Alles behalve VEN-> prima!quote:
Flippeningquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:10 schreef crpytoshill het volgende:
ETH ziet er nog redelijk sterk uit in vergelijking met BTC
Hallo en welkom. Op de site in mijn handtekening is ook veel basisinformatie en uitleg te vinden als je iets zoekt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:24 schreef janpeter777 het volgende:
Hoi Hoi. Ik lees al een tijdje mee in dit forum, maar zal me even snel voorstellen (als dat mag). Ik ben Jan en heb ook veel interesse in crypto. Op korte termijn wil ik gebruik maken van de dip om in te stappen. Ik heb het vragentopic al doorgenomen, dus zal domme vragen zoveel mogelijk vermijden!
Moet je nagaan, de FUD in azie is compleet. Iedereen eruitquote:Op woensdag 31 januari 2018 16:53 schreef metallicelmo het volgende:
ik heb deze site van de week gevonden, die laat een soort van overzicht zien van waar bitcoin transacties ongeveer vandaan komen. https://blocks.wizb.it/
De data komt uit de blockchain maar ik heb dat ding hier aan staan en ik heb al dagen geen enkele transactie gezien die uit Azie komt. Brakke site ?
Doe eens niet!quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:26 schreef Skv het volgende:
Paar uur niet gekeken. Staat BTC ineens op 9k USD.
Wat is deze?
quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:26 schreef Skv het volgende:
Paar uur niet gekeken. Staat BTC ineens op 9k USD.
Wat is deze?
Bedankt. Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen de bekende bitcoins kopen (die vaak duur zijn) of de onbekende die veel goedkoper zijn, soms maar een 10 cent. Mijn gevoel zegt dat ik beter die van een 10 cent kan kopen omdat als die maar een cent stijgen, ik meteen veel winst heb. Maar daar zal wel een addertje achter steken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hallo en welkom. Op de site in mijn handtekening is ook veel basisinformatie en uitleg te vinden als je iets zoekt.
Oja? https://coinmarketcap.com/currencies/ignis/quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Wat is Ignis en waarom staat ie op -95%?
Ik dacht dat je je had ingelezen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:31 schreef janpeter777 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen de bekende bitcoins kopen (die vaak duur zijn) of de onbekende die veel goedkoper zijn, soms maar een 10 cent. Mijn gevoel zegt dat ik beter die van een 10 cent kan kopen omdat als die maar een cent stijgen, ik meteen veel winst heb. Maar daar zal wel een addertje achter steken.
Beter kijk je naar de marketcapquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:31 schreef janpeter777 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen de bekende bitcoins kopen (die vaak duur zijn) of de onbekende die veel goedkoper zijn, soms maar een 10 cent. Mijn gevoel zegt dat ik beter die van een 10 cent kan kopen omdat als die maar een cent stijgen, ik meteen veel winst heb. Maar daar zal wel een addertje achter steken.
Ja, maar het is niet allemaal even gemakkelijk te doorgronden altijd. Als ik iets doms zeg, laat het me zeker weten hoor! Ik moet ook nog een 'wallet' aanmaken en zo..quote:
market cap en circulating supply zijn relevanter.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:36 schreef janpeter777 het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet allemaal even gemakkelijk te doorgronden altijd. Als ik iets doms zeg, laat het me zeker weten hoor! Ik moet ook nog een 'wallet' aanmaken en zo..
Ok. Dat is de totale waarde van alle munten van een soort. Wat is dan het beste? Een hoge marketcap zoals BTC of een lage?quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:36 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Beter kijk je naar de marketcap
Op Bittrex is ie precies 24u geleden live gegaanquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:34 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Oja? https://coinmarketcap.com/currencies/ignis/
Market cap is verder niet boeiend als het volume laag isquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:37 schreef Skv het volgende:
[..]
market cap en circulating supply zijn relevanter.
Ja, en die.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:38 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Market cap is verder niet boeiend als het volume laag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |