Nou die uitverkoop is al een maand bezig. Het lijkt wel solden.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:33 schreef Rossdale het volgende:
TA is zo makkelijk, BTC gaat langzaam maar gestaag omhoog. Er vormt zich een duidelijke schildpadtrend, kijk maar:
[ afbeelding ]
panic selling incomingggggggquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:40 schreef metallicelmo het volgende:
Er komt toch een punt dat ik een keer moet besluiten om toch maar eens iets te verkopen, als Bitcoin zo door blijft gaan komt er geen eind aan eigenlijk. De hele markt gaat naar beneden door één coin lijkt het wel
Daar heb je helaas niks aan als je er geen geld meer in wil/kan stoppenquote:
https://nanowallet.io/quote:Op donderdag 1 februari 2018 08:06 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waar bewaar jij ze in? Ik wil ze ook van die exchange af hebben
Serieus?quote:Op donderdag 1 februari 2018 10:40 schreef metallicelmo het volgende:
Er komt toch een punt dat ik een keer moet besluiten om toch maar eens iets te verkopen, als Bitcoin zo door blijft gaan komt er geen eind aan eigenlijk. De hele markt gaat naar beneden door één coin lijkt het wel
Ik heb alles verkocht. Heb het idee dat er veel gaat gebeuren komende tijd wat een negatieve impact gaat hebben op de koersen. Is het niet zo, kan ik altijd nog terug instappen over een paar maandenquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:40 schreef metallicelmo het volgende:
FUDquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:56 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Ik heb alles verkocht. Heb het idee dat er veel gaat gebeuren komende tijd wat een negatieve impact gaat hebben op de koersen. Is het niet zo, kan ik altijd nog terug instappen over een paar maanden
quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:00 schreef ToT het volgende:
MAMA!!!!!!
VEN en CND ineens op -15% in no time!En veel andere coins ook flink in het rood!
alles kan.....quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:09 schreef Apekoek het volgende:
Even serieus, hoe ver kan de marketcap nog zakken. Zou een 100miljard van midden 2017 weer gehaald kunnen worden?
Idem. Au.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Ok mijn portfolio kon veel hebben, maar nu duurt het niet lang meer voordat ik in euro's onder mijn inleg uitkom![]()
Gelukkig wel dik in de plus in BTC, maar dan moet die wel eens stoppen met van die enorme rode candles
2018 is Etherjaar. Tot nu toe niet teleurgesteld.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
FEBRUARI IS ETHER MAAND!!! JULLIE GAAN ALLEMAAL DOOD MAAR ETHER ZAL ALTIJD BLIJVEEEE!!!
Als dit daadwerkelijk gaat gebeuren maken we iets mee dat we voorlopig niet meer gaan zien. Mooie tijd om in te leven.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:15 schreef Predator38 het volgende:
ETH = king
the flippening is happening !!!
quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet voor iedereen
[ afbeelding ]
Dat heet 'middelen' om zo je gemiddeld aankoopbedrag laag te houden. Bedenk je echter wel hoe lang je dit wil/kunt volhouden. Je absolute verlies kan erg hog worden.!quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:17 schreef hodlwave het volgende:
Waves en Litecoin gekocht. Als het blijft zakken blijf ik bijkopen. Hodl en koopfeest.
Dat is gewoon de som van alle mensen die op het ronde bedrag van 9500 hebben ingelegd tot kopen. Die werd trouwens in een paar grote happen opgegeten.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet voor iedereen
[ afbeelding ]
Allemaal FUD :’)quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:00 schreef ToT het volgende:
MAMA!!!!!!
VEN en CND ineens op -15% in no time!En veel andere coins ook flink in het rood!
Ik vermoed dat dit een strijd is die alleen HODLers kunnen winnen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:25 schreef tha_dark het volgende:
Had ik nou maar een weekje gewacht met het bijkopen met extra fiat.
Hodl hodl, tot volgende maand jongens.
Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:27 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit een strijd is die alleen HODLers kunnen winnen.
Ik dacht gister nog slim te zijn om extra fiat in mijn portfolio te stoppen om extra TRX en ICX te kopen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:26 schreef metallicelmo het volgende:
Het stomme is, ik wil nog wel iets bijkopen, wat klein spul maar ik weet dat zolang Bitcoin daalt het geen enkel nut heeft
Same.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.
1. Zet je gehele portfolio op een offline wallet.
2. Niet aankomen.
Als ik het financieel een risico voor me was had ik het niet gedaan. Het is puur speculeren door te kijken naar de grafieken van voorgaande jaren. Daar trok het in februari altijd weer aan. Moet er wel bij gezegd worden dat de cryptomarkt toen nog niet zo actief was als de laatste paar jaar, dus er is ook een kans dat er een wijziging komt in het geheel, waardoor de complete markt er anders uit komt te zien en je niets aan behaalde resultaten uit het verleden hebt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heet 'middelen' om zo je gemiddeld aankoopbedrag laag te houden. Bedenk je echter wel hoe lang je dit wil/kunt volhouden. Je absolute verlies kan erg hog worden.!
Gok erop dat bitcoin minder invloed krijgt en coins als ether, waves en lisk het langzaam inhalen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 11:26 schreef metallicelmo het volgende:
Het stomme is, ik wil nog wel iets bijkopen, wat klein spul maar ik weet dat zolang Bitcoin daalt het geen enkel nut heeft
Klopt, is alleen maar goed als bitcoin langzaam sterft. Zeker die kut klonen van bitcoinquote:Op donderdag 1 februari 2018 11:34 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Gok erop dat bitcoin minder invloed krijgt en coins als ether, waves en lisk het langzaam inhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |