quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:58 schreef Landgeld het volgende:
Beetoken is open! 100% op eerste inleg binnen 6 uur
Maximaal 30 ETH . Lekker.
Nu sturen vanuit MyetherWallet
https://etherscan.io/addr(...)b1f74144fd9065069c28twitter:HankJones22 twitterde op woensdag 31-01-2018 om 21:59:55@cryptomanran @SatoshiLite This address just got a proper 190k usd for a simple bee token ico scam mail; https://t.co/XbL9yzshlS I really wonder how they got all the names, mails and knew of the participation in beetoken... inside job? or hacked??? reageer retweet
Bizar. Die gaat langzaam richting de miljoen. Back on email adressen van Bee token?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:06 schreef wattel het volgende:
Niet te geloven, scammers paradise dit, beetoken scam heeft blijkbaar al 2 ton opgeleverd.https://etherscan.io/addr(...)b1f74144fd9065069c28twitter:HankJones22 twitterde op woensdag 31-01-2018 om 21:59:55@cryptomanran @SatoshiLite This address just got a proper 190k usd for a simple bee token ico scam mail; https://t.co/XbL9yzshlS I really wonder how they got all the names, mails and knew of the participation in beetoken... inside job? or hacked??? reageer retweet
Die scam zag ik op Telegram ook al langskomen. Niet gedaan toch?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:03 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dank voor de oplettendheid . Wanneer gaan ze dan wel open?
Je kan maar 10 BTC per dag opnemen. Dat gaat dan ook met een verified account ook nog 10 dagen duren voor je alles kan opnemen. Hopen dat de withdrawals zo lang open blijven.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:59 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Dat eerste, maar ik zat net als Magnet ook vroeg in cryptovaluta, dat maakt het ook anders.
Nee gelukkig niet. Geeft maar aan hoe voorzichtig je moet zijn..quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Die scam zag ik op Telegram ook al langskomen. Niet gedaan toch?
ikquote:
XRB heet nu Nano bij mijquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:38 schreef Chaes het volgende:
Trouwens wel raar, als ik in m'n Blockfolio app aanpas dat m'n XRB niet op Bitgrail maar op Kucoin staan, dan blijft ie gewoon op Bitgrail staan. Zelfde als ik de coin uit m'n portfolio verwijder en opnieuw invoer.
ik zag het ook al.....pfoeeeeequote:Op woensdag 31 januari 2018 22:15 schreef Skv het volgende:
https://etherscan.io/addr(...)b1f74144fd9065069c28
Iemand heeft 29,4 eth overgemaakt. Goeie 25.000 euro.
Au.
Geen idee. Weinig fraai ook dat ze mijn ID hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik zag het ook al.....pfoeeeee
hoe komen ze aan alle mail adressen ????
Het kan zijn dat ze een andere mail database gebruiken die gestolen is, zoals die van Bitcointalk die al eens gehackt is, daar zitten altijd wel BeeToken deelnemers bij dus sturen ze lukraak tot ze beet hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe ze m'n mail hebben, ik heb me aangemeld bij BEE ja, alleen door dat aanmelden op die site wat daarna ook nog moest voor een account kon ik niet meedoen. Maar waar dit mailtje nou vandaan komt....
Dezequote:Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Yep, weet alleen even niet meer welk address ik moet geloven...
Denk eerder gelekt, ik heb niks ontvangen en sta op bijna al die lijsten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze een andere mail database gebruiken die gestolen is, zoals die van Bitcointalk die al eens gehackt is, daar zitten altijd wel BeeToken deelnemers bij dus sturen ze lukraak tot ze beet hebben.
Of het is gelekt...
Prutser hoor. Dan let je ook niet op.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:15 schreef Skv het volgende:
Au.
Hoe bedoel je ID?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen idee. Weinig fraai ook dat ze mijn ID hebben.
Blijkbaar de mailinglist van Bee zelf:quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Denk eerder gelekt, ik heb niks ontvangen en sta op bijna al die lijsten.
Onderschat nooit de FOMO en greed van sommige mensen lolquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:20 schreef Predator38 het volgende:
als je al leest samenwerking met microsoft, 100% EN binnen 6 uur overmaken gaan er toch al allemaal alarmbellen rinkelen ?
25k is toch niks. Is het minste wat je inlegt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Prutser hoor. Dan let je ook niet op.
van de kyc.quote:
Zoals ik die methode lees kan dat alsnog door een hack komen en niet perse door lekken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:22 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Blijkbaar de mailinglist van Bee zelf:
https://www.reddit.com/r/(...)e_leaked_our_emails/
Zelfde idee imo.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:26 schreef wattel het volgende:
[..]
Als ik die methode lees kan dat alsnog door een hack komen en niet perse door lekken.
Voor sommige mensen zou een personal cap van 0.2 eth niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:15 schreef Skv het volgende:
Au.
Heb ik nog tot de dag van vandaag echt gigantisch last vanquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze een andere mail database gebruiken die gestolen is, zoals die van Bitcointalk die al eens gehackt is, daar zitten altijd wel BeeToken deelnemers bij dus sturen ze lukraak tot ze beet hebben.
Of het is gelekt...
teveel hype en teveel mongolen. Dan krijg je scams. Heeft weinig met team te maken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zelfde idee imo.
Gewoon erg slecht van het team. Incompetentie klapt er vanaf.
Nee want de mails staan in een mailchimp database (zie subscribe knop op de site).quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:29 schreef Skv het volgende:
[..]
teveel hype en teveel mongolen. Dan krijg je scams. Heeft weinig met team te maken.
the flippening !quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:32 schreef Nappeklapperapper het volgende:
ETH alliance toevoegingen:
Pfizer
Bank of Canada
Kaspersy
EY
AMD
Schijnt in de EEA mail te staan. Als dit klopt is dit al heel sick (en dit is maar een topje)
Zat er sowieso al een tijdje aan te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Tijd om ETH in te slaan !quote:
tja......je zou het zou doen, al je spaargeld in ETHquote:
Wat is het leven zonder het nemen van risico's?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
tja......je zou het zou doen, al je spaargeld in ETH
maarja![]()
hoeveel risico hebben we dat het fout gaat
Dat zit al in VENquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
maarja![]()
Hier ook 20% van de portfolio in VENquote:
Triest om te zien dat daar steeds geld bijkomt van goedwillende en argeloze mensen, terwijl je weet dat het een scam is. Iedere minuut wordt er weer overgemaaktquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:35 schreef Predator38 het volgende:
die bedragen blijven ook maar oplopen in die wallets van de scammers
die pakken gewoon ff een lambo binnen 2 uurtjes
Ben al door mijn speelgeld heen...wel zin om meer in te slaan maar momenteel ff belangrijkere priosquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
maarja![]()
het lijkt net op een woekerpolis, alleen konden we dat niet zienquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Triest om te zien dat daar steeds geld bijkomt van goedwillende en argeloze mensen, terwijl je weet dat het een scam is. Iedere minuut wordt er weer overgemaakt
Hey, het is geld wat ze kunnen missen anders hoor je niet in crypto te zitten jonguhhquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Triest om te zien dat daar steeds geld bijkomt van goedwillende en argeloze mensen, terwijl je weet dat het een scam is. Iedere minuut wordt er weer overgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |