ETH was eerst, gebeurde niet, toen BCH, gebeurde niet, dus nu mag ETH het weer gaan proberen, wat ook niet gaat gebeuren natuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
Dus wacht ff hoor, The Flippening die eerst met BCH zou zijn is nu ineens met ETH?
Oké jongens.
[ afbeelding ]
De flippening zou altijd al met ETH zijn geweest. Net als dat er over een paar jaar weer een andere successor is.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
Dus wacht ff hoor, The Flippening die eerst met BCH zou zijn is nu ineens met ETH?
Oké jongens.
[ afbeelding ]
Klopt, Ripple gaat het doen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ETH was eerst, gebeurde niet, toen BCH, gebeurde niet, dus nu mag ETH het weer gaan proberen, wat ook niet gaat gebeuren natuurlijk
Altijd met ETH: http://blog.flippening.watchquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:55 schreef Greys het volgende:
Oké jongens.
[ afbeelding ]
Er zijn iets van 250 landen, als ze allemaal aan de beurt komen zitten we weer op 3 cent per Bitcoin.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:53 schreef dimmak het volgende:
Als we straks FUD van elk land hebben gehad, kunnen we weer omhoog.
Ah! Dat het eerst met ETH zou zijn heb ik destijds niet meegekregen kennelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ETH was eerst, gebeurde niet, toen BCH, gebeurde niet, dus nu mag ETH het weer gaan proberen, wat ook niet gaat gebeuren natuurlijk
Lekker toch, alles opkopen dan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Er zijn iets van 250 landen, als ze allemaal aan de beurt komen zitten we weer op 3 cent per Bitcoin.
Goed moment om in te kopenquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Er zijn iets van 250 landen, als ze allemaal aan de beurt komen zitten we weer op 3 cent per Bitcoin.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij weer met je Trigquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah! Dat het eerst met ETH zou zijn heb ik destijds niet meegekregen kennelijk.
Maar ik denk dat het uiteindelijk Trig gaat worden.
Trig was een grapje he, die heb ik al heel lang niet meerquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij weer met je Trig
Meer regulatie, dus kansen voor Monero
Ik lees alleen in de sensatiekranten dat men crypto wil verbieden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:55 schreef metallicelmo het volgende:
Ik snap ook niet dat Nederland bijvoorbeeld zou willen onderzoeken of ze crypto kunnen "verbieden". De overheid kan juist extra belasting heffen toch. Hoe meer mensen cryptos hebben hoe meer ze er zelf ook aan verdienen. Ja er zitten risico's aan maar geld op de bank verdampt met 0,05 % rente
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op donderdag 01-02-2018 om 11:57:35$BTCUSD zoom out and chill....We're in a bullflag, doing a healthy correction. Blame Korea, China, India, Vinnie, whatever...... its a very normal correction. If we get to my targets, the bounce will be epic. https://t.co/UGu6GmzBED reageer retweet
Heb je ook volledig gelijk in, maar mensen denken niet na helaas. Maargoed door de mensen die nu hun spullen dumpen kunnen wij goedkoop inkopen en straks winst makenquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik lees alleen in de sensatiekranten dat men crypto wil verbieden.
Uit andere bronnen waar ik meer vertrouwen in heb, lees ik alleen dat men financiële producten die afgeleid zijn van cryptomunten (zoals bitcoinfutures) wil reguleren of verbieden.
En ik zie ook niet in waarom er extra belasting op crypto geheven zou moeten worden, het valt al onder vermogen in box 3, net als je spaargeld.
Ed? All-in gaan op VEN danquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik kies er in dit geval toch maar voor om Ed te geloven.
Puur omdat me dat beter uitkomt.
Ja nee dat geld heb ik nietquote:
Never try to catch a falling knife, jeweetog!quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:53 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Verder, voor de mensen die altijd buy low sell high roepen, KOOP DAN!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |