Haal dat eth adres even weg johquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:15 schreef Zwansen het volgende:
Die laatste zinnen. Garantie op verdubbeling!
[i]After much waiting, The Bee Token is proud to announce that our crowdsale is NOW OPEN! You used this address to register to our newsletter so we thought we'd give you some instructions on how to participate.
Firstly, we have modified your contribution maximum limit to be 104.43 ETH so please don't send more than this or you won't be compensated. If you are receiving this email then you are permitted to join the ICO but your contributio n limit is only guaranteed for 24 hours so don't miss out!
Secondly, to celebrate our NEW partnership with Microsoft thought we'd give you a 100% BONUS on all tokens sent within the next 6 hours. We guarantee that The Bee Token will double in value within 2 months or we'll give you your Ethereum back
Ja zie deze post: BTC / [ICO] Het grote ICO topic | projecten, regulatie, risico's #2quote:Op donderdag 1 februari 2018 06:05 schreef xminator het volgende:
Is beetoken gehacked oid? Hoe kan ik anders perfect goede phishing mails krijgen (denk aan correcte naam, e-mailadres etc). Is m.i. een te grote toeval..
Dat is meestal wel de oplossingquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:32 schreef Skv het volgende:
Ik maakte gisterenavond 0,1 ETH over naar Bee.
In Etherscan staat dat 'ie is verwerkt en er 455 Bee naar mijn MEW zijn gestuurd. Ik zie ze daar alleen niet terug. Moet ik Bee als custom token toevoegen ofzo?
Ja elke persoon met meer dan één hersencel trapt er niet in.quote:Op donderdag 1 februari 2018 06:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen scam email gehad en heb succesvol meegedaan aan de token sale. Geen enkel probleem.[ afbeelding ]
Done.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Haal dat eth adres even weg joh
Heel chill als je daar een kopie van je paspoort naar toe hebt gestuurd.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:42 schreef Gehrman het volgende:
Ik las laatst een artikel van een of andere security expert dat die websites van ICO's soms zo lek zijn als een mandje. Van één bepaalde ICO kon hij kinderlijk eenvoudig bij de database met alle KYC gegevens. Zoiets zal bij BEE ook wel gebeurd zijn.
SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Edit: even in een spoiler gezet.
Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:48 schreef dimmak het volgende:
SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
wat is deze?SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Edit: even in een spoiler gezet.![]()
quote:
twitter:brennasparksxxx twitterde op woensdag 31-01-2018 om 03:13:07If you decide to get some $VIA, send me proof to brennasparksxxx@gmail.com and I'll make you a naked fan sign 😘#viacoin reageer retweet
quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:04 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Zou goed nieuws voor mij zijn.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:01 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
still waiting for verification
Bitgrail heeft withdrawals aangezetquote:
Dank, ik ga me even verder verdiepen in deze munt gr grSPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen.
Waar bewaar jij ze in? Ik wil ze ook van die exchange af hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2018 08:01 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bitgrail heeft withdrawals aangezet
Zojuist m'n Raiblocks/Nano ontvangen!
Moest ik nog iemand anders quoten?
Dat was 3rd partyquote:Op donderdag 1 februari 2018 07:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heel chill als je daar een kopie van je paspoort naar toe hebt gestuurd.
Edit: even in een spoiler gezet.!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Beetje treurig dat ik gisteren mijn ETH al overmaakte voordat die scam shit ontplofte.quote:Op donderdag 1 februari 2018 07:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Dat Beetoken verhaal is echt niet best. Die naam is al aangetast voordat ze daarwerkelijk de ICO fase uit zijn. Ik was al niet van plan om er geld in te stoppen, en gelukkig heb ik mij niet over laten halen door al dat geshill
ohja ik heb em wel gehad!!! in mijn gmail spam stond ie.quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:10 schreef Gehrman het volgende:
Zie nu in mijn e-mail box ook het BEE phishing mailtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |