Komt nog wel, de techniek is goed genoeg. Ik blijf het vergelijken met de opkomst van het internet. Daar was ongeveer dezelfde kritiek op als nu met crypto. Uiteindelijk is het goed als er een bepaalde regulering/wetgeving komt vanuit de overheden. En veel huidige coins/bedrijven zullen sneuvelen maar de goede zullen vanzelf onmisbaar worden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is (nog) geen crypto lobby hé.
Leuk risicootje maar KIK is niet zo groot volgens mij en wat gaan ze precies leveren?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:21 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar weer over coins zelf. Wat denken jullie van KIN? Ik twijfel er zelf over, kijk: voor ¤300 koop je er iets van 1.2 miljoen op dit moment. Leuk als dat natuurlijk over een jaartje ¤0,05 - ¤0,10 per KIN waard is. Potentiële doelgroep is ook wel groot, aangezien het gelinkt is aan KIK Messenger, wat heel veel mensen op deze aardbol gebruiken.
Wat me tegenstaat: het enorme aantal coins dat men heeft.
Dan delen we dezelfde onderbuik.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:38 schreef metallicelmo het volgende:
Mijn onderbuik zegt me dat zolang Bitcoin omlaag blijft gaan alle andere coins ook omlaag gaan. Is er trouwens een site die laat zien vanuit welk werelddeel er bitcointransacties komen?
Ik heb een site gevonden alleen daarop zie ik alleen maar transacties komende uit Europa en Amerika, geen enkele vanuit China of Korea. Zal wel een brakke site zijn
Absoluut, bitcoin blijft voorlopig gewoon king. Het is wachten op een bullrun voordat de alts weer naar het niveau van begin januari kunnen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:38 schreef metallicelmo het volgende:
Mijn onderbuik zegt me dat zolang Bitcoin omlaag blijft gaan alle andere coins ook omlaag gaan. Is er trouwens een site die laat zien vanuit welk werelddeel er bitcointransacties komen?
Ik heb een site gevonden alleen daarop zie ik alleen maar transacties komende uit Europa en Amerika, geen enkele vanuit China of Korea. Zal wel een brakke site zijn
Geniet ervan! Niet stikken in de koe you luk ballen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:44 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, eet vanavond chinees
XRB op binance?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:38 schreef tha_dark het volgende:
Denk dat Binance ook aan het wachten was op de rebrand van XRB. Hopelijk gaat het nu snel.
Beetje spanning en sensatie trekt kijkers, lezers en luisteraarsquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:49 schreef metallicelmo het volgende:
Wat mij heel erg stoort is het feit dat als er iets op nu.nl verschijnt dan hoor ik dat direct terug op de radio in de nieuwsberichten. Ik hoor dus nu net "Minister gaat kijken of hij Bitcoin kan verbieden".. Dat is toch helemaal het nieuws niet?
Het zal sowieso eerst naar beneden gaan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:39 schreef WanyeKest het volgende:
Heeft het nu nog zin om wat nano bij te kopen voor ie op binance verschijnt? Of zou 'ie eerst een tikje naar beneden krijgen?
Ik weet niet wat het nieuws nou daadwerkelijk is...quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:49 schreef metallicelmo het volgende:
Wat mij heel erg stoort is het feit dat als er iets op nu.nl verschijnt dan hoor ik dat direct terug op de radio in de nieuwsberichten. Ik hoor dus nu net "Minister gaat kijken of hij Bitcoin kan verbieden".. Dat is toch helemaal het nieuws niet?
Je dacht dat al deze partijen er waren om echt nieuws te versturen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:49 schreef metallicelmo het volgende:
MSM is dan ook niet om nieuws te verspreiden maar FUD te zaaien.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:49 schreef metallicelmo het volgende:
laag kan nog lager wordenquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, weer een lading XRP bijgekocht. Staat lekker laag. Chest oppoetsen en doorgaan.²
Hoop het niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:45 schreef tha_dark het volgende:
[..]
de alts weer naar het niveau van begin januari kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |