Eerst terug naar 6k en daarna naar 60k toch?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee dat geld heb ik niet
Maar z'n BTC tweet van net bedoel ik. Heb hem net bij vorige post geplakt.
Dit was een uitstekende keuze geweest op 3 januari.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:07 schreef tha_dark het volgende:
Als ik nog ooit winst ga pakken op mijn portfolio dan ga ik dat ook afromen naar ETH.
Ja of toen alles verkopen en nu weer terugkopen. Doe mij zo'n glazenbol.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit was een uitstekende keuze geweest op 3 januari.
Ja dat zal ik ook nooit snappen. Maar dat zijn denk ik voornamelijk mensen die dachten dat BTC één rechtstreekse moon trip zou worden zonder enige correctie ofzo. En als er dan een aantal flinke correcties zijn denken ze weer dat het één rechtstreekse trip naar de nul wordt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:19 schreef Afwazig het volgende:
Ik snap niet dat je BTC niet dumpt op 16k, niet dumpt op 14k, niet dumpt op 12k maar als het dan op 9k komt dan denk je van FUUUUUUUUUUUUUUU. Dan ben je rijkelijk laat
Ben benieuwd hoe diep ie dit keer gaat....twijfel nog om er wat fiat in te gooienquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zal ik ook nooit snappen. Maar dat zijn denk ik voornamelijk mensen die dachten dat BTC één rechtstreekse moon trip zou worden zonder enige correctie ofzo. En als er dan een aantal flinke correcties zijn denken ze weer dat het één rechtstreekse trip naar de nul wordt.
Tja, dit is tekenen zoals het uitkomt. Die \piek klopt ook niet, ten opzichte van de rode lijn.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:25 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Het einde van de dip is hopelijk bijna in zicht.
Daar merken mijn alts niks van.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:27 schreef BakkenKappen het volgende:
Kan natuurlijk ook dat ze hun BTC niet cashen voor geld maar gewoon in andere alt coins steken.
Dan had je wel meer stijgingen gezien bij de alt coins ten opzichte van de BTC waarde.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:27 schreef BakkenKappen het volgende:
Kan natuurlijk ook dat ze hun BTC niet cashen voor geld maar gewoon in andere alt coins steken.
Dat is waarquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:28 schreef descon het volgende:
[..]
Dan had je wel meer stijgingen gezien bij de alt coins ten opzichte van de BTC waarde.
Lijkt er niet echt op momenteel.
En als het niet uitkomt dan tekenen we gewoon weer een nieuwequote:Op donderdag 1 februari 2018 12:28 schreef tha_dark het volgende:
Altijd mooi, bij elke dip komen de TA's weer als paddestoelen uit de grond met allerlei 'random' lijntjes, vierkantjes en hoopgevende onderschriften.
Net zo lang er eentje kloptquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En als het niet uitkomt dan tekenen we gewoon weer een nieuwe
Dat denk ik niet omdat er ook troep tussen kan zitten wat achteraf het aanschaffen niet waard was.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:33 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je in 2015 allerlei altcoins hebt gekocht. Die waren toen allemaal goedkoop. Bitcoin stijgt naar 10k, alle altcoins zijn automatisch veel waard geworden.
Zodra Bitcoin weer terug gaat naar het niveau van 2015 dan zullen al je altcoins ook weer terug zijn op het niveau van 2015.. althans dat denk ik
Ik weet vrij zeker dat Ethereum niet meer teruggaat naar het niveau van 2015quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:33 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat je in 2015 allerlei altcoins hebt gekocht. Die waren toen allemaal goedkoop. Bitcoin stijgt naar 10k, alle altcoins zijn automatisch veel waard geworden.
Zodra Bitcoin weer terug gaat naar het niveau van 2015 dan zullen al je altcoins ook weer terug zijn op het niveau van 2015.. althans dat denk ik
Ik denk dat BTC daalt omdat het verouderd is en als valuta niet functioneert. Over 10 jaar betaalt nog steeds niemand met BTC. Dit wil dus niet zeggen dat andere coins per se met BTC mee dalen. Ik zie het wel gebeuren dat BTC gewoon steeds verder daalt, in koers en marketcap, terwijl een paar andere valuta de koppositie overnemen. Dus zonder zelf te dalen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:33 schreef metallicelmo het volgende:
je moet niet denken......quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat BTC daalt omdat het verouderd is en als valuta niet functioneert. Over 10 jaar betaalt nog steeds niemand met BTC. Dit wil dus niet zeggen dat andere coins per se met BTC mee dalen. Ik zie het wel gebeuren dat BTC gewoon steeds verder daalt, in koers en marketcap, terwijl een paar andere valuta de koppositie overnemen. Dus zonder zelf te dalen.
Als ik zou moeten inzetten op de cryptomarkt dan zou ik BTC short en ETH high gaan. Dan is je winst/verlies eigenljik onafhankelijk van de cryptomarkt zelf (je verlies heb je gehedged met je shortpositie bitcoin), maar profiteer je wel wanneer ETH tov BTC meer waard wordt (ongeacht de koers in dollars van beide munten)
Ben wel benieuwd naar je analysequote:Op donderdag 1 februari 2018 12:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat BTC daalt omdat het verouderd is en als valuta niet functioneert. Over 10 jaar betaalt nog steeds niemand met BTC. Dit wil dus niet zeggen dat andere coins per se met BTC mee dalen. Ik zie het wel gebeuren dat BTC gewoon steeds verder daalt, in koers en marketcap, terwijl een paar andere valuta de koppositie overnemen. Dus zonder zelf te dalen.
zijn pauze is alweer voorbij, hij is alweer op de beursvloerquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je analyse
Echt opschieten doet het iig niet hè, dat betalen met btc, of welke crypto dan ook.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je analyse
Je denkt oprecht dat het Lightning Network over 10 jaar nog niet functioneert?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat BTC daalt omdat het verouderd is en als valuta niet functioneert. Over 10 jaar betaalt nog steeds niemand met BTC.
10 jaar! Dat is een mega lange tijdquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt opschieten doet het iig niet hè, dat betalen met btc, of welke crypto dan ook.
niet ???quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt opschieten doet het iig niet hè, dat betalen met btc, of welke crypto dan ook.
Ik denk dat je die vraag ook kunt verleggen naar, je denkt oprecht dat het LN ervoor zorgt dat we allemaal met BTC gaan betalen?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je denkt oprecht dat het Lightning Network over 10 jaar nog niet functioneert?
Dat was helemaal de stelling niet. Er zit nog iets tussen iedereen en niemandquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:53 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag ook kunt verleggen naar, je denkt oprecht dat het LN ervoor zorgt dat we allemaal met BTC gaan betalen?
Nou, in elk geval wordt het voor degenen die het wíllen een stuk beter, sneller en goedkoper. Dat wijst de huidige testfase wel aardig uit. Of heb ik de laatste weken toen ik wat minder meelas een onlangs opgedoken catastrofale fout gemist in het LN?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:53 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag ook kunt verleggen naar, je denkt oprecht dat het LN ervoor zorgt dat we allemaal met BTC gaan betalen?
En dan kopen die jappen met hun btc hun dagelijkse boodschappen?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:52 schreef Predator38 het volgende:
[..]
niet ???
ik zal toch eens beter gaan zoeken dan......in nederland niet nee maar in Japan is het booming.
er gaan/worden zelfs al salarissen uitbetaald worden in BTC.
Lekker relevant of het nou om een woordje gaatquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:54 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat was helemaal de stelling niet. Er zit nog iets tussen iedereen en niemand
Welke open blockchain dan wel?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Lekker relevant of het nou om een woordje gaat
Ik zie het niet gebeuren dat we binnen 10 jaar bij die appie onze boodschappen met BTC afrekenen. Met een ander transactiesysteem op de blockchain wel.
Ik denk zelf nog steeds (glazenbollen-alert) dat Bitcoin het 'goud' blijft waar we nu immers ook geen goudklompen op de toonbank flikkeren bij de Appie. Dus Bitcoin het spaargeld en andere coin(s) als makkelijker uitgeven.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren dat we binnen 10 jaar bij die appie onze boodschappen met BTC afrekenen. Met een ander transactiesysteem op de blockchain wel.
Ik geloof best dat de mogelijkheid er over 10 jaar is. Of iedereen ermee gaat betalen, denk het niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Systeem is er nu nog niet.quote:
Een betere open-source open blockchain dan bitcoin ja?quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Systeem is er nu nog niet.
10 jaar is een gigantisch lange tijd, daarin gaat nog wel iets opkomen wat nog beter is.
Sell sell sell sellquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:57 schreef 0108daniel het volgende:
Bitcoin is door de steun neerwaarts heen gebruiken.
Volgende steun staat op 6500, dus vrees dat we daarheen zullen (moeten) gaan
Als LN helemaal werkend is, vraag ik me af of er betere gaan komen. Technisch zullen er vast wel betere zijn, maar bitcoin heeft zich al bewezen, daar zal het vertrouwen naar toe gaanquote:Op donderdag 1 februari 2018 12:58 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Systeem is er nu nog niet.
10 jaar is een gigantisch lange tijd, daarin gaat nog wel iets opkomen wat nog beter is.
Het gaat er natuurlijk ook gewoon om dat het een breed geaccepteerde manier van betalen is. Niet dat letterlijk alles met crypto wordt betaald.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:57 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik geloof best dat de mogelijkheid er over 10 jaar is. Of iedereen ermee gaat betalen, denk het niet.
Het blijft toch wel razendknap dat het oorspronkelijke idee nog steeds zoveel sterker is dan de rest. Je ziet vaak dat het oorspronkelijke bedrijf verdwijnt omdat de opvolgers alle fouten hebben kunnen afkijken en het vervolgens beter doen maar niemand komt tot nu toe in de buurt van BTC.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een betere open-source open blockchain dan bitcoin ja?
Ben benieuwd
Dit ja. Dat hele woordje boeit me niks.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk ook gewoon om dat het een breed geaccepteerde manier van betalen is. Niet dat letterlijk alles met crypto wordt betaald.
Btc is dan ook geen bedrijf.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:01 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Het blijft toch wel razendknap dat het oorspronkelijke idee nog steeds zoveel sterker is dan de rest. Je ziet vaak dat het oorspronkelijke bedrijf verdwijnt omdat de opvolgers alle fouten hebben kunnen afkijken en het vervolgens beter doen maar niemand komt tot nu toe in de buurt van BTC.
Ik denk dat dat tegen die tijd zeker wel zal zijn, ja.quote:Op donderdag 1 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk ook gewoon om dat het een breed geaccepteerde manier van betalen is. Niet dat letterlijk alles met crypto wordt betaald.
Reeds mogelijk geweest hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren dat we binnen 10 jaar bij de appie onze boodschappen met BTC afrekenen. Met een ander transactiesysteem op de blockchain wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |