abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176866934

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Lambo of Rekt
pi_176867169
fipo
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176867188
Seco
pi_176867190
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 18:59 schreef crpytoshill het volgende:
fipo
Waarom zag ik deze aankomen?
Wilde bijna hetzelfde doen :P
pi_176867226
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:36 schreef piere het volgende:

[..]

Leuk risicootje maar KIK is niet zo groot volgens mij en wat gaan ze precies leveren?
Niet? Het heeft inmiddels toch al wel zo'n 300 miljoen gebruikers. Dat vind ik best veel ;)

Wat ze gaan leveren: Het wordt de currency die in KIK gebruikt gaat worden.
  woensdag 31 januari 2018 @ 19:12:15 #6
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176867477
Nano! _O_
pi_176867518
Is het al een inkoopmomentje? Ik ga voor een dipje tot 8k
pi_176867683
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:21 schreef LXIV het volgende:
Ik hoorde op Nieuwsuur dat DDos-aanvallen van Iraanse en Noord-Koreaanse hackers op geldautomaten (waardoor ze geld gaan uitspuwen) enkel voorkomen kunnen worden met blockchain-technologie.Dus vandaag toch een lichtpuntje mbt het gebruik van blockchain.
"Cyber"-zegger @Nieuwsuur zorgt voor ROFLOL

https://www.geenstijl.nl/(...)r-zorgt-voor-roflol/
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176868037
Hoe gaat het met de futures? Zijn ze alles weer op de beurs aan het inslaan om long te gaan?
pi_176868047
Poloniex is ook best wel een kutsite.

Waarom is alles zo amateuristisch wat met cryptocurrency te maken heeft?

Brokers waar een password reset dagen niet werkt, nu weer een exchange die zegt ja er ging iets mis met verifiëren, probeer het over 24 uur nog een keer, en dat al nadat ik die melding gisteren ook al zag en vandaag opnieuw wilde doen.

Man man man. :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176868161
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:34 schreef Geralt het volgende:
Poloniex is ook best wel een kutsite.

Waarom is alles zo amateuristisch wat met cryptocurrency te maken heeft?

Brokers waar een password reset dagen niet werkt, nu weer een exchange die zegt ja er ging iets mis met verifiëren, probeer het over 24 uur nog een keer, en dat al nadat ik die melding gisteren ook al zag en vandaag opnieuw wilde doen.

Man man man. :(
tja dat krijg je als je op vage exchanges gaat zitten

ik heb vanaf het begin totaal geen problemen met coinbase/gdax en binance.....
allemaal snel en prof geregeld
pi_176868264
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:39 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Binance ging wel goed, maar ik wil eens kijken om wat geld in een beetje obscure coins te duwen, want de gangbare levert me niks op vooralsnog. Hoe meer ik er in duw hoe minder het waard wordt, lol :')
  woensdag 31 januari 2018 @ 19:43:31 #13
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176868276
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Binance ging wel goed, maar ik wil eens kijken om wat geld in een beetje obscure coins te duwen, want de gangbare levert me niks op vooralsnog. Hoe meer ik er in duw hoe minder het waard wordt, lol :')
Zo herkenbaar. :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176868312
Ik heb opeens Candy coins in MEW gekregen wtf
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176868313
pi_176868322
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:43 schreef Geralt het volgende:

[..]

Snovio.
pi_176868376
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:39 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Poloniex is sinds 2014 een van de grootste altcoin exchanges, Binance is net een half jaartje online. Wat praat je poep kerel
pi_176868402
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
kan je daar snoep mee kopen bij de Jamin ?
pi_176868413
Ben benieuwd hoeveel panic sales er vandaag hebben plaatsgevonden.
pi_176868414
Waar blijft mijn Tokenpay?

Edit:
Volgens facebook ben ik niet de enige die het nog niet ontvangen heeft
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_176868431
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:46 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Poloniex is sinds 2014 een van de grootste altcoin exchanges, Binance is net een half jaartje online. Wat praat je poep kerel
en daarom is het gelijk een goede en professionele exchange ?
wat praat jij stront kerel
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 19:49:16 #22
18653 crew  D.
pi_176868479
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:47 schreef jeroendh het volgende:
Als je ze gevonden hebt, kijk dan ook even of de mijne er ook liggen :Y
pi_176868508
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:47 schreef jeroendh het volgende:

Edit:
Volgens facebook ben ik niet de enige die het nog niet ontvangen heeft
ik wacht ook nog op deze shitcoins
pi_176868606
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Snovio.
Ik kan op Binance wel traden toch ook als ik nog niet geverified ben? :@
  woensdag 31 januari 2018 @ 19:53:37 #25
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176868622
Zijn er nog mensen die XRB op Bitgrail hebben?

Zojuist wat onderzoek gedaan en ik denk dat de withdrawals binnenkort weer open gaan.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 19:53:45 #26
18653 crew  D.
pi_176868631
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik kan op Binance wel traden toch ook als ik nog niet geverified ben? :@
Geld erop zetten is het probleem niet, pas als je het eraf wilt halen loop je daar tegen aan :Y
  woensdag 31 januari 2018 @ 19:54:49 #27
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176868665
Carvertical. :')

Lekkere pump en dump vooralsnog.
pi_176868962
hopelijk gaat wall street zn bonussen een keer uitgeven, zal de markt goed doen.
pi_176869003
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Snovio.
Niet op de goede exchange. :+
Koning.
  woensdag 31 januari 2018 @ 20:10:53 #30
13462 BansheeBoy
pi_176869053
Zojuist 400 stuks QST QSP aangeschaft. :{

[ Bericht 6% gewijzigd door BansheeBoy op 31-01-2018 20:17:00 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_176869106
wimpie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 20:14:20 #32
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176869127
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:07 schreef crpytoshill het volgende:
hopelijk gaat wall street zn bonussen een keer uitgeven, zal de markt goed doen.
Ja, en die Koreanen die zogenaamd weer op de exchanges kunnen en alles gaan leeg kopen schieten ook nog niet echt op :P
pi_176869138
quote:
15s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zojuist 400 stuks QST aangeschaft. :{

bestaat helemaal niet :W

ik zit diep in de IOXI
pi_176869140
quote:
15s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zojuist 400 stuks QST aangeschaft. :{

QST bestaat niet maat :P
pi_176869143
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:

Zojuist wat onderzoek gedaan en ik denk dat de withdrawals binnenkort weer open gaan.
Helaas zijn deposits niet mogelijk, anders was dit echt wel een leuke arbitrage :P
  woensdag 31 januari 2018 @ 20:15:01 #36
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176869144
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef D. het volgende:

[..]

Geld erop zetten is het probleem niet, pas als je het eraf wilt halen loop je daar tegen aan :Y
Zit hier ook nog met die verificatie op Binance. Toch maar eens doen, je weet maar nooit. Iemand tips mbt welke methode direct geaccepteerd wordt? Zat zelf te denken aan scan id en daarbij een hoop door te strepen behalve foto en naam..

quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:14 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

QST bestaat niet maat :P
Zal qsp of cqst bedoelen dan?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_176869173
quote:

Gelukkig niet, ik mag hopen dat die gek echt aangeklaagd gaat worden.
pi_176869195
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zit hier ook nog met die verificatie op Binance. Toch maar eens doen, je weet maar nooit. Iemand tips mbt welke methode direct geaccepteerd wordt? Zat zelf te denken aan scan id en daarbij een hoop door te strepen behalve foto en naam..

[..]

Zal qsp of cqst bedoelen dan?
QSP hopelijk :P
Ik had er minstens 1000 gekocht atm.
  woensdag 31 januari 2018 @ 20:17:21 #39
13462 BansheeBoy
pi_176869202
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:14 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

bestaat helemaal niet :W

ik zit diep in de IOXI
Foutje. QSP bedoel ik. Ze zijn vers joh. :{

pi_176869217
quote:
15s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Foutje. QSP bedoel ik. Ze zijn vers joh. :{

Goed bezig :P
Mag ik je vragen, waarom? Heb je zelf een beetje gekeken wat het doet?
pi_176869234
Morgen verschijnt STK token op Cobinhood.
  woensdag 31 januari 2018 @ 20:18:57 #42
13462 BansheeBoy
pi_176869241
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:18 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Goed bezig :P
Mag ik je vragen, waarom? Heb je zelf een beetje gekeken wat het doet?
Tip van een Fok!ker in het vorige topic. En daarna rondgekeken op google/youtube e.d.

pi_176869256
quote:
15s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Tip van een Fok!ker in het vorige topic. En daarna rondgekeken op google/youtube e.d.

I see...
Deze Fok!ker kent er nog 1 :P
  woensdag 31 januari 2018 @ 20:20:20 #44
13462 BansheeBoy
pi_176869270
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:19 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

I see...
Deze Fok!ker kent er nog 1 :P
Welke waarde medeFo!ker? :)

pi_176869302
quote:
15s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Welke waarde medeFo!ker? :)

Beschrijving:
Een paypall voor crypto, die native de crypto's omzet naar fiat. Buyer protection heeft. Alle eigenschappen van Paypall maar dan beter.
Jij mag gaan zoeken welk token deze eigenschappen heeft. Ook dit is een hele nieuwe coin ;)
pi_176869341
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat is het überhaupt?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176869388
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:21 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Beschrijving:
Een paypall voor crypto, die native de crypto's omzet naar fiat. Buyer protection heeft. Alle eigenschappen van Paypall maar dan beter.
Jij mag gaan zoeken welk token deze eigenschappen heeft. Ook dit is een hele nieuwe coin ;)
REQ :D
pi_176869394
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:23 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat is het überhaupt?
dat was een ICO van Jamin _O-
pi_176869429
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:25 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Haha, helaas ;) Maar ga het nu niet spoilen.
Ik wil niet dat men blind koopt zeg maar... hij moet zelf leren zoeken toch. Heb ik ook gemoeten, blind instappen op vertrouwen van een ander.... ja....
BITCONNEEEEECTTTTT :P
pi_176869441
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:27 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Haha, helaas ;) Maar ga het nu niet spoilen.
Ik wil niet dat men blind koopt zeg maar... hij moet zelf leren zoeken toch. Heb ik ook gemoeten, blind instappen op vertrouwen van een ander.... ja....
BITCONNEEEEECTTTTT :P
HEYHEYHEYYYYY WASU WASU WASUUUUU
pi_176869466
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:28 schreef Predator38 het volgende:

[..]

HEYHEYHEYYYYY WASU WASU WASUUUUU
  woensdag 31 januari 2018 @ 20:30:05 #52
13462 BansheeBoy
pi_176869476
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:25 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Ik denk UTK. :{

pi_176869488
quote:

Ja, hiero... niet zo heel veel, 80 ofzo.

Ben nog niet eens verified, ook geen documents gestuurd, ik wacht wel even tot die storm gaat liggen.
Lambo of Rekt
pi_176869515
pi_176869517
quote:
15s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk UTK. :{

:)
Jij bent goed bezig.
Mag je nu de rest uitzoeken en kijken wat je ervan vind.
  woensdag 31 januari 2018 @ 20:32:32 #56
236839 TimKuik
pi_176869531
pi_176869851
Oh mensen, dat waren protips.
De rest ga ik niet zomaar vrijgeven :P
  woensdag 31 januari 2018 @ 20:49:32 #58
13462 BansheeBoy
pi_176869924
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:46 schreef pnxsinned het volgende:
Preciate, ik zit helaas op Binance man. Kan die UTK niet op mijn chest leggen. Nog een verse tip? :)

pi_176869957
quote:
15s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Preciate, ik zit helaas op Binance man. Kan die UTK niet op mijn chest leggen. Nog een verse tip? :)

NANO, binnenkort naar de 75$
pi_176869996
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:46 schreef pnxsinned het volgende:
:') bagholder gespot
pi_176870020
Koning.
pi_176870029
wtf is dit voor spam :')

zomaar in mn mail;

quote:
Secondly, to celebrate our NEW partnership with Microsoft thought we'd give you a 100% BONUS on all tokens sent within the next 6 hours. We guarantee that The Bee Token will double in value within 2 months or we'll give you your Ethereum back!
Lambo of Rekt
pi_176870050
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:52 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Universaaaaaaaaaaaaa

ZE HEBBEN ER ZIN IN
pi_176870056
quote:
Komt dat nog op een Exchange?
pi_176870072
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:52 schreef EggsTC het volgende:

zomaar in mn mail;

[..]

Waar moet je het heen sturen?
pi_176870082
quote:
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAA OMFGGGGGG MOONM OMG HOUD ME TEGEN< HOUD ME TEGEN OMFGGGGGGGGG JKAAAAAAAAAAA MOOOOOOOOON YESSSSSSSSSS NAAR 30.000K DUIZEWND ETHHHHHHH YES
Lambo of Rekt
pi_176870093
quote:
15s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

...
Dat is juist het mooie van die coin.
Maak een account aan op Kucoin.
pi_176870111
quote:
9s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:53 schreef tralalala het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ZE HEBBEN ER ZIN IN

Met een minister :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 20:55:32 ]
pi_176870120
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waar moet je het heen sturen?
Lambo of Rekt
pi_176870131
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:') bagholder gespot
Dan niet.
Boeit me echt 0 hoor.
Zijn enkel de betere coins op dit moment, simple as that.
Als jij dat kunt weerleggen, gogo :D
pi_176870191
weet iemand wanneer de beta van Populous uitkomt?
pi_176870213
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dikke fake :D
pi_176870224
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt wel een gastarbeiderfamilie uit een kansenparelwijk _O-
pi_176870264
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:59 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Lijkt wel een gastarbeiderfamilie uit een kansenparelwijk _O-
Toch is dat de Deputy Minister of Communications and Innovation in Maleisië :P
pi_176870267
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik heb 40eth verstuurd dan moeten ze me wel die tokens geven.
pi_176870276
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dikke fake :D
Ik vraag me toch af hoe ze m'n mail hebben, ik heb me aangemeld bij BEE ja, alleen door dat aanmelden op die site wat daarna ook nog moest voor een account kon ik niet meedoen. Maar waar dit mailtje nou vandaan komt....
Lambo of Rekt
pi_176870297
quote:

still waiting for verification |:(
pi_176870319
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:01 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

still waiting for verification |:(
Ja ik heb het nog ff niet opgestuurd allemaal, ik wacht wel tot heel dit gezeik gaat liggen.

Waarom zou het weer opengaan dan, @TimKuik?
Lambo of Rekt
pi_176870340
Tipje van mij: CargoX, hier te koop https://idex.market/eth/cxo

Ze lossen een groot deel van de documentatie van scheepsvrachtverkeer op. Momenteel is de marktcap pas circa. $14 miljoen. Koopje.
pi_176870344
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik heb het nog ff niet opgestuurd allemaal, ik wacht wel tot heel dit gezeik gaat liggen.

waarom zou je het niet opsturen? ze gaan de KYC hoe dan ook erin houden. je ontkomt er niet aan.
  woensdag 31 januari 2018 @ 21:03:31 #82
236839 TimKuik
pi_176870355
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ze hebben 1 miljoen XRB van hun cold naar hun hot wallet verzonden en wat test withdrawals gedaan vandaag.

https://www.reddit.com/r/(...)g_withdrawals_a_few/
pi_176870368
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:03 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

waarom zou je het niet opsturen? ze gaan de KYC hoe dan ook erin houden. je ontkomt er niet aan.
Eerst maar eens zien hoe het allemaal verloopt, want er zijn mensen die verified zijn en nog steeds niks kunnen. Dus als het een exitscam wordt heb ik liever niet dat mn ID en alles daar ligt.
Lambo of Rekt
pi_176870384
quote:

Zou goed nieuws voor mij zijn.
  woensdag 31 januari 2018 @ 21:04:59 #85
236839 TimKuik
pi_176870390
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien hoe het allemaal verloopt, want er zijn mensen die verified zijn en nog steeds niks kunnen. Dus als het een exitscam wordt heb ik liever niet dat mn ID en alles daar ligt.
Ben zelf wel verified dus zal een berichtje plaatsen zodra ik het heb kunnen withdrawen.
pi_176870422
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ben zelf wel verified dus zal een berichtje plaatsen zodra ik het heb kunnen withdrawen.
Als je me ff kan quoten dan oid, thx! :)
Lambo of Rekt
pi_176870439
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Idem hier, verneem het ook graag. Zit redelijk aardig in RaiBlocks/Nano op Bitgrail, met nog unverified account (verificatieprocedure loopt al ruim 2 weken).
  woensdag 31 januari 2018 @ 21:07:06 #88
13462 BansheeBoy
pi_176870443
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:54 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

...
Dat is juist het mooie van die coin.
Maak een account aan op Kucoin.
Ok. Done. Ik vertrouw je!

pi_176870456
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vertrouw Francesco wel ;) Hij doet zn best
https://twitter.com/bomberfrancy
  woensdag 31 januari 2018 @ 21:08:28 #90
236839 TimKuik
pi_176870471
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:06 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Idem hier, verneem het ook graag. Zit redelijk aardig in RaiBlocks/Nano op Bitgrail, met nog unverified account (verificatieprocedure loopt al ruim 2 weken).
48k coins of 48 coins?
pi_176870888
https://tokensaleinfo.beetoken.com/

we zijn live!!! 10ETH verzenden
  woensdag 31 januari 2018 @ 21:25:05 #92
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176870981
Even een vraag w.b.t. mijn Raiwallet:

Ik heb een tijdje terug 30 XRB (ofwel Nano) gekregen van een maat van me.
Welke prijs van XRB moet ik dan aanhouden in m'n portfolio app? op Bitgrail is die bijv. 16$ en op Kucoin 20$. Maakt toch alleen uit als ik de coins naar een exchange stuur? Dus vanzelfsprekend degene met de hoogste waarde kiezen?
  woensdag 31 januari 2018 @ 21:28:53 #93
236839 TimKuik
pi_176871126
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:25 schreef Chaes het volgende:
Even een vraag w.b.t. mijn Raiwallet:

Ik heb een tijdje terug 30 XRB (ofwel Nano) gekregen van een maat van me.
Welke prijs van XRB moet ik dan aanhouden in m'n portfolio app? op Bitgrail is die bijv. 16$ en op Kucoin 20$. Maakt toch alleen uit als ik de coins naar een exchange stuur? Dus vanzelfsprekend degene met de hoogste waarde kiezen?
KuCoin is de meest representatieve waarde gezien je het daar ook daadwerkelijk binnen een paar minuten kan omzetten naar Bitcoin of andere coins.

Tevens zou ik ze nog even houden tot minstens $50 :)
  woensdag 31 januari 2018 @ 21:29:30 #94
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176871148
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:28 schreef TimKuik het volgende:

[..]

KuCoin is de meest representatieve waarde gezien je het daar ook daadwerkelijk binnen een paar minuten kan omzetten naar Bitcoin of andere coins.

Tevens zou ik ze nog even houden tot minstens $50 :)
Ja dat klopt idd.

Ben sowieso niet van plan ze nu al te verkopen hoor, haha. Lekker hodlen.
  woensdag 31 januari 2018 @ 21:38:15 #95
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176871476
Trouwens wel raar, als ik in m'n Blockfolio app aanpas dat m'n XRB niet op Bitgrail maar op Kucoin staan, dan blijft ie gewoon op Bitgrail staan. Zelfde als ik de coin uit m'n portfolio verwijder en opnieuw invoer.
pi_176871547
Xrb is idd een mooie hodl. Een gedeelte verkocht op ath maar de rest hou ik mooi.
Koning.
pi_176871951
Wanneer komt dat Universa nu eindelijk eens naar een Exchange? Iemand nog interesse iets te kopen?
pi_176872028
-fake-

[ Bericht 98% gewijzigd door Landgeld op 31-01-2018 22:03:27 ]
Love is in the air!
pi_176872077
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:08 schreef TimKuik het volgende:

[..]

48k coins of 48 coins?
Dat eerste, maar ik zat net als Magnet ook vroeg in cryptovaluta, dat maakt het ook anders.
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:01:46 #100
62913 Blik
The one and Only!
pi_176872154
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:58 schreef Landgeld het volgende:
Beetoken is open! 100% op eerste inleg binnen 6 uur :D
Maximaal 30 ETH . Lekker.

Nu sturen vanuit MyetherWallet
Je begrijpt dat dat fake is he?
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:03:13 #101
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176872233
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:58 schreef Landgeld het volgende:
Beetoken is open! 100% op eerste inleg binnen 6 uur :D
Maximaal 30 ETH . Lekker.

Nu sturen vanuit MyetherWallet
:')
pi_176872237
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:01 schreef Blik het volgende:

[..]

Je begrijpt dat dat fake is he?
Dank voor de oplettendheid . Wanneer gaan ze dan wel open?
Love is in the air!
pi_176872344
Niet te geloven, scammers paradise dit, beetoken scam heeft blijkbaar al 2 ton opgeleverd.
HankJones22 twitterde op woensdag 31-01-2018 om 21:59:55 @cryptomanran @SatoshiLite This address just got a proper 190k usd for a simple bee token ico scam mail; https://t.co/XbL9yzshlS I really wonder how they got all the names, mails and knew of the participation in beetoken... inside job? or hacked??? reageer retweet
https://etherscan.io/addr(...)b1f74144fd9065069c28
pi_176872441
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:06 schreef wattel het volgende:
Niet te geloven, scammers paradise dit, beetoken scam heeft blijkbaar al 2 ton opgeleverd.
HankJones22 twitterde op woensdag 31-01-2018 om 21:59:55 @cryptomanran @SatoshiLite This address just got a proper 190k usd for a simple bee token ico scam mail; https://t.co/XbL9yzshlS I really wonder how they got all the names, mails and knew of the participation in beetoken... inside job? or hacked??? reageer retweet
Bizar. Die gaat langzaam richting de miljoen. Back on email adressen van Bee token?
Love is in the air!
pi_176872511
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:03 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Dank voor de oplettendheid . Wanneer gaan ze dan wel open?
Die scam zag ik op Telegram ook al langskomen. Niet gedaan toch?
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:11:16 #106
236839 TimKuik
pi_176872514
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:59 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Dat eerste, maar ik zat net als Magnet ook vroeg in cryptovaluta, dat maakt het ook anders.
Je kan maar 10 BTC per dag opnemen. Dat gaat dan ook met een verified account ook nog 10 dagen duren voor je alles kan opnemen. Hopen dat de withdrawals zo lang open blijven.
pi_176872618
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:11 schreef Skv het volgende:

[..]

Die scam zag ik op Telegram ook al langskomen. Niet gedaan toch?
Nee gelukkig niet. Geeft maar aan hoe voorzichtig je moet zijn..

Als ik het goed lees kunnen we morgen geld inleggen in Beetoken. Klopt dat wel?
Love is in the air!
pi_176872625
Wie doet nog meer mee met Beetoken?
Love is in the air!
pi_176872630
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:14 schreef Landgeld het volgende:
ik
pi_176872638
quote:
net 10 eth verstuurd
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176872639
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:38 schreef Chaes het volgende:
Trouwens wel raar, als ik in m'n Blockfolio app aanpas dat m'n XRB niet op Bitgrail maar op Kucoin staan, dan blijft ie gewoon op Bitgrail staan. Zelfde als ik de coin uit m'n portfolio verwijder en opnieuw invoer.
XRB heet nu Nano bij mij
pi_176872643

Iemand heeft 29,4 eth overgemaakt. Goeie 25.000 euro.

Au.
pi_176872706
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:15 schreef Skv het volgende:

Au.
ik zag het ook al.....pfoeeeee
hoe komen ze aan alle mail adressen ????
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:17:07 #114
62913 Blik
The one and Only!
pi_176872707
quote:
Yep, weet alleen even niet meer welk address ik moet geloven...
pi_176872718
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik zag het ook al.....pfoeeeee
hoe komen ze aan alle mail adressen ????
Geen idee. Weinig fraai ook dat ze mijn ID hebben.
pi_176872729
quote:
11s.gif Op woensdag 31 januari 2018 21:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af hoe ze m'n mail hebben, ik heb me aangemeld bij BEE ja, alleen door dat aanmelden op die site wat daarna ook nog moest voor een account kon ik niet meedoen. Maar waar dit mailtje nou vandaan komt....
Het kan zijn dat ze een andere mail database gebruiken die gestolen is, zoals die van Bitcointalk die al eens gehackt is, daar zitten altijd wel BeeToken deelnemers bij dus sturen ze lukraak tot ze beet hebben.

Of het is gelekt...
pi_176872747
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef Blik het volgende:

[..]

Yep, weet alleen even niet meer welk address ik moet geloven...
Deze
https://tokensaleinfo.beetoken.com/
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:18:13 #118
236839 TimKuik
pi_176872751
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ze een andere mail database gebruiken die gestolen is, zoals die van Bitcointalk die al eens gehackt is, daar zitten altijd wel BeeToken deelnemers bij dus sturen ze lukraak tot ze beet hebben.

Of het is gelekt...
Denk eerder gelekt, ik heb niks ontvangen en sta op bijna al die lijsten.
pi_176872793
quote:

Au.
Prutser hoor. Dan let je ook niet op.
pi_176872819
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef Skv het volgende:

[..]

Geen idee. Weinig fraai ook dat ze mijn ID hebben.
Hoe bedoel je ID?
pi_176872837
als je al leest samenwerking met microsoft, 100% EN binnen 6 uur overmaken gaan er toch al allemaal alarmbellen rinkelen ?
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:22:35 #122
236839 TimKuik
pi_176872880
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:18 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Denk eerder gelekt, ik heb niks ontvangen en sta op bijna al die lijsten.
Blijkbaar de mailinglist van Bee zelf:

https://www.reddit.com/r/(...)e_leaked_our_emails/
pi_176872923
Fck Bee.
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:24:30 #124
48067 neo2000
pi_176872945
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:20 schreef Predator38 het volgende:
als je al leest samenwerking met microsoft, 100% EN binnen 6 uur overmaken gaan er toch al allemaal alarmbellen rinkelen ?
Onderschat nooit de FOMO en greed van sommige mensen lol
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_176872946
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Prutser hoor. Dan let je ook niet op.
25k is toch niks. Is het minste wat je inlegt.
pi_176872954
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ID?
van de kyc.
pi_176872966
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:24 schreef Skv het volgende:

[..]

van de kyc.
KYC moet normaal worden.
pi_176873026
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:22 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Blijkbaar de mailinglist van Bee zelf:

Zoals ik die methode lees kan dat alsnog door een hack komen en niet perse door lekken.
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:27:54 #129
236839 TimKuik
pi_176873080
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:26 schreef wattel het volgende:

[..]

Als ik die methode lees kan dat alsnog door een hack komen en niet perse door lekken.
Zelfde idee imo.

Gewoon erg slecht van het team. Incompetentie klapt er vanaf.
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:28:40 #130
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176873105
quote:

Au.
Voor sommige mensen zou een personal cap van 0.2 eth niet verkeerd zijn :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 22:29:03 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176873118
quote:

[..]

Of het is gelekt...
Heb ik nog tot de dag van vandaag echt gigantisch last van :r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176873128
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:27 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Zelfde idee imo.

Gewoon erg slecht van het team. Incompetentie klapt er vanaf.
teveel hype en teveel mongolen. Dan krijg je scams. Heeft weinig met team te maken.
pi_176873167
wat veel bagger met al die ICOs .....
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:30:47 #134
236839 TimKuik
pi_176873177
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:29 schreef Skv het volgende:

[..]

teveel hype en teveel mongolen. Dan krijg je scams. Heeft weinig met team te maken.
Nee want de mails staan in een mailchimp database (zie subscribe knop op de site).

Mailchimp is een super grote provider van automated mailing. Of het was een inside job of iemand van het team is dom geweest en heeft z'n wachtwoord laten slingeren.
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:32:15 #135
236839 TimKuik
pi_176873228
Er zijn trouwens 2 scam adressen:

https://etherscan.io/addr(...)72D8689017b7A83C989D

De scammers hebben al ½ opgehaald van wat de ICO zelf opgehaald heeft :')
pi_176873253
ETH alliance toevoegingen:

Pfizer
Bank of Canada
Kaspersy
EY
AMD

Schijnt in de EEA mail te staan. Als dit klopt is dit al heel sick (en dit is maar een topje)
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176873362
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:32 schreef Nappeklapperapper het volgende:
ETH alliance toevoegingen:

Pfizer
Bank of Canada
Kaspersy
EY
AMD

Schijnt in de EEA mail te staan. Als dit klopt is dit al heel sick (en dit is maar een topje)
the flippening ! :D :D
pi_176873370
die bedragen blijven ook maar oplopen in die wallets van de scammers :(
die pakken gewoon ff een lambo binnen 2 uurtjes
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:37:10 #139
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176873411
Het is een behoorlijke rommel in cryptoland, de tering zeg
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:37:18 #140
236839 TimKuik
pi_176873420
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Zat er sowieso al een tijdje aan te komen.

Bitfinex heeft volgens mij laatst aan alle crypto's ook ETH pairs gehangen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176873424
quote:

[..]

Tijd om ETH in te slaan !
pi_176873463
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Tijd om ETH in te slaan !
tja......je zou het zou doen, al je spaargeld in ETH
maarja :'(
hoeveel risico hebben we dat het fout gaat
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:39:31 #143
236839 TimKuik
pi_176873491
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:38 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Wat is het leven zonder het nemen van risico's?
pi_176873525
quote:

[..]

Dat zit al in VEN
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:41:41 #145
236839 TimKuik
pi_176873562
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat zit al in VEN
Hier ook 20% van de portfolio in VEN ^O^
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:43:40 #146
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176873616
quote:
die bedragen blijven ook maar oplopen in die wallets van de scammers :(
die pakken gewoon ff een lambo binnen 2 uurtjes
Triest om te zien dat daar steeds geld bijkomt van goedwillende en argeloze mensen, terwijl je weet dat het een scam is. Iedere minuut wordt er weer overgemaakt
The End Times are wild
pi_176873655
quote:

[..]

Ben al door mijn speelgeld heen...wel zin om meer in te slaan maar momenteel ff belangrijkere prios :)
pi_176873670
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Triest om te zien dat daar steeds geld bijkomt van goedwillende en argeloze mensen, terwijl je weet dat het een scam is. Iedere minuut wordt er weer overgemaakt
het lijkt net op een woekerpolis, alleen konden we dat niet zien _O-
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:46:41 #149
406944 SugeLucky
pi_176873679
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hey, het is geld wat ze kunnen missen anders hoor je niet in crypto te zitten jonguhh
pi_176873698
auw auw.....weer bijna 7 ether en 20 ether :(
pi_176873721
quote:

[..]

Of het is gelekt...
Als ze dit nóg beter aan hadden gepakt hadden ze nog veel meer binnen getrokken denk ik. Een guarantee voor een doubling in money else we send your eth back gaf bij mij red flags + het feit dat ik sowieso al niet mee kon doen omdat ik die forms niet outfilled heb.... maar had ik wel die forms ingevuld, en stond dat er niet in, dan had ik ook getwijfeld.

Dit is wel een doodsteek voor het hele project ook.
Lambo of Rekt
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:48:18 #152
236839 TimKuik
pi_176873724
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:46 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hey, het is geld wat ze kunnen missen anders hoor je niet in crypto te zitten jonguhh
Dit.

Mensen met te veel geld en te weinig hersens. Hopelijk leren ze hier iets van :)
pi_176873746
die mail ook:

"after much waiting"
"kindest regards"

:'(
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:50:47 #154
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176873776
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:46 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Als het om 25K gaat is het natuurlijk niet niks.
The End Times are wild
pi_176873779
ze staan al op 350.000 dollar tering
pi_176873838
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:50 schreef Predator38 het volgende:
ze staan al op 350.000 dollar tering
Ja als je ziet dat er al 70K naar een useless ethereum token gestuurd wordt, kun je best verwachten dat dit naar een paar miljoen gaat.
Lambo of Rekt
pi_176873873
quote:
2s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als ze dit nóg beter aan hadden gepakt hadden ze nog veel meer binnen getrokken denk ik. Een guarantee voor een doubling in money else we send your eth back gaf bij mij red flags + het feit dat ik sowieso al niet mee kon doen omdat ik die forms niet outfilled heb.... maar had ik wel die forms ingevuld, en stond dat er niet in, dan had ik ook getwijfeld.

Dit is wel een doodsteek voor het hele project ook.
Ik zit te twijfelen of ik mijn 0.1 eth nog naar ze overmaak. :')
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:56:11 #158
48067 neo2000
pi_176873914
Van de Reddit link:

quote:
At least their mailing list has been hacked / leaked otherwise I wouldn't have received an email addressed to Mr Bee. Which is the name I have naturally only called myself on the bee token mailing list sign up
That's not to say these people aren't dumb as f.. but it's still a concern they got hold of so many people's name and email to orchestrate this thing in the first place
Doe ik tegenwoordig ook - alleen nog gemakkelijker.. Subscriben met een gmail adres is best simpel bij een hoop sites. Ipv je gewone mailaddy op te geven bij subscriben ergens, werkt ipv bijvoorbeeld voornaam.achternaam@gmail.com ook: voornaam.achternaam+sitenaamwaarjesubscribed@gmail.com
Dit komt gewoon in je mailbox binnen. Mocht dat mail addy ooit lekken en krijg je opeens spam/scam mail gericht aan voornaam.achternaam+sitenaamwaarjesubscribed@gmail.com dan weet je direct welke site mogelijk gehacked is of je mailadres gelekt heeft of zelfs doorverkocht heeft. Zomaar een tipje om dit soort shit te voorkomen.
pi_176873918
Was dit al voorbijgekomen vandaag?

Kabinet denkt na over verbod op bitcoins

Man, man, man.
pi_176873947
quote:
9s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:56 schreef Gehrman het volgende:

Man, man, man.
Het gaat niet op een verbod op bitcoins an sich voor zover ik van tweakers en AD begreep, en die vertrouw ik wat meer dan de FP hier. :) Het zou om Futures en andere constructies gaan.
Lambo of Rekt
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:58:28 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176873963
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja als je ziet dat er al 70K naar een useless ethereum token gestuurd wordt, kun je best verwachten dat dit naar een paar miljoen gaat.
Kunnen ze van Beetoken dan niet snel iedereen op hun mailinglist mailen en waarschuwen hiervoor?
The End Times are wild
pi_176873982
quote:
9s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:56 schreef Gehrman het volgende:

Man, man, man.
er klopt geen fluit van dat hele artikel. Weer zo'n FP mongool zeker. Het ging om verbod op CFDs en binaire gokspelletjes rond cryptokoers. Absoluut niet over Crypto an sich.
pi_176874009
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het gaat niet op een verbod op bitcoins an sich voor zover ik van tweakers en AD begreep, en die vertrouw ik wat meer dan de FP hier. :) Het zou om Futures en andere constructies gaan.
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:59 schreef Skv het volgende:

[..]

er klopt geen fluit van dat hele artikel. Weer zo'n FP mongool zeker. Het ging om verbod op CFDs en binaire gokspelletjes rond cryptokoers. Absoluut niet over Crypto an sich.
Oké, op de Telegraaf stond ook dat het een verbod op bitcoin gaat.
https://www.telegraaf.nl/(...)kheid-verbod-bitcoin

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 23:00:24 ]
pi_176874013
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

de media doet het weer heel anders overkomen dan het daadwerkelijk is ......kortom ze liegen weer de zooi bij elkaar.

het gaat dus om de derivaten en CFD's ( binaire opties ) die ze willen verbieden.
pi_176874019
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Kunnen ze van Beetoken dan niet snel iedereen op hun mailinglist mailen en waarschuwen hiervoor?
Ik heb die scammail niet gekregen hoor. Dus weet niet of het van Bee hack komt.
pi_176874033
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat was toch 300k?
pi_176874042
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:01 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dat was toch 300k?
Ohja, de laatste keer dat ik daar keek was het nog 70...

https://uetoken.com/
Lambo of Rekt
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:02:06 #168
48067 neo2000
pi_176874043
Mainstream media die geen onderzoek doen, elkaar naschreeuwen etc is toch niets nieuws.. De "oude" media zit wel te piepen dat ze de traditionele lezer verliezen ana het internet maar zelf moeite doen voor een fatsoenlijke research redactie ho maar. :D

quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:00 schreef Skv het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere post. Mensen op Reddit geven aan dat ze specifieke zaken in de mail terug zien komen die ze opgegeven hebben bij inschrijving bij Bee. Mogelijk is er bij Bee ergens in de registratieperiode iets gehacked/ontvreemd, en heb jij jezelf pas later ingeschreven. Of het mailtje is nog onderweg.
pi_176874059
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als het om 25K gaat is het natuurlijk niet niks.
Ligt aan je totale vermogen. Voor sommige is 25K een avondje stappen.
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:03:13 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176874061
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:00 schreef Skv het volgende:

[..]

Misschien hebben ze gewoon á la een Nigeriaanse prins het mailtje aan 5 miljoen willekeurige adressen gestuurd en hoopten ze dat er cryptolui tussen zaten. Kan ook nog.
Maar dan nog is het natuurlijk handig als Bee een mailtje stuurt aan alle potentieel geïnteresseerden op hun lijst. Dan zijn die tenminste al gewaarschuwd. Net weer 6.9 ETH overgemaakt door een persoon
The End Times are wild
pi_176874080
quote:
8s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:02 schreef neo2000 het volgende:
Mainstream media die geen onderzoek doen, elkaar naschreeuwen etc is toch niets nieuws.. De "oude" media zit wel te piepen dat ze de traditionele lezer verliezen ana het internet maar zelf moeite doen voor een fatsoenlijke research redactie ho maar. :D
ik zie echt elke dag lulverhalen en zelfs spel en grammatica fouten in bijna elk artikel in de kranten staan, stelletje prutsers zijn het.
pi_176874085
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Misschien hebben ze gewoon á la een Nigeriaanse prins het mailtje aan 5 miljoen willekeurige adressen gestuurd en hoopten ze dat er cryptolui tussen zaten. Kan ook nog.
Maar dan nog is het natuurlijk handig als Bee een mailtje stuurt aan alle potentieel geïnteresseerden op hun lijst. Dan zijn die tenminste al gewaarschuwd. Net weer 6.9 ETH overgemaakt door een persoon
Ik denk dat dit gerichter is dan dat.
Lambo of Rekt
pi_176874094
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:00 schreef Predator38 het volgende:

[..]

de media doet het weer heel anders overkomen dan het daadwerkelijk is ......kortom ze liegen weer de zooi bij elkaar.

het gaat dus om de derivaten en CFD's ( binaire opties ) die ze willen verbieden.
Dat meen je niet! Ik handel altijd in binaire opties, dat is helemaal geweldig! Handelen zoals de grote jongens dat doen!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176874109
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:04 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dat meen je niet! Ik handel altijd in binaire opties, dat is helemaal geweldig! Handelen zoals de grote jongens dat doen!
_O- _O- _O-

Ik handel op mijn jacht en verbrand cash geld om me warm te houden.
pi_176874114
Haha grapje natuurlijk. Stook liever gewoon gronings gas op.
pi_176874115
pi_176874116
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:00 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[..]

Oké, op de Telegraaf stond ook dat het een verbod op bitcoin gaat.
https://www.telegraaf.nl/(...)kheid-verbod-bitcoin
Daar noem je ook een "krant" :P
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:05:45 #178
406944 SugeLucky
pi_176874119
Ze kunnen beter het Holland Casino verbieden als ze zo willen beginnen.

Oh nee, dat levert geld op.
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:06:04 #179
48067 neo2000
pi_176874128
2 posts op reddit over het Bee geneuzel:

quote:
At least their mailing list has been hacked / leaked otherwise I wouldn't have received an email addressed to Mr Bee. Which is the name I have naturally only called myself on the bee token mailing list sign up
That's not to say these people aren't dumb as f.. but it's still a concern they got hold of so many people's name and email to orchestrate this thing in the first place
&
quote:
It’s very true read my link on how to detect it. I used a unique email only way it could have been known. I have a habit of reading headers so it’s np here but damn about 200k usd already send to this scammer. Ot could Very Well be an inside leak if they choose to only send to some or it could be your spam filter took it.
Lijkt mij duidelijk. Of hack bij Bee zelf, of iemand daar de lijst gelekt.

Linkie:
pi_176874133
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:05 schreef SugeLucky het volgende:

en de toto waar veel jongeren aan meedoen
pi_176874149
Het kan ook gewoon iemand van het BeeToken team zijn.
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:07:47 #182
48067 neo2000
pi_176874167
Jupz. Hack danwel inside job. Niet veel meer smaken imho.
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:07:51 #183
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176874169
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat dit gerichter is dan dat.
Dat denk ik ook wel. Maar dat moeten ze dus ergens een mailinglist vandaan hebben. Maar dat kan net zo goed een gehackte list zijn van een of ander cryptoforum bijvoorbeeld.
The End Times are wild
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:08:43 #184
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176874181
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:06 schreef neo2000 het volgende:
2 posts op reddit over het Bee geneuzel:

[..]

&

[..]

Lijkt mij duidelijk. Of hack bij Bee zelf, of iemand daar de lijst gelekt.

Linkie:
Ja. Moet dus wel.
The End Times are wild
pi_176874256
Bijna 25 cent per coin bij de Bee ICO. Wel veel man :{
pi_176874260
Toch vind ik het een mooi fenomeen dat je de opbrengst van zo'n hack enigzins real-time kunt volgen :P
pi_176874271
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daar noem je ook een "krant" :P
True maar ik mag er hopelijk vanuit gaan dat ze een minister correct citeren.
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:12:46 #188
48067 neo2000
pi_176874281
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:11 schreef BakkenKappen het volgende:
Toch vind ik het een mooi fenomeen dat je de opbrengst van zo'n hack enigzins real-time kunt volgen :P
Ook wel prettig als je daadwerkelijk gescammed bent. Kan je toch zien dat je in ieder geval niet de enige bent die financieel geraped is. :D :')
pi_176874299
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:11 schreef BakkenKappen het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat ze het later ook terug kunnen draaien, volgens mij hebben ze dat al eens gedaan bij een grote hack, misschien in de toekomst bij kleinere hacks ook ?
pi_176874301
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:12 schreef Gehrman het volgende:

[..]

True maar ik mag er hopelijk vanuit gaan dat ze een minister correct citeren.
Nee, Telegraaf gaat alleen voor het scoren.
pi_176874304
quote:
9s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:12 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ook wel prettig als je daadwerkelijk gescammed bent. Kan je toch zien dat je in ieder geval niet de enige bent die financieel geraped is. :D :')
_O- _O-

Zie je zometeen een tx na de lambo dealer. Of naar Carlos.
pi_176874309
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, Telegraaf gaat alleen voor het scoren.
klopt, alle waarheid word verkracht daar
pi_176874318
quote:
8s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:56 schreef neo2000 het volgende:
Van de Reddit link:

[..]

Doe ik tegenwoordig ook - alleen nog gemakkelijker.. Subscriben met een gmail adres is best simpel bij een hoop sites. Ipv je gewone mailaddy op te geven bij subscriben ergens, werkt ipv bijvoorbeeld voornaam.achternaam@gmail.com ook: voornaam.achternaam+sitenaamwaarjesubscribed@gmail.com
Dit komt gewoon in je mailbox binnen. Mocht dat mail addy ooit lekken en krijg je opeens spam/scam mail gericht aan voornaam.achternaam+sitenaamwaarjesubscribed@gmail.com dan weet je direct welke site mogelijk gehacked is of je mailadres gelekt heeft of zelfs doorverkocht heeft. Zomaar een tipje om dit soort shit te voorkomen.
Maar als ze de maillijst direct daar vandaan hebben dan is dat toch dezelfde mailadres als wanneer ze je een officiële mail sturen?

Of mis ik iets
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 23:14:57 #194
416575 crew  Evenstar
pi_176874333
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:05 schreef SugeLucky het volgende:

De regering is al bijna 10 jaar bezig om wedden op sport te reguleren. Dit is nog veel ingewikkelder dan dat, dus ik maak me nergens zorgen over.
pi_176874341
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:14 schreef mikieu het volgende:

[..]

Maar als ze de maillijst direct daar vandaan hebben dan is dat toch dezelfde mailadres als wanneer ze je een officiële mail sturen?

Of mis ik iets
Je kunt een mail lijst importeren en vanuit een ander mailadres versturen :P
pi_176874344
quote:

[..]

Of mis ik iets
Bee Token ICO <ico.beetoken.421837378324190333.crowd.ico@fortumo.com>

Daar kwam het vandaan, en dit gebeurt wel vaker bij mailingslists... dat ze zoiets gebruiken als dit. Ook legit-mailingslists
Lambo of Rekt
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:16:13 #197
48067 neo2000
pi_176874372
quote:

[..]

Of mis ik iets
Ja, lijkt mij wel. "Bewijs" komt in dezen van een gozer die zich ingeschreven heeft bij de ICO, met username Mr Bee in plaats van z'n eigen user. In de scam mail naar hetzelfde inschrijf adres is de aanhef dan ook Mr. Bee.. Dus ze hebben niet alleen mailadressen in de DB zitten, ook de user gegevens zo lijkt het.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Bee Token ICO <ico.beetoken.421837378324190333.crowd.ico@fortumo.com>

Daar kwam het vandaan, en dit gebeurt wel vaker bij mailingslists... dat ze zoiets gebruiken als dit. Ook legit-mailingslists
Zal vast een mass-mailer dienst voor gebruikt worden ja. Dan krijg je allicht vage domain namen waar iets vandaan komt. Ook al is het officieel.
pi_176874373
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

De regering is al bijna 10 jaar bezig om wedden op sport te reguleren. Dit is nog veel ingewikkelder dan dat, dus ik maak me nergens zorgen over.
de regulering bij banken gaat ook al 80 jaar fout _O-
laat staan op crypto, dan leven wij al niet meer en zijn onze lambo's oud ijzer en crypto de national treasury
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 23:20:48 #199
416575 crew  Evenstar
pi_176874495
Misschien domme vraag en ik mis vast iets, maar als dit soort scams gebeuren (en bijvoorbeeld ook de grote NEM hack laatst) dan is op zich het adres waar alle "geld" naar toegaat bekend. Daar is echter niks mee te doen neem ik aan?

Je kan het live volgen en precies nagaan waar het blijft, dus als iemand het op een gegeven moment wil cashen en (ik zeg maar wat) naar Bitonic stuurt dan moet het toch te achterhalen zijn waar het uiteindelijk blijft?
pi_176874514
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:20 schreef Kyran het volgende:
Misschien domme vraag en ik mis vast iets, maar als dit soort scams gebeuren (en bijvoorbeeld ook de grote NEM hack laatst) dan is op zich het adres waar alle "geld" naar toegaat bekend. Daar is echter niks mee te doen neem ik aan?

Je kan het live volgen en precies nagaan waar het blijft, dus als iemand het op een gegeven moment wil cashen en (ik zeg maar wat) naar Bitonic stuurt dan moet het toch te achterhalen zijn waar het uiteindelijk blijft?
Ik denk niet dat zulke scammers via bitonic cashen.
pi_176874534
quote:

Tumblers......Monero......en weg
pi_176874541
localethereum.com
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 23:23:07 #203
416575 crew  Evenstar
pi_176874546
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat zulke scammers via bitonic cashen.
Nee, snap ik. Dan gaat het dus via allerlei vage steegjes via via via, maar dan weet je nog steeds waar alles naartoe gaat, want je kan het "live" volgen. Maakt het alleen maar irritanter volgens mij. je ziet gewoon precies wat er gebeurt, maar je kan niks doen :P

Edit: Ah bovenstaande reacties maken het ook duidelijk thanks ;) Vroeg me al af hoe ze dit dan "witwassen", maar genoeg oplossingen zo te zien ... Makkelijk verdienen. Iemand een nep ICO opzetten met mij? :P
pi_176874603
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

Alleen zijn de belangen hiervoor wel wat groter natuurlijk. Maar goed de geest is uit de fles. Ze proberen het nu zonder success met FUD te bestrijden maar dat gaat niet helpen natuurlijk.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176874638
Goed begin van Beetoken zeg pffff _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 23:26:46 #206
416575 crew  Evenstar
pi_176874642
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:25 schreef ITrade het volgende:

[..]

Alleen zijn de belangen hiervoor wel wat groter natuurlijk.
Dat is ook wel waar, dan kunnen ze opeens alles super snel. Wedden op sport reguleren kan ze echter ook super veel opleveren, dus snap niet waarom dat nog steeds niet rond is. Gewoon zelfde doen als Korea met crypto. Alle bookmakers dik belasting laten betalen en gebruikers normaal belasten en klaar.
pi_176874653
quote:

Hier heb ik vroeger onderzoek naar gedaan, het is anoniem te cashen als je weet wat je doet. Nu wordt het moeilijker dan dat het pakweg 2 a 3 jaar geleden was, maar het is nog steeds wel mogelijk. Darkcoin (nu: DASH) en Monero, Fog machines, bitcoinmixers en swappers... Het is dermate moeilijk te maken voor de feds, dat je t niet meer waard bent voor hen om achteraan te zitten, omdat dat te lang gaat duren dan. Als je weet wat je doet that is.

En wat Insomnia2.0 zegt.. deze gasten cashen niet via bitonic. Die geven gewoon 10 btc fee voor een witwaspraktijk en cashen dit bij iemand die al veel geld heeft.
Lambo of Rekt
pi_176874663
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is ook wel waar, dan kunnen ze opeens alles super snel. Wedden op sport reguleren kan ze echter ook super veel opleveren, dus snap niet waarom dat nog steeds niet rond is. Gewoon zelfde doen als Korea met crypto. Alle bookmakers dik belasting laten betalen en gebruikers normaal belasten en klaar.
ze kunnen niks supersnel.....en vooral ook niet goed.
het is de overheid he
pi_176874669
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:52 schreef EggsTC het volgende:

zomaar in mn mail;

[..]

Scam lijkt me?
pi_176874678
quote:
4s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:27 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Scam lijkt me?
Ja, lees maar door naar beneden in dit topic :P
Lambo of Rekt
pi_176874684
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gokken heeft een prima lobby, crypto (nog) niet echt...
pi_176874727
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]
bitcoinmixers
De Nederlandse justitie ziet het gebruik van een bitcoinmixer als witwassen van crimineel geld hoorde ik onlangs bij Opgelicht dacht ik.

Ben benieuwd of ze die 500mln NEM kunnen isoleren.... ?
pi_176874729
quote:

[..]

Hier heb ik vroeger onderzoek naar gedaan, het is anoniem te cashen als je weet wat je doet. Nu wordt het moeilijker dan dat het pakweg 2 a 3 jaar geleden was, maar het is nog steeds wel mogelijk. Darkcoin (nu: DASH) en Monero, Fog machines, bitcoinmixers en swappers... Het is dermate moeilijk te maken voor de feds, dat je t niet meer waard bent voor hen om achteraan te zitten, omdat dat te lang gaat duren dan. Als je weet wat je doet that is.

En wat Insomnia2.0 zegt.. deze gasten cashen niet via bitonic. Die geven gewoon 10 btc fee voor een witwaspraktijk en cashen dit bij iemand die al veel geld heeft.
idd, ETH -> mixer -> monero -> eth -> mixer -> DASH -> BTC -> en dan een katvanger en klaar.
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:30:33 #214
48067 neo2000
pi_176874731
quote:

[..]

Mjah, online crime wat landgrenzen overstrekt.. Denk niet dat de feds daar superveel effort in zullen steken om eerlijk te zijn. ;)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 23:31:31 #215
416575 crew  Evenstar
pi_176874756
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:28 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Gokken heeft een prima lobby, crypto (nog) niet echt...
Ook gokwereld lobby komt niet eens door de Holland Casino barrier. Lang leve staatsmonopolie!
pi_176874758
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 20:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

snap niet waarom je zo geilt dit.

Jim-fucking-breyer staat naast de president van CHAYNA op de foto. Dan heb je echt statuur

En dan niet zo een skirre casual foto hierboven die iedereen gemaakt zou kunnen hebben
pi_176874770
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Jim-fucking-breyer staat naast de president van CHAYNA op de foto. Dan heb je echt statuur

En dan niet zo een skirre casual foto hierboven die iedereen gemaakt zou kunnen hebben
UNIVERSAAAAAAA master shiller
pi_176874775
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ook gokwereld lobby komt niet eens door de Holland Casino barrier. Lang leve staatsmonopolie!
Mwauh, de gokwereld (Unibet etc) wordt prima gedoogd in Nederland hoor.
pi_176874780
quote:
8s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:30 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mjah, online crime wat landgrenzen overstrekt.. Denk niet dat de feds daar superveel effort in zullen steken om eerlijk te zijn. ;)
Europol?
Het zijn financiele delicten waar heel veel geld mee gemoeid is...
dus in het huidig klimaat zal dat meer aandacht krijgen dan een huisinbraak enzo :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 23:33:04 #220
416575 crew  Evenstar
pi_176874785
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Game. Set. Match.

_O-
pi_176874789
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:32 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

online casino's gaan ook prima, zelfs met ideal
pi_176874806
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, lees maar door naar beneden in dit topic :P
Het is op mijn emailadres binnengekomen die ik heb opgeven bij Bee Token. Ze hebben dus zelf deze lijst misbruikt of gelekt.
pi_176874808
quote:
8s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:30 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nouja, partijen als interpol enzo wel natuurlijk. Het vroegere Darkcoin (nu dash dus) was er op ingericht, dit soort zaken. Ik weet niet hoe ze het nu doen, ik volg ze al jaren niet meer.

Verder zijn er ook mixers die mixen, en op random tijdstippen, random stukken van je bitcoin dropt naar random verschillende adressen, dus in principe gaat je bitcoin in duizenden stukken, jij lijmt ze weer aan elkaar uiteindelijk maar het is extreem lastig voor autoriteiten om dan aan elkaar te knopen welke btc waar bij hoort en van wie is. En al zeker als je het op verschillende adressen binnen laat druppelen, want dan kloppen de getallen gewoon niet meeer.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 23:34:42 #224
416575 crew  Evenstar
pi_176874815
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:32 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Gedoogd ja, maar constant mes op de keel. "Als je een verkeerde stap zet, dan krijg je geen licentie". Ondertussen zijn ze jaren verder en niemand heeft een licentie of zelfs uitzicht op een licentie, want er is nog niks op papier gezet. Betsson zelfs een rechtzaak begonnen nu tegen NL, omdat het allemaal te lang duurt :D

Edit: Genoeg bookmakers die je accepteren hoor, maar ook veel die Nederlanders weren om later kans te maken op een licentie (Pinnalce, MarathonBet, Bet 365 etc).
pi_176874838
De wet op kansspelen waar de casino's onder vallen wordt of is al herzien. Hierdoor verliest Holland Casino hun monopoly. Ik zie Holland Casino binnen 10 jaar zelfs failliet gaan of in ieder geval van veel filialen de deuren sluiten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 23:38:37 #226
416575 crew  Evenstar
pi_176874868
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:36 schreef SMS303 het volgende:
De wet op kansspelen waar de casino's onder vallen wordt of is al herzien. Hierdoor verliest Holland Casino hun monopoly. Ik zie Holland Casino binnen 10 jaar zelfs failliet gaan of in ieder geval van veel filialen de deuren sluiten.
Nog steeds in de pijpleiding :P Eerste kamer volgens mij nu, dus dat duurt nog wel een tijdje. Zijn nu al weken bezig met freaking donorwet.
pi_176874875
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja, partijen als interpol enzo wel natuurlijk. Het vroegere Darkcoin (nu dash dus) was er op ingericht, dit soort zaken. Ik weet niet hoe ze het nu doen, ik volg ze al jaren niet meer.

Verder zijn er ook mixers die mixen, en op random tijdstippen, random stukken van je bitcoin dropt naar random verschillende adressen, dus in principe gaat je bitcoin in duizenden stukken, jij lijmt ze weer aan elkaar uiteindelijk maar het is extreem lastig voor autoriteiten om dan aan elkaar te knopen welke btc waar bij hoort en van wie is. En al zeker als je het op verschillende adressen binnen laat druppelen, want dan kloppen de getallen gewoon niet meeer.
Zou dit na regulering nog mogelijk zijn denk je?
pi_176874901
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:38 schreef SMS303 het volgende:

[..]

ja, genoeg privacy coins......dat gaan ze niet tegen houden
pi_176874915
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:38 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Genoeg privacy coins in omloop, als je goed weet wat je doet kom je een eind. Maar het probleem is, is dat het altijd zwart geld blijft mocht je het ergens kunnen cashen. Dus ja, meer dan veel boodschappen kopen kun je er niet mee.

Als ik zelf een crimineel zou zijn, had ik het ook online laten staan ipv letterlijk cash uitgecashed, omdat je dan niet gebonden bent aan een land. Je kan moeilijk een paar ton mee t vliegtuig in nemen, maar internet is everywhere.

Ik doe alles maar gewoon legaal :Y)
Lambo of Rekt
pi_176874924
auw auw nog een:

0x9ba8790e8a73882bed82ca38163946e647551cf3680de7ec3f1df0775e809535 (pending) 15 secs ago 0x1599b4cab100e2ca991e9beec04020823af31cf6 IN 0x2a6d8021861f27ab992572d8689017b7a83c989d 29.43 Ether (pending)
pi_176874938
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Genoeg privacy coins in omloop, als je goed weet wat je doet kom je een eind. Maar het probleem is, is dat het altijd zwart geld blijft mocht je het ergens kunnen cashen. Dus ja, meer dan veel boodschappen kopen kun je er niet mee.

Als ik zelf een crimineel zou zijn, had ik het ook online laten staan ipv letterlijk cash uitgecashed, omdat je dan niet gebonden bent aan een land. Je kan moeilijk een paar ton mee t vliegtuig in nemen, maar internet is everywhere.

De 'echte criminelen' pakken ze ook helemaal niet met dit soort surveillance zoals er nu is op onze bankrekeningen. Is ook heul het doel niet.

Controlegod overheidgenot

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 23:43:05 ]
pi_176874957
Wat zijn 'de echte criminelen' volgens jullie?
pi_176874962
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:41 schreef Predator38 het volgende:
auw auw nog een:

0x9ba8790e8a73882bed82ca38163946e647551cf3680de7ec3f1df0775e809535 (pending) 15 secs ago 0x1599b4cab100e2ca991e9beec04020823af31cf6 IN 0x2a6d8021861f27ab992572d8689017b7a83c989d 29.43 Ether (pending)
Er is nog genoeg dom geld in de omloop zie ik wel.
― Edward Snowden
pi_176874977
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Pablo Escobar
Mark Rutte
pi_176874987
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:44 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Pablo Escobar
Die is gepakt, dat is vrij zeker :P
pi_176874993
quote:
Wat is een 'echte crimineel' volgens jou?

Iemand die met 130 km/h de maximumsnelheid overschrijdt op een verlaten 120 km/h snelweg om half 4 nachts?
pi_176874999
quote:
Niet de mensen die hun Raboreader pakken en een betalinkje doen naar hun cokedealer, oma of buurman. Maar die worden net zo goed afgetapt.
pi_176875000
quote:
Gerrit Zalm.
pi_176875018
Ik verbaas mij er nog steeds over hoe weinig mensen zich interesseren in privacy en het recht op vrij betaalverkeer e.d. in de cryptospace.

Alleen als een coin als XVG er mee het marketingtraject ingaat hoor je er veel over. :+

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 23:46:45 ]
pi_176875024
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:45 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Wat is een echte crimineel volgens jou?
Iemand die veroordeeld is volgens onze wet.

Saai antwoord ik weet het, maar ik heb wel vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat.
pi_176875026
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:45 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Gerrit Zalm.
Prima kerel, als je het mij vraagt. Marcel van Dam en Wijnand Duijvendak vind ik erger.
pi_176875028
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:
Ik verbaas mij er nog steeds over hoe weinig mensen zich interesseren in privacy en het recht op vrij betaalverkeer e.d. in de cryptospace.
Mensen willen gewoon doekoe swa, hoe maakt niet uit.
Lambo of Rekt
pi_176875032
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mensen willen gewoon doekoe swa, hoe maakt niet uit.
Kan toch beide?
pi_176875034
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:46 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Iemand die veroordeeld is volgens onze wet.

Saai antwoord ik weet het, maar ik heb wel vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat.
dat vertrouwen is al te vaak geschonden..........helaas
pi_176875042
quote:

Alleen als een coin als XVG er mee het marketingtraject ingaat hoor je er veel over. :+
Komt ook omdat veel projecten adverteren met transparantie.
pi_176875049
rogerkver twitterde op woensdag 31-01-2018 om 20:49:52 Companies like Bitfury are opposed to raising the block size because small blocks make it much easier for them to spy on you and then sell that information to law enforcement: https://t.co/EGfvFB6CPH reageer retweet
Wat een stuk stront is die gast toch ook zeg..
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:48:02 #247
406944 SugeLucky
pi_176875050
De echte criminelen zorgen er voor dat ze niet gepakt kunnen worden en de aandacht gevestigd wordt op de burger die zich niet helemaal keurig aan de regels houdt.
pi_176875053
quote:

Omdat we die nu niet meer hebben. Het is gek om iets terug te kunnen pakken wat we nooit hebben gehad.
pi_176875061
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]
Genoeg privacy coins in omloop....
Wel zo slim toch ;)
Ik verwacht dat de privacy coins niet door de regulatie komen. Als eenmaal een land of de EU-commissie een ban oplegt dit wereldwijd heel snel geregeld zal zijn. Het image van crypto zou er ook flink op vooruit gaan verwacht ik.

@Kyran: dit wist ik niet.... had het casino item een paar keer bij het journaal gezien en dacht dat ze al verder waren.
pi_176875062
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:48 schreef SugeLucky het volgende:
De echte criminelen zorgen er voor dat ze niet gepakt kunnen worden en de aandacht gevestigd wordt op de burger die zich niet helemaal keurig aan de regels houdt.
Dit dus, en dat zijn jongens met grote functies in het bedrijfsleven ook over t algemeen. Schandaal na schandaal na schandaal krijgen we te zien, en ze kunnen nog gewoon doorgaan ook, na het betalen van een bescheiden boete.
Lambo of Rekt
pi_176875067
quote:

XVG was toch exposed en Monero schijnt toch de enige echte anonieme coin te zijn?
pi_176875069
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:48 schreef SugeLucky het volgende:
echte criminelen hebben genoeg geld om iedereen om te kopen of te chanteren...... :D
pi_176875074
quote:
Wat wil je graag in je wallet/exchange hebben?

Een inferieur munt die per stuk miljoenen euro's waard is volgens de huidige markt.

Óf

Een technisch gepolijst munt met privacy-features en technische hoogstandjes, die geen ene cent oplevert, omdat er kennelijk nooit echt vraag naar is.

Ik weet al wat je wilt hebben.
pi_176875078
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:49 schreef Predator38 het volgende:

[..]

echte criminelen hebben genoeg geld om iedereen om te kopen...... :D
Bankiers, directeuren, "hoge" mensen.... dát zijn de echte criminelen.
Lambo of Rekt
pi_176875092
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:49 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Wat wil je graag in je wallet/exchange hebben?

Een inferieur munt die per stuk miljoenen euro's waard is volgens de huidige markt.

Óf

Een technisch gepolijst munt met privacy-features en technische hoogstandjes, die geen ene cent oplevert, omdat er kennelijk nooit echt vraag naar is.

Ik weet al wat je wilt hebben.
Beetje zwart-wit, he
pi_176875093
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Bankiers, directeuren, "hoge" mensen.... dát zijn de echte criminelen.
en daarom gaat crypto groot worden....iedereen is de corrupte zooi zat en zal zijn dat de blockchain transparant en eerlijk is
pi_176875104
En toch staat iedereen hier te juichen als er een partnership wordt aangekondigd met een grote onderneming.
pi_176875115
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:51 schreef BakkenKappen het volgende:
En toch staat iedereen hier te juichen als er een partnership wordt aangekondigd met een grote onderneming.
Tuurlijk, dat betekent voor ons stijgingen, maar dan gaan we een hele andere discussie in.
Lambo of Rekt
pi_176875142
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat betekent voor ons stijgingen, maar dan gaan we een hele andere discussie in.
Ik vind dat hypocriet :P Projecten steunen waar volgens je eigen ethische norm met 'echte criminelen' wordt samengewerkt.
pi_176875152
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:54 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik vind dat hypocriet :P Projecten steunen waar volgens je eigen ethische norm met 'echte criminelen' wordt samengewerkt.
andere discussie.....
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:55:44 #261
406944 SugeLucky
pi_176875167
quote:

[..]

Ik heb liever dat die criminelen me nu wat opleveren dan dat ze me alleen maar kosten.
pi_176875168
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit dus, en dat zijn jongens met grote functies in het bedrijfsleven ook over t algemeen. Schandaal na schandaal na schandaal krijgen we te zien, en ze kunnen nog gewoon doorgaan ook, na het betalen van een bescheiden boete.
Kantoren zoals Deloitte, Price Waterhouse Coopers en KPMG zijn er groot mee geworden... dit zijn de mensen die ervoor betaald worden en onder zogenaamd toezicht de mazen in de wet en mogelijkheden opzoeken.

Mijn idee is meer en strenger toezicht (geen terugtrekkende overheid maar eentje die echt het welzijn van zijn burgers vertegenwoordig en verdedigd!)... plus zwaardere straffen waarin ook de sociale impact op de gewone man/vrouw wordt meegewogen om tot een nog zwaardere straf te komen.
pi_176875180
quote:

[..]

Nouja, je ontkomt er niet aan, net als je ID opsturen in crypto, iedereen schrikt daar zwaar van terug totdat ze merken dat je er niet aan ontkomt... dan gaan ook veel principes overboord bij mensen :P
Lambo of Rekt
pi_176875200
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja, je ontkomt er niet aan, net als je ID opsturen in crypto, iedereen schrikt daar zwaar van terug totdat ze merken dat je er niet aan ontkomt... dan gaan ook veel principes overboord bij mensen :P
Het principe is dat je niet VERPLICHT bent om het te doen. Maar dat je het zelf doet en zelf kiest een exchange te gebruiken die dat van je vraagt.. Vragen staat vrij, hé,
pi_176875202
Het is bijna Wavesmaand mensen! Nog 3 minuten. *O* *O* *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 23:58:21 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176875208
Waves :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176875213
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:57 schreef BadVlad het volgende:
JAAA WAVESMAAND
JANUARY '18 MARKETINGCAMPAGNE
pi_176875214
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:57 schreef BadVlad het volgende:
_O_ _O- _O- _O- _O- _O_
pi_176875217
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het principe is dat je niet VERPLICHT bent om het te doen. Maar dat je het zelf doet en zelf kiest een exchange te gebruiken die dat van je vraagt.. Vragen staat vrij, hé,
Klopt, maar dat betekent no doekoe voor de boys, dus gaan de principes eraan :7
Lambo of Rekt
pi_176875224
WAVES samenwerking met Deloitte _O_ _O_

Even lambo bestellen.
pi_176875237
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

dan gaan ook veel principes overboord bij mensen :P
Daar doelde ik ook een beetje op :P
pi_176875240
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:58 schreef BakkenKappen het volgende:

Even lambo bestellen.
en kazachtstan
wit-rusland

nieuwe desktop wallet beta
smart contracts
atomic swaps

jaaaaaa WAVESGODEN
ETH WE ARE COMING FOR YOUU
pi_176875250
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:58 schreef BakkenKappen het volgende:

Even lambo bestellen.
Dat is maar een regionaal kantoor.... wordt pas echt interessant als het Deloitte wereldwijd is :)
pi_176875263
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

en kazachtstan
wit-rusland

nieuwe desktop wallet beta
smart contracts
atomic swaps

jaaaaaa WAVESGODEN
ETH WE ARE COMING FOR YOUU
Zo terug, even mijn gehele ETH wallet omruilen voor WAVES.
pi_176875271
Nog even over die discussie over 'criminelen' e.d. hé

CitizenMurphy twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 21:23:33 Uh, people maybe should be talking about this more.Baltimore cop says, under oath, officers were instructed to keep a toy gun handy in their cars "to plant if they found themselves in a jam." https://t.co/CS0eWypyTB reageer retweet
Zaken als dit.. :') Kan hier bijzonder pissig over worden.

Maar dat doe ik niet
WANT HET IS WAVESMAAND JAAAAAAAAAA
pi_176875312
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:59 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Daar doelde ik ook een beetje op :P
Ja ik zeg ook niet dat ik heilig ben wat dat betreft, maar je kan moeilijk anders... je wordt overal geconfronteerd met criminaliteit, corruptie en je doet er vaak zelf nog aan mee zonder dat je het door hebt ook.... dus ja wat moet je dan? In een bos gaan wonen?

Ik doe hier ook niet aan mee voor veel geld, ik doe puur mee omdat genoeg geld inherent staat aan een bepaalde vrijheid, de rest van t geld kan me gestolen worden, zolang ik maar die (bepaalde) vrijheid kan verkrijgen. Dat is het doel hiervan, voor mij dan.

Sommigen zullen ook wel dikke lambo's en kekke huizen willen halen en alles ja :P
Lambo of Rekt
pi_176875314
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:01 schreef Typisch het volgende:
Nog even over die discussie over 'criminelen' e.d. hé

CitizenMurphy twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 21:23:33 Uh, people maybe should be talking about this more.Baltimore cop says, under oath, officers were instructed to keep a toy gun handy in their cars "to plant if they found themselves in a jam." https://t.co/CS0eWypyTB reageer retweet
Zaken als dit.. :') Kan hier bijzonder pissig over worden.
Te triest voor woorden toch?!?!?
Zelfbescherming met verloochening van het beroep wat je uitoefent....
Ziek systeem... :(

@Bakkenkappen: Waves staat laag dus veel Waves voor je ETH at the moment ;)
  donderdag 1 februari 2018 @ 00:04:58 #278
13462 BansheeBoy
pi_176875322
Die "Wave" running gag vind ik echt helemaal niks. :{

pi_176875327
quote:
15s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:

Is geen running gag. Mooi project.
pi_176875328
UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA oh wacht.... WAVES IS HET, WAVES< JUIST JAAAAAAAA OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooNnONNoNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN GIEF FUCKING WAVES YESSSSSSSSSSSSSSSS OMG WAVES MAAND, WAVES MINIMALA NAAR %)() EURO YESSSSSS OMMMMMMMGGGGGGG GEEF DE TISSUES
Lambo of Rekt
pi_176875329
quote:

en ik vind bijna al jouw post helemaal niets!
:W
pi_176875337
quote:

Wij vinden jou ook helemaal niks.
pi_176875342
Go Vlad go ;)
  donderdag 1 februari 2018 @ 00:07:13 #284
13462 BansheeBoy
pi_176875343
quote:
16s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:06 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Wij vinden jou ook helemaal niks.
Daarom, net 500 stuks UTK op mijn chest gefixeerd. Ik heb er alle vertrouwen in!

pi_176875344
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik zeg ook niet dat ik heilig ben wat dat betreft, maar je kan moeilijk anders... je wordt overal geconfronteerd met criminaliteit, corruptie en je doet er vaak zelf nog aan mee zonder dat je het door hebt ook.... dus ja wat moet je dan? In een bos gaan wonen?

Ik doe hier ook niet aan mee voor veel geld, ik doe puur mee omdat genoeg geld inherent staat aan een bepaalde vrijheid, de rest van t geld kan me gestolen worden, zolang ik maar die (bepaalde) vrijheid kan verkrijgen. Dat is het doel hiervan, voor mij dan.

Sommigen zullen ook wel dikke lambo's en kekke huizen willen halen en alles ja :P
Ja ik snap het ook wel hoor, en ik ben vaak genoeg de meest hypocriete lul die je kunt vinden dus verwijt ook niemand iets.

Maar het valt me wel op dat in crypto veel mensen grote bedrijven/organisaties van alles verwijten en zien als het kwaad, en dan wel juichen als Goldman Sachs een crypto trading desk wil gaan inrichten etc.

Tevens wel eens met je punt op het gebied van dikke lambo's en kekke huizen, zit daar ook niet voor in crypto. Vooral benieuwd naar de daadwerkelijke impact van blockchain op verschillende sectoren.
pi_176875345
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:05 schreef EggsTC het volgende:
UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA oh wacht.... WAVES IS HET, WAVES< JUIST JAAAAAAAA OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooNnONNoNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN GIEF FUCKING WAVES YESSSSSSSSSSSSSSSS OMG WAVES MAAND, WAVES MINIMALA NAAR %)() EURO YESSSSSS OMMMMMMMGGGGGGG GEEF DE TISSUES
Zat laatst iemand in de Universa sjat te verkondigen dat wij in Nederland ook een ''Leider als Putin'' nodig hadden. _O-
pi_176875370
Beetoken :') , waar heb ik in geinvesteerd. Worden die tokens nog wat waard op deze manier? Maar heb gehoord dat zo'n beetje elke ICO gehackt wordt? :D
Moo
pi_176875373
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zat laatst iemand in de Universa sjat te verkondigen dat wij in Nederland ook een ''Leider als Putin'' nodig hadden. _O-
_O-
Lambo of Rekt
pi_176875376
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

kan ie zn paspoort niet inleveren? dan start ik wel een crowdfunding voor m voor een enkeltje USSR
pi_176875377
Waves daalt aan het begin van de maand :(

Maar je moet naar beneden om naar boven te komen !
pi_176875378
quote:
9s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:09 schreef Zuivelkoe het volgende:
Beetoken :') , waar heb ik in geinvesteerd. Worden die tokens nog wat waard op deze manier? Maar heb gehoord dat zo'n beetje elke ICO gehackt wordt? :D
Wat je hebt geinvesteerd in de scam mail?
Lambo of Rekt
pi_176875383
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:10 schreef SMS303 het volgende:

[..]

kan ie zn paspoort niet inleveren? dan start ik wel een crowdfunding voor m voor een enkeltje USSR
Het zal wel een rus geweest zijn die dat zei? Of was het een Nederlander , Typisch?
Lambo of Rekt
pi_176875390
quote:
11s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het zal wel een rus geweest zijn die dat zei? Of was het een Nederlander , Typisch?
ohw ik dacht hier op t forum :P
pi_176875396
Ik vind dat Nederland wel een leider als Poetin kan gebruiken.

Waar kan ik mijn enkeltje naar het land van de Sletlana's vinden?
pi_176875402
quote:

[..]

Was een Nederlander in een Nederlandse chat.
pi_176875408
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Was een Nederlander in een Nederlandse chat.
_O- _O- :')
Lambo of Rekt
pi_176875418
quote:

[..]

Wat je hebt geinvesteerd in de scam mail?
Nee dat gelukkig niet, maar heel goed voor het imago van bee token is dit niet natuurlijk.
Moo
pi_176875419
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:12 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik vind dat Nederland wel een leider als Poetin kan gebruiken.

Waar kan ik mijn enkeltje naar het land van de Sletlana's vinden?
Oekraine is beter ... daar zijn ze tenminste pro EU :D
Voor Sletlana's kan je beter op MyRussianBride kijken....
Niet gek opkijken dat ze na 5jr huwelijk en een permanente verblijfstatus direct een scheiding aanvraagt en de helft van je vermogen opslurpt ;)
pi_176875437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 00:13 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Voor Sletlana's kan je beter op MyRussianBride kijken....
Niet gek opkijken dat ze na 5jr huwelijk en een permanente verblijfstatus direct een scheiding aanvraagt en de helft van je vermogen opslurpt ;)
De helft van je BTC
Lambo of Rekt
pi_176875444
Daarover:
Wie bij jullie kan er bij je crypto als je overlijdt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2018 00:16:55 ]
pi_176875449
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')