abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176875312
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:59 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Daar doelde ik ook een beetje op :P
Ja ik zeg ook niet dat ik heilig ben wat dat betreft, maar je kan moeilijk anders... je wordt overal geconfronteerd met criminaliteit, corruptie en je doet er vaak zelf nog aan mee zonder dat je het door hebt ook.... dus ja wat moet je dan? In een bos gaan wonen?

Ik doe hier ook niet aan mee voor veel geld, ik doe puur mee omdat genoeg geld inherent staat aan een bepaalde vrijheid, de rest van t geld kan me gestolen worden, zolang ik maar die (bepaalde) vrijheid kan verkrijgen. Dat is het doel hiervan, voor mij dan.

Sommigen zullen ook wel dikke lambo's en kekke huizen willen halen en alles ja :P
Lambo of Rekt
pi_176875314
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:01 schreef Typisch het volgende:
Nog even over die discussie over 'criminelen' e.d. hé

CitizenMurphy twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 21:23:33 Uh, people maybe should be talking about this more.Baltimore cop says, under oath, officers were instructed to keep a toy gun handy in their cars "to plant if they found themselves in a jam." https://t.co/CS0eWypyTB reageer retweet
Zaken als dit.. :') Kan hier bijzonder pissig over worden.
Te triest voor woorden toch?!?!?
Zelfbescherming met verloochening van het beroep wat je uitoefent....
Ziek systeem... :(

@Bakkenkappen: Waves staat laag dus veel Waves voor je ETH at the moment ;)
  donderdag 1 februari 2018 @ 00:04:58 #278
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176875322
Die "Wave" running gag vind ik echt helemaal niks. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176875327
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:

Is geen running gag. Mooi project.
pi_176875328
UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA oh wacht.... WAVES IS HET, WAVES< JUIST JAAAAAAAA OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooNnONNoNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN GIEF FUCKING WAVES YESSSSSSSSSSSSSSSS OMG WAVES MAAND, WAVES MINIMALA NAAR %)() EURO YESSSSSS OMMMMMMMGGGGGGG GEEF DE TISSUES
Lambo of Rekt
pi_176875329
quote:

en ik vind bijna al jouw post helemaal niets!
:W
pi_176875337
quote:

Wij vinden jou ook helemaal niks.
pi_176875342
Go Vlad go ;)
  donderdag 1 februari 2018 @ 00:07:13 #284
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176875343
quote:
16s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:06 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Wij vinden jou ook helemaal niks.
Daarom, net 500 stuks UTK op mijn chest gefixeerd. Ik heb er alle vertrouwen in!

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176875344
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik zeg ook niet dat ik heilig ben wat dat betreft, maar je kan moeilijk anders... je wordt overal geconfronteerd met criminaliteit, corruptie en je doet er vaak zelf nog aan mee zonder dat je het door hebt ook.... dus ja wat moet je dan? In een bos gaan wonen?

Ik doe hier ook niet aan mee voor veel geld, ik doe puur mee omdat genoeg geld inherent staat aan een bepaalde vrijheid, de rest van t geld kan me gestolen worden, zolang ik maar die (bepaalde) vrijheid kan verkrijgen. Dat is het doel hiervan, voor mij dan.

Sommigen zullen ook wel dikke lambo's en kekke huizen willen halen en alles ja :P
Ja ik snap het ook wel hoor, en ik ben vaak genoeg de meest hypocriete lul die je kunt vinden dus verwijt ook niemand iets.

Maar het valt me wel op dat in crypto veel mensen grote bedrijven/organisaties van alles verwijten en zien als het kwaad, en dan wel juichen als Goldman Sachs een crypto trading desk wil gaan inrichten etc.

Tevens wel eens met je punt op het gebied van dikke lambo's en kekke huizen, zit daar ook niet voor in crypto. Vooral benieuwd naar de daadwerkelijke impact van blockchain op verschillende sectoren.
pi_176875345
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:05 schreef EggsTC het volgende:
UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA oh wacht.... WAVES IS HET, WAVES< JUIST JAAAAAAAA OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooNnONNoNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN GIEF FUCKING WAVES YESSSSSSSSSSSSSSSS OMG WAVES MAAND, WAVES MINIMALA NAAR %)() EURO YESSSSSS OMMMMMMMGGGGGGG GEEF DE TISSUES
Zat laatst iemand in de Universa sjat te verkondigen dat wij in Nederland ook een ''Leider als Putin'' nodig hadden. _O-
pi_176875370
Beetoken :') , waar heb ik in geinvesteerd. Worden die tokens nog wat waard op deze manier? Maar heb gehoord dat zo'n beetje elke ICO gehackt wordt? :D
Moo
pi_176875373
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zat laatst iemand in de Universa sjat te verkondigen dat wij in Nederland ook een ''Leider als Putin'' nodig hadden. _O-
_O-
Lambo of Rekt
pi_176875376
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

kan ie zn paspoort niet inleveren? dan start ik wel een crowdfunding voor m voor een enkeltje USSR
pi_176875377
Waves daalt aan het begin van de maand :(

Maar je moet naar beneden om naar boven te komen !
pi_176875378
quote:
9s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:09 schreef Zuivelkoe het volgende:
Beetoken :') , waar heb ik in geinvesteerd. Worden die tokens nog wat waard op deze manier? Maar heb gehoord dat zo'n beetje elke ICO gehackt wordt? :D
Wat je hebt geinvesteerd in de scam mail?
Lambo of Rekt
pi_176875383
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:10 schreef SMS303 het volgende:

[..]

kan ie zn paspoort niet inleveren? dan start ik wel een crowdfunding voor m voor een enkeltje USSR
Het zal wel een rus geweest zijn die dat zei? Of was het een Nederlander , Typisch?
Lambo of Rekt
pi_176875390
quote:
11s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het zal wel een rus geweest zijn die dat zei? Of was het een Nederlander , Typisch?
ohw ik dacht hier op t forum :P
pi_176875396
Ik vind dat Nederland wel een leider als Poetin kan gebruiken.

Waar kan ik mijn enkeltje naar het land van de Sletlana's vinden?
pi_176875402
quote:

[..]

Was een Nederlander in een Nederlandse chat.
pi_176875408
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Was een Nederlander in een Nederlandse chat.
_O- _O- :')
Lambo of Rekt
pi_176875418
quote:

[..]

Wat je hebt geinvesteerd in de scam mail?
Nee dat gelukkig niet, maar heel goed voor het imago van bee token is dit niet natuurlijk.
Moo
pi_176875419
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:12 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik vind dat Nederland wel een leider als Poetin kan gebruiken.

Waar kan ik mijn enkeltje naar het land van de Sletlana's vinden?
Oekraine is beter ... daar zijn ze tenminste pro EU :D
Voor Sletlana's kan je beter op MyRussianBride kijken....
Niet gek opkijken dat ze na 5jr huwelijk en een permanente verblijfstatus direct een scheiding aanvraagt en de helft van je vermogen opslurpt ;)
pi_176875437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:13 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Voor Sletlana's kan je beter op MyRussianBride kijken....
Niet gek opkijken dat ze na 5jr huwelijk en een permanente verblijfstatus direct een scheiding aanvraagt en de helft van je vermogen opslurpt ;)
De helft van je BTC
Lambo of Rekt
pi_176875444
Daarover:
Wie bij jullie kan er bij je crypto als je overlijdt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2018 00:16:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')