Geld erop zetten is het probleem niet, pas als je het eraf wilt halen loop je daar tegen aanquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik kan op Binance wel traden toch ook als ik nog niet geverified ben?
wimpietwitter:wmiddelkoop twitterde op woensdag 31-01-2018 om 20:06:25Bitcoin: make or break https://t.co/pBUlzsNLsC reageer retweet
Ja, en die Koreanen die zogenaamd weer op de exchanges kunnen en alles gaan leeg kopen schieten ook nog niet echt opquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:07 schreef crpytoshill het volgende:
hopelijk gaat wall street zn bonussen een keer uitgeven, zal de markt goed doen.
bestaat helemaal nietquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zojuist 400 stuks QST aangeschaft.²
QST bestaat niet maatquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zojuist 400 stuks QST aangeschaft.²
Helaas zijn deposits niet mogelijk, anders was dit echt wel een leuke arbitragequote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Zijn er nog mensen die XRB op Bitgrail hebben?
Zojuist wat onderzoek gedaan en ik denk dat de withdrawals binnenkort weer open gaan.
Zit hier ook nog met die verificatie op Binance. Toch maar eens doen, je weet maar nooit. Iemand tips mbt welke methode direct geaccepteerd wordt? Zat zelf te denken aan scan id en daarbij een hoop door te strepen behalve foto en naam..quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Geld erop zetten is het probleem niet, pas als je het eraf wilt halen loop je daar tegen aan
Zal qsp of cqst bedoelen dan?quote:
Gelukkig niet, ik mag hopen dat die gek echt aangeklaagd gaat worden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Zijn er nog mensen die XRB op Bitgrail hebben?
Zojuist wat onderzoek gedaan en ik denk dat de withdrawals binnenkort weer open gaan.
QSP hopelijkquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zit hier ook nog met die verificatie op Binance. Toch maar eens doen, je weet maar nooit. Iemand tips mbt welke methode direct geaccepteerd wordt? Zat zelf te denken aan scan id en daarbij een hoop door te strepen behalve foto en naam..
[..]
Zal qsp of cqst bedoelen dan?
Foutje. QSP bedoel ik. Ze zijn vers joh.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bestaat helemaal niet
ik zit diep in de IOXI
Goed bezigquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Foutje. QSP bedoel ik. Ze zijn vers joh.²
Tip van een Fok!ker in het vorige topic. En daarna rondgekeken op google/youtube e.d.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:18 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Goed bezig
Mag ik je vragen, waarom? Heb je zelf een beetje gekeken wat het doet?
I see...quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tip van een Fok!ker in het vorige topic. En daarna rondgekeken op google/youtube e.d.²
Welke waarde medeFo!ker?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:19 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
I see...
Deze Fok!ker kent er nog 1
Beschrijving:quote:
Wat is het überhaupt?quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik heb opeens Candy coins in MEW gekregen wtf
REQquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:21 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Beschrijving:
Een paypall voor crypto, die native de crypto's omzet naar fiat. Buyer protection heeft. Alle eigenschappen van Paypall maar dan beter.
Jij mag gaan zoeken welk token deze eigenschappen heeft. Ook dit is een hele nieuwe coin
Haha, helaasquote:
HEYHEYHEYYYYY WASU WASU WASUUUUUquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:27 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Haha, helaasMaar ga het nu niet spoilen.
Ik wil niet dat men blind koopt zeg maar... hij moet zelf leren zoeken toch. Heb ik ook gemoeten, blind instappen op vertrouwen van een ander.... ja....
BITCONNEEEEECTTTTT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |