abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176875451

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176875455
quote:
99s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:16 schreef Typisch het volgende:
Daarover:
Wie bij jullie kan er bij je crypto als je overlijdt?
Mijn ouders en mn vriendin.
Lambo of Rekt
pi_176875461
quote:
Daarover:
M'n zus en die geeft het aan m'n nichtje...
Tenzij ik zelf nog een slachtoffer vind om een gezinnetje mee te stichten :)
pi_176875463
quote:
Daarover:
Ik heb een kluisje bij een bank (ironisch nietwaar?) waar al mijn private keys liggen.
pi_176875464
Een vriend van mij, en andersom.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176875468
Vader bij mij. Maar heb niet het idee dat hij precies weet wat ie dan moet doen, dus heb gezegd dat hij dan een goede vriend van mij om hulp kan vragen om erbij te komen, als in wat ie met de private key etc moet.
pi_176875476
Portfolio ATH, BeeToken ETH overmaken, white listing BnkToTheFuture & ArcBlock, en zo een zooi ETH eruit doen om PART en EOS van te kopen.

Wordt een mooie dag vandaag *O*
pi_176875482
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:20 schreef kthxbye het volgende:
Portfolio ATH, BeeToken eth overmaken, white listing BnkToTheFuture & ArcBlock, en zo een zooi ETH eruit doen om PART van te kopen.

Ben jij vergeten welke maand het nu is?
Lambo of Rekt
pi_176875486
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:20 schreef kthxbye het volgende:
Portfolio ATH, BeeToken ETH overmaken, white listing BnkToTheFuture & ArcBlock, en zo een zooi ETH eruit doen om PART en EOS van te kopen.

Zit jij in een andere dimensie?
pi_176875503
Hoe lang duurt die verificatie bij blep?
Lambo of Rekt
pi_176875510
Aan de kust is het elke maand waves maand.
pi_176875519
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:23 schreef BakkenKappen het volgende:
Aan de kust is het elke maand waves maand.
Ik ben al all in op waves....
Lambo of Rekt
pi_176875520
universa op Cobinhood 8 februari jongens
zet het in je agenda
pi_176875524
quote:
99s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:24 schreef Typisch het volgende:
zet het in je agenda
Wat is Cobinhood, zoiets als bitgrail?
Lambo of Rekt
pi_176875529
quote:
99s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:24 schreef Typisch het volgende:
zet het in je agenda
Mooi. Meteen dumpen dan. :)
pi_176875535
quote:
2s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Geen idee, heb nog tot die tijd om mij daar in te verdiepen.

Hoop op wat nubs die hun coins sellen tegen een leuke prijs.
pi_176875537
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:25 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ja, zal wel eerst weer een openingspump zijn zoals altijd.
Lambo of Rekt
pi_176875538
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:25 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Als je er echt vanaf wil kunnen we nu ook wel een dealtje maken.
pi_176875547
10mld coins toch ofzo? die zal wel voor goedkoop komen dan hopelijk.
Lambo of Rekt
pi_176875552
quote:
2s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Een zero fee exchange wat op hun platform ico's gaat lanceren. De inkomsten uit de ico's beslaat een groot gedeelte van het verdienmodel.
pi_176875554
quote:
6s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je er echt vanaf wil kunnen we nu ook wel een dealtje maken.
Ik wacht natuurlijk de openingspump af. ;)
pi_176875564
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:28 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Een zero fee exchange wat op hun platform ico's gaat lanceren. Dit ook hun verdienmodel.
Ja wat is het verdienmodel dan, dat zij ook coins krijgen?
Lambo of Rekt
pi_176875566
quote:
5s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ben jij vergeten welke maand het nu is?
WACHT WOAOAOEORIRIS HET IS DE WAVEMSBAADNNDD UNIVERSA ALEXANDET HEEFT SASHAs SHIRT AANGETROKKEB EN DE MINSITER OP DE FOTO WOEHEOEHEO EABESMNADDDD WE GAAN KNALLEUMIVERSAEEEEE
pi_176875569
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:21 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Zit jij in een andere dimensie?
in BTC *O*
  donderdag 1 februari 2018 @ 00:30:04 #25
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176875572
Als ik iets heb geleerd is het wel om eens genoegen te nemen met wat winst in plaatst van te holden.. ja, het is kut als het verder stijgt maar door de afgelopen weken sta je weer vrijwel op nul. (ben in November begonnen)
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176875579
Scratch that, ik doe er geen ETH uit om PART/EOS te kopen, maar wat BTC.

Als BTC ETH niet mee omlaag trekt gaat er volgens mij wel wat moois gebeuren met ETH in fiat termen.
pi_176875581
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja wat is het verdienmodel dan, dat zij ook coins krijgen?
Ongetwijfeld en mogelijk nog een listing fee ofzo ...
Voor de ico heb ik de white papers summier doorgenomen. Destijds in een andere ico gestapt. Via een actie 100COB gekregen en later met mn domme kop net onder ATH teveel ingekocht ..
pi_176875588
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

WACHT WOAOAOEORIRIS HET IS DE WAVEMSBAADNNDD UNIVERSA ALEXANDET HEEFT SASHAs SHIRT AANGETROKKEB EN DE MINSITER OP DE FOTO WOEHEOEHEO EABESMNADDDD WE GAAN KNALLEUMIVERSAEEEEE
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAA GODVDERDOMMEOMEMEMEEE WEEEFSSS WAVES EN WSAAVS MAAND OMFGGGGGG MOON ALLIN VOORDAT ZE OP ZIJN OMFG NOG MAAR 100 MILJOEN WAVES, NET FUCKINING NG ERIN ZAL MOON GAAN ZASEKERNN naaRR #9)) EURO PER STUKKKKKKKKK OMFGGGGG OMFGGGG VOLGNEDE MAAND LALEMAAL MILJONAIR WAGVGES MILJONAIRRR OMGGGGGG KOOP ALL INNNNNNNNNNNNN 5E HYPOTHEEK DIT DAT ALLES
Lambo of Rekt
pi_176875592
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:31 schreef kthxbye het volgende:
Scratch that, ik doe er geen ETH uit om PART/EOS te kopen, maar wat BTC.

Als BTC ETH niet mee omlaag trekt gaat er volgens mij wel wat moois gebeuren met ETH in fiat termen.
ETH _O_ _O_ _O_ _O_

Oke dat was mijn droevige poging tot een shill. Oh nee deze nog, decentraal, transparant, disruptive !
pi_176875594
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:30 schreef Basxt het volgende:
Als ik iets heb geleerd is het wel om eens genoegen te nemen met wat winst in plaatst van te holden.. ja, het is kut als het verder stijgt maar door de afgelopen weken sta je weer vrijwel op nul. (ben in November begonnen)
Juist, op tijd je winst pakken als iedereen moon loopt te schreeuwen. Af en toe stukjes uitbetalen.

Fluffypony van Monero heeft daar een mooie regel voor vertelde ie in een aflevering van Magical Crypto Friends: bij elke verdubbeling 5-10% uitbetalen ofzoiets. :)
pi_176875602
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:32 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

ETH _O_ _O_ _O_ _O_

Oke dat was mijn droevige poging tot een shill. Oh nee deze nog, decentraal, transparant, disruptive !
Ja shillen van ETH ben je een jaar te laat mee.
Lambo of Rekt
pi_176875603
Wel veel nieuwe leden bij EEA trouwens, 80 weer.

Niet dat dat heel veel zegt, want zoveel houdt het volgens mij niet in.
pi_176875606
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:32 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Juist, op tijd je winst pakken als iedereen moon loopt te schreeuwen. Af en toe stukjes uitbetalen.

Fluffypony van Monero heeft daar een mooie regel voor vertelde ie in een aflevering van Magical Crypto Friends: bij elke verdubbeling 5-10% uitbetalen ofzoiets. :)
Ik ben inderdaad bezig een 5-10% regel voor mijzelf te formuleren. Ben er alleen nog niet uit of ik dat bij BTC mijlpalen of fiat mijlpalen moet doen. :+
pi_176875608
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAA GODVDERDOMMEOMEMEMEEE WEEEFSSS WAVES EN WSAAVS MAAND OMFGGGGGG MOON ALLIN VOORDAT ZE OP ZIJN OMFG NOG MAAR 100 MILJOEN WAVES, NET FUCKINING NG ERIN ZAL MOON GAAN ZASEKERNN naaRR #9)) EURO PER STUKKKKKKKKK OMFGGGGG OMFGGGG VOLGNEDE MAAND LALEMAAL MILJONAIR WAGVGES MILJONAIRRR OMGGGGGG KOOP ALL INNNNNNNNNNNNN 5E HYPOTHEEK DIT DAT ALLES
JONGENS HEBBEN JUloieh het al gEHOORD? UNIVERSA KOMT OP EEN OF ANDERE ROBINHOOD SHITCOIN EXCHANGE Hjahahhrhahhee DE MINISITER HEEFT IN EEN DRONKEN BUI EEN SHIRT AANGETROKKEN HAHAHhahaha ALEXANDER MAAKTE STIEKEM EEN FOTO GRATIS VODKA OP KOSTEN VAN DE ICO HAHAHhahahaheheh moonnnnn

:')14.gif
pi_176875611
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:34 schreef kthxbye het volgende:

[..]

JONGENS HEBBEN JUloieh het al gEHOORD? UNIVERSA KOMT OP EEN OF ANDERE ROBINHOOD SHITCOIN EXCHANGE Hjahahhrhahhee DE MINISITER HEEFT IN EEN DRONKEN BUI EEN SHIRT AANGETROKKEN HAHAHhahaha ALEXANDER MAAKTE STIEKEM EEN FOTO GRATIS VODKA OP KOSTEN VAN DE ICO HAHAHhahahaheheh moonnnnn

:')[ afbeelding ]
_O- de robinhood exchange.. _O- :')
Lambo of Rekt
pi_176875612
quote:

[..]

effe dimmen aub
universa is gratis geld voor mij als deelnemer van de ico
pi_176875613
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad bezig een 5-10% regel voor mijzelf te formuleren. Ben er alleen nog niet uit of ik dat bij BTC mijlpalen of fiat mijlpalen moet doen. :+
dat zou ik in fiat doen :)
pi_176875614
quote:

[..]

_O-
pi_176875615
quote:

[..]

_O-
pi_176875620
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

GRATOS GELD KONGE STELEN VAN DE ARMEN GEBEN AAN DE RIJKEUH HAHAHAHWHEHRHHWHEH we gaan de wereld redden met gratis STOLICHNAYAyahajajajaja
pi_176875718
Heeft er iemand een invite over voor bl3p?
pi_176875904
Het is februari!
Heb nog wat Waves erbij gekocht.
Ben benieuwd :)
pi_176876579
Mijn BEE tokens zijn binnen :)
pi_176877191
Is beetoken gehacked oid? Hoe kan ik anders perfect goede phishing mails krijgen (denk aan correcte naam, e-mailadres etc). Is m.i. een te grote toeval..
pi_176877296
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 06:05 schreef xminator het volgende:
Is beetoken gehacked oid? Hoe kan ik anders perfect goede phishing mails krijgen (denk aan correcte naam, e-mailadres etc). Is m.i. een te grote toeval..
Geen idee. Ik heb geen scam email gehad en heb succesvol meegedaan aan de token sale. Geen enkel probleem.

donderdag 1 februari 2018 @ 07:12:43 #47
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176877397
quote:
6s.gif Op donderdag 1 februari 2018 06:39 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb geen scam email gehad en heb succesvol meegedaan aan de token sale. Geen enkel probleem.

Dito. In no time 890 BEE op de Mew.
  donderdag 1 februari 2018 @ 07:13:05 #48
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176877403
quote:
Ik heb die mail ook gehad, maar check nog eens dat adres. _O-
  donderdag 1 februari 2018 @ 07:15:16 #49
68638 Zwansen
pi_176877413
Die laatste zinnen. Garantie op verdubbeling! :D

After much waiting, The Bee Token is proud to announce that our crowdsale is NOW OPEN! You used this address to register to our newsletter so we thought we'd give you some instructions on how to participate.

Firstly, we have modified your contribution maximum limit to be 104.43 ETH so please don't send more than this or you won't be compensated. If you are receiving this email then you are permitted to join the ICO but your contributio n limit is only guaranteed for 24 hours so don't miss out!

Secondly, to celebrate our NEW partnership with Microsoft thought we'd give you a 100% BONUS on all tokens sent within the next 6 hours. We guarantee that The Bee Token will double in value within 2 months or we'll give you your Ethereum back!

[ Bericht 4% gewijzigd door Zwansen op 01-02-2018 07:41:07 ]
pi_176877422
Wtf icon. Staat weer bijna op het niveau van voor de mainnet launch :')!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176877493
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:15 schreef Zwansen het volgende:
Die laatste zinnen. Garantie op verdubbeling! :D

[i]After much waiting, The Bee Token is proud to announce that our crowdsale is NOW OPEN! You used this address to register to our newsletter so we thought we'd give you some instructions on how to participate.

Firstly, we have modified your contribution maximum limit to be 104.43 ETH so please don't send more than this or you won't be compensated. If you are receiving this email then you are permitted to join the ICO but your contributio n limit is only guaranteed for 24 hours so don't miss out!

Secondly, to celebrate our NEW partnership with Microsoft thought we'd give you a 100% BONUS on all tokens sent within the next 6 hours. We guarantee that The Bee Token will double in value within 2 months or we'll give you your Ethereum back
Haal dat eth adres even weg joh
pi_176877514
quote:
Ja zie deze post: BTC / [ICO] Het grote ICO topic | projecten, regulatie, risico's #2
pi_176877529
Ik maakte gisterenavond 0,1 ETH over naar Bee.
In Etherscan staat dat 'ie is verwerkt en er 455 Bee naar mijn MEW zijn gestuurd. Ik zie ze daar alleen niet terug. Moet ik Bee als custom token toevoegen ofzo?

Etherscan:
Contract 0x62caf75a67252f7be2*(BeeTokenSale)
Contract 0x4d8fc145*Internal Invoke
445 Bee TOKEN Transfer From 0x77856d50941e1b5b29e291b083740e05e800883a to 0xa36c9f*
pi_176877539
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:32 schreef Skv het volgende:
In Etherscan staat dat 'ie is verwerkt en er 455 Bee naar mijn MEW zijn gestuurd. Ik zie ze daar alleen niet terug. Moet ik Bee als custom token toevoegen ofzo?
Dat is meestal wel de oplossing
pi_176877552
quote:
6s.gif Op donderdag 1 februari 2018 06:39 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja elke persoon met meer dan één hersencel trapt er niet in.

Maar dit is wel echt een dikke fail. Ook nog beweren dat ze niet gehacked zijn. Kak team :r
  donderdag 1 februari 2018 @ 07:41:57 #56
68638 Zwansen
pi_176877582
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Haal dat eth adres even weg joh
Done. :+
pi_176877584
Ik las laatst een artikel van een of andere security expert dat die websites van ICO's soms zo lek zijn als een mandje. Van één bepaalde ICO kon hij kinderlijk eenvoudig bij de database met alle KYC gegevens. Zoiets zal bij BEE ook wel gebeurd zijn.
pi_176877604
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:42 schreef Gehrman het volgende:
Ik las laatst een artikel van een of andere security expert dat die websites van ICO's soms zo lek zijn als een mandje. Van één bepaalde ICO kon hij kinderlijk eenvoudig bij de database met alle KYC gegevens. Zoiets zal bij BEE ook wel gebeurd zijn.
Heel chill als je daar een kopie van je paspoort naar toe hebt gestuurd.
pi_176877618
SPOILER: NSFW!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen.

Edit: even in een spoiler gezet. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176877638
Dat Beetoken verhaal is echt niet best. Die naam is al aangetast voordat ze daarwerkelijk de ICO fase uit zijn. Ik was al niet van plan om er geld in te stoppen, en gelukkig heb ik mij niet over laten halen door al dat geshill
  donderdag 1 februari 2018 @ 07:54:46 #61
131603 Afwazig
Serious business
pi_176877655
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:48 schreef dimmak het volgende:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen.

:D
pi_176877668
quote:
Goedemorgen.

wat is deze?
pi_176877671
quote:
Goedemorgen.

*O*
pi_176877682
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wat is deze?
brennasparksxxx twitterde op woensdag 31-01-2018 om 03:13:07 If you decide to get some $VIA, send me proof to brennasparksxxx@gmail.com and I'll make you a naked fan sign 😘#viacoin reageer retweet
  donderdag 1 februari 2018 @ 08:01:01 #65
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176877692
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Zou goed nieuws voor mij zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:01 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

still waiting for verification |:(
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Bitgrail heeft withdrawals aangezet ^O^

Zojuist m'n Raiblocks/Nano ontvangen!

Moest ik nog iemand anders quoten?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176877709
quote:
Goedemorgen.

Dank, ik ga me even verder verdiepen in deze munt gr gr

pi_176877722
quote:
Goedemorgen.

_O-
pi_176877730
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:01 schreef TimKuik het volgende:

[..]

[..]

[..]

Bitgrail heeft withdrawals aangezet ^O^

Zojuist m'n Raiblocks/Nano ontvangen!

Moest ik nog iemand anders quoten?
Waar bewaar jij ze in? Ik wil ze ook van die exchange af hebben
pi_176877742
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:46 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Heel chill als je daar een kopie van je paspoort naar toe hebt gestuurd.
Dat was 3rd party
pi_176877744
quote:
Goedemorgen.

:D! _O_
pi_176877749
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Dat Beetoken verhaal is echt niet best. Die naam is al aangetast voordat ze daarwerkelijk de ICO fase uit zijn. Ik was al niet van plan om er geld in te stoppen, en gelukkig heb ik mij niet over laten halen door al dat geshill
Beetje treurig dat ik gisteren mijn ETH al overmaakte voordat die scam shit ontplofte. :')
Achteraf blij dat de cap maar 0,1 ETH is. Wat een complete fuckup.
pi_176877760
Zie nu in mijn e-mail box ook het BEE phishing mailtje.
pi_176877772
[–]beingofleisure -2 punten 7 uur geleden
I sent this Ether to someone who impersonated Bee Token ICO and has now collected over 315.22 ETH or $347,419.46 USD as of right now. Can Ethereum somehow freeze this account and maybe reverse these transactions? Unless we find out this is actually Bee Token's account, which seems unlikely...

Wat ben je dan een mongool zeg. Eerst in scam trappen. En dan vragen of ze even die account kunnen freezen :')
pi_176877865
Ik krijg de scam mail net. Op mijn werk mailadres!?

Die heb ik nooit voor crypto gebruikt. Dit is niet fraai. Wtf??
pi_176877928
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:10 schreef Gehrman het volgende:
Zie nu in mijn e-mail box ook het BEE phishing mailtje.
ohja ik heb em wel gehad!!! in mijn gmail spam stond ie.
pi_176878159
Ik ook, minimaal 0,1eth inleg max 250 oid :')
pi_176878194
Even een strategie bedenken. Of nu kopen of nog even wachten na listings op exchange kopen tegen een lager bedrag..
pi_176878351
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:57 schreef xminator het volgende:
Even een strategie bedenken. Of nu kopen of nog even wachten na listings op exchange kopen tegen een lager bedrag..
Het is wavesmaand, jij zou ook wat waves kunnen kopen :7
Lambo of Rekt
pi_176878387
Even op Cobinhood aanmelden. :+
Koning.
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:20:08 #80
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176878464
quote:
Goedemorgen.

Lekkurrrrr!!!
fok you ja!
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:21:22 #81
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176878494
Testament: Ik heb zo weinig dat missen ze niet :')
fok you ja!
pi_176878550
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 07:32 schreef Skv het volgende:

Etherscan:
Contract 0x62caf75a67252f7be2*(BeeTokenSale)
Contract 0x4d8fc145*Internal Invoke
445 Bee TOKEN Transfer From 0x77856d50941e1b5b29e291b083740e05e800883a to 0xa36c9f*
Al gelukt? https://www.reddit.com/r/(...)our_beetoken_in_mew/

Interessant dat je de scam mail op je werk mail kreeg!
Moo
pi_176878570
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is wavesmaand, jij zou ook wat waves kunnen kopen :7
29 februari ga ik waves kopen.
pi_176878720
shit, vergeten die beetoken kyc enzo te doen. zie nu de mail pas.

nu te laat dus? :'(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:41:27 #85
62913 Blik
The one and Only!
pi_176878769
Stomme vraag, ga MEW voor de eerste keer gebruiken. Als ik wat overschrijf (0,1 ETH), wordt dan uiteindelijk de gas price erbij opgeteld en dat van mijn totaal afgeschreven? Of moet ik bij het overschrijven daar rekening mee houden
pi_176878791
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:41 schreef Blik het volgende:
Stomme vraag, ga MEW voor de eerste keer gebruiken. Als ik wat overschrijf (0,1 ETH), wordt dan uiteindelijk de gas price erbij opgeteld en dat van mijn totaal afgeschreven? Of moet ik bij het overschrijven daar rekening mee houden
Word opgeteld erbij. Dus zorg dat je genoeg hebt.
Lambo of Rekt
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:44:04 #87
62913 Blik
The one and Only!
pi_176878806
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Word opgeteld erbij. Dus zorg dat je genoeg hebt.
Thanks, dat heb ik :)
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:44:18 #88
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176878809
Ik ben al een week mijn chest aan het oppoetsen. Elke dukaat die ik er op leg maakt een vrije val. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2018 @ 09:46:30 #89
230491 Zith
pls tip
pi_176878837
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben al een week mijn chest aan het oppoetsen. Elke dukaat die ik er op leg maakt een vrije val. :')

Dat is wel vochtig ja.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176878857
Worden nu alle berichten in de beetoken telegram groep verwijderd? Wat een enorme kut zooi daar zeg.
  donderdag 1 februari 2018 @ 10:09:40 #91
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176879128
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:47 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Worden nu alle berichten in de beetoken telegram groep verwijderd? Wat een enorme kut zooi daar zeg.
gisterenavond toevallig iemand die riep dat dit een exit scam was en dat het lekken van de adressen als excuus gebruikt werd, na 2 seconden al weg . Dus zou goed kunnen.

Overigens snappen nog steeds mensen het niet getuige deze beste man/vrouw

quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:02 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Hoe ontvang je deze?
Ik heb 0.5 ETH via Mywallet gestuurd naar het juiste adres. Nog geen bevestiging o.i.d

Hoeveel mocht jij inleggen?
:')
pi_176879186
0,1 ETH is de max inleg? wtf
Lambo of Rekt
  donderdag 1 februari 2018 @ 10:17:03 #93
62913 Blik
The one and Only!
pi_176879255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:13 schreef EggsTC het volgende:
0,1 ETH is de max inleg? wtf
0,2 voor AirBnB'ers, wilde eigenlijk 0,2 inleggen maar heb nooit confirmatie-mail ontvangen (issue met hotmail). Dus voor de zekerheid maar 0,1 gedaan
pi_176879271
ik kreeg vannacht de e-mail, terwijjl ik geen KYC had gedaan en de max lag op 102.42 ETH ofzo :'(
pi_176879285
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:17 schreef Blik het volgende:

[..]

0,2 voor AirBnB'ers, wilde eigenlijk 0,2 inleggen maar heb nooit confirmatie-mail ontvangen (issue met hotmail). Dus voor de zekerheid maar 0,1 gedaan
Ja dan nog, fucking triest.... 0,2 eth...
Lambo of Rekt
pi_176879306
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:37 schreef poker4lifee het volgende:
shit, vergeten die beetoken kyc enzo te doen. zie nu de mail pas.

nu te laat dus? :'(
Scam mail niet intrappen
  donderdag 1 februari 2018 @ 10:33:16 #97
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176879452
TA is zo makkelijk, BTC gaat langzaam maar gestaag omhoog. Er vormt zich een duidelijke schildpadtrend, kijk maar:

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176879484
Bitcoin 9700 :( kom op man you are killing me
pi_176879511
quote:
3s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:33 schreef Rossdale het volgende:
TA is zo makkelijk, BTC gaat langzaam maar gestaag omhoog. Er vormt zich een duidelijke schildpadtrend, kijk maar:

[ afbeelding ]
ah heerlijk, je maakt mijn dag goed _O- _O- _O- :D :D :D
pi_176879517
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:35 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin 9700 :( kom op man you are killing me
uitverkoop is begonnen *O* *O*
pi_176879524
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:37 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nee mijn portfolio wordt gecremeerd bedoel je
pi_176879545
quote:

[..]

Nou die uitverkoop is al een maand bezig. Het lijkt wel solden.
Ooit moeten we toch keer winst gaan maken :)
  donderdag 1 februari 2018 @ 10:39:34 #103
131603 Afwazig
Serious business
pi_176879559
quote:
3s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:33 schreef Rossdale het volgende:

[ afbeelding ]
:D :D
pi_176879582
Er komt toch een punt dat ik een keer moet besluiten om toch maar eens iets te verkopen, als Bitcoin zo door blijft gaan komt er geen eind aan eigenlijk. De hele markt gaat naar beneden door één coin lijkt het wel
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 10:41:16 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176879590
Ik sta al weken stabiel _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176879593
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:40 schreef metallicelmo het volgende:
Er komt toch een punt dat ik een keer moet besluiten om toch maar eens iets te verkopen, als Bitcoin zo door blijft gaan komt er geen eind aan eigenlijk. De hele markt gaat naar beneden door één coin lijkt het wel
panic selling incominggggggg })
pi_176879602
quote:

[..]

Daar heb je helaas niks aan als je er geen geld meer in wil/kan stoppen :(

Ik heb m'n persoonlijke max erin zitten momenteel en daar blijft het bij, anders word het een verslaving.

Dus ik moet me er doorheen HODLen :')
  donderdag 1 februari 2018 @ 10:49:56 #108
236839 TimKuik
pi_176879742
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 08:06 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Waar bewaar jij ze in? Ik wil ze ook van die exchange af hebben
https://nanowallet.io/
pi_176879793
quote:
Serieus?
pi_176879829
quote:
Ik heb alles verkocht. Heb het idee dat er veel gaat gebeuren komende tijd wat een negatieve impact gaat hebben op de koersen. Is het niet zo, kan ik altijd nog terug instappen over een paar maanden :P
pi_176879847
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:56 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Ik heb alles verkocht. Heb het idee dat er veel gaat gebeuren komende tijd wat een negatieve impact gaat hebben op de koersen. Is het niet zo, kan ik altijd nog terug instappen over een paar maanden :P
FUD
pi_176879854
welkom in de bear market ...... *O*
  donderdag 1 februari 2018 @ 10:58:23 #113
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176879864
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176879888
:o MAMA!!!!!!

VEN en CND ineens op -15% in no time! :o En veel andere coins ook flink in het rood!
pi_176879897
Ben benieuwd waar het support level van BTC komt te liggen, of dat weer zo rond de 9K gaat zijn.
pi_176879922
quote:
2s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:00 schreef ToT het volgende:

VEN en CND ineens op -15% in no time! :o En veel andere coins ook flink in het rood!
_O- _O- _O-

bit SHIT coin trekt weer eens alles mee de afgrond in
RIP geld
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:06:02 #117
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176879993
Ok mijn portfolio kon veel hebben, maar nu duurt het niet lang meer voordat ik in euro's onder mijn inleg uitkom :D

Gelukkig wel dik in de plus in BTC, maar dan moet die wel eens stoppen met van die enorme rode candles _O-
pi_176880055
Even serieus, hoe ver kan de marketcap nog zakken. Zou een 100miljard van midden 2017 weer gehaald kunnen worden?
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:09:49 #119
131603 Afwazig
Serious business
pi_176880060
The HODL is real yo
pi_176880069
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:09 schreef Apekoek het volgende:
Even serieus, hoe ver kan de marketcap nog zakken. Zou een 100miljard van midden 2017 weer gehaald kunnen worden?
alles kan..... :B
pi_176880071
quote:
3s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Ok mijn portfolio kon veel hebben, maar nu duurt het niet lang meer voordat ik in euro's onder mijn inleg uitkom :D

Gelukkig wel dik in de plus in BTC, maar dan moet die wel eens stoppen met van die enorme rode candles _O-
Idem. Au.
pi_176880127
FEBRUARI IS ETHER MAAND!!! JULLIE GAAN ALLEMAAL DOOD MAAR ETHER ZAL ALTIJD BLIJVEEEE!!!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176880146
ETH = king

the flippening is happening !!!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 11:15:41 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176880153
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
FEBRUARI IS ETHER MAAND!!! JULLIE GAAN ALLEMAAL DOOD MAAR ETHER ZAL ALTIJD BLIJVEEEE!!!
2018 is Etherjaar. Tot nu toe niet teleurgesteld.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176880169
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:15 schreef Predator38 het volgende:
ETH = king

the flippening is happening !!!
Als dit daadwerkelijk gaat gebeuren maken we iets mee dat we voorlopig niet meer gaan zien. Mooie tijd om in te leven.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:16:43 #126
236839 TimKuik
pi_176880176
Heb zelf geen ETH maar als ik iets in de top 10 mocht kiezen was het ETH geweest ^O^
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:17:48 #127
13462 BansheeBoy
pi_176880194
Ik moet steeds aan die scene in Southpark denken:"And its gone!"

:')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_176880195
Waves en Litecoin gekocht. Als het blijft zakken blijf ik bijkopen. Hodl en koopfeest.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:18:47 #129
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176880208
onder de 9500. :o
pi_176880213
Paniek! _O_
pi_176880220
Zolang niemand nu Bitcoin koopt maakt het niet uit welke andere coin je nu koopt, die is dan al weer minder waard zodra je hem koopt lijkt het wel
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:19:54 #132
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176880229
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:19 schreef hodlwave het volgende:
Paniek! _O_
Niet voor iedereen :+

pi_176880239
quote:
2s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:o
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:20:58 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176880245
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:17 schreef hodlwave het volgende:
Waves en Litecoin gekocht. Als het blijft zakken blijf ik bijkopen. Hodl en koopfeest.
Dat heet 'middelen' om zo je gemiddeld aankoopbedrag laag te houden. Bedenk je echter wel hoe lang je dit wil/kunt volhouden. Je absolute verlies kan erg hog worden.!
The End Times are wild
pi_176880269
Lekker FUDDEN met zijn allen!
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:22:43 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176880273
quote:
2s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is gewoon de som van alle mensen die op het ronde bedrag van 9500 hebben ingelegd tot kopen. Die werd trouwens in een paar grote happen opgegeten.
The End Times are wild
pi_176880276
quote:
2s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:00 schreef ToT het volgende:

Allemaal FUD :’)
pi_176880282
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lekker FUDDEN met zijn allen!
Tja er valt weinig the FOMO'EN
pi_176880302
Teringbitcoin met zijn dumps, krijg de hoerentyfus.
Bijna heel de top 20 staat weer lekker rood.
pi_176880321
Bye bye weak hands.
pi_176880323
De koers gaat wel erg hard op en neer van Bitcoin momenteel, hoe minder marketcap voor Bitcoin hoe volatieler denk ik
pi_176880325
Had ik nou maar een weekje gewacht met het bijkopen met extra fiat. :+
Hodl hodl, tot volgende maand jongens. :W
Koning.
pi_176880340
Het stomme is, ik wil nog wel iets bijkopen, wat klein spul maar ik weet dat zolang Bitcoin daalt het geen enkel nut heeft
pi_176880349
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:25 schreef tha_dark het volgende:
Had ik nou maar een weekje gewacht met het bijkopen met extra fiat. :+
Hodl hodl, tot volgende maand jongens. :W
Ik vermoed dat dit een strijd is die alleen HODLers kunnen winnen.
pi_176880366
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:27 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dit een strijd is die alleen HODLers kunnen winnen.
Zo moeilijk is het niet.

1. Zet je gehele portfolio op een offline wallet.
2. Niet aankomen.

:)
Koning.
pi_176880371
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:26 schreef metallicelmo het volgende:
Het stomme is, ik wil nog wel iets bijkopen, wat klein spul maar ik weet dat zolang Bitcoin daalt het geen enkel nut heeft
Ik dacht gister nog slim te zijn om extra fiat in mijn portfolio te stoppen om extra TRX en ICX te kopen.

Ja, ik was teleurgesteld.
pi_176880379
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:28 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet.

1. Zet je gehele portfolio op een offline wallet.
2. Niet aankomen.

Same.

Ledger Nano S _O_

Toen het nog 70 euro kostte _O_
pi_176880412
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat heet 'middelen' om zo je gemiddeld aankoopbedrag laag te houden. Bedenk je echter wel hoe lang je dit wil/kunt volhouden. Je absolute verlies kan erg hog worden.!
Als ik het financieel een risico voor me was had ik het niet gedaan. Het is puur speculeren door te kijken naar de grafieken van voorgaande jaren. Daar trok het in februari altijd weer aan. Moet er wel bij gezegd worden dat de cryptomarkt toen nog niet zo actief was als de laatste paar jaar, dus er is ook een kans dat er een wijziging komt in het geheel, waardoor de complete markt er anders uit komt te zien en je niets aan behaalde resultaten uit het verleden hebt.

Dan zijn er nog de verhalen over bitcoin regulering en diverse landen die op een of andere manier de zaken onder controle willen hebben. Dat kan negatief, maar ook positief uitpakken.

Iemand hoeft tegenwoordig maar een tweet te plaatsen en de boel zakt of stijgt. Totaal overspannen markt. Daar hoop ik uiteraard ook flink gebruik van te maken.

Geen idee hoe het gaat lopen, maar het lijkt me een prima moment om nu in te stappen.
pi_176880440
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:26 schreef metallicelmo het volgende:
Gok erop dat bitcoin minder invloed krijgt en coins als ether, waves en lisk het langzaam inhalen.
pi_176880471
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:34 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Gok erop dat bitcoin minder invloed krijgt en coins als ether, waves en lisk het langzaam inhalen.
Klopt, is alleen maar goed als bitcoin langzaam sterft. Zeker die kut klonen van bitcoin
pi_176880508
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:09 schreef Apekoek het volgende:
Als je kijkt hoe hard die marketcap omhoog is geschoten moet je niet raar staan te kijken als ie ook weer in een half jaar tijd ontzettend hard kan dalen iig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176880511
ah FUD door india, een minister heeft weer wat gezegt hoor:

India’s government said it doesn’t consider cryptocurrencies as legal tender and will take all measures to eliminate payments using them.

“The government does not consider cryptocurrencies legal tender or coin and will take all measures to eliminate use of these crypto-assets in financing illegitimate activities or as part of the payment system,” Finance Minister Arun Jaitley told lawmakers in New Delhi on Thursday. “The government will explore use of blockchain technology proactively for ushering in digital economy.”
pi_176880521
Ik hoop dat exchanges gaan inzien dat ze zelf ook minder verdienen aan transacties zolang er voornamelijk tradingpairs zijn met Bitcoin. Als de prijs van alles wat aan Bitcoin is gepaired zo snel daalt dan stappen mensen sneller helemaal uit.
Als al mijn altcoins op dit moment waren gepaired met Ethereum dan was er volgens mij geen enkel probleem. Hoe zien jullie dat?
pi_176880549
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:39 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoop dat exchanges gaan inzien dat ze zelf ook minder verdienen aan transacties zolang er voornamelijk tradingpairs zijn met Bitcoin.
Als al mijn altcoins op dit moment waren gepaired met Ethereum dan was er volgens mij geen enkel probleem. Hoe zien jullie dat?
op termijn zal die hele pairing toch wel een keer gaan veranderen
het kan niet zo zijn dat alleen de bitcoin een hele markt kan laten crashen
pi_176880575
Maar stel je voor, Bitcoin krijg nog een schop en daalt nog eens 50%, zeg naar bijvoorbeeld 5000 dollar, ik kan me dan voorstellen dat alle coins die gepaired zijn aan bitcoin ook 50% in waarde dalen?
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:42:34 #156
236839 TimKuik
pi_176880576
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:39 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoop dat exchanges gaan inzien dat ze zelf ook minder verdienen aan transacties zolang er voornamelijk tradingpairs zijn met Bitcoin. Als de prijs van alles wat aan Bitcoin is gepaired zo snel daalt dan stappen mensen sneller helemaal uit.
Exchanges moeten fiat pairs toevoegen om er voor te zorgen dat de prijzen aan de fiat gekoppeld worden in plaats van altcoins. Dit is de enige manier dat een crash van Bitcoin of ETH niet gekoppeld word aan alle ander alts.

Vervolgens moeten alle bots ook nog ingesteld worden om die fiat pairs te traden en niet BTC
of ETH pairs.
pi_176880592
De flippening gaat gebeuren, BTC gaat ingehaald worden door ETH.
pi_176880603
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:42 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Exchanges moeten fiat pairs toevoegen om er voor te zorgen dat de prijzen aan de fiat gekoppeld worden in plaats van altcoins. Dit is de enige manier dat een crash van Bitcoin of ETH niet gekoppeld word aan alle ander alts.

Vervolgens moeten alle bots ook nog ingesteld worden om die fiat pairs te traden en niet BTC
of ETH pairs.
Maar hier ligt denk ik een probleem, sommige exchanges houden geen USD aan lijkt het, alleen coins. Sommige exchanges hebben helemaal geen /USD trading pairs
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:43:44 #159
13462 BansheeBoy
pi_176880604
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:42 schreef metallicelmo het volgende:
Maar stel je voor, Bitcoin krijg nog een schop en daalt nog eens 50%, zeg naar bijvoorbeeld 5000 dollar, ik kan me dan voorstellen dat alle coins die gepaired zijn aan bitcoin ook 50% in waarde dalen?
Die kan gaat het op. De markt zal meer dan ooit een volwassen houding van ons vragen.

pi_176880620
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De flippening gaat gebeuren, BTC gaat ingehaald worden door ETH.
Eerder, BTC gaat verder zakken als ETH :P
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:45:25 #161
236839 TimKuik
pi_176880636
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:44 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Eerder, BTC gaat verder zakken als ETH :P
Dat is het zelfde.
pi_176880640
Ik denk dat exchanges de markt kunnen "redden" door zo snel mogelijk meerdere tradingpairs te maken. List gewoon elke coin met Ethereum om de prijs wat meer op te vangen
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:47:55 #163
236839 TimKuik
pi_176880684
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat exchanges de markt kunnen "redden" door zo snel mogelijk meerdere tradingpairs te maken. List gewoon elke coin met Ethereum om de prijs wat meer op te vangen
Heeft Bitfinex al gedaan.

Het probleem is echter bots die standaard BTC/Alt pairs ruilen ipv ETH als main pair zien.

Zodra de flippening gebeurd zie ik dit wel veranderen. Heb even geduld, kan nog wel een klapper worden maar na regen komt zonneschijn ^O^
pi_176880692
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:39 schreef Predator38 het volgende:
ah FUD door india, een minister heeft weer wat gezegt hoor:

India’s government said it doesn’t consider cryptocurrencies as legal tender and will take all measures to eliminate payments using them.

“The government does not consider cryptocurrencies legal tender or coin and will take all measures to eliminate use of these crypto-assets in financing illegitimate activities or as part of the payment system,” Finance Minister Arun Jaitley told lawmakers in New Delhi on Thursday. “The government will explore use of blockchain technology proactively for ushering in digital economy.”
Op andere sites lees ik dat dit fake news is :')

Gaat weer lekker
pi_176880693
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:45 schreef metallicelmo het volgende:
Klopt, maar zo werkt het ook niet precies. Nu vluchten mensen ws naar fiat. Als ze naar eth vluchten en er is ook een trading pair, heeft dit ook invloed op het andere trading pair.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:49:08 #166
13462 BansheeBoy
pi_176880705
Laten we eerlijk zijn. Als overheden ons gaan belemmeren kunnen we ons geld wel in de sloot gooien. Lekker vochtig.

pi_176880736
De paniek hier, hahah.
Alles komt goed.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:51:46 #168
236839 TimKuik
pi_176880762
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:50 schreef pnxsinned het volgende:
De paniek hier, hahah.
Alles komt goed.
pi_176880772
Ik heb het idee dat we over een paar maanden om deze FUD keihard gaan lachen en dat de top 20 coins sowieso sterk zullen stijgen na de flippening. Komt goed.
pi_176880790
Als we straks FUD van elk land hebben gehad, kunnen we weer omhoog.
pi_176880793
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:52 schreef TRON2.0 het volgende:
Ik heb het idee dat we over een paar maanden om deze FUD keihard gaan lachen en dat de top 20 coins sowieso sterk zullen stijgen na de flippening. Komt goed.
Sowieso, dit is waarschijnlijk toch allemaal op FUD gebaseerd. Overheiden gaan / kunnen bitcoin niet verbieden, wereldwijd. Die zien ook wel dat hier veel geld aan verdiend kan worden.

Verder, voor de mensen die altijd buy low sell high roepen, KOOP DAN!!
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:54:05 #172
13462 BansheeBoy
pi_176880802
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:53 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Man, dat doe en wil ik ook. Maar welke dukaat? :?

donderdag 1 februari 2018 @ 11:55:02 #173
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176880817
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:53 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Sowieso, dit is waarschijnlijk toch allemaal op FUD gebaseerd. Overheiden gaan / kunnen bitcoin niet verbieden, wereldwijd. Die zien ook wel dat hier veel geld aan verdiend kan worden.

Net weer gedaan ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 11:55:11 #174
163650 Greys
pi_176880820
Dus wacht ff hoor, The Flippening die eerst met BCH zou zijn is nu ineens met ETH?
Oké jongens.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176880828
Ik snap ook niet dat Nederland bijvoorbeeld zou willen onderzoeken of ze crypto kunnen "verbieden". De overheid kan juist extra belasting heffen toch. Hoe meer mensen cryptos hebben hoe meer ze er zelf ook aan verdienen. Ja er zitten risico's aan maar geld op de bank verdampt met 0,05 % rente
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:56:22 #176
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176880842
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
Dus wacht ff hoor, The Flippening die eerst met BCH zou zijn is nu ineens met ETH?
Oké jongens.

[ afbeelding ]
ETH was eerst, gebeurde niet, toen BCH, gebeurde niet, dus nu mag ETH het weer gaan proberen, wat ook niet gaat gebeuren natuurlijk :P
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:56:48 #177
236839 TimKuik
pi_176880854
quote:
Oké jongens.

[ afbeelding ]
De flippening zou altijd al met ETH zijn geweest. Net als dat er over een paar jaar weer een andere successor is.

Zie het als CU2 naar Hyves naar Facebook. In de toekomst zal er een vervanging komen van Facebook als Facebook stopt met innoveren/vernieuwen. Zo werkt de markt.
pi_176880858
quote:
3s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

ETH was eerst, gebeurde niet, toen BCH, gebeurde niet, dus nu mag ETH het weer gaan proberen, wat ook niet gaat gebeuren natuurlijk :P
Klopt, Ripple gaat het doen.
pi_176880862
quote:
Oké jongens.

[ afbeelding ]
Altijd met ETH: http://blog.flippening.watch
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:57:10 #180
236839 TimKuik
pi_176880864
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:56 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Klopt, Ripple gaat het doen.
:') Ripple
pi_176880874
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:53 schreef dimmak het volgende:
Als we straks FUD van elk land hebben gehad, kunnen we weer omhoog.
Er zijn iets van 250 landen, als ze allemaal aan de beurt komen zitten we weer op 3 cent per Bitcoin.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 11:58:05 #182
163650 Greys
pi_176880883
quote:

[..]

Ah! Dat het eerst met ETH zou zijn heb ik destijds niet meegekregen kennelijk.

Maar ik denk dat het uiteindelijk Trig gaat worden. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176880884
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Er zijn iets van 250 landen, als ze allemaal aan de beurt komen zitten we weer op 3 cent per Bitcoin.
Lekker toch, alles opkopen dan.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:58:13 #184
236839 TimKuik
pi_176880887
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Goed moment om in te kopen ^O^
pi_176880902
Maargoed, back to reality.
Zover gaat de shit niet komen :D
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:59:59 #186
236839 TimKuik
pi_176880915
quote:

[..]

Minder dan 10% nog...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 12:00:25 #187
163650 Greys
pi_176880921
Dus m'n Project Hele BTC had al die tijd Project Hele ETH moeten zijn?
Niemand vertelt mij ook iets. :(

Ik ga gewoon van alles maar Een Hele zien te regelen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:00:35 #188
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176880924
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah! Dat het eerst met ETH zou zijn heb ik destijds niet meegekregen kennelijk.

Maar ik denk dat het uiteindelijk Trig gaat worden. :+
Jij weer met je Trig _O-

Meer regulatie, dus kansen voor Monero :P
pi_176880933
Echt mooi dit! 95% eth en hodl!

Ether gaat het worden zoals ik al eerder zei
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 12:01:16 #190
163650 Greys
pi_176880935
quote:
3s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jij weer met je Trig _O-

Meer regulatie, dus kansen voor Monero :P
Trig was een grapje he, die heb ik al heel lang niet meer :P

Maar het blijft wel spannend zo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:01:51 #191
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176880942
Zie het zo:

Al die mensen die "had ik nou maar BTC gekocht toen hij 10 dollar waard was", krijgen gewoon een tweede kans *O*
pi_176880944
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:55 schreef metallicelmo het volgende:
Ik snap ook niet dat Nederland bijvoorbeeld zou willen onderzoeken of ze crypto kunnen "verbieden". De overheid kan juist extra belasting heffen toch. Hoe meer mensen cryptos hebben hoe meer ze er zelf ook aan verdienen. Ja er zitten risico's aan maar geld op de bank verdampt met 0,05 % rente
Ik lees alleen in de sensatiekranten dat men crypto wil verbieden.

Uit andere bronnen waar ik meer vertrouwen in heb, lees ik alleen dat men financiële producten die afgeleid zijn van cryptomunten (zoals bitcoinfutures) wil reguleren of verbieden.

En ik zie ook niet in waarom er extra belasting op crypto geheven zou moeten worden, het valt al onder vermogen in box 3, net als je spaargeld.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 12:03:43 #193
163650 Greys
pi_176880975
Ik kies er in dit geval toch maar voor om Ed te geloven.
Puur omdat me dat gewoon beter uitkomt.

Crypto_Ed_NL twitterde op donderdag 01-02-2018 om 11:57:35 $BTCUSD zoom out and chill....We're in a bullflag, doing a healthy correction. Blame Korea, China, India, Vinnie, whatever...... its a very normal correction. If we get to my targets, the bounce will be epic. https://t.co/UGu6GmzBED reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:03:45 #194
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176880976
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik lees alleen in de sensatiekranten dat men crypto wil verbieden.

Uit andere bronnen waar ik meer vertrouwen in heb, lees ik alleen dat men financiële producten die afgeleid zijn van cryptomunten (zoals bitcoinfutures) wil reguleren of verbieden.

En ik zie ook niet in waarom er extra belasting op crypto geheven zou moeten worden, het valt al onder vermogen in box 3, net als je spaargeld.
Heb je ook volledig gelijk in, maar mensen denken niet na helaas. Maargoed door de mensen die nu hun spullen dumpen kunnen wij goedkoop inkopen en straks winst maken :P

Prey on the weak })
pi_176880981
En het kan natuurlijk best zijn dat de markt niet meer herstelt en dat we de ATH achter ons hebben liggen.

Ik verwacht het echter niet, vandaar m'n hodl.
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:04:17 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176880982
quote:
12s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik kies er in dit geval toch maar voor om Ed te geloven.
Puur omdat me dat beter uitkomt.
Ed? All-in gaan op VEN dan :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 12:05:31 #197
163650 Greys
pi_176880994
quote:
3s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:04 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ed? All-in gaan op VEN dan :P
Ja nee dat geld heb ik niet :P
Maar z'n BTC tweet van net bedoel ik. Heb hem net bij vorige post geplakt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176881022
Als ik nog ooit winst ga pakken op mijn portfolio dan ga ik dat ook afromen naar ETH.
Koning.
pi_176881063
Eth heeft toekomst
pi_176881068
quote:

Never try to catch a falling knife, jeweetog!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:10:29 #201
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176881069
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja nee dat geld heb ik niet :P
Maar z'n BTC tweet van net bedoel ik. Heb hem net bij vorige post geplakt.
Eerst terug naar 6k en daarna naar 60k toch? :)
pi_176881071
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:07 schreef tha_dark het volgende:
Als ik nog ooit winst ga pakken op mijn portfolio dan ga ik dat ook afromen naar ETH.
Dit was een uitstekende keuze geweest op 3 januari.
pi_176881084
Het Nattekat effect draait zich om naar het Nattekoning effect
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:19:06 #204
131603 Afwazig
Serious business
pi_176881203
Ik snap niet dat je BTC niet dumpt op 16k, niet dumpt op 14k, niet dumpt op 12k maar als het dan op 9k komt dan denk je van FUUUUUUUUUUUUUUU. Dan ben je rijkelijk laat :D
pi_176881235
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:10 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit was een uitstekende keuze geweest op 3 januari.
Ja of toen alles verkopen en nu weer terugkopen. Doe mij zo'n glazenbol.
Koning.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 12:23:16 #206
163650 Greys
pi_176881249
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:19 schreef Afwazig het volgende:
Ik snap niet dat je BTC niet dumpt op 16k, niet dumpt op 14k, niet dumpt op 12k maar als het dan op 9k komt dan denk je van FUUUUUUUUUUUUUUU. Dan ben je rijkelijk laat :D
Ja dat zal ik ook nooit snappen. Maar dat zijn denk ik voornamelijk mensen die dachten dat BTC één rechtstreekse moon trip zou worden zonder enige correctie ofzo. En als er dan een aantal flinke correcties zijn denken ze weer dat het één rechtstreekse trip naar de nul wordt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176881258
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat zal ik ook nooit snappen. Maar dat zijn denk ik voornamelijk mensen die dachten dat BTC één rechtstreekse moon trip zou worden zonder enige correctie ofzo. En als er dan een aantal flinke correcties zijn denken ze weer dat het één rechtstreekse trip naar de nul wordt.
Ben benieuwd hoe diep ie dit keer gaat....twijfel nog om er wat fiat in te gooien :@
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:25:10 #208
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_176881267

Het einde van de dip is hopelijk bijna in zicht.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_176881283
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:25 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]

Het einde van de dip is hopelijk bijna in zicht.
Tja, dit is tekenen zoals het uitkomt. Die \piek klopt ook niet, ten opzichte van de rode lijn.
Love is in the air!
pi_176881286
Nog even en al mn alts staan weer in het ICO tijdperk
pi_176881294
Kan natuurlijk ook dat ze hun BTC niet cashen voor geld maar gewoon in andere alt coins steken.
pi_176881308
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:27 schreef BakkenKappen het volgende:
Kan natuurlijk ook dat ze hun BTC niet cashen voor geld maar gewoon in andere alt coins steken.
Daar merken mijn alts niks van.
pi_176881311
Altijd mooi, bij elke dip komen de TA's weer als paddestoelen uit de grond met allerlei 'random' lijntjes, vierkantjes en hoopgevende onderschriften. _O_
Koning.
pi_176881313
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:27 schreef BakkenKappen het volgende:
Dan had je wel meer stijgingen gezien bij de alt coins ten opzichte van de BTC waarde.

Lijkt er niet echt op momenteel.
pi_176881322
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:28 schreef descon het volgende:

[..]

Dan had je wel meer stijgingen gezien bij de alt coins ten opzichte van de BTC waarde.

Lijkt er niet echt op momenteel.
Dat is waar :)
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:32:07 #216
131603 Afwazig
Serious business
pi_176881363
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:28 schreef tha_dark het volgende:
Altijd mooi, bij elke dip komen de TA's weer als paddestoelen uit de grond met allerlei 'random' lijntjes, vierkantjes en hoopgevende onderschriften. _O_
En als het niet uitkomt dan tekenen we gewoon weer een nieuwe :)
pi_176881392
Stel dat je in 2015 allerlei altcoins hebt gekocht. Die waren toen allemaal goedkoop. Bitcoin stijgt naar 10k, alle altcoins zijn automatisch veel waard geworden.
Zodra Bitcoin weer terug gaat naar het niveau van 2015 dan zullen al je altcoins ook weer terug zijn op het niveau van 2015.. althans dat denk ik
pi_176881420
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]

En als het niet uitkomt dan tekenen we gewoon weer een nieuwe :)
Net zo lang er eentje klopt :')

Straks allemaal lijnen bij Bitcoin op 1 euro en 20 cent, verdomme zeg! Die klopt!
pi_176881436
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:33 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je in 2015 allerlei altcoins hebt gekocht. Die waren toen allemaal goedkoop. Bitcoin stijgt naar 10k, alle altcoins zijn automatisch veel waard geworden.
Zodra Bitcoin weer terug gaat naar het niveau van 2015 dan zullen al je altcoins ook weer terug zijn op het niveau van 2015.. althans dat denk ik
Dat denk ik niet omdat er ook troep tussen kan zitten wat achteraf het aanschaffen niet waard was.
Met Dogecoin is er ook zat winst te behalen, maar het blijft een shitcoin waar totaal niets achter zit.

Ja, dat het als geintje was gestart.
pi_176881438
quote:
Ik weet vrij zeker dat Ethereum niet meer teruggaat naar het niveau van 2015 :P
  donderdag 1 februari 2018 @ 12:39:41 #221
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176881475
quote:
Ik denk dat BTC daalt omdat het verouderd is en als valuta niet functioneert. Over 10 jaar betaalt nog steeds niemand met BTC. Dit wil dus niet zeggen dat andere coins per se met BTC mee dalen. Ik zie het wel gebeuren dat BTC gewoon steeds verder daalt, in koers en marketcap, terwijl een paar andere valuta de koppositie overnemen. Dus zonder zelf te dalen.

Als ik zou moeten inzetten op de cryptomarkt dan zou ik BTC short en ETH high gaan. Dan is je winst/verlies eigenljik onafhankelijk van de cryptomarkt zelf (je verlies heb je gehedged met je shortpositie bitcoin), maar profiteer je wel wanneer ETH tov BTC meer waard wordt (ongeacht de koers in dollars van beide munten)
The End Times are wild
pi_176881499
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat BTC daalt omdat het verouderd is en als valuta niet functioneert. Over 10 jaar betaalt nog steeds niemand met BTC. Dit wil dus niet zeggen dat andere coins per se met BTC mee dalen. Ik zie het wel gebeuren dat BTC gewoon steeds verder daalt, in koers en marketcap, terwijl een paar andere valuta de koppositie overnemen. Dus zonder zelf te dalen.

Als ik zou moeten inzetten op de cryptomarkt dan zou ik BTC short en ETH high gaan. Dan is je winst/verlies eigenljik onafhankelijk van de cryptomarkt zelf (je verlies heb je gehedged met je shortpositie bitcoin), maar profiteer je wel wanneer ETH tov BTC meer waard wordt (ongeacht de koers in dollars van beide munten)
je moet niet denken......
BTC daalt omdat er weer eens wat FUD in de markt is geholpen door wat overheden
pi_176881516
Klopt maar hoe goed Ethereum het ook zou gaan doen tegenover Bitcoin bijvoorbeeld. Zolang de exchanges al die 1000 altcoins blijven listen tegenover Bitcoin maakt het geen zak uit, dan zakt de hele markt alsnog en is Ethereum als enige veel waard en de rest niet

Wat ik daarmee bedoel is dat als alle coins op exchanges zouden zijn gekoppeld met Bitconnect, dan maakt het geen ruk uit of Ethereum naar 100.000 dollar zou gaan, dan zie je nog steeds geen stijging in prijs in je altcoins.
pi_176881548
Ik denk dat BTC in 2018 nog gewoon king blijft. ETH koppelt zich wel steeds meer los maar de rest nog absoluut niet.
Koning.
pi_176881603
quote:

[..]

Ben wel benieuwd naar je analyse
pi_176881644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

zijn pauze is alweer voorbij, hij is alweer op de beursvloer _O-
pi_176881645
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:48 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Echt opschieten doet het iig niet hè, dat betalen met btc, of welke crypto dan ook.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 12:51:41 #228
163650 Greys
pi_176881646
quote:

[..]

Ik denk dat BTC daalt omdat het verouderd is en als valuta niet functioneert. Over 10 jaar betaalt nog steeds niemand met BTC.
Je denkt oprecht dat het Lightning Network over 10 jaar nog niet functioneert?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176881655
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Echt opschieten doet het iig niet hè, dat betalen met btc, of welke crypto dan ook.
10 jaar! Dat is een mega lange tijd
pi_176881661
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

niet ???
ik zal toch eens beter gaan zoeken dan......in nederland niet nee maar in Japan is het booming.
er gaan/worden zelfs al salarissen uitbetaald worden in BTC.
pi_176881667
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Je denkt oprecht dat het Lightning Network over 10 jaar nog niet functioneert?
Ik denk dat je die vraag ook kunt verleggen naar, je denkt oprecht dat het LN ervoor zorgt dat we allemaal met BTC gaan betalen? :P
pi_176881680
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:53 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik denk dat je die vraag ook kunt verleggen naar, je denkt oprecht dat het LN ervoor zorgt dat we allemaal met BTC gaan betalen? :P
Dat was helemaal de stelling niet. Er zit nog iets tussen iedereen en niemand
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 12:54:53 #233
163650 Greys
pi_176881692
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:53 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nou, in elk geval wordt het voor degenen die het wíllen een stuk beter, sneller en goedkoper. Dat wijst de huidige testfase wel aardig uit. Of heb ik de laatste weken toen ik wat minder meelas een onlangs opgedoken catastrofale fout gemist in het LN?

EDIT: oh ik las je vraag verkeerd, of je hebt hem veranderd. Hoe dan ook, het biedt in elk geval aardige oplossingen lijkt me. Maar je 'allemaal' is me iets te zwart wit :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176881699
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:52 schreef Predator38 het volgende:

[..]

niet ???
ik zal toch eens beter gaan zoeken dan......in nederland niet nee maar in Japan is het booming.
En dan kopen die jappen met hun btc hun dagelijkse boodschappen?
pi_176881709
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dat was helemaal de stelling niet. Er zit nog iets tussen iedereen en niemand
Lekker relevant of het nou om een woordje gaat :P
Ik zie het niet gebeuren dat we binnen 10 jaar bij de appie onze boodschappen met BTC afrekenen. Met een ander transactiesysteem op de blockchain wel.
pi_176881727
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik zie het niet gebeuren dat we binnen 10 jaar bij die appie onze boodschappen met BTC afrekenen. Met een ander transactiesysteem op de blockchain wel.
Welke open blockchain dan wel?
pi_176881733
Bitcoin is door de steun neerwaarts heen gebruiken.
Volgende steun staat op 6500, dus vrees dat we daarheen zullen (moeten) gaan :(
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 12:57:55 #238
163650 Greys
pi_176881735
quote:

[..]

Ik zie het niet gebeuren dat we binnen 10 jaar bij die appie onze boodschappen met BTC afrekenen. Met een ander transactiesysteem op de blockchain wel.
Ik denk zelf nog steeds (glazenbollen-alert) dat Bitcoin het 'goud' blijft waar we nu immers ook geen goudklompen op de toonbank flikkeren bij de Appie. Dus Bitcoin het spaargeld en andere coin(s) als makkelijker uitgeven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176881736
quote:

[..]

Ik geloof best dat de mogelijkheid er over 10 jaar is. Of iedereen ermee gaat betalen, denk het niet.
pi_176881743
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke open blockchain dan wel?
Systeem is er nu nog niet.

10 jaar is een gigantisch lange tijd, daarin gaat nog wel iets opkomen wat nog beter is.
pi_176881770
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

10 jaar is een gigantisch lange tijd, daarin gaat nog wel iets opkomen wat nog beter is.
Een betere open-source open blockchain dan bitcoin ja?

Ben benieuwd
pi_176881773
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:57 schreef 0108daniel het volgende:
Bitcoin is door de steun neerwaarts heen gebruiken.
Volgende steun staat op 6500, dus vrees dat we daarheen zullen (moeten) gaan :(
Sell sell sell sell
hey hey hey
Koning.
pi_176881777
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Als LN helemaal werkend is, vraag ik me af of er betere gaan komen. Technisch zullen er vast wel betere zijn, maar bitcoin heeft zich al bewezen, daar zal het vertrouwen naar toe gaan
pi_176881783
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:57 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik geloof best dat de mogelijkheid er over 10 jaar is. Of iedereen ermee gaat betalen, denk het niet.
Het gaat er natuurlijk ook gewoon om dat het een breed geaccepteerde manier van betalen is. Niet dat letterlijk alles met crypto wordt betaald.
pi_176881789
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een betere open-source open blockchain dan bitcoin ja?

Ben benieuwd
Het blijft toch wel razendknap dat het oorspronkelijke idee nog steeds zoveel sterker is dan de rest. Je ziet vaak dat het oorspronkelijke bedrijf verdwijnt omdat de opvolgers alle fouten hebben kunnen afkijken en het vervolgens beter doen maar niemand komt tot nu toe in de buurt van BTC.
Koning.
pi_176881791
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het gaat er natuurlijk ook gewoon om dat het een breed geaccepteerde manier van betalen is. Niet dat letterlijk alles met crypto wordt betaald.
Dit ja. Dat hele woordje boeit me niks.
pi_176881797
Heb begrepen dat het tot een BTC prijs van 6500 dollar rendabel is om bitcoin te minen, wat gebeurt er nadat we eronder komen dan?
pi_176881808
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:01 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Het blijft toch wel razendknap dat het oorspronkelijke idee nog steeds zoveel sterker is dan de rest. Je ziet vaak dat het oorspronkelijke bedrijf verdwijnt omdat de opvolgers alle fouten hebben kunnen afkijken en het vervolgens beter doen maar niemand komt tot nu toe in de buurt van BTC.
Btc is dan ook geen bedrijf.

Bedrijven kunnen geen onafhankelijke munt lanceren zoals btc.
pi_176881813
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat dat tegen die tijd zeker wel zal zijn, ja.
pi_176881827
quote:

[..]

Ik zie het niet gebeuren dat we binnen 10 jaar bij de appie onze boodschappen met BTC afrekenen. Met een ander transactiesysteem op de blockchain wel.
Reeds mogelijk geweest hoor.
https://www.tenx.tech/
  donderdag 1 februari 2018 @ 13:04:12 #251
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176881830
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk zelf nog steeds (glazenbollen-alert) dat Bitcoin het 'goud' blijft waar we nu immers ook geen goudklompen op de toonbank flikkeren bij de Appie. Dus Bitcoin het spaargeld en andere coin(s) als makkelijker uitgeven.
Waarom zou je willen sparen in Bitcoin? Niet voor de rente in ieder geval. Maar waarom wel? Ook niet voor de stabiliteit of de veiligheid.
The End Times are wild
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 13:05:01 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176881841
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:02 schreef Apekoek het volgende:
Heb begrepen dat het tot een BTC prijs van 6500 dollar rendabel is om bitcoin te minen, wat gebeurt er nadat we eronder komen dan?
Dit is onzin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176881845
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:04 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Reeds mogelijk geweest hoor.
https://www.tenx.tech/
En hoe vaak heb jij het zien gebeuren?
Dat iets mogelijk is zegt nog niet dat we het massaal doen.
pi_176881846
quote:
Dan is het niet meer rendabel!
pi_176881855
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarom zou je willen sparen in Bitcoin? Niet voor de rente in ieder geval. Maar waarom wel? Ook niet voor de stabiliteit of de veiligheid.
Hoezo niet voor de veiligheid? BTC is het meest veilige systeem op aarde.

Het gaat er ook om of je vertrouwen hebt dat het gebruikt gaat worden in de toekomst. Dat vertrouwen heb je of niet, jij niet, veel mensen wel.

edit: jammer dat je niet je analyse wil geven trouwens
pi_176881868
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:05 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

En hoe vaak heb jij het zien gebeuren?
Dat iets mogelijk is zegt nog niet dat we het massaal doen.
Heb het niet geteld, wel al paar keer.
Maar dacht dat jij het liet overkomen dat het niet kan/gebeurd.
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2018 @ 13:07:33 #257
230491 Zith
pls tip
pi_176881879
quote:
1) Dan stoppen de minst efficiente miners,
2) Dan worden er minder blocks per uur gemined dan de bedoeling is,
3) Dan gaat de difficulty omlaag om toch weer aan die 6 blocks per uur te komen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176881883
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:06 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Heb het niet geteld, wel al paar keer.
Maar dacht dat jij het liet overkomen dat het niet kan/gebeurd.
Nee joh, je kunt ook bij thuisbezorgd afrekenen met BTC maar in totaal vindt het nog geen 1% van de bestelling plaats. Dat is gewoon niet de massale adoptie waar iedereen op hoopt.
  donderdag 1 februari 2018 @ 13:08:07 #259
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176881885
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:05 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Veiligheid is meer dan alleen maar de onkraakbaarheid van de cryptosleutel. Kijk zelf eens hoeveel mensen de afgelopen jaren BTC hebben verloren op allerlei manieren via exchanges. Als een bank wordt overvallen dan krijg ik mijn geld altijd gewoon nog. Als een exchange gehackt wordt niet. En dan is er nog het risico dat overheden zich ermee gaan bemoeien... Mensen raken geld kwijt omdat ze wachtwoorden vergeten, etc etc.
Ik vind dit zeker niet het meest veilige systeem op aarde.
quote:
Het gaat er ook om of je vertrouwen hebt dat het gebruikt gaat worden in de toekomst. Dat vertrouwen heb je of niet, jij niet, veel mensen wel.
The End Times are wild
pi_176881893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:05 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens. BTC blijft uiteindelijk afhankelijk van stabiele energievoorziening, overheden & regelgeving. Hoewel BTC op zichzelf goed in elkaar zit, zijn het de exterene factoren die BTC onbetrouwbaar maken. Denk hierbij onderandere aan exchanges die hun rotzooi niet voor voor elkaar hebben.
pi_176881903
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:08 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nee joh, je kunt ook bij thuisbezorgd afrekenen met BTC maar in totaal vindt het nog geen 1% van de bestelling plaats. Dat is gewoon niet de massale adoptie waar iedereen op hoopt.
Heh true true.
Ach, afwachten wat de tijd doet. :)
pi_176881927
quote:
Of het rendabel is om BTC te minen hangt af van:
- aanschafprijs miners (schaalgrootte)
- stroomkosten
- difficulty
- bitcoin prijs

Als de bitcoin prijs blijft dalen, zal er vanzelf een groep miners afhaken. Daardoor stijgt de difficulty minder snel of zal deze zelfs iets dalen.

Uiteindelijk krijg je vanzelf weer een nieuw "normaal".
pi_176881933
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens. BTC blijft uiteindelijk afhankelijk van stabiele energievoorziening, overheden & regelgeving. Hoewel BTC op zichzelf goed in elkaar zit, zijn het de exterene factoren die BTC onbetrouwbaar maken. Denk hierbij onderandere aan exchanges die hun rotzooi niet voor voor elkaar hebben.
Wat hebben exchanges in godsnaam met mijn btc te maken? :?
pi_176881934
quote:

[..]

"Ja maar als je je coins op een exchange hebt staan dan vráág je er natuurlijk ook om!" is dan het gebruikelijke argument geloof ik.
pi_176881945
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Veiligheid is meer dan alleen maar de onkraakbaarheid van de cryptosleutel. Kijk zelf eens hoeveel mensen de afgelopen jaren BTC hebben verloren op allerlei manieren via exchanges. Als een bank wordt overvallen dan krijg ik mijn geld altijd gewoon nog. Als een exchange gehackt wordt niet. En dan is er nog het risico dat overheden zich ermee gaan bemoeien... Mensen raken geld kwijt omdat ze wachtwoorden vergeten, etc etc.
Ik vind dit zeker niet het meest veilige systeem op aarde.

[..]

Dat zijn allemaal randzaken om het systeem heen. Heeft niks met het systeem zelf te maken. Exchanges zijn bijvoorbeeld nu tijdelijk, we gaan naar decentrale exchanges. En alle onveiligheid komt van de mensen zelf, niet van het systeem.

quote:

[..]

Externe factoren zijn een kwestie van tijd. Niet het probleem van het systeem zelf.
pi_176881949
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:08 schreef LXIV het volgende:
Veiligheid is meer dan alleen maar de onkraakbaarheid van de cryptosleutel. Kijk zelf eens hoeveel mensen de afgelopen jaren BTC hebben verloren op allerlei manieren via exchanges.
Dat geldt voor zoveel coins en heeft verder niets met de veiligheid van de bitcoin op zich te maken. Dat ligt aan de exchanges en/of aan de mensen zelf.
  donderdag 1 februari 2018 @ 13:12:59 #267
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176881965
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:11 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal randzaken om het systeem heen. Heeft niks met het systeem zelf te maken. Exchanges zijn bijvoorbeeld nu tijdelijk, we gaan naar decentrale exchanges. En alle onveiligheid komt van de mensen zelf, niet van het systeem.

[..]

Externe factoren zijn een kwestie van tijd. Niet het probleem van het systeem zelf.
Het systeem is het totale systeem. Ook factoren als gebruikers en zo horen daarbij!

Ik lees iedere week wel over een crypto scam. Gisteren nog die bee-token. Dat doet het vertrouwen geen goed. Ik geloof dat geschat 25% van alle BTC gewoon kwijt, gejat, verdwenen is.
The End Times are wild
pi_176881992
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:11 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Dat geldt voor zoveel coins en heeft verder niets met de veiligheid van de bitcoin op zich te maken. Dat ligt aan de exchanges en/of aan de mensen zelf.
Ja het ging toch over adoptie? Dan moet je hele hele hele achterlijke mensen meekrijgen.
pi_176881993
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:11 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het hier eens met LXIV eens. Bitcoin kan op zichzelf niets. Pas wanneer 'externe factoren' voor toepassingen van crypto zorgen wordt het bruikbaar. Dat is dat ook gelijk het kwetsbare gedeelte. Je moet niet naar bitcoin kijken, maar naar het geheel.
pi_176881997
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het systeem is het totale systeem. Ook factoren als gebruikers en zo horen daarbij!

Ik lees iedere week wel over een crypto scam. Gisteren nog die bee-token. Dat doet het vertrouwen geen goed. Ik geloof dat geschat 25% van alle BTC gewoon kwijt, gejat, verdwenen is.
Mensen moet leren om met het systeem om te gaan. Geef het tijd.

Het systeem zelf is ontelbaar vaker betrouwbaarder dan een systeem dat gecontroleerd en bestuurd wordt door mensen
pi_176882042
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat hebben exchanges in godsnaam met mijn btc te maken? :?
Zolang jij ze in je wallet hebt zitten niks. Zodra je er echter iets anders mee wil gaan doen dan drugs op het darkweb kopen wel.

Jij hebt waarschijnlijk vaker van exchanges gebruik gemaakt met je coins dan dat je rechtstreeks betaald hebt met coins, waar of niet?
  donderdag 1 februari 2018 @ 13:17:42 #272
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176882049
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:14 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het systeem zelf is ontelbaar vaker betrouwbaarder dan een systeem dat gecontroleerd en bestuurd wordt door mensen
In theorie misschien. In de praktijk niet, daar lees je iedere dag over (al wordt dat wel aangedikt, toegegeven)
The End Times are wild
pi_176882053
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik ben het hier eens met LXIV eens. Bitcoin kan op zichzelf niets. Pas wanneer 'externe factoren' voor toepassingen van crypto zorgen wordt het bruikbaar. Dat is dat ook gelijk het kwetsbare gedeelte. Je moet niet naar bitcoin kijken, maar naar het geheel.
Er is eindelijk een veel beter systeem dan het huidige, wat gebaseerd is op vertrouwen in mensen en waar iedereen constant ziet dat dat fout gaat.

Je moet kijken naar hoe het kan zijn, niet naar hoe het nu is. Technologie is constant in ontwikkeling.
pi_176882055
Nou, ik denk dat ik over een half jaar maar eens terug kom kijken. Heb nog niet durven te kijken vandaag,maar denk dat minimaal de helft van mijn 2k inleg is verdwenen ;(
pi_176882059
Kwam deze tegen:

4k usd zou het hem dan zijn.

https://twitter.com/PeterLBrandt/status/955538177892102144
pi_176882088
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:18 schreef Apekoek het volgende:
Kwam deze tegen:

[ afbeelding ]

Ja ja goes up goes down. Toen ik nog bij de commando's zit ging het al zo.
pi_176882091
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

"Ik geloof dat geschat" is niet heel nauwkeurig, dat vraagt om één of meerdere bronnen.

Of bitcoin veilig is, is niet zomaar in 1 zin te beantwoorden.

Bitcoin op zichzelf is veilig. Veilige transacties, geheel in eigen beheer, onomkeerbaar, zonder tussenkomst van een dienst of overheid en 100% inzichtelijk. Maar (!); om er veilig mee te werken moet je zorgvuldig omgaan met je private key. Meer heb je niet nodig om bitcoins te bewaren of te verzenden.

En ik besef goed dat veel van die eigenschappen zowel een voordeel als een nadeel kunnen zijn.

Over diensten hoeven we het niet te hebben, exchanges e.d. vormen een risico. Ik heb coins daar alleen staan als ik aankoop of verkoop naar een andere valuta.

Als je de private key niet in bezit hebt, bezit je de bitcoins niet.
pi_176882092
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:14 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het BTC-systeem legt in the end alle verantwoordelijkheid bij de individuele end-user. Wat tot nu toe altijd een mens zal zijn. En niemand die jou kan helpen als je een fuck up maakt.
pi_176882101
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het BTC-systeem legt in the end alle verantwoordelijkheid bij de individuele end-user. Wat tot nu toe altijd een mens zal zijn. En niemand die jou kan helpen als je een fuck up maakt.
Daarom is het ook niet geschikt voor massale adoptie :P

Mensen kunnen daar niet mee omgaan.
pi_176882112
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, helemaal mooi toch. Als mensen iets doms doen hebben [b]alleen[/b] zij de gevolgen daarvan, niet een hele maatschappij zoals nu, bv.
  donderdag 1 februari 2018 @ 13:22:16 #281
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176882124
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:21 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ja, helemaal mooi toch. Als mensen iets doms doen hebben [b]alleen[/b] zij de gevolgen daarvan, niet een hele maatschappij zoals nu, bv.
Over 10 jaar zijn de mensen net zo dom.
The End Times are wild
pi_176882128
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 12:52 schreef Predator38 het volgende:

[..]

niet ???
Dat valt wel mee hier hoor. Iedereen heeft er wel van gehoord en er is zeker interesse maar ze hebben voornamelijk enge verhalen gehoord op het nieuws. Net zoals de rest van de ontwikkelde wereld.

Wel is er hier enorm veel trade volume en ook veel reclame voor exchanges op TV met celebs enzo.
pi_176882140
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Over 10 jaar zijn de mensen net zo dom.
Over 10 jaar zijn een hele hoop mensen gescammed, dus die leren heel snel.
  donderdag 1 februari 2018 @ 13:23:48 #284
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176882149
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Denk je niet dat als er veel mensen gescammed zijn ze wegblijven van crypto?
The End Times are wild
pi_176882159
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:20 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Daarom is het ook niet geschikt voor massale adoptie :P

Mensen kunnen daar niet mee omgaan.
Jij bent ook een mens hè. Jij kan ook je private key kwijtraken. Diefstal, brand, hardware failure, geheugenverlies etc etc. Als je je daar tegen wilt beveiligen heb je weer de hulp van andere, feilbare mensen en systemen nodig.
pi_176882163
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Sommigen wel.
Ik ben een aantal keren opgelicht maar ben er nog.
Harde leermeester maar ben er wel wijzer door geworden.
pi_176882164
quote:

[..]

Hoeveel mensen zijn er genaaid door hun ex en beginnen weer aan een nieuwe relatie ? Ze zullen hoogstens wat voorzichtiger zijn :p
pi_176882174
quote:

[..]

In the long run, nee denk het niet. Mensen zullen zien hoe waardevol een geldsysteem is waar mensen niet aan de knoppen kunnen draaien met alle gevolgen van dien
pi_176882176
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Dus oudjes en verstandelijk beperkten die zijn gewoon de sjaak? Lekker eerlijk dan.. Ik neem aan dat het voor gebruikers nog wel iets makkelijker moet worden voor het echt gebruikt gaat worden.
pi_176882188
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:25 schreef poebz het volgende:

[..]

Dus oudjes en verstandelijk beperkten die zijn gewoon de sjaak? Lekker eerlijk dan.. Ik neem aan dat het voor gebruikers nog wel iets makkelijker moet worden voor het echt gebruikt gaat worden.
Ja, daar ga ik wel vanuit. In de huidige staat is het totaal niet geschikt voor massale adoptie. En fuck die oudjes, die kunnen tegenwoordig toch ook al niet meer mee? :P
pi_176882191
Blij dat ik vanochtend mn ETH niet verkocht heb en m'n BTC niet allemaal in PART en EOS heb gegooid. Nog een stukje in fiat (naja, Tether :')) staan nu. *O*
pi_176882197
quote:

[..]

Hoezo de sjaak? Het is of wordt geen verplichting. Crypto kan naast fiat geld bestaan.
pi_176882205
pi_176882206
quote:

[..]

Die groep heeft het nu ook al lastig. Zowel bij het omgaan met de nieuwe technieken als door oplichting.

Maar voor iedere techniek een doelgroep.
pi_176882216
Vriend van me begint al over dat dit het einde van de bitcoin is. :')
Koning.
pi_176882218
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:27 schreef DSVM het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriete TA. _O_
Koning.
pi_176882235
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sommigen wel.
Ik ben een aantal keren opgelicht maar ben er nog.

Hoe? Als ik vragen mag?
pi_176882251
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:18 schreef Apekoek het volgende:
Kwam deze tegen:

[ afbeelding ]

https://twitter.com/PeterLBrandt/status/955538177892102144
Zou wel een stuk beter passen in een 'normale' koersontwikkeling iig.
pi_176882290
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die groep heeft het nu ook al lastig. Zowel bij het omgaan met de nieuwe technieken als door oplichting.

Maar voor iedere techniek een doelgroep.
Dat is waar, maar zoals het nu is, is het echt nog te onveilig. Als er niets tegen al die scams en het hacken gedaan gaat worden, dan zal dat alleen maar meer gebeuren. Plus dan zullen tegenstanders van crypto dat gegeven flink aankaarten. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat er in de toekomst oplossingen komen.
pi_176882310
quote:
5s.gif Op donderdag 1 februari 2018 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe? Als ik vragen mag?
Exchanges en pools die ineens spoorloos waren (2011 - 2013), Phenixcoin (2013), Lithium ICO (2017) en vast nog wel wat vergeten.

Al met al gaat het om meer dan 120BTC.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')