abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176873721
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ze een andere mail database gebruiken die gestolen is, zoals die van Bitcointalk die al eens gehackt is, daar zitten altijd wel BeeToken deelnemers bij dus sturen ze lukraak tot ze beet hebben.

Of het is gelekt...
Als ze dit nóg beter aan hadden gepakt hadden ze nog veel meer binnen getrokken denk ik. Een guarantee voor een doubling in money else we send your eth back gaf bij mij red flags + het feit dat ik sowieso al niet mee kon doen omdat ik die forms niet outfilled heb.... maar had ik wel die forms ingevuld, en stond dat er niet in, dan had ik ook getwijfeld.

Dit is wel een doodsteek voor het hele project ook.
Lambo of Rekt
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:48:18 #152
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176873724
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:46 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hey, het is geld wat ze kunnen missen anders hoor je niet in crypto te zitten jonguhh
Dit.

Mensen met te veel geld en te weinig hersens. Hopelijk leren ze hier iets van :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176873746
die mail ook:

"after much waiting"
"kindest regards"

:'(
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:50:47 #154
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176873776
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:46 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hey, het is geld wat ze kunnen missen anders hoor je niet in crypto te zitten jonguhh
Als het om 25K gaat is het natuurlijk niet niks.
The End Times are wild
pi_176873779
ze staan al op 350.000 dollar tering
pi_176873838
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:50 schreef Predator38 het volgende:
ze staan al op 350.000 dollar tering
Ja als je ziet dat er al 70K naar een useless ethereum token gestuurd wordt, kun je best verwachten dat dit naar een paar miljoen gaat.
Lambo of Rekt
pi_176873873
quote:
2s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als ze dit nóg beter aan hadden gepakt hadden ze nog veel meer binnen getrokken denk ik. Een guarantee voor een doubling in money else we send your eth back gaf bij mij red flags + het feit dat ik sowieso al niet mee kon doen omdat ik die forms niet outfilled heb.... maar had ik wel die forms ingevuld, en stond dat er niet in, dan had ik ook getwijfeld.

Dit is wel een doodsteek voor het hele project ook.
Ik zit te twijfelen of ik mijn 0.1 eth nog naar ze overmaak. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:56:11 #158
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176873914
Van de Reddit link:

quote:
At least their mailing list has been hacked / leaked otherwise I wouldn't have received an email addressed to Mr Bee. Which is the name I have naturally only called myself on the bee token mailing list sign up
That's not to say these people aren't dumb as f.. but it's still a concern they got hold of so many people's name and email to orchestrate this thing in the first place
Doe ik tegenwoordig ook - alleen nog gemakkelijker.. Subscriben met een gmail adres is best simpel bij een hoop sites. Ipv je gewone mailaddy op te geven bij subscriben ergens, werkt ipv bijvoorbeeld voornaam.achternaam@gmail.com ook: voornaam.achternaam+sitenaamwaarjesubscribed@gmail.com
Dit komt gewoon in je mailbox binnen. Mocht dat mail addy ooit lekken en krijg je opeens spam/scam mail gericht aan voornaam.achternaam+sitenaamwaarjesubscribed@gmail.com dan weet je direct welke site mogelijk gehacked is of je mailadres gelekt heeft of zelfs doorverkocht heeft. Zomaar een tipje om dit soort shit te voorkomen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_176873918
Was dit al voorbijgekomen vandaag?

Kabinet denkt na over verbod op bitcoins

Man, man, man.
pi_176873947
quote:
9s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:56 schreef Gehrman het volgende:

Man, man, man.
Het gaat niet op een verbod op bitcoins an sich voor zover ik van tweakers en AD begreep, en die vertrouw ik wat meer dan de FP hier. :) Het zou om Futures en andere constructies gaan.
Lambo of Rekt
  woensdag 31 januari 2018 @ 22:58:28 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176873963
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja als je ziet dat er al 70K naar een useless ethereum token gestuurd wordt, kun je best verwachten dat dit naar een paar miljoen gaat.
Kunnen ze van Beetoken dan niet snel iedereen op hun mailinglist mailen en waarschuwen hiervoor?
The End Times are wild
pi_176873982
quote:
9s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:56 schreef Gehrman het volgende:

Man, man, man.
er klopt geen fluit van dat hele artikel. Weer zo'n FP mongool zeker. Het ging om verbod op CFDs en binaire gokspelletjes rond cryptokoers. Absoluut niet over Crypto an sich.
pi_176874009
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het gaat niet op een verbod op bitcoins an sich voor zover ik van tweakers en AD begreep, en die vertrouw ik wat meer dan de FP hier. :) Het zou om Futures en andere constructies gaan.
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:59 schreef Skv het volgende:

[..]

er klopt geen fluit van dat hele artikel. Weer zo'n FP mongool zeker. Het ging om verbod op CFDs en binaire gokspelletjes rond cryptokoers. Absoluut niet over Crypto an sich.
Oké, op de Telegraaf stond ook dat het een verbod op bitcoin gaat.
https://www.telegraaf.nl/(...)kheid-verbod-bitcoin

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 23:00:24 ]
pi_176874013
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

de media doet het weer heel anders overkomen dan het daadwerkelijk is ......kortom ze liegen weer de zooi bij elkaar.

het gaat dus om de derivaten en CFD's ( binaire opties ) die ze willen verbieden.
pi_176874019
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Kunnen ze van Beetoken dan niet snel iedereen op hun mailinglist mailen en waarschuwen hiervoor?
Ik heb die scammail niet gekregen hoor. Dus weet niet of het van Bee hack komt.
pi_176874033
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat was toch 300k?
pi_176874042
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:01 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dat was toch 300k?
Ohja, de laatste keer dat ik daar keek was het nog 70...

https://uetoken.com/
Lambo of Rekt
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:02:06 #168
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176874043
Mainstream media die geen onderzoek doen, elkaar naschreeuwen etc is toch niets nieuws.. De "oude" media zit wel te piepen dat ze de traditionele lezer verliezen ana het internet maar zelf moeite doen voor een fatsoenlijke research redactie ho maar. :D

quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:00 schreef Skv het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere post. Mensen op Reddit geven aan dat ze specifieke zaken in de mail terug zien komen die ze opgegeven hebben bij inschrijving bij Bee. Mogelijk is er bij Bee ergens in de registratieperiode iets gehacked/ontvreemd, en heb jij jezelf pas later ingeschreven. Of het mailtje is nog onderweg.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_176874059
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 22:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als het om 25K gaat is het natuurlijk niet niks.
Ligt aan je totale vermogen. Voor sommige is 25K een avondje stappen.
  woensdag 31 januari 2018 @ 23:03:13 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176874061
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:00 schreef Skv het volgende:

[..]

Misschien hebben ze gewoon á la een Nigeriaanse prins het mailtje aan 5 miljoen willekeurige adressen gestuurd en hoopten ze dat er cryptolui tussen zaten. Kan ook nog.
Maar dan nog is het natuurlijk handig als Bee een mailtje stuurt aan alle potentieel geïnteresseerden op hun lijst. Dan zijn die tenminste al gewaarschuwd. Net weer 6.9 ETH overgemaakt door een persoon
The End Times are wild
pi_176874080
quote:
8s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:02 schreef neo2000 het volgende:
Mainstream media die geen onderzoek doen, elkaar naschreeuwen etc is toch niets nieuws.. De "oude" media zit wel te piepen dat ze de traditionele lezer verliezen ana het internet maar zelf moeite doen voor een fatsoenlijke research redactie ho maar. :D
ik zie echt elke dag lulverhalen en zelfs spel en grammatica fouten in bijna elk artikel in de kranten staan, stelletje prutsers zijn het.
pi_176874085
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Misschien hebben ze gewoon á la een Nigeriaanse prins het mailtje aan 5 miljoen willekeurige adressen gestuurd en hoopten ze dat er cryptolui tussen zaten. Kan ook nog.
Maar dan nog is het natuurlijk handig als Bee een mailtje stuurt aan alle potentieel geïnteresseerden op hun lijst. Dan zijn die tenminste al gewaarschuwd. Net weer 6.9 ETH overgemaakt door een persoon
Ik denk dat dit gerichter is dan dat.
Lambo of Rekt
pi_176874094
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:00 schreef Predator38 het volgende:

[..]

de media doet het weer heel anders overkomen dan het daadwerkelijk is ......kortom ze liegen weer de zooi bij elkaar.

het gaat dus om de derivaten en CFD's ( binaire opties ) die ze willen verbieden.
Dat meen je niet! Ik handel altijd in binaire opties, dat is helemaal geweldig! Handelen zoals de grote jongens dat doen!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176874109
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 23:04 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dat meen je niet! Ik handel altijd in binaire opties, dat is helemaal geweldig! Handelen zoals de grote jongens dat doen!
_O- _O- _O-

Ik handel op mijn jacht en verbrand cash geld om me warm te houden.
pi_176874114
Haha grapje natuurlijk. Stook liever gewoon gronings gas op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')