Als je kijkt hoe hard die marketcap omhoog is geschoten moet je niet raar staan te kijken als ie ook weer in een half jaar tijd ontzettend hard kan dalen iig.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:09 schreef Apekoek het volgende:
Even serieus, hoe ver kan de marketcap nog zakken. Zou een 100miljard van midden 2017 weer gehaald kunnen worden?
op termijn zal die hele pairing toch wel een keer gaan veranderenquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:39 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoop dat exchanges gaan inzien dat ze zelf ook minder verdienen aan transacties zolang er voornamelijk tradingpairs zijn met Bitcoin.
Als al mijn altcoins op dit moment waren gepaired met Ethereum dan was er volgens mij geen enkel probleem. Hoe zien jullie dat?
Exchanges moeten fiat pairs toevoegen om er voor te zorgen dat de prijzen aan de fiat gekoppeld worden in plaats van altcoins. Dit is de enige manier dat een crash van Bitcoin of ETH niet gekoppeld word aan alle ander alts.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:39 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoop dat exchanges gaan inzien dat ze zelf ook minder verdienen aan transacties zolang er voornamelijk tradingpairs zijn met Bitcoin. Als de prijs van alles wat aan Bitcoin is gepaired zo snel daalt dan stappen mensen sneller helemaal uit.
Als al mijn altcoins op dit moment waren gepaired met Ethereum dan was er volgens mij geen enkel probleem. Hoe zien jullie dat?
Maar hier ligt denk ik een probleem, sommige exchanges houden geen USD aan lijkt het, alleen coins. Sommige exchanges hebben helemaal geen /USD trading pairsquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Exchanges moeten fiat pairs toevoegen om er voor te zorgen dat de prijzen aan de fiat gekoppeld worden in plaats van altcoins. Dit is de enige manier dat een crash van Bitcoin of ETH niet gekoppeld word aan alle ander alts.
Vervolgens moeten alle bots ook nog ingesteld worden om die fiat pairs te traden en niet BTC
of ETH pairs.
Die kan gaat het op. De markt zal meer dan ooit een volwassen houding van ons vragen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:42 schreef metallicelmo het volgende:
Maar stel je voor, Bitcoin krijg nog een schop en daalt nog eens 50%, zeg naar bijvoorbeeld 5000 dollar, ik kan me dan voorstellen dat alle coins die gepaired zijn aan bitcoin ook 50% in waarde dalen?
Eerder, BTC gaat verder zakken als ETHquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De flippening gaat gebeuren, BTC gaat ingehaald worden door ETH.
Dat is het zelfde.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:44 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Eerder, BTC gaat verder zakken als ETH
Heeft Bitfinex al gedaan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat exchanges de markt kunnen "redden" door zo snel mogelijk meerdere tradingpairs te maken. List gewoon elke coin met Ethereum om de prijs wat meer op te vangen
Op andere sites lees ik dat dit fake news isquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:39 schreef Predator38 het volgende:
ah FUD door india, een minister heeft weer wat gezegt hoor:
India’s government said it doesn’t consider cryptocurrencies as legal tender and will take all measures to eliminate payments using them.
“The government does not consider cryptocurrencies legal tender or coin and will take all measures to eliminate use of these crypto-assets in financing illegitimate activities or as part of the payment system,” Finance Minister Arun Jaitley told lawmakers in New Delhi on Thursday. “The government will explore use of blockchain technology proactively for ushering in digital economy.”
Klopt, maar zo werkt het ook niet precies. Nu vluchten mensen ws naar fiat. Als ze naar eth vluchten en er is ook een trading pair, heeft dit ook invloed op het andere trading pair.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk dat exchanges de markt kunnen "redden" door zo snel mogelijk meerdere tradingpairs te maken. List gewoon elke coin met Ethereum om de prijs wat meer op te vangen
quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:50 schreef pnxsinned het volgende:
De paniek hier, hahah.
Alles komt goed.
Sowieso, dit is waarschijnlijk toch allemaal op FUD gebaseerd. Overheiden gaan / kunnen bitcoin niet verbieden, wereldwijd. Die zien ook wel dat hier veel geld aan verdiend kan worden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:52 schreef TRON2.0 het volgende:
Ik heb het idee dat we over een paar maanden om deze FUD keihard gaan lachen en dat de top 20 coins sowieso sterk zullen stijgen na de flippening. Komt goed.
Man, dat doe en wil ik ook. Maar welke dukaat?quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:53 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Verder, voor de mensen die altijd buy low sell high roepen, KOOP DAN!!
Net weer gedaanquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:53 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Sowieso, dit is waarschijnlijk toch allemaal op FUD gebaseerd. Overheiden gaan / kunnen bitcoin niet verbieden, wereldwijd. Die zien ook wel dat hier veel geld aan verdiend kan worden.
Verder, voor de mensen die altijd buy low sell high roepen, KOOP DAN!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |