaal uit.
Als al mijn altcoins op dit moment waren gepaired met Ethereum dan was er volgens mij geen enkel probleem. Hoe zien jullie dat?
Maar hier ligt denk ik een probleem, sommige exchanges houden geen USD aan lijkt het, alleen coins. Sommige exchanges hebben helemaal geen /USD trading pairsquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Exchanges moeten fiat pairs toevoegen om er voor te zorgen dat de prijzen aan de fiat gekoppeld worden in plaats van altcoins. Dit is de enige manier dat een crash van Bitcoin of ETH niet gekoppeld word aan alle ander alts.
Vervolgens moeten alle bots ook nog ingesteld worden om die fiat pairs te traden en niet BTC
of ETH pairs.
Die kan gaat het op. De markt zal meer dan ooit een volwassen houding van ons vragen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:42 schreef metallicelmo het volgende:
Maar stel je voor, Bitcoin krijg nog een schop en daalt nog eens 50%, zeg naar bijvoorbeeld 5000 dollar, ik kan me dan voorstellen dat alle coins die gepaired zijn aan bitcoin ook 50% in waarde dalen?
Eerder, BTC gaat verder zakken als ETHquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De flippening gaat gebeuren, BTC gaat ingehaald worden door ETH.
Dat is het zelfde.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:44 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Eerder, BTC gaat verder zakken als ETH
Heeft Bitfinex al gedaan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat exchanges de markt kunnen "redden" door zo snel mogelijk meerdere tradingpairs te maken. List gewoon elke coin met Ethereum om de prijs wat meer op te vangen
Op andere sites lees ik dat dit fake news isquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:39 schreef Predator38 het volgende:
ah FUD door india, een minister heeft weer wat gezegt hoor:
India’s government said it doesn’t consider cryptocurrencies as legal tender and will take all measures to eliminate payments using them.
“The government does not consider cryptocurrencies legal tender or coin and will take all measures to eliminate use of these crypto-assets in financing illegitimate activities or as part of the payment system,” Finance Minister Arun Jaitley told lawmakers in New Delhi on Thursday. “The government will explore use of blockchain technology proactively for ushering in digital economy.”
Klopt, maar zo werkt het ook niet precies. Nu vluchten mensen ws naar fiat. Als ze naar eth vluchten en er is ook een trading pair, heeft dit ook invloed op het andere trading pair.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat exchanges de markt kunnen "redden" door zo snel mogelijk meerdere tradingpairs te maken. List gewoon elke coin met Ethereum om de prijs wat meer op te vangen
quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:50 schreef pnxsinned het volgende:
De paniek hier, hahah.
Alles komt goed.
Sowieso, dit is waarschijnlijk toch allemaal op FUD gebaseerd. Overheiden gaan / kunnen bitcoin niet verbieden, wereldwijd. Die zien ook wel dat hier veel geld aan verdiend kan worden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:52 schreef TRON2.0 het volgende:
Ik heb het idee dat we over een paar maanden om deze FUD keihard gaan lachen en dat de top 20 coins sowieso sterk zullen stijgen na de flippening. Komt goed.
Man, dat doe en wil ik ook. Maar welke dukaat?quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:53 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Verder, voor de mensen die altijd buy low sell high roepen, KOOP DAN!!
Net weer gedaanquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:53 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Sowieso, dit is waarschijnlijk toch allemaal op FUD gebaseerd. Overheiden gaan / kunnen bitcoin niet verbieden, wereldwijd. Die zien ook wel dat hier veel geld aan verdiend kan worden.
ETH was eerst, gebeurde niet, toen BCH, gebeurde niet, dus nu mag ETH het weer gaan proberen, wat ook niet gaat gebeuren natuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
Dus wacht ff hoor, The Flippening die eerst met BCH zou zijn is nu ineens met ETH?
Oké jongens.
[ afbeelding ]
De flippening zou altijd al met ETH zijn geweest. Net als dat er over een paar jaar weer een andere successor is.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
Dus wacht ff hoor, The Flippening die eerst met BCH zou zijn is nu ineens met ETH?
Oké jongens.
[ afbeelding ]
Klopt, Ripple gaat het doen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ETH was eerst, gebeurde niet, toen BCH, gebeurde niet, dus nu mag ETH het weer gaan proberen, wat ook niet gaat gebeuren natuurlijk
Altijd met ETH: http://blog.flippening.watchquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
Oké jongens.
[ afbeelding ]
Er zijn iets van 250 landen, als ze allemaal aan de beurt komen zitten we weer op 3 cent per Bitcoin.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:53 schreef dimmak het volgende:
Als we straks FUD van elk land hebben gehad, kunnen we weer omhoog.
Ah! Dat het eerst met ETH zou zijn heb ik destijds niet meegekregen kennelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ETH was eerst, gebeurde niet, toen BCH, gebeurde niet, dus nu mag ETH het weer gaan proberen, wat ook niet gaat gebeuren natuurlijk
Lekker toch, alles opkopen dan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Er zijn iets van 250 landen, als ze allemaal aan de beurt komen zitten we weer op 3 cent per Bitcoin.
Goed moment om in te kopenquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Er zijn iets van 250 landen, als ze allemaal aan de beurt komen zitten we weer op 3 cent per Bitcoin.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij weer met je Trigquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah! Dat het eerst met ETH zou zijn heb ik destijds niet meegekregen kennelijk.
Maar ik denk dat het uiteindelijk Trig gaat worden.
Trig was een grapje he, die heb ik al heel lang niet meerquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij weer met je Trig
Meer regulatie, dus kansen voor Monero
Ik lees alleen in de sensatiekranten dat men crypto wil verbieden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:55 schreef metallicelmo het volgende:
Ik snap ook niet dat Nederland bijvoorbeeld zou willen onderzoeken of ze crypto kunnen "verbieden". De overheid kan juist extra belasting heffen toch. Hoe meer mensen cryptos hebben hoe meer ze er zelf ook aan verdienen. Ja er zitten risico's aan maar geld op de bank verdampt met 0,05 % rente
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op donderdag 01-02-2018 om 11:57:35$BTCUSD zoom out and chill....We're in a bullflag, doing a healthy correction. Blame Korea, China, India, Vinnie, whatever...... its a very normal correction. If we get to my targets, the bounce will be epic. https://t.co/UGu6GmzBED reageer retweet
Heb je ook volledig gelijk in, maar mensen denken niet na helaas. Maargoed door de mensen die nu hun spullen dumpen kunnen wij goedkoop inkopen en straks winst makenquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik lees alleen in de sensatiekranten dat men crypto wil verbieden.
Uit andere bronnen waar ik meer vertrouwen in heb, lees ik alleen dat men financiële producten die afgeleid zijn van cryptomunten (zoals bitcoinfutures) wil reguleren of verbieden.
En ik zie ook niet in waarom er extra belasting op crypto geheven zou moeten worden, het valt al onder vermogen in box 3, net als je spaargeld.
Ed? All-in gaan op VEN danquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik kies er in dit geval toch maar voor om Ed te geloven.
Puur omdat me dat beter uitkomt.
Ja nee dat geld heb ik nietquote:
Never try to catch a falling knife, jeweetog!quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:53 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Eerst terug naar 6k en daarna naar 60k toch?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee dat geld heb ik niet
Maar z'n BTC tweet van net bedoel ik. Heb hem net bij vorige post geplakt.
Dit was een uitstekende keuze geweest op 3 januari.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:07 schreef tha_dark het volgende:
Als ik nog ooit winst ga pakken op mijn portfolio dan ga ik dat ook afromen naar ETH.
Ja of toen alles verkopen en nu weer terugkopen. Doe mij zo'n glazenbol.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit was een uitstekende keuze geweest op 3 januari.
Ja dat zal ik ook nooit snappen. Maar dat zijn denk ik voornamelijk mensen die dachten dat BTC één rechtstreekse moon trip zou worden zonder enige correctie ofzo. En als er dan een aantal flinke correcties zijn denken ze weer dat het één rechtstreekse trip naar de nul wordt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:19 schreef Afwazig het volgende:
Ik snap niet dat je BTC niet dumpt op 16k, niet dumpt op 14k, niet dumpt op 12k maar als het dan op 9k komt dan denk je van FUUUUUUUUUUUUUUU. Dan ben je rijkelijk laat
Ben benieuwd hoe diep ie dit keer gaat....twijfel nog om er wat fiat in te gooienquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zal ik ook nooit snappen. Maar dat zijn denk ik voornamelijk mensen die dachten dat BTC één rechtstreekse moon trip zou worden zonder enige correctie ofzo. En als er dan een aantal flinke correcties zijn denken ze weer dat het één rechtstreekse trip naar de nul wordt.
Tja, dit is tekenen zoals het uitkomt. Die \piek klopt ook niet, ten opzichte van de rode lijn.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:25 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Het einde van de dip is hopelijk bijna in zicht.
Daar merken mijn alts niks van.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:27 schreef BakkenKappen het volgende:
Kan natuurlijk ook dat ze hun BTC niet cashen voor geld maar gewoon in andere alt coins steken.
Dan had je wel meer stijgingen gezien bij de alt coins ten opzichte van de BTC waarde.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:27 schreef BakkenKappen het volgende:
Kan natuurlijk ook dat ze hun BTC niet cashen voor geld maar gewoon in andere alt coins steken.
Dat is waarquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:28 schreef descon het volgende:
[..]
Dan had je wel meer stijgingen gezien bij de alt coins ten opzichte van de BTC waarde.
Lijkt er niet echt op momenteel.
En als het niet uitkomt dan tekenen we gewoon weer een nieuwequote:Op donderdag 1 februari 2018 12:28 schreef tha_dark het volgende:
Altijd mooi, bij elke dip komen de TA's weer als paddestoelen uit de grond met allerlei 'random' lijntjes, vierkantjes en hoopgevende onderschriften.
Net zo lang er eentje kloptquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En als het niet uitkomt dan tekenen we gewoon weer een nieuwe
Dat denk ik niet omdat er ook troep tussen kan zitten wat achteraf het aanschaffen niet waard was.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:33 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je in 2015 allerlei altcoins hebt gekocht. Die waren toen allemaal goedkoop. Bitcoin stijgt naar 10k, alle altcoins zijn automatisch veel waard geworden.
Zodra Bitcoin weer terug gaat naar het niveau van 2015 dan zullen al je altcoins ook weer terug zijn op het niveau van 2015.. althans dat denk ik
Ik weet vrij zeker dat Ethereum niet meer teruggaat naar het niveau van 2015quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:33 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je in 2015 allerlei altcoins hebt gekocht. Die waren toen allemaal goedkoop. Bitcoin stijgt naar 10k, alle altcoins zijn automatisch veel waard geworden.
Zodra Bitcoin weer terug gaat naar het niveau van 2015 dan zullen al je altcoins ook weer terug zijn op het niveau van 2015.. althans dat denk ik
Ik denk dat BTC daalt omdat het verouderd is en als valuta niet functioneert. Over 10 jaar betaalt nog steeds niemand met BTC. Dit wil dus niet zeggen dat andere coins per se met BTC mee dalen. Ik zie het wel gebeuren dat BTC gewoon steeds verder daalt, in koers en marketcap, terwijl een paar andere valuta de koppositie overnemen. Dus zonder zelf te dalen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:33 schreef metallicelmo het volgende:
je moet niet denken......quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat BTC daalt omdat het verouderd is en als valuta niet functioneert. Over 10 jaar betaalt nog steeds niemand met BTC. Dit wil dus niet zeggen dat andere coins per se met BTC mee dalen. Ik zie het wel gebeuren dat BTC gewoon steeds verder daalt, in koers en marketcap, terwijl een paar andere valuta de koppositie overnemen. Dus zonder zelf te dalen.
Als ik zou moeten inzetten op de cryptomarkt dan zou ik BTC short en ETH high gaan. Dan is je winst/verlies eigenljik onafhankelijk van de cryptomarkt zelf (je verlies heb je gehedged met je shortpositie bitcoin), maar profiteer je wel wanneer ETH tov BTC meer waard wordt (ongeacht de koers in dollars van beide munten)
Ben wel benieuwd naar je analysequote:Op donderdag 1 februari 2018 12:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat BTC daalt omdat het verouderd is en als valuta niet functioneert. Over 10 jaar betaalt nog steeds niemand met BTC. Dit wil dus niet zeggen dat andere coins per se met BTC mee dalen. Ik zie het wel gebeuren dat BTC gewoon steeds verder daalt, in koers en marketcap, terwijl een paar andere valuta de koppositie overnemen. Dus zonder zelf te dalen.
zijn pauze is alweer voorbij, hij is alweer op de beursvloerquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je analyse
Echt opschieten doet het iig niet hè, dat betalen met btc, of welke crypto dan ook.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je analyse
Je denkt oprecht dat het Lightning Network over 10 jaar nog niet functioneert?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat BTC daalt omdat het verouderd is en als valuta niet functioneert. Over 10 jaar betaalt nog steeds niemand met BTC.
10 jaar! Dat is een mega lange tijdquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt opschieten doet het iig niet hè, dat betalen met btc, of welke crypto dan ook.
niet ???quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt opschieten doet het iig niet hè, dat betalen met btc, of welke crypto dan ook.
Ik denk dat je die vraag ook kunt verleggen naar, je denkt oprecht dat het LN ervoor zorgt dat we allemaal met BTC gaan betalen?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je denkt oprecht dat het Lightning Network over 10 jaar nog niet functioneert?
Dat was helemaal de stelling niet. Er zit nog iets tussen iedereen en niemandquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:53 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag ook kunt verleggen naar, je denkt oprecht dat het LN ervoor zorgt dat we allemaal met BTC gaan betalen?
Nou, in elk geval wordt het voor degenen die het wíllen een stuk beter, sneller en goedkoper. Dat wijst de huidige testfase wel aardig uit. Of heb ik de laatste weken toen ik wat minder meelas een onlangs opgedoken catastrofale fout gemist in het LN?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:53 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag ook kunt verleggen naar, je denkt oprecht dat het LN ervoor zorgt dat we allemaal met BTC gaan betalen?
En dan kopen die jappen met hun btc hun dagelijkse boodschappen?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:52 schreef Predator38 het volgende:
[..]
niet ???
ik zal toch eens beter gaan zoeken dan......in nederland niet nee maar in Japan is het booming.
er gaan/worden zelfs al salarissen uitbetaald worden in BTC.
Lekker relevant of het nou om een woordje gaatquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:54 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat was helemaal de stelling niet. Er zit nog iets tussen iedereen en niemand
Welke open blockchain dan wel?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Lekker relevant of het nou om een woordje gaat
Ik zie het niet gebeuren dat we binnen 10 jaar bij die appie onze boodschappen met BTC afrekenen. Met een ander transactiesysteem op de blockchain wel.
Ik denk zelf nog steeds (glazenbollen-alert) dat Bitcoin het 'goud' blijft waar we nu immers ook geen goudklompen op de toonbank flikkeren bij de Appie. Dus Bitcoin het spaargeld en andere coin(s) als makkelijker uitgeven.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren dat we binnen 10 jaar bij die appie onze boodschappen met BTC afrekenen. Met een ander transactiesysteem op de blockchain wel.
Ik geloof best dat de mogelijkheid er over 10 jaar is. Of iedereen ermee gaat betalen, denk het niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Systeem is er nu nog niet.quote:
Een betere open-source open blockchain dan bitcoin ja?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Systeem is er nu nog niet.
10 jaar is een gigantisch lange tijd, daarin gaat nog wel iets opkomen wat nog beter is.
Sell sell sell sellquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:57 schreef 0108daniel het volgende:
Bitcoin is door de steun neerwaarts heen gebruiken.
Volgende steun staat op 6500, dus vrees dat we daarheen zullen (moeten) gaan
Als LN helemaal werkend is, vraag ik me af of er betere gaan komen. Technisch zullen er vast wel betere zijn, maar bitcoin heeft zich al bewezen, daar zal het vertrouwen naar toe gaanquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Systeem is er nu nog niet.
10 jaar is een gigantisch lange tijd, daarin gaat nog wel iets opkomen wat nog beter is.
Het gaat er natuurlijk ook gewoon om dat het een breed geaccepteerde manier van betalen is. Niet dat letterlijk alles met crypto wordt betaald.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:57 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik geloof best dat de mogelijkheid er over 10 jaar is. Of iedereen ermee gaat betalen, denk het niet.
Het blijft toch wel razendknap dat het oorspronkelijke idee nog steeds zoveel sterker is dan de rest. Je ziet vaak dat het oorspronkelijke bedrijf verdwijnt omdat de opvolgers alle fouten hebben kunnen afkijken en het vervolgens beter doen maar niemand komt tot nu toe in de buurt van BTC.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een betere open-source open blockchain dan bitcoin ja?
Ben benieuwd
Dit ja. Dat hele woordje boeit me niks.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk ook gewoon om dat het een breed geaccepteerde manier van betalen is. Niet dat letterlijk alles met crypto wordt betaald.
Btc is dan ook geen bedrijf.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:01 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Het blijft toch wel razendknap dat het oorspronkelijke idee nog steeds zoveel sterker is dan de rest. Je ziet vaak dat het oorspronkelijke bedrijf verdwijnt omdat de opvolgers alle fouten hebben kunnen afkijken en het vervolgens beter doen maar niemand komt tot nu toe in de buurt van BTC.
Ik denk dat dat tegen die tijd zeker wel zal zijn, ja.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk ook gewoon om dat het een breed geaccepteerde manier van betalen is. Niet dat letterlijk alles met crypto wordt betaald.
Reeds mogelijk geweest hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren dat we binnen 10 jaar bij de appie onze boodschappen met BTC afrekenen. Met een ander transactiesysteem op de blockchain wel.
Waarom zou je willen sparen in Bitcoin? Niet voor de rente in ieder geval. Maar waarom wel? Ook niet voor de stabiliteit of de veiligheid.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk zelf nog steeds (glazenbollen-alert) dat Bitcoin het 'goud' blijft waar we nu immers ook geen goudklompen op de toonbank flikkeren bij de Appie. Dus Bitcoin het spaargeld en andere coin(s) als makkelijker uitgeven.
Dit is onzin.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:02 schreef Apekoek het volgende:
Heb begrepen dat het tot een BTC prijs van 6500 dollar rendabel is om bitcoin te minen, wat gebeurt er nadat we eronder komen dan?
En hoe vaak heb jij het zien gebeuren?quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:04 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Reeds mogelijk geweest hoor.
https://www.tenx.tech/
Dan is het niet meer rendabel!quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:02 schreef Apekoek het volgende:
Heb begrepen dat het tot een BTC prijs van 6500 dollar rendabel is om bitcoin te minen, wat gebeurt er nadat we eronder komen dan?
Hoezo niet voor de veiligheid? BTC is het meest veilige systeem op aarde.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom zou je willen sparen in Bitcoin? Niet voor de rente in ieder geval. Maar waarom wel? Ook niet voor de stabiliteit of de veiligheid.
Heb het niet geteld, wel al paar keer.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
En hoe vaak heb jij het zien gebeuren?
Dat iets mogelijk is zegt nog niet dat we het massaal doen.
1) Dan stoppen de minst efficiente miners,quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:02 schreef Apekoek het volgende:
Nee joh, je kunt ook bij thuisbezorgd afrekenen met BTC maar in totaal vindt het nog geen 1% van de bestelling plaats. Dat is gewoon niet de massale adoptie waar iedereen op hoopt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:06 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Heb het niet geteld, wel al paar keer.
Maar dacht dat jij het liet overkomen dat het niet kan/gebeurd.
Veiligheid is meer dan alleen maar de onkraakbaarheid van de cryptosleutel. Kijk zelf eens hoeveel mensen de afgelopen jaren BTC hebben verloren op allerlei manieren via exchanges. Als een bank wordt overvallen dan krijg ik mijn geld altijd gewoon nog. Als een exchange gehackt wordt niet. En dan is er nog het risico dat overheden zich ermee gaan bemoeien... Mensen raken geld kwijt omdat ze wachtwoorden vergeten, etc etc.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:05 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hoezo niet voor de veiligheid? BTC is het meest veilige systeem op aarde.
quote:Het gaat er ook om of je vertrouwen hebt dat het gebruikt gaat worden in de toekomst. Dat vertrouwen heb je of niet, jij niet, veel mensen wel.
Ik ben het hier niet mee eens. BTC blijft uiteindelijk afhankelijk van stabiele energievoorziening, overheden & regelgeving. Hoewel BTC op zichzelf goed in elkaar zit, zijn het de exterene factoren die BTC onbetrouwbaar maken. Denk hierbij onderandere aan exchanges die hun rotzooi niet voor voor elkaar hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:05 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hoezo niet voor de veiligheid? BTC is het meest veilige systeem op aarde.
Heh true true.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:08 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Nee joh, je kunt ook bij thuisbezorgd afrekenen met BTC maar in totaal vindt het nog geen 1% van de bestelling plaats. Dat is gewoon niet de massale adoptie waar iedereen op hoopt.
Of het rendabel is om BTC te minen hangt af van:quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:02 schreef Apekoek het volgende:
Wat hebben exchanges in godsnaam met mijn btc te maken?quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. BTC blijft uiteindelijk afhankelijk van stabiele energievoorziening, overheden & regelgeving. Hoewel BTC op zichzelf goed in elkaar zit, zijn het de exterene factoren die BTC onbetrouwbaar maken. Denk hierbij onderandere aan exchanges die hun rotzooi niet voor voor elkaar hebben.
"Ja maar als je je coins op een exchange hebt staan dan vráág je er natuurlijk ook om!" is dan het gebruikelijke argument geloof ik.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. BTC blijft uiteindelijk afhankelijk van stabiele energievoorziening, overheden & regelgeving. Hoewel BTC op zichzelf goed in elkaar zit, zijn het de exterene factoren die BTC onbetrouwbaar maken. Denk hierbij onderandere aan exchanges die hun rotzooi niet voor voor elkaar hebben.
Dat zijn allemaal randzaken om het systeem heen. Heeft niks met het systeem zelf te maken. Exchanges zijn bijvoorbeeld nu tijdelijk, we gaan naar decentrale exchanges. En alle onveiligheid komt van de mensen zelf, niet van het systeem.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Veiligheid is meer dan alleen maar de onkraakbaarheid van de cryptosleutel. Kijk zelf eens hoeveel mensen de afgelopen jaren BTC hebben verloren op allerlei manieren via exchanges. Als een bank wordt overvallen dan krijg ik mijn geld altijd gewoon nog. Als een exchange gehackt wordt niet. En dan is er nog het risico dat overheden zich ermee gaan bemoeien... Mensen raken geld kwijt omdat ze wachtwoorden vergeten, etc etc.
Ik vind dit zeker niet het meest veilige systeem op aarde.
[..]
Externe factoren zijn een kwestie van tijd. Niet het probleem van het systeem zelf.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Dat geldt voor zoveel coins en heeft verder niets met de veiligheid van de bitcoin op zich te maken. Dat ligt aan de exchanges en/of aan de mensen zelf.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:08 schreef LXIV het volgende:
Veiligheid is meer dan alleen maar de onkraakbaarheid van de cryptosleutel. Kijk zelf eens hoeveel mensen de afgelopen jaren BTC hebben verloren op allerlei manieren via exchanges.
Het systeem is het totale systeem. Ook factoren als gebruikers en zo horen daarbij!quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:11 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal randzaken om het systeem heen. Heeft niks met het systeem zelf te maken. Exchanges zijn bijvoorbeeld nu tijdelijk, we gaan naar decentrale exchanges. En alle onveiligheid komt van de mensen zelf, niet van het systeem.
[..]
Externe factoren zijn een kwestie van tijd. Niet het probleem van het systeem zelf.
Ja het ging toch over adoptie? Dan moet je hele hele hele achterlijke mensen meekrijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:11 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Dat geldt voor zoveel coins en heeft verder niets met de veiligheid van de bitcoin op zich te maken. Dat ligt aan de exchanges en/of aan de mensen zelf.
Ik ben het hier eens met LXIV eens. Bitcoin kan op zichzelf niets. Pas wanneer 'externe factoren' voor toepassingen van crypto zorgen wordt het bruikbaar. Dat is dat ook gelijk het kwetsbare gedeelte. Je moet niet naar bitcoin kijken, maar naar het geheel.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:11 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal randzaken om het systeem heen. Heeft niks met het systeem zelf te maken. Exchanges zijn bijvoorbeeld nu tijdelijk, we gaan naar decentrale exchanges. En alle onveiligheid komt van de mensen zelf, niet van het systeem.
[..]
Externe factoren zijn een kwestie van tijd. Niet het probleem van het systeem zelf.
Mensen moet leren om met het systeem om te gaan. Geef het tijd.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het systeem is het totale systeem. Ook factoren als gebruikers en zo horen daarbij!
Ik lees iedere week wel over een crypto scam. Gisteren nog die bee-token. Dat doet het vertrouwen geen goed. Ik geloof dat geschat 25% van alle BTC gewoon kwijt, gejat, verdwenen is.
Zolang jij ze in je wallet hebt zitten niks. Zodra je er echter iets anders mee wil gaan doen dan drugs op het darkweb kopen wel.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat hebben exchanges in godsnaam met mijn btc te maken?
In theorie misschien. In de praktijk niet, daar lees je iedere dag over (al wordt dat wel aangedikt, toegegeven)quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:14 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Mensen moet leren om met het systeem om te gaan. Geef het tijd.
Het systeem zelf is ontelbaar vaker betrouwbaarder dan een systeem dat gecontroleerd en bestuurd wordt door mensen
Er is eindelijk een veel beter systeem dan het huidige, wat gebaseerd is op vertrouwen in mensen en waar iedereen constant ziet dat dat fout gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik ben het hier eens met LXIV eens. Bitcoin kan op zichzelf niets. Pas wanneer 'externe factoren' voor toepassingen van crypto zorgen wordt het bruikbaar. Dat is dat ook gelijk het kwetsbare gedeelte. Je moet niet naar bitcoin kijken, maar naar het geheel.
Ja ja goes up goes down. Toen ik nog bij de commando's zit ging het al zo.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:18 schreef Apekoek het volgende:
Kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
4k usd zou het hem dan zijn.
"Ik geloof dat geschat" is niet heel nauwkeurig, dat vraagt om één of meerdere bronnen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het systeem is het totale systeem. Ook factoren als gebruikers en zo horen daarbij!
Ik lees iedere week wel over een crypto scam. Gisteren nog die bee-token. Dat doet het vertrouwen geen goed. Ik geloof dat geschat 25% van alle BTC gewoon kwijt, gejat, verdwenen is.
Het BTC-systeem legt in the end alle verantwoordelijkheid bij de individuele end-user. Wat tot nu toe altijd een mens zal zijn. En niemand die jou kan helpen als je een fuck up maakt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:14 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Mensen moet leren om met het systeem om te gaan. Geef het tijd.
Het systeem zelf is ontelbaar vaker betrouwbaarder dan een systeem dat gecontroleerd en bestuurd wordt door mensen
Daarom is het ook niet geschikt voor massale adoptiequote:Op donderdag 1 februari 2018 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het BTC-systeem legt in the end alle verantwoordelijkheid bij de individuele end-user. Wat tot nu toe altijd een mens zal zijn. En niemand die jou kan helpen als je een fuck up maakt.
Ja, helemaal mooi toch. Als mensen iets doms doen hebben [b]alleen[/b] zij de gevolgen daarvan, niet een hele maatschappij zoals nu, bv.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het BTC-systeem legt in the end alle verantwoordelijkheid bij de individuele end-user. Wat tot nu toe altijd een mens zal zijn. En niemand die jou kan helpen als je een fuck up maakt.
Over 10 jaar zijn de mensen net zo dom.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:21 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ja, helemaal mooi toch. Als mensen iets doms doen hebben [b]alleen[/b] zij de gevolgen daarvan, niet een hele maatschappij zoals nu, bv.
Dat valt wel mee hier hoor. Iedereen heeft er wel van gehoord en er is zeker interesse maar ze hebben voornamelijk enge verhalen gehoord op het nieuws. Net zoals de rest van de ontwikkelde wereld.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:52 schreef Predator38 het volgende:
[..]
niet ???
ik zal toch eens beter gaan zoeken dan......in nederland niet nee maar in Japan is het booming.
er gaan/worden zelfs al salarissen uitbetaald worden in BTC.
Over 10 jaar zijn een hele hoop mensen gescammed, dus die leren heel snel.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Over 10 jaar zijn de mensen net zo dom.
Denk je niet dat als er veel mensen gescammed zijn ze wegblijven van crypto?quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Over 10 jaar zijn een hele hoop mensen gescammed, dus die leren heel snel.
Jij bent ook een mens hè. Jij kan ook je private key kwijtraken. Diefstal, brand, hardware failure, geheugenverlies etc etc. Als je je daar tegen wilt beveiligen heb je weer de hulp van andere, feilbare mensen en systemen nodig.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:20 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Daarom is het ook niet geschikt voor massale adoptie
Mensen kunnen daar niet mee omgaan.
Sommigen wel.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Denk je niet dat als er veel mensen gescammed zijn ze wegblijven van crypto?
Hoeveel mensen zijn er genaaid door hun ex en beginnen weer aan een nieuwe relatie ? Ze zullen hoogstens wat voorzichtiger zijn :pquote:Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
In the long run, nee denk het niet. Mensen zullen zien hoe waardevol een geldsysteem is waar mensen niet aan de knoppen kunnen draaien met alle gevolgen van dienquote:Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus oudjes en verstandelijk beperkten die zijn gewoon de sjaak? Lekker eerlijk dan.. Ik neem aan dat het voor gebruikers nog wel iets makkelijker moet worden voor het echt gebruikt gaat worden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Over 10 jaar zijn een hele hoop mensen gescammed, dus die leren heel snel.
Ja, daar ga ik wel vanuit. In de huidige staat is het totaal niet geschikt voor massale adoptie. En fuck die oudjes, die kunnen tegenwoordig toch ook al niet meer mee?quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:25 schreef poebz het volgende:
[..]
Dus oudjes en verstandelijk beperkten die zijn gewoon de sjaak? Lekker eerlijk dan.. Ik neem aan dat het voor gebruikers nog wel iets makkelijker moet worden voor het echt gebruikt gaat worden.
Hoezo de sjaak? Het is of wordt geen verplichting. Crypto kan naast fiat geld bestaan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:25 schreef poebz het volgende:
[..]
Dus oudjes en verstandelijk beperkten die zijn gewoon de sjaak? Lekker eerlijk dan.. Ik neem aan dat het voor gebruikers nog wel iets makkelijker moet worden voor het echt gebruikt gaat worden.
Die groep heeft het nu ook al lastig. Zowel bij het omgaan met de nieuwe technieken als door oplichting.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:25 schreef poebz het volgende:
[..]
Hoe? Als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sommigen wel.
Ik ben een aantal keren opgelicht maar ben er nog.
Zou wel een stuk beter passen in een 'normale' koersontwikkeling iig.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:18 schreef Apekoek het volgende:
Kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
4k usd zou het hem dan zijn.
https://twitter.com/PeterLBrandt/status/955538177892102144
Dat is waar, maar zoals het nu is, is het echt nog te onveilig. Als er niets tegen al die scams en het hacken gedaan gaat worden, dan zal dat alleen maar meer gebeuren. Plus dan zullen tegenstanders van crypto dat gegeven flink aankaarten. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat er in de toekomst oplossingen komen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die groep heeft het nu ook al lastig. Zowel bij het omgaan met de nieuwe technieken als door oplichting.
Maar voor iedere techniek een doelgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |