XVG was toch exposed en Monero schijnt toch de enige echte anonieme coin te zijn?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:
Ik verbaas mij er nog steeds over hoe weinig mensen zich interesseren in privacy en het recht op vrij betaalverkeer e.d. in de cryptospace.
Alleen als een coin als XVG er mee het marketingtraject ingaat hoor je er veel over.
echte criminelen hebben genoeg geld om iedereen om te kopen of te chanteren......quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:48 schreef SugeLucky het volgende:
De echte criminelen zorgen er voor dat ze niet gepakt kunnen worden en de aandacht gevestigd wordt op de burger die zich niet helemaal keurig aan de regels houdt.
Wat wil je graag in je wallet/exchange hebben?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:
Ik verbaas mij er nog steeds over hoe weinig mensen zich interesseren in privacy en het recht op vrij betaalverkeer e.d. in de cryptospace.
Bankiers, directeuren, "hoge" mensen.... dát zijn de echte criminelen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:49 schreef Predator38 het volgende:
[..]
echte criminelen hebben genoeg geld om iedereen om te kopen......
Beetje zwart-wit, hequote:Op woensdag 31 januari 2018 23:49 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Wat wil je graag in je wallet/exchange hebben?
Een inferieur munt die per stuk miljoenen euro's waard is volgens de huidige markt.
Óf
Een technisch gepolijst munt met privacy-features en technische hoogstandjes, die geen ene cent oplevert, omdat er kennelijk nooit echt vraag naar is.
Ik weet al wat je wilt hebben.
en daarom gaat crypto groot worden....iedereen is de corrupte zooi zat en zal zijn dat de blockchain transparant en eerlijk isquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bankiers, directeuren, "hoge" mensen.... dát zijn de echte criminelen.
Tuurlijk, dat betekent voor ons stijgingen, maar dan gaan we een hele andere discussie in.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:51 schreef BakkenKappen het volgende:
En toch staat iedereen hier te juichen als er een partnership wordt aangekondigd met een grote onderneming.
Ik vind dat hypocrietquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat betekent voor ons stijgingen, maar dan gaan we een hele andere discussie in.
andere discussie.....quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:54 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik vind dat hypocrietProjecten steunen waar volgens je eigen ethische norm met 'echte criminelen' wordt samengewerkt.
Ik heb liever dat die criminelen me nu wat opleveren dan dat ze me alleen maar kosten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:54 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik vind dat hypocrietProjecten steunen waar volgens je eigen ethische norm met 'echte criminelen' wordt samengewerkt.
Kantoren zoals Deloitte, Price Waterhouse Coopers en KPMG zijn er groot mee geworden... dit zijn de mensen die ervoor betaald worden en onder zogenaamd toezicht de mazen in de wet en mogelijkheden opzoeken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit dus, en dat zijn jongens met grote functies in het bedrijfsleven ook over t algemeen. Schandaal na schandaal na schandaal krijgen we te zien, en ze kunnen nog gewoon doorgaan ook, na het betalen van een bescheiden boete.
Nouja, je ontkomt er niet aan, net als je ID opsturen in crypto, iedereen schrikt daar zwaar van terug totdat ze merken dat je er niet aan ontkomt... dan gaan ook veel principes overboord bij mensenquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:54 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het principe is dat je niet VERPLICHT bent om het te doen. Maar dat je het zelf doet en zelf kiest een exchange te gebruiken die dat van je vraagt.. Vragen staat vrij, hé,quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, je ontkomt er niet aan, net als je ID opsturen in crypto, iedereen schrikt daar zwaar van terug totdat ze merken dat je er niet aan ontkomt... dan gaan ook veel principes overboord bij mensen
JAAA WAVESMAANDquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:57 schreef BadVlad het volgende:
Het is bijna Wavesmaand mensen! Nog 3 minuten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:57 schreef BadVlad het volgende:
Het is bijna Wavesmaand mensen! Nog 3 minuten.![]()
![]()
Klopt, maar dat betekent no doekoe voor de boys, dus gaan de principes eraanquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het principe is dat je niet VERPLICHT bent om het te doen. Maar dat je het zelf doet en zelf kiest een exchange te gebruiken die dat van je vraagt.. Vragen staat vrij, hé,
Daar doelde ik ook een beetje opquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dan gaan ook veel principes overboord bij mensen
en kazachtstanquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:58 schreef BakkenKappen het volgende:
WAVES samenwerking met Deloitte![]()
![]()
Even lambo bestellen.
Dat is maar een regionaal kantoor.... wordt pas echt interessant als het Deloitte wereldwijd isquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:58 schreef BakkenKappen het volgende:
WAVES samenwerking met Deloitte![]()
![]()
Even lambo bestellen.
Zo terug, even mijn gehele ETH wallet omruilen voor WAVES.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
en kazachtstan
wit-rusland
nieuwe desktop wallet beta
smart contracts
atomic swaps
jaaaaaa WAVESGODEN
ETH WE ARE COMING FOR YOUU
Zaken als dit..twitter:CitizenMurphy twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 21:23:33Uh, people maybe should be talking about this more.Baltimore cop says, under oath, officers were instructed to keep a toy gun handy in their cars "to plant if they found themselves in a jam." https://t.co/CS0eWypyTB reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |