Ja ja goes up goes down. Toen ik nog bij de commando's zit ging het al zo.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:18 schreef Apekoek het volgende:
Kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
4k usd zou het hem dan zijn.
"Ik geloof dat geschat" is niet heel nauwkeurig, dat vraagt om één of meerdere bronnen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het systeem is het totale systeem. Ook factoren als gebruikers en zo horen daarbij!
Ik lees iedere week wel over een crypto scam. Gisteren nog die bee-token. Dat doet het vertrouwen geen goed. Ik geloof dat geschat 25% van alle BTC gewoon kwijt, gejat, verdwenen is.
Het BTC-systeem legt in the end alle verantwoordelijkheid bij de individuele end-user. Wat tot nu toe altijd een mens zal zijn. En niemand die jou kan helpen als je een fuck up maakt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:14 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Mensen moet leren om met het systeem om te gaan. Geef het tijd.
Het systeem zelf is ontelbaar vaker betrouwbaarder dan een systeem dat gecontroleerd en bestuurd wordt door mensen
Daarom is het ook niet geschikt voor massale adoptiequote:Op donderdag 1 februari 2018 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het BTC-systeem legt in the end alle verantwoordelijkheid bij de individuele end-user. Wat tot nu toe altijd een mens zal zijn. En niemand die jou kan helpen als je een fuck up maakt.
Ja, helemaal mooi toch. Als mensen iets doms doen hebben [b]alleen[/b] zij de gevolgen daarvan, niet een hele maatschappij zoals nu, bv.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het BTC-systeem legt in the end alle verantwoordelijkheid bij de individuele end-user. Wat tot nu toe altijd een mens zal zijn. En niemand die jou kan helpen als je een fuck up maakt.
Over 10 jaar zijn de mensen net zo dom.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:21 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ja, helemaal mooi toch. Als mensen iets doms doen hebben [b]alleen[/b] zij de gevolgen daarvan, niet een hele maatschappij zoals nu, bv.
Dat valt wel mee hier hoor. Iedereen heeft er wel van gehoord en er is zeker interesse maar ze hebben voornamelijk enge verhalen gehoord op het nieuws. Net zoals de rest van de ontwikkelde wereld.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:52 schreef Predator38 het volgende:
[..]
niet ???
ik zal toch eens beter gaan zoeken dan......in nederland niet nee maar in Japan is het booming.
er gaan/worden zelfs al salarissen uitbetaald worden in BTC.
Over 10 jaar zijn een hele hoop mensen gescammed, dus die leren heel snel.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Over 10 jaar zijn de mensen net zo dom.
Denk je niet dat als er veel mensen gescammed zijn ze wegblijven van crypto?quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Over 10 jaar zijn een hele hoop mensen gescammed, dus die leren heel snel.
Jij bent ook een mens hè. Jij kan ook je private key kwijtraken. Diefstal, brand, hardware failure, geheugenverlies etc etc. Als je je daar tegen wilt beveiligen heb je weer de hulp van andere, feilbare mensen en systemen nodig.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:20 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Daarom is het ook niet geschikt voor massale adoptie
Mensen kunnen daar niet mee omgaan.
Sommigen wel.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Denk je niet dat als er veel mensen gescammed zijn ze wegblijven van crypto?
Hoeveel mensen zijn er genaaid door hun ex en beginnen weer aan een nieuwe relatie ? Ze zullen hoogstens wat voorzichtiger zijn :pquote:Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
In the long run, nee denk het niet. Mensen zullen zien hoe waardevol een geldsysteem is waar mensen niet aan de knoppen kunnen draaien met alle gevolgen van dienquote:Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus oudjes en verstandelijk beperkten die zijn gewoon de sjaak? Lekker eerlijk dan.. Ik neem aan dat het voor gebruikers nog wel iets makkelijker moet worden voor het echt gebruikt gaat worden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:23 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Over 10 jaar zijn een hele hoop mensen gescammed, dus die leren heel snel.
Ja, daar ga ik wel vanuit. In de huidige staat is het totaal niet geschikt voor massale adoptie. En fuck die oudjes, die kunnen tegenwoordig toch ook al niet meer mee?quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:25 schreef poebz het volgende:
[..]
Dus oudjes en verstandelijk beperkten die zijn gewoon de sjaak? Lekker eerlijk dan.. Ik neem aan dat het voor gebruikers nog wel iets makkelijker moet worden voor het echt gebruikt gaat worden.
Hoezo de sjaak? Het is of wordt geen verplichting. Crypto kan naast fiat geld bestaan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:25 schreef poebz het volgende:
[..]
Dus oudjes en verstandelijk beperkten die zijn gewoon de sjaak? Lekker eerlijk dan.. Ik neem aan dat het voor gebruikers nog wel iets makkelijker moet worden voor het echt gebruikt gaat worden.
Die groep heeft het nu ook al lastig. Zowel bij het omgaan met de nieuwe technieken als door oplichting.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:25 schreef poebz het volgende:
[..]
Hoe? Als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sommigen wel.
Ik ben een aantal keren opgelicht maar ben er nog.
Zou wel een stuk beter passen in een 'normale' koersontwikkeling iig.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:18 schreef Apekoek het volgende:
Kwam deze tegen:
[ afbeelding ]
4k usd zou het hem dan zijn.
https://twitter.com/PeterLBrandt/status/955538177892102144
Dat is waar, maar zoals het nu is, is het echt nog te onveilig. Als er niets tegen al die scams en het hacken gedaan gaat worden, dan zal dat alleen maar meer gebeuren. Plus dan zullen tegenstanders van crypto dat gegeven flink aankaarten. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat er in de toekomst oplossingen komen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die groep heeft het nu ook al lastig. Zowel bij het omgaan met de nieuwe technieken als door oplichting.
Maar voor iedere techniek een doelgroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |