Mijn ouders en mn vriendin.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:16 schreef Typisch het volgende:
Daarover:
Wie bij jullie kan er bij je crypto als je overlijdt?
M'n zus en die geeft het aan m'n nichtje...quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:16 schreef Typisch het volgende:
Daarover:
Ik heb een kluisje bij een bank (ironisch nietwaar?) waar al mijn private keys liggen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:16 schreef Typisch het volgende:
Daarover:
Ben jij vergeten welke maand het nu is?quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:20 schreef kthxbye het volgende:
Portfolio ATH, BeeToken eth overmaken, white listing BnkToTheFuture & ArcBlock, en zo een zooi ETH eruit doen om PART van te kopen.
Wordt een mooie dag vandaag
Zit jij in een andere dimensie?quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:20 schreef kthxbye het volgende:
Portfolio ATH, BeeToken ETH overmaken, white listing BnkToTheFuture & ArcBlock, en zo een zooi ETH eruit doen om PART en EOS van te kopen.
Wordt een mooie dag vandaag
Ik ben al all in op waves....quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:23 schreef BakkenKappen het volgende:
Aan de kust is het elke maand waves maand.
Wat is Cobinhood, zoiets als bitgrail?quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:24 schreef Typisch het volgende:
universa op Cobinhood 8 februari jongens
zet het in je agenda
Mooi. Meteen dumpen dan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:24 schreef Typisch het volgende:
universa op Cobinhood 8 februari jongens
zet het in je agenda
Geen idee, heb nog tot die tijd om mij daar in te verdiepen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat is Cobinhood, zoiets als bitgrail?
Een zero fee exchange wat op hun platform ico's gaat lanceren. De inkomsten uit de ico's beslaat een groot gedeelte van het verdienmodel.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat is Cobinhood, zoiets als bitgrail?
Ik wacht natuurlijk de openingspump af.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je er echt vanaf wil kunnen we nu ook wel een dealtje maken.
Ja wat is het verdienmodel dan, dat zij ook coins krijgen?quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:28 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Een zero fee exchange wat op hun platform ico's gaat lanceren. Dit ook hun verdienmodel.
WACHT WOAOAOEORIRIS HET IS DE WAVEMSBAADNNDD UNIVERSA ALEXANDET HEEFT SASHAs SHIRT AANGETROKKEB EN DE MINSITER OP DE FOTO WOEHEOEHEO EABESMNADDDD WE GAAN KNALLEUMIVERSAEEEEEquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ben jij vergeten welke maand het nu is?
Ongetwijfeld en mogelijk nog een listing fee ofzo ...quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja wat is het verdienmodel dan, dat zij ook coins krijgen?
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAA GODVDERDOMMEOMEMEMEEE WEEEFSSS WAVES EN WSAAVS MAAND OMFGGGGGG MOON ALLIN VOORDAT ZE OP ZIJN OMFG NOG MAAR 100 MILJOEN WAVES, NET FUCKINING NG ERIN ZAL MOON GAAN ZASEKERNN naaRR #9)) EURO PER STUKKKKKKKKK OMFGGGGG OMFGGGG VOLGNEDE MAAND LALEMAAL MILJONAIR WAGVGES MILJONAIRRR OMGGGGGG KOOP ALL INNNNNNNNNNNNN 5E HYPOTHEEK DIT DAT ALLESquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
WACHT WOAOAOEORIRIS HET IS DE WAVEMSBAADNNDD UNIVERSA ALEXANDET HEEFT SASHAs SHIRT AANGETROKKEB EN DE MINSITER OP DE FOTO WOEHEOEHEO EABESMNADDDD WE GAAN KNALLEUMIVERSAEEEEE
ETHquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:31 schreef kthxbye het volgende:
Scratch that, ik doe er geen ETH uit om PART/EOS te kopen, maar wat BTC.
Als BTC ETH niet mee omlaag trekt gaat er volgens mij wel wat moois gebeuren met ETH in fiat termen.
Juist, op tijd je winst pakken als iedereen moon loopt te schreeuwen. Af en toe stukjes uitbetalen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:30 schreef Basxt het volgende:
Als ik iets heb geleerd is het wel om eens genoegen te nemen met wat winst in plaatst van te holden.. ja, het is kut als het verder stijgt maar door de afgelopen weken sta je weer vrijwel op nul. (ben in November begonnen)
Ja shillen van ETH ben je een jaar te laat mee.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:32 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
ETH![]()
![]()
![]()
Oke dat was mijn droevige poging tot een shill. Oh nee deze nog, decentraal, transparant, disruptive !
Ik ben inderdaad bezig een 5-10% regel voor mijzelf te formuleren. Ben er alleen nog niet uit of ik dat bij BTC mijlpalen of fiat mijlpalen moet doen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:32 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Juist, op tijd je winst pakken als iedereen moon loopt te schreeuwen. Af en toe stukjes uitbetalen.
Fluffypony van Monero heeft daar een mooie regel voor vertelde ie in een aflevering van Magical Crypto Friends: bij elke verdubbeling 5-10% uitbetalen ofzoiets.
JONGENS HEBBEN JUloieh het al gEHOORD? UNIVERSA KOMT OP EEN OF ANDERE ROBINHOOD SHITCOIN EXCHANGE Hjahahhrhahhee DE MINISITER HEEFT IN EEN DRONKEN BUI EEN SHIRT AANGETROKKEN HAHAHhahaha ALEXANDER MAAKTE STIEKEM EEN FOTO GRATIS VODKA OP KOSTEN VAN DE ICO HAHAHhahahaheheh moonnnnnquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAA GODVDERDOMMEOMEMEMEEE WEEEFSSS WAVES EN WSAAVS MAAND OMFGGGGGG MOON ALLIN VOORDAT ZE OP ZIJN OMFG NOG MAAR 100 MILJOEN WAVES, NET FUCKINING NG ERIN ZAL MOON GAAN ZASEKERNN naaRR #9)) EURO PER STUKKKKKKKKK OMFGGGGG OMFGGGG VOLGNEDE MAAND LALEMAAL MILJONAIR WAGVGES MILJONAIRRR OMGGGGGG KOOP ALL INNNNNNNNNNNNN 5E HYPOTHEEK DIT DAT ALLES
quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
JONGENS HEBBEN JUloieh het al gEHOORD? UNIVERSA KOMT OP EEN OF ANDERE ROBINHOOD SHITCOIN EXCHANGE Hjahahhrhahhee DE MINISITER HEEFT IN EEN DRONKEN BUI EEN SHIRT AANGETROKKEN HAHAHhahaha ALEXANDER MAAKTE STIEKEM EEN FOTO GRATIS VODKA OP KOSTEN VAN DE ICO HAHAHhahahaheheh moonnnnn[ afbeelding ]
effe dimmen aubquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
JONGENS HEBBEN JUloieh het al gEHOORD? UNIVERSA KOMT OP EEN OF ANDERE ROBINHOOD SHITCOIN EXCHANGE Hjahahhrhahhee DE MINISITER HEEFT IN EEN DRONKEN BUI EEN SHIRT AANGETROKKEN HAHAHhahaha ALEXANDER MAAKTE STIEKEM EEN FOTO GRATIS VODKA OP KOSTEN VAN DE ICO HAHAHhahahaheheh moonnnnn[ afbeelding ]
dat zou ik in fiat doenquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bezig een 5-10% regel voor mijzelf te formuleren. Ben er alleen nog niet uit of ik dat bij BTC mijlpalen of fiat mijlpalen moet doen.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
GRATOS GELD KONGE STELEN VAN DE ARMEN GEBEN AAN DE RIJKEUH HAHAHAHWHEHRHHWHEH we gaan de wereld redden met gratis STOLICHNAYAyahajajajajaquote:
Geen idee. Ik heb geen scam email gehad en heb succesvol meegedaan aan de token sale. Geen enkel probleem.quote:Op donderdag 1 februari 2018 06:05 schreef xminator het volgende:
Is beetoken gehacked oid? Hoe kan ik anders perfect goede phishing mails krijgen (denk aan correcte naam, e-mailadres etc). Is m.i. een te grote toeval..
Dito. In no time 890 BEE op de Mew.quote:Op donderdag 1 februari 2018 06:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen scam email gehad en heb succesvol meegedaan aan de token sale. Geen enkel probleem.[ afbeelding ]
Ik heb die mail ook gehad, maar check nog eens dat adres.quote:Op donderdag 1 februari 2018 06:05 schreef xminator het volgende:
Is beetoken gehacked oid? Hoe kan ik anders perfect goede phishing mails krijgen (denk aan correcte naam, e-mailadres etc). Is m.i. een te grote toeval..
Haal dat eth adres even weg johquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:15 schreef Zwansen het volgende:
Die laatste zinnen. Garantie op verdubbeling!
[i]After much waiting, The Bee Token is proud to announce that our crowdsale is NOW OPEN! You used this address to register to our newsletter so we thought we'd give you some instructions on how to participate.
Firstly, we have modified your contribution maximum limit to be 104.43 ETH so please don't send more than this or you won't be compensated. If you are receiving this email then you are permitted to join the ICO but your contributio n limit is only guaranteed for 24 hours so don't miss out!
Secondly, to celebrate our NEW partnership with Microsoft thought we'd give you a 100% BONUS on all tokens sent within the next 6 hours. We guarantee that The Bee Token will double in value within 2 months or we'll give you your Ethereum back
Ja zie deze post: BTC / [ICO] Het grote ICO topic | projecten, regulatie, risico's #2quote:Op donderdag 1 februari 2018 06:05 schreef xminator het volgende:
Dat is meestal wel de oplossingquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:32 schreef Skv het volgende:
Ik maakte gisterenavond 0,1 ETH over naar Bee.
In Etherscan staat dat 'ie is verwerkt en er 455 Bee naar mijn MEW zijn gestuurd. Ik zie ze daar alleen niet terug. Moet ik Bee als custom token toevoegen ofzo?
Ja elke persoon met meer dan één hersencel trapt er niet in.quote:Op donderdag 1 februari 2018 06:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen scam email gehad en heb succesvol meegedaan aan de token sale. Geen enkel probleem.[ afbeelding ]
Done.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Haal dat eth adres even weg joh
Heel chill als je daar een kopie van je paspoort naar toe hebt gestuurd.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:42 schreef Gehrman het volgende:
Ik las laatst een artikel van een of andere security expert dat die websites van ICO's soms zo lek zijn als een mandje. Van één bepaalde ICO kon hij kinderlijk eenvoudig bij de database met alle KYC gegevens. Zoiets zal bij BEE ook wel gebeurd zijn.
SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Edit: even in een spoiler gezet.
Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:48 schreef dimmak het volgende:
SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
wat is deze?SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Edit: even in een spoiler gezet.![]()
quote:
twitter:brennasparksxxx twitterde op woensdag 31-01-2018 om 03:13:07If you decide to get some $VIA, send me proof to brennasparksxxx@gmail.com and I'll make you a naked fan sign 😘#viacoin reageer retweet
quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Zou goed nieuws voor mij zijn.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:01 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
still waiting for verification
Bitgrail heeft withdrawals aangezetquote:
Dank, ik ga me even verder verdiepen in deze munt gr grSPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Waar bewaar jij ze in? Ik wil ze ook van die exchange af hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2018 08:01 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bitgrail heeft withdrawals aangezet
Zojuist m'n Raiblocks/Nano ontvangen!
Moest ik nog iemand anders quoten?
Dat was 3rd partyquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heel chill als je daar een kopie van je paspoort naar toe hebt gestuurd.
Edit: even in een spoiler gezet.!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Beetje treurig dat ik gisteren mijn ETH al overmaakte voordat die scam shit ontplofte.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Dat Beetoken verhaal is echt niet best. Die naam is al aangetast voordat ze daarwerkelijk de ICO fase uit zijn. Ik was al niet van plan om er geld in te stoppen, en gelukkig heb ik mij niet over laten halen door al dat geshill
ohja ik heb em wel gehad!!! in mijn gmail spam stond ie.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:10 schreef Gehrman het volgende:
Zie nu in mijn e-mail box ook het BEE phishing mailtje.
Het is wavesmaand, jij zou ook wat waves kunnen kopenquote:Op donderdag 1 februari 2018 08:57 schreef xminator het volgende:
Even een strategie bedenken. Of nu kopen of nog even wachten na listings op exchange kopen tegen een lager bedrag..
Lekkurrrrr!!!SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Edit: even in een spoiler gezet.fok you ja!
Al gelukt? https://www.reddit.com/r/(...)our_beetoken_in_mew/quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:32 schreef Skv het volgende:
Ik maakte gisterenavond 0,1 ETH over naar Bee.
In Etherscan staat dat 'ie is verwerkt en er 455 Bee naar mijn MEW zijn gestuurd. Ik zie ze daar alleen niet terug. Moet ik Bee als custom token toevoegen ofzo?
Etherscan:
Contract 0x62caf75a67252f7be2*(BeeTokenSale)
Contract 0x4d8fc145*Internal Invoke
445 Bee TOKEN Transfer From 0x77856d50941e1b5b29e291b083740e05e800883a to 0xa36c9f*
29 februari ga ik waves kopen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is wavesmaand, jij zou ook wat waves kunnen kopen
Word opgeteld erbij. Dus zorg dat je genoeg hebt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:41 schreef Blik het volgende:
Stomme vraag, ga MEW voor de eerste keer gebruiken. Als ik wat overschrijf (0,1 ETH), wordt dan uiteindelijk de gas price erbij opgeteld en dat van mijn totaal afgeschreven? Of moet ik bij het overschrijven daar rekening mee houden
Thanks, dat heb ikquote:Op donderdag 1 februari 2018 09:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Word opgeteld erbij. Dus zorg dat je genoeg hebt.
Dat is wel vochtig ja.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben al een week mijn chest aan het oppoetsen. Elke dukaat die ik er op leg maakt een vrije val.²
gisterenavond toevallig iemand die riep dat dit een exit scam was en dat het lekken van de adressen als excuus gebruikt werd, na 2 seconden al weg . Dus zou goed kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 09:47 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Worden nu alle berichten in de beetoken telegram groep verwijderd? Wat een enorme kut zooi daar zeg.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoe ontvang je deze?
Ik heb 0.5 ETH via Mywallet gestuurd naar het juiste adres. Nog geen bevestiging o.i.d
Hoeveel mocht jij inleggen?
0,2 voor AirBnB'ers, wilde eigenlijk 0,2 inleggen maar heb nooit confirmatie-mail ontvangen (issue met hotmail). Dus voor de zekerheid maar 0,1 gedaanquote:
Ja dan nog, fucking triest.... 0,2 eth...quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:17 schreef Blik het volgende:
[..]
0,2 voor AirBnB'ers, wilde eigenlijk 0,2 inleggen maar heb nooit confirmatie-mail ontvangen (issue met hotmail). Dus voor de zekerheid maar 0,1 gedaan
Scam mail niet intrappenquote:Op donderdag 1 februari 2018 09:37 schreef poker4lifee het volgende:
shit, vergeten die beetoken kyc enzo te doen. zie nu de mail pas.
nu te laat dus?
ah heerlijk, je maakt mijn dag goedquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:33 schreef Rossdale het volgende:
TA is zo makkelijk, BTC gaat langzaam maar gestaag omhoog. Er vormt zich een duidelijke schildpadtrend, kijk maar:
[ afbeelding ]
uitverkoop is begonnenquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:35 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin 9700kom op man you are killing me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |