quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:28 schreef Predator38 het volgende:
[..]
HEYHEYHEYYYYY WASU WASU WASUUUUU
Ja, hiero... niet zo heel veel, 80 ofzo.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Zijn er nog mensen die XRB op Bitgrail hebben?
Zojuist wat onderzoek gedaan en ik denk dat de withdrawals binnenkort weer open gaan.
quote:
quote:
Preciate, ik zit helaas op Binance man. Kan die UTK niet op mijn chest leggen. Nog een verse tip?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:46 schreef pnxsinned het volgende:
Oh mensen, dat waren protips.
De rest ga ik niet zomaar vrijgeven
NANO, binnenkort naar de 75$quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Preciate, ik zit helaas op Binance man. Kan die UTK niet op mijn chest leggen. Nog een verse tip?²
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:46 schreef pnxsinned het volgende:
Oh mensen, dat waren protips.
De rest ga ik niet zomaar vrijgeven
Universaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef vigen98 het volgende:
https://medium.com/@borod(...)in-asia-2f96540d9d77
quote:Secondly, to celebrate our NEW partnership with Microsoft thought we'd give you a 100% BONUS on all tokens sent within the next 6 hours. We guarantee that The Bee Token will double in value within 2 months or we'll give you your Ethereum back!
Komt dat nog op een Exchange?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef vigen98 het volgende:
Waar moet je het heen sturen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:52 schreef EggsTC het volgende:
wtf is dit voor spam
zomaar in mn mail;
[..]
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAA OMFGGGGGG MOONM OMG HOUD ME TEGEN< HOUD ME TEGEN OMFGGGGGGGGG JKAAAAAAAAAAA MOOOOOOOOON YESSSSSSSSSS NAAR 30.000K DUIZEWND ETHHHHHHH YESquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:51 schreef vigen98 het volgende:
...quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Preciate, ik zit helaas op Binance man. Kan die UTK niet op mijn chest leggen. Nog een verse tip?²
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZE HEBBEN ER ZIN IN
quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waar moet je het heen sturen?
Dan niet.quote:
Toch is dat de Deputy Minister of Communications and Innovation in Maleisiëquote:Op woensdag 31 januari 2018 20:59 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Lijkt wel een gastarbeiderfamilie uit een kansenparelwijk
ik heb 40eth verstuurd dan moeten ze me wel die tokens geven.quote:
Ik vraag me toch af hoe ze m'n mail hebben, ik heb me aangemeld bij BEE ja, alleen door dat aanmelden op die site wat daarna ook nog moest voor een account kon ik niet meedoen. Maar waar dit mailtje nou vandaan komt....quote:
still waiting for verificationquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Zojuist wat onderzoek gedaan en ik denk dat de withdrawals binnenkort weer open gaan.
Ja ik heb het nog ff niet opgestuurd allemaal, ik wacht wel tot heel dit gezeik gaat liggen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:01 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
still waiting for verification
waarom zou je het niet opsturen? ze gaan de KYC hoe dan ook erin houden. je ontkomt er niet aan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik heb het nog ff niet opgestuurd allemaal, ik wacht wel tot heel dit gezeik gaat liggen.
Waarom zou het weer opengaan dan, @TimKuik?
Ze hebben 1 miljoen XRB van hun cold naar hun hot wallet verzonden en wat test withdrawals gedaan vandaag.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik heb het nog ff niet opgestuurd allemaal, ik wacht wel tot heel dit gezeik gaat liggen.
Waarom zou het weer opengaan dan, @TimKuik?
Eerst maar eens zien hoe het allemaal verloopt, want er zijn mensen die verified zijn en nog steeds niks kunnen. Dus als het een exitscam wordt heb ik liever niet dat mn ID en alles daar ligt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:03 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
waarom zou je het niet opsturen? ze gaan de KYC hoe dan ook erin houden. je ontkomt er niet aan.
Zou goed nieuws voor mij zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:53 schreef TimKuik het volgende:
Ben zelf wel verified dus zal een berichtje plaatsen zodra ik het heb kunnen withdrawen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe het allemaal verloopt, want er zijn mensen die verified zijn en nog steeds niks kunnen. Dus als het een exitscam wordt heb ik liever niet dat mn ID en alles daar ligt.
Als je me ff kan quoten dan oid, thx!quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ben zelf wel verified dus zal een berichtje plaatsen zodra ik het heb kunnen withdrawen.
Idem hier, verneem het ook graag. Zit redelijk aardig in RaiBlocks/Nano op Bitgrail, met nog unverified account (verificatieprocedure loopt al ruim 2 weken).quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ben zelf wel verified dus zal een berichtje plaatsen zodra ik het heb kunnen withdrawen.
Ok. Done. Ik vertrouw je!quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:54 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
...
Dat is juist het mooie van die coin.
Maak een account aan op Kucoin.
Ik vertrouw Francesco welquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe het allemaal verloopt, want er zijn mensen die verified zijn en nog steeds niks kunnen. Dus als het een exitscam wordt heb ik liever niet dat mn ID en alles daar ligt.
48k coins of 48 coins?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:06 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Idem hier, verneem het ook graag. Zit redelijk aardig in RaiBlocks/Nano op Bitgrail, met nog unverified account (verificatieprocedure loopt al ruim 2 weken).
KuCoin is de meest representatieve waarde gezien je het daar ook daadwerkelijk binnen een paar minuten kan omzetten naar Bitcoin of andere coins.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:25 schreef Chaes het volgende:
Even een vraag w.b.t. mijn Raiwallet:
Ik heb een tijdje terug 30 XRB (ofwel Nano) gekregen van een maat van me.
Welke prijs van XRB moet ik dan aanhouden in m'n portfolio app? op Bitgrail is die bijv. 16$ en op Kucoin 20$. Maakt toch alleen uit als ik de coins naar een exchange stuur? Dus vanzelfsprekend degene met de hoogste waarde kiezen?
Ja dat klopt idd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:28 schreef TimKuik het volgende:
[..]
KuCoin is de meest representatieve waarde gezien je het daar ook daadwerkelijk binnen een paar minuten kan omzetten naar Bitcoin of andere coins.
Tevens zou ik ze nog even houden tot minstens $50
Je begrijpt dat dat fake is he?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:58 schreef Landgeld het volgende:
Beetoken is open! 100% op eerste inleg binnen 6 uur
Maximaal 30 ETH . Lekker.
Nu sturen vanuit MyetherWallet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |