Niet? Het heeft inmiddels toch al wel zo'n 300 miljoen gebruikers. Dat vind ik best veelquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:36 schreef piere het volgende:
[..]
Leuk risicootje maar KIK is niet zo groot volgens mij en wat gaan ze precies leveren?
"Cyber"-zegger @Nieuwsuur zorgt voor ROFLOLquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:21 schreef LXIV het volgende:
Ik hoorde op Nieuwsuur dat DDos-aanvallen van Iraanse en Noord-Koreaanse hackers op geldautomaten (waardoor ze geld gaan uitspuwen) enkel voorkomen kunnen worden met blockchain-technologie.Dus vandaag toch een lichtpuntje mbt het gebruik van blockchain.
tja dat krijg je als je op vage exchanges gaat zittenquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:34 schreef Geralt het volgende:
Poloniex is ook best wel een kutsite.
Waarom is alles zo amateuristisch wat met cryptocurrency te maken heeft?
Brokers waar een password reset dagen niet werkt, nu weer een exchange die zegt ja er ging iets mis met verifiëren, probeer het over 24 uur nog een keer, en dat al nadat ik die melding gisteren ook al zag en vandaag opnieuw wilde doen.
Man man man.
Binance ging wel goed, maar ik wil eens kijken om wat geld in een beetje obscure coins te duwen, want de gangbare levert me niks op vooralsnog. Hoe meer ik er in duw hoe minder het waard wordt, lolquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:39 schreef Predator38 het volgende:
[..]
tja dat krijg je als je op vage exchanges gaat zitten
ik heb vanaf het begin totaal geen problemen met coinbase/gdax en binance.....
allemaal snel en prof geregeld
Zo herkenbaar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Binance ging wel goed, maar ik wil eens kijken om wat geld in een beetje obscure coins te duwen, want de gangbare levert me niks op vooralsnog. Hoe meer ik er in duw hoe minder het waard wordt, lol
Snovio.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Binance ging wel goed, maar ik wil eens kijken om wat geld in een beetje obscure coins te duwen, want de gangbare levert me niks op vooralsnog. Hoe meer ik er in duw hoe minder het waard wordt, lol
Poloniex is sinds 2014 een van de grootste altcoin exchanges, Binance is net een half jaartje online. Wat praat je poep kerelquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:39 schreef Predator38 het volgende:
[..]
tja dat krijg je als je op vage exchanges gaat zitten
ik heb vanaf het begin totaal geen problemen met coinbase/gdax en binance.....
allemaal snel en prof geregeld
kan je daar snoep mee kopen bij de Jamin ?quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik heb opeens Candy coins in MEW gekregen wtf
en daarom is het gelijk een goede en professionele exchange ?quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Poloniex is sinds 2014 een van de grootste altcoin exchanges, Binance is net een half jaartje online. Wat praat je poep kerel
ik wacht ook nog op deze shitcoinsquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:47 schreef jeroendh het volgende:
Waar blijft mijn Tokenpay?
Edit:
Volgens facebook ben ik niet de enige die het nog niet ontvangen heeft
Ik kan op Binance wel traden toch ook als ik nog niet geverified ben?quote:
Geld erop zetten is het probleem niet, pas als je het eraf wilt halen loop je daar tegen aanquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan op Binance wel traden toch ook als ik nog niet geverified ben?
wimpietwitter:wmiddelkoop twitterde op woensdag 31-01-2018 om 20:06:25Bitcoin: make or break https://t.co/pBUlzsNLsC reageer retweet
Ja, en die Koreanen die zogenaamd weer op de exchanges kunnen en alles gaan leeg kopen schieten ook nog niet echt opquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:07 schreef crpytoshill het volgende:
hopelijk gaat wall street zn bonussen een keer uitgeven, zal de markt goed doen.
bestaat helemaal nietquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zojuist 400 stuks QST aangeschaft.²
QST bestaat niet maatquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zojuist 400 stuks QST aangeschaft.²
Helaas zijn deposits niet mogelijk, anders was dit echt wel een leuke arbitragequote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Zijn er nog mensen die XRB op Bitgrail hebben?
Zojuist wat onderzoek gedaan en ik denk dat de withdrawals binnenkort weer open gaan.
Zit hier ook nog met die verificatie op Binance. Toch maar eens doen, je weet maar nooit. Iemand tips mbt welke methode direct geaccepteerd wordt? Zat zelf te denken aan scan id en daarbij een hoop door te strepen behalve foto en naam..quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Geld erop zetten is het probleem niet, pas als je het eraf wilt halen loop je daar tegen aan
Zal qsp of cqst bedoelen dan?quote:
Gelukkig niet, ik mag hopen dat die gek echt aangeklaagd gaat worden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Zojuist wat onderzoek gedaan en ik denk dat de withdrawals binnenkort weer open gaan.
QSP hopelijkquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zit hier ook nog met die verificatie op Binance. Toch maar eens doen, je weet maar nooit. Iemand tips mbt welke methode direct geaccepteerd wordt? Zat zelf te denken aan scan id en daarbij een hoop door te strepen behalve foto en naam..
[..]
Zal qsp of cqst bedoelen dan?
Foutje. QSP bedoel ik. Ze zijn vers joh.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bestaat helemaal niet
ik zit diep in de IOXI
Goed bezigquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Foutje. QSP bedoel ik. Ze zijn vers joh.²
Tip van een Fok!ker in het vorige topic. En daarna rondgekeken op google/youtube e.d.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:18 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Goed bezig
Mag ik je vragen, waarom? Heb je zelf een beetje gekeken wat het doet?
I see...quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tip van een Fok!ker in het vorige topic. En daarna rondgekeken op google/youtube e.d.²
Welke waarde medeFo!ker?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:19 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
I see...
Deze Fok!ker kent er nog 1
Beschrijving:quote:
Wat is het überhaupt?quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik heb opeens Candy coins in MEW gekregen wtf
REQquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:21 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Beschrijving:
Een paypall voor crypto, die native de crypto's omzet naar fiat. Buyer protection heeft. Alle eigenschappen van Paypall maar dan beter.
Jij mag gaan zoeken welk token deze eigenschappen heeft. Ook dit is een hele nieuwe coin
Haha, helaasquote:
HEYHEYHEYYYYY WASU WASU WASUUUUUquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:27 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Haha, helaasMaar ga het nu niet spoilen.
Ik wil niet dat men blind koopt zeg maar... hij moet zelf leren zoeken toch. Heb ik ook gemoeten, blind instappen op vertrouwen van een ander.... ja....
BITCONNEEEEECTTTTT
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:28 schreef Predator38 het volgende:
[..]
HEYHEYHEYYYYY WASU WASU WASUUUUU
Ja, hiero... niet zo heel veel, 80 ofzo.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
quote:
quote:
Preciate, ik zit helaas op Binance man. Kan die UTK niet op mijn chest leggen. Nog een verse tip?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:46 schreef pnxsinned het volgende:
Oh mensen, dat waren protips.
De rest ga ik niet zomaar vrijgeven
NANO, binnenkort naar de 75$quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Preciate, ik zit helaas op Binance man. Kan die UTK niet op mijn chest leggen. Nog een verse tip?²
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:46 schreef pnxsinned het volgende:
Oh mensen, dat waren protips.
De rest ga ik niet zomaar vrijgeven
Universaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef vigen98 het volgende:
https://medium.com/@borod(...)in-asia-2f96540d9d77
quote:Secondly, to celebrate our NEW partnership with Microsoft thought we'd give you a 100% BONUS on all tokens sent within the next 6 hours. We guarantee that The Bee Token will double in value within 2 months or we'll give you your Ethereum back!
Komt dat nog op een Exchange?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef vigen98 het volgende:
Waar moet je het heen sturen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:52 schreef EggsTC het volgende:
wtf is dit voor spam
zomaar in mn mail;
[..]
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAA OMFGGGGGG MOONM OMG HOUD ME TEGEN< HOUD ME TEGEN OMFGGGGGGGGG JKAAAAAAAAAAA MOOOOOOOOON YESSSSSSSSSS NAAR 30.000K DUIZEWND ETHHHHHHH YESquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef vigen98 het volgende:
...quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Preciate, ik zit helaas op Binance man. Kan die UTK niet op mijn chest leggen. Nog een verse tip?²
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZE HEBBEN ER ZIN IN
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waar moet je het heen sturen?
Dan niet.quote:
Toch is dat de Deputy Minister of Communications and Innovation in Maleisiëquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:59 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Lijkt wel een gastarbeiderfamilie uit een kansenparelwijk
ik heb 40eth verstuurd dan moeten ze me wel die tokens geven.quote:
Ik vraag me toch af hoe ze m'n mail hebben, ik heb me aangemeld bij BEE ja, alleen door dat aanmelden op die site wat daarna ook nog moest voor een account kon ik niet meedoen. Maar waar dit mailtje nou vandaan komt....quote:
still waiting for verificationquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Ja ik heb het nog ff niet opgestuurd allemaal, ik wacht wel tot heel dit gezeik gaat liggen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:01 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
still waiting for verification
waarom zou je het niet opsturen? ze gaan de KYC hoe dan ook erin houden. je ontkomt er niet aan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik heb het nog ff niet opgestuurd allemaal, ik wacht wel tot heel dit gezeik gaat liggen.
Waarom zou het weer opengaan dan, @TimKuik?
Ze hebben 1 miljoen XRB van hun cold naar hun hot wallet verzonden en wat test withdrawals gedaan vandaag.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik heb het nog ff niet opgestuurd allemaal, ik wacht wel tot heel dit gezeik gaat liggen.
Waarom zou het weer opengaan dan, @TimKuik?
Eerst maar eens zien hoe het allemaal verloopt, want er zijn mensen die verified zijn en nog steeds niks kunnen. Dus als het een exitscam wordt heb ik liever niet dat mn ID en alles daar ligt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:03 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
waarom zou je het niet opsturen? ze gaan de KYC hoe dan ook erin houden. je ontkomt er niet aan.
Zou goed nieuws voor mij zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Ben zelf wel verified dus zal een berichtje plaatsen zodra ik het heb kunnen withdrawen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe het allemaal verloopt, want er zijn mensen die verified zijn en nog steeds niks kunnen. Dus als het een exitscam wordt heb ik liever niet dat mn ID en alles daar ligt.
Als je me ff kan quoten dan oid, thx!quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ben zelf wel verified dus zal een berichtje plaatsen zodra ik het heb kunnen withdrawen.
Idem hier, verneem het ook graag. Zit redelijk aardig in RaiBlocks/Nano op Bitgrail, met nog unverified account (verificatieprocedure loopt al ruim 2 weken).quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ben zelf wel verified dus zal een berichtje plaatsen zodra ik het heb kunnen withdrawen.
Ok. Done. Ik vertrouw je!quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:54 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
...
Dat is juist het mooie van die coin.
Maak een account aan op Kucoin.
Ik vertrouw Francesco welquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe het allemaal verloopt, want er zijn mensen die verified zijn en nog steeds niks kunnen. Dus als het een exitscam wordt heb ik liever niet dat mn ID en alles daar ligt.
48k coins of 48 coins?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:06 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Idem hier, verneem het ook graag. Zit redelijk aardig in RaiBlocks/Nano op Bitgrail, met nog unverified account (verificatieprocedure loopt al ruim 2 weken).
KuCoin is de meest representatieve waarde gezien je het daar ook daadwerkelijk binnen een paar minuten kan omzetten naar Bitcoin of andere coins.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:25 schreef Chaes het volgende:
Even een vraag w.b.t. mijn Raiwallet:
Ik heb een tijdje terug 30 XRB (ofwel Nano) gekregen van een maat van me.
Welke prijs van XRB moet ik dan aanhouden in m'n portfolio app? op Bitgrail is die bijv. 16$ en op Kucoin 20$. Maakt toch alleen uit als ik de coins naar een exchange stuur? Dus vanzelfsprekend degene met de hoogste waarde kiezen?
Ja dat klopt idd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:28 schreef TimKuik het volgende:
[..]
KuCoin is de meest representatieve waarde gezien je het daar ook daadwerkelijk binnen een paar minuten kan omzetten naar Bitcoin of andere coins.
Tevens zou ik ze nog even houden tot minstens $50
Je begrijpt dat dat fake is he?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:58 schreef Landgeld het volgende:
Beetoken is open! 100% op eerste inleg binnen 6 uur
Maximaal 30 ETH . Lekker.
Nu sturen vanuit MyetherWallet
quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:58 schreef Landgeld het volgende:
Beetoken is open! 100% op eerste inleg binnen 6 uur
Maximaal 30 ETH . Lekker.
Nu sturen vanuit MyetherWallet
https://etherscan.io/addr(...)b1f74144fd9065069c28twitter:HankJones22 twitterde op woensdag 31-01-2018 om 21:59:55@cryptomanran @SatoshiLite This address just got a proper 190k usd for a simple bee token ico scam mail; https://t.co/XbL9yzshlS I really wonder how they got all the names, mails and knew of the participation in beetoken... inside job? or hacked??? reageer retweet
Bizar. Die gaat langzaam richting de miljoen. Back on email adressen van Bee token?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:06 schreef wattel het volgende:
Niet te geloven, scammers paradise dit, beetoken scam heeft blijkbaar al 2 ton opgeleverd.https://etherscan.io/addr(...)b1f74144fd9065069c28twitter:HankJones22 twitterde op woensdag 31-01-2018 om 21:59:55@cryptomanran @SatoshiLite This address just got a proper 190k usd for a simple bee token ico scam mail; https://t.co/XbL9yzshlS I really wonder how they got all the names, mails and knew of the participation in beetoken... inside job? or hacked??? reageer retweet
Die scam zag ik op Telegram ook al langskomen. Niet gedaan toch?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:03 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dank voor de oplettendheid . Wanneer gaan ze dan wel open?
Je kan maar 10 BTC per dag opnemen. Dat gaat dan ook met een verified account ook nog 10 dagen duren voor je alles kan opnemen. Hopen dat de withdrawals zo lang open blijven.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:59 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Dat eerste, maar ik zat net als Magnet ook vroeg in cryptovaluta, dat maakt het ook anders.
Nee gelukkig niet. Geeft maar aan hoe voorzichtig je moet zijn..quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Die scam zag ik op Telegram ook al langskomen. Niet gedaan toch?
ikquote:
XRB heet nu Nano bij mijquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:38 schreef Chaes het volgende:
Trouwens wel raar, als ik in m'n Blockfolio app aanpas dat m'n XRB niet op Bitgrail maar op Kucoin staan, dan blijft ie gewoon op Bitgrail staan. Zelfde als ik de coin uit m'n portfolio verwijder en opnieuw invoer.
ik zag het ook al.....pfoeeeeequote:Op woensdag 31 januari 2018 22:15 schreef Skv het volgende:
https://etherscan.io/addr(...)b1f74144fd9065069c28
Iemand heeft 29,4 eth overgemaakt. Goeie 25.000 euro.
Au.
Geen idee. Weinig fraai ook dat ze mijn ID hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik zag het ook al.....pfoeeeee
hoe komen ze aan alle mail adressen ????
Het kan zijn dat ze een andere mail database gebruiken die gestolen is, zoals die van Bitcointalk die al eens gehackt is, daar zitten altijd wel BeeToken deelnemers bij dus sturen ze lukraak tot ze beet hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe ze m'n mail hebben, ik heb me aangemeld bij BEE ja, alleen door dat aanmelden op die site wat daarna ook nog moest voor een account kon ik niet meedoen. Maar waar dit mailtje nou vandaan komt....
Dezequote:Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Yep, weet alleen even niet meer welk address ik moet geloven...
Denk eerder gelekt, ik heb niks ontvangen en sta op bijna al die lijsten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze een andere mail database gebruiken die gestolen is, zoals die van Bitcointalk die al eens gehackt is, daar zitten altijd wel BeeToken deelnemers bij dus sturen ze lukraak tot ze beet hebben.
Of het is gelekt...
Prutser hoor. Dan let je ook niet op.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:15 schreef Skv het volgende:
Au.
Hoe bedoel je ID?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen idee. Weinig fraai ook dat ze mijn ID hebben.
Blijkbaar de mailinglist van Bee zelf:quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Denk eerder gelekt, ik heb niks ontvangen en sta op bijna al die lijsten.
Onderschat nooit de FOMO en greed van sommige mensen lolquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:20 schreef Predator38 het volgende:
als je al leest samenwerking met microsoft, 100% EN binnen 6 uur overmaken gaan er toch al allemaal alarmbellen rinkelen ?
25k is toch niks. Is het minste wat je inlegt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Prutser hoor. Dan let je ook niet op.
van de kyc.quote:
Zoals ik die methode lees kan dat alsnog door een hack komen en niet perse door lekken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:22 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Blijkbaar de mailinglist van Bee zelf:
https://www.reddit.com/r/(...)e_leaked_our_emails/
Zelfde idee imo.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:26 schreef wattel het volgende:
[..]
Als ik die methode lees kan dat alsnog door een hack komen en niet perse door lekken.
Voor sommige mensen zou een personal cap van 0.2 eth niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:15 schreef Skv het volgende:
Au.
Heb ik nog tot de dag van vandaag echt gigantisch last vanquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze een andere mail database gebruiken die gestolen is, zoals die van Bitcointalk die al eens gehackt is, daar zitten altijd wel BeeToken deelnemers bij dus sturen ze lukraak tot ze beet hebben.
Of het is gelekt...
teveel hype en teveel mongolen. Dan krijg je scams. Heeft weinig met team te maken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zelfde idee imo.
Gewoon erg slecht van het team. Incompetentie klapt er vanaf.
Nee want de mails staan in een mailchimp database (zie subscribe knop op de site).quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:29 schreef Skv het volgende:
[..]
teveel hype en teveel mongolen. Dan krijg je scams. Heeft weinig met team te maken.
the flippening !quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:32 schreef Nappeklapperapper het volgende:
ETH alliance toevoegingen:
Pfizer
Bank of Canada
Kaspersy
EY
AMD
Schijnt in de EEA mail te staan. Als dit klopt is dit al heel sick (en dit is maar een topje)
Zat er sowieso al een tijdje aan te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Tijd om ETH in te slaan !quote:
tja......je zou het zou doen, al je spaargeld in ETHquote:
Wat is het leven zonder het nemen van risico's?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
tja......je zou het zou doen, al je spaargeld in ETH
maarja![]()
hoeveel risico hebben we dat het fout gaat
Dat zit al in VENquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
maarja![]()
Hier ook 20% van de portfolio in VENquote:
Triest om te zien dat daar steeds geld bijkomt van goedwillende en argeloze mensen, terwijl je weet dat het een scam is. Iedere minuut wordt er weer overgemaaktquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:35 schreef Predator38 het volgende:
die bedragen blijven ook maar oplopen in die wallets van de scammers
die pakken gewoon ff een lambo binnen 2 uurtjes
Ben al door mijn speelgeld heen...wel zin om meer in te slaan maar momenteel ff belangrijkere priosquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
maarja![]()
het lijkt net op een woekerpolis, alleen konden we dat niet zienquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Triest om te zien dat daar steeds geld bijkomt van goedwillende en argeloze mensen, terwijl je weet dat het een scam is. Iedere minuut wordt er weer overgemaakt
Hey, het is geld wat ze kunnen missen anders hoor je niet in crypto te zitten jonguhhquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Triest om te zien dat daar steeds geld bijkomt van goedwillende en argeloze mensen, terwijl je weet dat het een scam is. Iedere minuut wordt er weer overgemaakt
Als ze dit nóg beter aan hadden gepakt hadden ze nog veel meer binnen getrokken denk ik. Een guarantee voor een doubling in money else we send your eth back gaf bij mij red flags + het feit dat ik sowieso al niet mee kon doen omdat ik die forms niet outfilled heb.... maar had ik wel die forms ingevuld, en stond dat er niet in, dan had ik ook getwijfeld.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of het is gelekt...
Dit.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hey, het is geld wat ze kunnen missen anders hoor je niet in crypto te zitten jonguhh
Als het om 25K gaat is het natuurlijk niet niks.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hey, het is geld wat ze kunnen missen anders hoor je niet in crypto te zitten jonguhh
Ja als je ziet dat er al 70K naar een useless ethereum token gestuurd wordt, kun je best verwachten dat dit naar een paar miljoen gaat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:50 schreef Predator38 het volgende:
ze staan al op 350.000 dollar tering
Ik zit te twijfelen of ik mijn 0.1 eth nog naar ze overmaak.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als ze dit nóg beter aan hadden gepakt hadden ze nog veel meer binnen getrokken denk ik. Een guarantee voor een doubling in money else we send your eth back gaf bij mij red flags + het feit dat ik sowieso al niet mee kon doen omdat ik die forms niet outfilled heb.... maar had ik wel die forms ingevuld, en stond dat er niet in, dan had ik ook getwijfeld.
Dit is wel een doodsteek voor het hele project ook.
Doe ik tegenwoordig ook - alleen nog gemakkelijker.. Subscriben met een gmail adres is best simpel bij een hoop sites. Ipv je gewone mailaddy op te geven bij subscriben ergens, werkt ipv bijvoorbeeld voornaam.achternaam@gmail.com ook: voornaam.achternaam+sitenaamwaarjesubscribed@gmail.comquote:At least their mailing list has been hacked / leaked otherwise I wouldn't have received an email addressed to Mr Bee. Which is the name I have naturally only called myself on the bee token mailing list sign up
That's not to say these people aren't dumb as f.. but it's still a concern they got hold of so many people's name and email to orchestrate this thing in the first place
Het gaat niet op een verbod op bitcoins an sich voor zover ik van tweakers en AD begreep, en die vertrouw ik wat meer dan de FP hier.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:56 schreef Gehrman het volgende:
Was dit al voorbijgekomen vandaag?
Kabinet denkt na over verbod op bitcoins
Man, man, man.
Kunnen ze van Beetoken dan niet snel iedereen op hun mailinglist mailen en waarschuwen hiervoor?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja als je ziet dat er al 70K naar een useless ethereum token gestuurd wordt, kun je best verwachten dat dit naar een paar miljoen gaat.
er klopt geen fluit van dat hele artikel. Weer zo'n FP mongool zeker. Het ging om verbod op CFDs en binaire gokspelletjes rond cryptokoers. Absoluut niet over Crypto an sich.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:56 schreef Gehrman het volgende:
Was dit al voorbijgekomen vandaag?
Kabinet denkt na over verbod op bitcoins
Man, man, man.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het gaat niet op een verbod op bitcoins an sich voor zover ik van tweakers en AD begreep, en die vertrouw ik wat meer dan de FP hier.Het zou om Futures en andere constructies gaan.
Oké, op de Telegraaf stond ook dat het een verbod op bitcoin gaat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:59 schreef Skv het volgende:
[..]
er klopt geen fluit van dat hele artikel. Weer zo'n FP mongool zeker. Het ging om verbod op CFDs en binaire gokspelletjes rond cryptokoers. Absoluut niet over Crypto an sich.
de media doet het weer heel anders overkomen dan het daadwerkelijk is ......kortom ze liegen weer de zooi bij elkaar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het gaat niet op een verbod op bitcoins an sich voor zover ik van tweakers en AD begreep, en die vertrouw ik wat meer dan de FP hier.Het zou om Futures en andere constructies gaan.
Ik heb die scammail niet gekregen hoor. Dus weet niet of het van Bee hack komt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kunnen ze van Beetoken dan niet snel iedereen op hun mailinglist mailen en waarschuwen hiervoor?
Dat was toch 300k?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja als je ziet dat er al 70K naar een useless ethereum token gestuurd wordt, kun je best verwachten dat dit naar een paar miljoen gaat.
Zie mijn eerdere post. Mensen op Reddit geven aan dat ze specifieke zaken in de mail terug zien komen die ze opgegeven hebben bij inschrijving bij Bee. Mogelijk is er bij Bee ergens in de registratieperiode iets gehacked/ontvreemd, en heb jij jezelf pas later ingeschreven. Of het mailtje is nog onderweg.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb die scammail niet gekregen hoor. Dus weet niet of het van Bee hack komt.
Ligt aan je totale vermogen. Voor sommige is 25K een avondje stappen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als het om 25K gaat is het natuurlijk niet niks.
Misschien hebben ze gewoon á la een Nigeriaanse prins het mailtje aan 5 miljoen willekeurige adressen gestuurd en hoopten ze dat er cryptolui tussen zaten. Kan ook nog.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb die scammail niet gekregen hoor. Dus weet niet of het van Bee hack komt.
ik zie echt elke dag lulverhalen en zelfs spel en grammatica fouten in bijna elk artikel in de kranten staan, stelletje prutsers zijn het.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:02 schreef neo2000 het volgende:
Mainstream media die geen onderzoek doen, elkaar naschreeuwen etc is toch niets nieuws.. De "oude" media zit wel te piepen dat ze de traditionele lezer verliezen ana het internet maar zelf moeite doen voor een fatsoenlijke research redactie ho maar.
Ik denk dat dit gerichter is dan dat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien hebben ze gewoon á la een Nigeriaanse prins het mailtje aan 5 miljoen willekeurige adressen gestuurd en hoopten ze dat er cryptolui tussen zaten. Kan ook nog.
Maar dan nog is het natuurlijk handig als Bee een mailtje stuurt aan alle potentieel geïnteresseerden op hun lijst. Dan zijn die tenminste al gewaarschuwd. Net weer 6.9 ETH overgemaakt door een persoon
Dat meen je niet! Ik handel altijd in binaire opties, dat is helemaal geweldig! Handelen zoals de grote jongens dat doen!quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:00 schreef Predator38 het volgende:
[..]
de media doet het weer heel anders overkomen dan het daadwerkelijk is ......kortom ze liegen weer de zooi bij elkaar.
het gaat dus om de derivaten en CFD's ( binaire opties ) die ze willen verbieden.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:04 schreef ITrade het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Ik handel altijd in binaire opties, dat is helemaal geweldig! Handelen zoals de grote jongens dat doen!
Daar noem je ook een "krant"quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[..]
Oké, op de Telegraaf stond ook dat het een verbod op bitcoin gaat.
https://www.telegraaf.nl/(...)kheid-verbod-bitcoin
"e:At least their mailing list has been hacked / leaked otherwise I wouldn't have received an email addressed to Mr Bee. Which is the name I have naturally only called myself on the bee token mailing list sign up
That's not to say these people aren't dumb as f.. but it's still a concern they got hold of so many people's name and email to orchestrate this thing in the first place
Lijkt mij duidelijk. Of hack bij Bee zelf, of iemand daar de lijst gelekt.quote:It’s very true read my link on how to detect it. I used a unique email only way it could have been known. I have a habit of reading headers so it’s np here but damn about 200k usd already send to this scammer. Ot could Very Well be an inside leak if they choose to only send to some or it could be your spam filter took it.
en de toto waar veel jongeren aan meedoenquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:05 schreef SugeLucky het volgende:
Ze kunnen beter het Holland Casino verbieden als ze zo willen beginnen.
Oh nee, dat levert geld op.
Dat denk ik ook wel. Maar dat moeten ze dus ergens een mailinglist vandaan hebben. Maar dat kan net zo goed een gehackte list zijn van een of ander cryptoforum bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gerichter is dan dat.
Ja. Moet dus wel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:06 schreef neo2000 het volgende:
2 posts op reddit over het Bee geneuzel:
[..]
&
[..]
Lijkt mij duidelijk. Of hack bij Bee zelf, of iemand daar de lijst gelekt.
Linkie:
https://www.reddit.com/r/(...)e_leaked_our_emails/
Ook wel prettig als je daadwerkelijk gescammed bent. Kan je toch zien dat je in ieder geval niet de enige bent die financieel geraped is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:11 schreef BakkenKappen het volgende:
Toch vind ik het een mooi fenomeen dat je de opbrengst van zo'n hack enigzins real-time kunt volgen
ik heb zo'n vermoeden dat ze het later ook terug kunnen draaien, volgens mij hebben ze dat al eens gedaan bij een grote hack, misschien in de toekomst bij kleinere hacks ook ?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:11 schreef BakkenKappen het volgende:
Toch vind ik het een mooi fenomeen dat je de opbrengst van zo'n hack enigzins real-time kunt volgen
Nee, Telegraaf gaat alleen voor het scoren.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:12 schreef Gehrman het volgende:
[..]
True maar ik mag er hopelijk vanuit gaan dat ze een minister correct citeren.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:12 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ook wel prettig als je daadwerkelijk gescammed bent. Kan je toch zien dat je in ieder geval niet de enige bent die financieel geraped is.![]()
klopt, alle waarheid word verkracht daarquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, Telegraaf gaat alleen voor het scoren.
Maar als ze de maillijst direct daar vandaan hebben dan is dat toch dezelfde mailadres als wanneer ze je een officiële mail sturen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:56 schreef neo2000 het volgende:
Van de Reddit link:
[..]
Doe ik tegenwoordig ook - alleen nog gemakkelijker.. Subscriben met een gmail adres is best simpel bij een hoop sites. Ipv je gewone mailaddy op te geven bij subscriben ergens, werkt ipv bijvoorbeeld voornaam.achternaam@gmail.com ook: voornaam.achternaam+sitenaamwaarjesubscribed@gmail.com
Dit komt gewoon in je mailbox binnen. Mocht dat mail addy ooit lekken en krijg je opeens spam/scam mail gericht aan voornaam.achternaam+sitenaamwaarjesubscribed@gmail.com dan weet je direct welke site mogelijk gehacked is of je mailadres gelekt heeft of zelfs doorverkocht heeft. Zomaar een tipje om dit soort shit te voorkomen.
De regering is al bijna 10 jaar bezig om wedden op sport te reguleren. Dit is nog veel ingewikkelder dan dat, dus ik maak me nergens zorgen over.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:05 schreef SugeLucky het volgende:
Ze kunnen beter het Holland Casino verbieden als ze zo willen beginnen.
Oh nee, dat levert geld op.
Je kunt een mail lijst importeren en vanuit een ander mailadres versturenquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:14 schreef mikieu het volgende:
[..]
Maar als ze de maillijst direct daar vandaan hebben dan is dat toch dezelfde mailadres als wanneer ze je een officiële mail sturen?
Of mis ik iets
Bee Token ICO <ico.beetoken.421837378324190333.crowd.ico@fortumo.com>quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:14 schreef mikieu het volgende:
[..]
Maar als ze de maillijst direct daar vandaan hebben dan is dat toch dezelfde mailadres als wanneer ze je een officiële mail sturen?
Of mis ik iets
Ja, lijkt mij wel. "Bewijs" komt in dezen van een gozer die zich ingeschreven heeft bij de ICO, met username Mr Bee in plaats van z'n eigen user. In de scam mail naar hetzelfde inschrijf adres is de aanhef dan ook Mr. Bee.. Dus ze hebben niet alleen mailadressen in de DB zitten, ook de user gegevens zo lijkt het.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:14 schreef mikieu het volgende:
[..]
Of mis ik iets
Zal vast een mass-mailer dienst voor gebruikt worden ja. Dan krijg je allicht vage domain namen waar iets vandaan komt. Ook al is het officieel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bee Token ICO <ico.beetoken.421837378324190333.crowd.ico@fortumo.com>
Daar kwam het vandaan, en dit gebeurt wel vaker bij mailingslists... dat ze zoiets gebruiken als dit. Ook legit-mailingslists
de regulering bij banken gaat ook al 80 jaar foutquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
De regering is al bijna 10 jaar bezig om wedden op sport te reguleren. Dit is nog veel ingewikkelder dan dat, dus ik maak me nergens zorgen over.
Ik denk niet dat zulke scammers via bitonic cashen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:20 schreef Kyran het volgende:
Misschien domme vraag en ik mis vast iets, maar als dit soort scams gebeuren (en bijvoorbeeld ook de grote NEM hack laatst) dan is op zich het adres waar alle "geld" naar toegaat bekend. Daar is echter niks mee te doen neem ik aan?
Je kan het live volgen en precies nagaan waar het blijft, dus als iemand het op een gegeven moment wil cashen en (ik zeg maar wat) naar Bitonic stuurt dan moet het toch te achterhalen zijn waar het uiteindelijk blijft?
Tumblers......Monero......en wegquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:20 schreef Kyran het volgende:
Misschien domme vraag en ik mis vast iets, maar als dit soort scams gebeuren (en bijvoorbeeld ook de grote NEM hack laatst) dan is op zich het adres waar alle "geld" naar toegaat bekend. Daar is echter niks mee te doen neem ik aan?
Je kan het live volgen en precies nagaan waar het blijft, dus als iemand het op een gegeven moment wil cashen en (ik zeg maar wat) naar Bitonic stuurt dan moet het toch te achterhalen zijn waar het uiteindelijk blijft?
Nee, snap ik. Dan gaat het dus via allerlei vage steegjes via via via, maar dan weet je nog steeds waar alles naartoe gaat, want je kan het "live" volgen. Maakt het alleen maar irritanter volgens mij. je ziet gewoon precies wat er gebeurt, maar je kan niks doenquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zulke scammers via bitonic cashen.
Alleen zijn de belangen hiervoor wel wat groter natuurlijk. Maar goed de geest is uit de fles. Ze proberen het nu zonder success met FUD te bestrijden maar dat gaat niet helpen natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
De regering is al bijna 10 jaar bezig om wedden op sport te reguleren. Dit is nog veel ingewikkelder dan dat, dus ik maak me nergens zorgen over.
Dat is ook wel waar, dan kunnen ze opeens alles super snel. Wedden op sport reguleren kan ze echter ook super veel opleveren, dus snap niet waarom dat nog steeds niet rond is. Gewoon zelfde doen als Korea met crypto. Alle bookmakers dik belasting laten betalen en gebruikers normaal belasten en klaar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:25 schreef ITrade het volgende:
[..]
Alleen zijn de belangen hiervoor wel wat groter natuurlijk.
Hier heb ik vroeger onderzoek naar gedaan, het is anoniem te cashen als je weet wat je doet. Nu wordt het moeilijker dan dat het pakweg 2 a 3 jaar geleden was, maar het is nog steeds wel mogelijk. Darkcoin (nu: DASH) en Monero, Fog machines, bitcoinmixers en swappers... Het is dermate moeilijk te maken voor de feds, dat je t niet meer waard bent voor hen om achteraan te zitten, omdat dat te lang gaat duren dan. Als je weet wat je doet that is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:20 schreef Kyran het volgende:
ze kunnen niks supersnel.....en vooral ook niet goed.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar, dan kunnen ze opeens alles super snel. Wedden op sport reguleren kan ze echter ook super veel opleveren, dus snap niet waarom dat nog steeds niet rond is. Gewoon zelfde doen als Korea met crypto. Alle bookmakers dik belasting laten betalen en gebruikers normaal belasten en klaar.
Scam lijkt me?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:52 schreef EggsTC het volgende:
wtf is dit voor spam
zomaar in mn mail;
[..]
Gokken heeft een prima lobby, crypto (nog) niet echt...quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar, dan kunnen ze opeens alles super snel. Wedden op sport reguleren kan ze echter ook super veel opleveren, dus snap niet waarom dat nog steeds niet rond is. Gewoon zelfde doen als Korea met crypto. Alle bookmakers dik belasting laten betalen en gebruikers normaal belasten en klaar.
De Nederlandse justitie ziet het gebruik van een bitcoinmixer als witwassen van crimineel geld hoorde ik onlangs bij Opgelicht dacht ik.quote:
idd, ETH -> mixer -> monero -> eth -> mixer -> DASH -> BTC -> en dan een katvanger en klaar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hier heb ik vroeger onderzoek naar gedaan, het is anoniem te cashen als je weet wat je doet. Nu wordt het moeilijker dan dat het pakweg 2 a 3 jaar geleden was, maar het is nog steeds wel mogelijk. Darkcoin (nu: DASH) en Monero, Fog machines, bitcoinmixers en swappers... Het is dermate moeilijk te maken voor de feds, dat je t niet meer waard bent voor hen om achteraan te zitten, omdat dat te lang gaat duren dan. Als je weet wat je doet that is.
En wat Insomnia2.0 zegt.. deze gasten cashen niet via bitonic. Die geven gewoon 10 btc fee voor een witwaspraktijk en cashen dit bij iemand die al veel geld heeft.
Mjah, online crime wat landgrenzen overstrekt.. Denk niet dat de feds daar superveel effort in zullen steken om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hier heb ik vroeger onderzoek naar gedaan, het is anoniem te cashen als je weet wat je doet. Nu wordt het moeilijker dan dat het pakweg 2 a 3 jaar geleden was, maar het is nog steeds wel mogelijk. Darkcoin (nu: DASH) en Monero, Fog machines, bitcoinmixers en swappers... Het is dermate moeilijk te maken voor de feds, dat je t niet meer waard bent voor hen om achteraan te zitten, omdat dat te lang gaat duren dan. Als je weet wat je doet that is.
En wat Insomnia2.0 zegt.. deze gasten cashen niet via bitonic. Die geven gewoon 10 btc fee voor een witwaspraktijk en cashen dit bij iemand die al veel geld heeft.
Ook gokwereld lobby komt niet eens door de Holland Casino barrier. Lang leve staatsmonopolie!quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Gokken heeft een prima lobby, crypto (nog) niet echt...
snap niet waarom je zo geilt dit.quote:
UNIVERSAAAAAAA master shillerquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
snap niet waarom je zo geilt dit.
Jim-fucking-breyer staat naast de president van CHAYNA op de foto. Dan heb je echt statuur
En dan niet zo een skirre casual foto hierboven die iedereen gemaakt zou kunnen hebben
Mwauh, de gokwereld (Unibet etc) wordt prima gedoogd in Nederland hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook gokwereld lobby komt niet eens door de Holland Casino barrier. Lang leve staatsmonopolie!
Europol?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mjah, online crime wat landgrenzen overstrekt.. Denk niet dat de feds daar superveel effort in zullen steken om eerlijk te zijn.
Game. Set. Match.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
snap niet waarom je zo geilt dit.
Jim-fucking-breyer staat naast de president van CHAYNA op de foto. Dan heb je echt statuur
En dan niet zo een skirre casual foto hierboven die iedereen gemaakt zou kunnen hebben
online casino's gaan ook prima, zelfs met idealquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:32 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Mwauh, de gokwereld (Unibet etc) wordt prima gedoogd in Nederland hoor.
Het is op mijn emailadres binnengekomen die ik heb opgeven bij Bee Token. Ze hebben dus zelf deze lijst misbruikt of gelekt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, lees maar door naar beneden in dit topic
Nouja, partijen als interpol enzo wel natuurlijk. Het vroegere Darkcoin (nu dash dus) was er op ingericht, dit soort zaken. Ik weet niet hoe ze het nu doen, ik volg ze al jaren niet meer.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mjah, online crime wat landgrenzen overstrekt.. Denk niet dat de feds daar superveel effort in zullen steken om eerlijk te zijn.
Gedoogd ja, maar constant mes op de keel. "Als je een verkeerde stap zet, dan krijg je geen licentie". Ondertussen zijn ze jaren verder en niemand heeft een licentie of zelfs uitzicht op een licentie, want er is nog niks op papier gezet. Betsson zelfs een rechtzaak begonnen nu tegen NL, omdat het allemaal te lang duurtquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:32 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Mwauh, de gokwereld (Unibet etc) wordt prima gedoogd in Nederland hoor.
Nog steeds in de pijpleidingquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:36 schreef SMS303 het volgende:
De wet op kansspelen waar de casino's onder vallen wordt of is al herzien. Hierdoor verliest Holland Casino hun monopoly. Ik zie Holland Casino binnen 10 jaar zelfs failliet gaan of in ieder geval van veel filialen de deuren sluiten.
Zou dit na regulering nog mogelijk zijn denk je?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, partijen als interpol enzo wel natuurlijk. Het vroegere Darkcoin (nu dash dus) was er op ingericht, dit soort zaken. Ik weet niet hoe ze het nu doen, ik volg ze al jaren niet meer.
Verder zijn er ook mixers die mixen, en op random tijdstippen, random stukken van je bitcoin dropt naar random verschillende adressen, dus in principe gaat je bitcoin in duizenden stukken, jij lijmt ze weer aan elkaar uiteindelijk maar het is extreem lastig voor autoriteiten om dan aan elkaar te knopen welke btc waar bij hoort en van wie is. En al zeker als je het op verschillende adressen binnen laat druppelen, want dan kloppen de getallen gewoon niet meeer.
ja, genoeg privacy coins......dat gaan ze niet tegen houdenquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:38 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Zou dit na regulering nog mogelijk zijn denk je?
Genoeg privacy coins in omloop, als je goed weet wat je doet kom je een eind. Maar het probleem is, is dat het altijd zwart geld blijft mocht je het ergens kunnen cashen. Dus ja, meer dan veel boodschappen kopen kun je er niet mee.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:38 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Zou dit na regulering nog mogelijk zijn denk je?
De 'echte criminelen' pakken ze ook helemaal niet met dit soort surveillance zoals er nu is op onze bankrekeningen. Is ook heul het doel niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Genoeg privacy coins in omloop, als je goed weet wat je doet kom je een eind. Maar het probleem is, is dat het altijd zwart geld blijft mocht je het ergens kunnen cashen. Dus ja, meer dan veel boodschappen kopen kun je er niet mee.
Als ik zelf een crimineel zou zijn, had ik het ook online laten staan ipv letterlijk cash uitgecashed, omdat je dan niet gebonden bent aan een land. Je kan moeilijk een paar ton mee t vliegtuig in nemen, maar internet is everywhere.
Ik doe alles maar gewoon legaal
Er is nog genoeg dom geld in de omloop zie ik wel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:41 schreef Predator38 het volgende:
auw auw nog een:
0x9ba8790e8a73882bed82ca38163946e647551cf3680de7ec3f1df0775e809535 (pending) 15 secs ago 0x1599b4cab100e2ca991e9beec04020823af31cf6 IN 0x2a6d8021861f27ab992572d8689017b7a83c989d 29.43 Ether (pending)
Pablo Escobarquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat zijn 'de echte criminelen' volgens jullie?
Wat is een 'echte crimineel' volgens jou?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Niet de mensen die hun Raboreader pakken en een betalinkje doen naar hun cokedealer, oma of buurman. Maar die worden net zo goed afgetapt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Gerrit Zalm.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Iemand die veroordeeld is volgens onze wet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:45 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Wat is een echte crimineel volgens jou?
Mensen willen gewoon doekoe swa, hoe maakt niet uit.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:
Ik verbaas mij er nog steeds over hoe weinig mensen zich interesseren in privacy en het recht op vrij betaalverkeer e.d. in de cryptospace.
Kan toch beide?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon doekoe swa, hoe maakt niet uit.
dat vertrouwen is al te vaak geschonden..........helaasquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:46 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Iemand die veroordeeld is volgens onze wet.
Saai antwoord ik weet het, maar ik heb wel vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat.
Komt ook omdat veel projecten adverteren met transparantie.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:
Ik verbaas mij er nog steeds over hoe weinig mensen zich interesseren in privacy en het recht op vrij betaalverkeer e.d. in de cryptospace.
Alleen als een coin als XVG er mee het marketingtraject ingaat hoor je er veel over.
Wat een stuk stront is die gast toch ook zeg..twitter:rogerkver twitterde op woensdag 31-01-2018 om 20:49:52Companies like Bitfury are opposed to raising the block size because small blocks make it much easier for them to spy on you and then sell that information to law enforcement: https://t.co/EGfvFB6CPH reageer retweet
Omdat we die nu niet meer hebben. Het is gek om iets terug te kunnen pakken wat we nooit hebben gehad.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:
Alleen als een coin als XVG er mee het marketingtraject ingaat hoor je er veel over.
Wel zo slim tochquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Genoeg privacy coins in omloop....
Ik doe alles maar gewoon legaal
Dit dus, en dat zijn jongens met grote functies in het bedrijfsleven ook over t algemeen. Schandaal na schandaal na schandaal krijgen we te zien, en ze kunnen nog gewoon doorgaan ook, na het betalen van een bescheiden boete.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:48 schreef SugeLucky het volgende:
De echte criminelen zorgen er voor dat ze niet gepakt kunnen worden en de aandacht gevestigd wordt op de burger die zich niet helemaal keurig aan de regels houdt.
XVG was toch exposed en Monero schijnt toch de enige echte anonieme coin te zijn?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:
echte criminelen hebben genoeg geld om iedereen om te kopen of te chanteren......quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:48 schreef SugeLucky het volgende:
De echte criminelen zorgen er voor dat ze niet gepakt kunnen worden en de aandacht gevestigd wordt op de burger die zich niet helemaal keurig aan de regels houdt.
Wat wil je graag in je wallet/exchange hebben?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:
Bankiers, directeuren, "hoge" mensen.... dát zijn de echte criminelen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:49 schreef Predator38 het volgende:
[..]
echte criminelen hebben genoeg geld om iedereen om te kopen......
Beetje zwart-wit, hequote:Op woensdag 31 januari 2018 23:49 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Wat wil je graag in je wallet/exchange hebben?
Een inferieur munt die per stuk miljoenen euro's waard is volgens de huidige markt.
Óf
Een technisch gepolijst munt met privacy-features en technische hoogstandjes, die geen ene cent oplevert, omdat er kennelijk nooit echt vraag naar is.
Ik weet al wat je wilt hebben.
en daarom gaat crypto groot worden....iedereen is de corrupte zooi zat en zal zijn dat de blockchain transparant en eerlijk isquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Bankiers, directeuren, "hoge" mensen.... dát zijn de echte criminelen.
Tuurlijk, dat betekent voor ons stijgingen, maar dan gaan we een hele andere discussie in.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:51 schreef BakkenKappen het volgende:
En toch staat iedereen hier te juichen als er een partnership wordt aangekondigd met een grote onderneming.
Ik vind dat hypocrietquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat betekent voor ons stijgingen, maar dan gaan we een hele andere discussie in.
andere discussie.....quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:54 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik vind dat hypocrietProjecten steunen waar volgens je eigen ethische norm met 'echte criminelen' wordt samengewerkt.
Ik heb liever dat die criminelen me nu wat opleveren dan dat ze me alleen maar kosten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:54 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik vind dat hypocrietProjecten steunen waar volgens je eigen ethische norm met 'echte criminelen' wordt samengewerkt.
Kantoren zoals Deloitte, Price Waterhouse Coopers en KPMG zijn er groot mee geworden... dit zijn de mensen die ervoor betaald worden en onder zogenaamd toezicht de mazen in de wet en mogelijkheden opzoeken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit dus, en dat zijn jongens met grote functies in het bedrijfsleven ook over t algemeen. Schandaal na schandaal na schandaal krijgen we te zien, en ze kunnen nog gewoon doorgaan ook, na het betalen van een bescheiden boete.
Nouja, je ontkomt er niet aan, net als je ID opsturen in crypto, iedereen schrikt daar zwaar van terug totdat ze merken dat je er niet aan ontkomt... dan gaan ook veel principes overboord bij mensenquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:54 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het principe is dat je niet VERPLICHT bent om het te doen. Maar dat je het zelf doet en zelf kiest een exchange te gebruiken die dat van je vraagt.. Vragen staat vrij, hé,quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, je ontkomt er niet aan, net als je ID opsturen in crypto, iedereen schrikt daar zwaar van terug totdat ze merken dat je er niet aan ontkomt... dan gaan ook veel principes overboord bij mensen
JAAA WAVESMAANDquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:57 schreef BadVlad het volgende:
Het is bijna Wavesmaand mensen! Nog 3 minuten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:57 schreef BadVlad het volgende:
Het is bijna Wavesmaand mensen! Nog 3 minuten.![]()
![]()
Klopt, maar dat betekent no doekoe voor de boys, dus gaan de principes eraanquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het principe is dat je niet VERPLICHT bent om het te doen. Maar dat je het zelf doet en zelf kiest een exchange te gebruiken die dat van je vraagt.. Vragen staat vrij, hé,
Daar doelde ik ook een beetje opquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dan gaan ook veel principes overboord bij mensen
en kazachtstanquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:58 schreef BakkenKappen het volgende:
WAVES samenwerking met Deloitte![]()
![]()
Even lambo bestellen.
Dat is maar een regionaal kantoor.... wordt pas echt interessant als het Deloitte wereldwijd isquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:58 schreef BakkenKappen het volgende:
WAVES samenwerking met Deloitte![]()
![]()
Even lambo bestellen.
Zo terug, even mijn gehele ETH wallet omruilen voor WAVES.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
en kazachtstan
wit-rusland
nieuwe desktop wallet beta
smart contracts
atomic swaps
jaaaaaa WAVESGODEN
ETH WE ARE COMING FOR YOUU
Zaken als dit..twitter:CitizenMurphy twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 21:23:33Uh, people maybe should be talking about this more.Baltimore cop says, under oath, officers were instructed to keep a toy gun handy in their cars "to plant if they found themselves in a jam." https://t.co/CS0eWypyTB reageer retweet
Ja ik zeg ook niet dat ik heilig ben wat dat betreft, maar je kan moeilijk anders... je wordt overal geconfronteerd met criminaliteit, corruptie en je doet er vaak zelf nog aan mee zonder dat je het door hebt ook.... dus ja wat moet je dan? In een bos gaan wonen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:59 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook een beetje op
Te triest voor woorden toch?!?!?quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:01 schreef Typisch het volgende:
Nog even over die discussie over 'criminelen' e.d. héZaken als dit..twitter:CitizenMurphy twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 21:23:33Uh, people maybe should be talking about this more.Baltimore cop says, under oath, officers were instructed to keep a toy gun handy in their cars "to plant if they found themselves in a jam." https://t.co/CS0eWypyTB reageer retweet
Kan hier bijzonder pissig over worden.
Is geen running gag. Mooi project.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Die "Wave" running gag vind ik echt helemaal niks.²
en ik vind bijna al jouw post helemaal niets!quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij vinden jou ook helemaal niks.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Daarom, net 500 stuks UTK op mijn chest gefixeerd. Ik heb er alle vertrouwen in!quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:06 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Wij vinden jou ook helemaal niks.
Ja ik snap het ook wel hoor, en ik ben vaak genoeg de meest hypocriete lul die je kunt vinden dus verwijt ook niemand iets.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat ik heilig ben wat dat betreft, maar je kan moeilijk anders... je wordt overal geconfronteerd met criminaliteit, corruptie en je doet er vaak zelf nog aan mee zonder dat je het door hebt ook.... dus ja wat moet je dan? In een bos gaan wonen?
Ik doe hier ook niet aan mee voor veel geld, ik doe puur mee omdat genoeg geld inherent staat aan een bepaalde vrijheid, de rest van t geld kan me gestolen worden, zolang ik maar die (bepaalde) vrijheid kan verkrijgen. Dat is het doel hiervan, voor mij dan.
Sommigen zullen ook wel dikke lambo's en kekke huizen willen halen en alles ja
Zat laatst iemand in de Universa sjat te verkondigen dat wij in Nederland ook een ''Leider als Putin'' nodig hadden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:05 schreef EggsTC het volgende:
UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA oh wacht.... WAVES IS HET, WAVES< JUIST JAAAAAAAA OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooNnONNoNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN GIEF FUCKING WAVES YESSSSSSSSSSSSSSSS OMG WAVES MAAND, WAVES MINIMALA NAAR %)() EURO YESSSSSS OMMMMMMMGGGGGGG GEEF DE TISSUES
quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zat laatst iemand in de Universa sjat te verkondigen dat wij in Nederland ook een ''Leider als Putin'' nodig hadden.
kan ie zn paspoort niet inleveren? dan start ik wel een crowdfunding voor m voor een enkeltje USSRquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zat laatst iemand in de Universa sjat te verkondigen dat wij in Nederland ook een ''Leider als Putin'' nodig hadden.
Wat je hebt geinvesteerd in de scam mail?quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:09 schreef Zuivelkoe het volgende:
Beetoken, waar heb ik in geinvesteerd. Worden die tokens nog wat waard op deze manier? Maar heb gehoord dat zo'n beetje elke ICO gehackt wordt?
Het zal wel een rus geweest zijn die dat zei? Of was het een Nederlander , Typisch?quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:10 schreef SMS303 het volgende:
[..]
kan ie zn paspoort niet inleveren? dan start ik wel een crowdfunding voor m voor een enkeltje USSR
ohw ik dacht hier op t forumquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het zal wel een rus geweest zijn die dat zei? Of was het een Nederlander , Typisch?
Was een Nederlander in een Nederlandse chat.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het zal wel een rus geweest zijn die dat zei? Of was het een Nederlander , Typisch?
quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was een Nederlander in een Nederlandse chat.
Nee dat gelukkig niet, maar heel goed voor het imago van bee token is dit niet natuurlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat je hebt geinvesteerd in de scam mail?
Oekraine is beter ... daar zijn ze tenminste pro EUquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:12 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik vind dat Nederland wel een leider als Poetin kan gebruiken.
Waar kan ik mijn enkeltje naar het land van de Sletlana's vinden?
De helft van je BTCquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:13 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Voor Sletlana's kan je beter op MyRussianBride kijken....
Niet gek opkijken dat ze na 5jr huwelijk en een permanente verblijfstatus direct een scheiding aanvraagt en de helft van je vermogen opslurpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |