Probeer jij maar eens een baantje te krijgen in een Islamitisch land als Christen of Atheist...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Discriminatie en racisme klopt ook.
Daar heeft men dagelijks mee te maken. Is alleen niet iets om vrolijk voort te zetten denk ik.
Daar was ik mee bezig, zelfs met de nodige nuance, toen jij kwam mekkeren dat we ook naar de ander moeten kijken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ga je gang als je daar blij van wordt.
Dat gaat prima, veel vrienden die ik heb vallen onder die noemer en werken in een islamitisch land.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een baantje te krijgen in een Islamitisch land als Christen of Atheist...
Racisme <> gediscrimineerd voelenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Discriminatie en racisme klopt ook.
Daar heeft men dagelijks mee te maken. Is alleen niet iets om vrolijk voort te zetten denk ik.
Jawel, je kan de uitzending van Radar terug zien voor de exacte vraagstelling. En dat leek behoorlijk op jouw tweede voorbeeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:28 schreef descon het volgende:
[..]
Racisme <> gediscrimineerd voelen
Tis soms wel erg makkelijk om de discriminatie kaart te spelen terwijl er iets meer aan de hand is.
Zeker omdat bij dit onderzoek werd aangegeven dat ze in het verleden slechte ervaringen hebben gehad met die andere bevolkings groepen.
Er staat niet bij hoe dit geformuleerd is tijdens de aanvraag bij deze uitzendbureaus. Zit nogal een verschil tussen “ik wil geen buitenlanders want ik heb een hekel aan zwarten” of “ liever geen marokanen want daar heb ik slechte ervaringen mee”.
Ja en stel dat je er al een paar in dienst hebt, met de ramadan vreten ze niks, en moet jij nog maar afwachten of ze hun collega's niet in gevaar brengen door laag bloedsuiker gehalte.....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:19 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Klopt. Het is gewoon zo dat Marokkanen een heel 'apart volkje' is, om het maar vriendelijk te zeggen. Heel veel van die lui praten en schrijven ongelofelijk beroerd Nederlands, hebben geen manieren, hebben geen fijne werkhouding en zijn gewoon onbetrouwbaar. En dan hun kutreligie ..... dat is echt niet meer van deze tijd.
Wel jammer voor die paar goede Marokkanen maar het is helaas niet anders.
Geef eens een voorbeeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Neuh, ook in de grote internationals worden veel beslissingen genomen die niet slechts winstgeoriënteerd zijn.
Dat soort mensen werken de vicieueze cirkel alleen maar in de hand. Veelal zonder het zelf door te hebben. Komisch wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:28 schreef descon het volgende:
[..]
Racisme <> gediscrimineerd voelen
Tis soms wel erg makkelijk om de discriminatie kaart te spelen terwijl er iets meer aan de hand is.
Zeker omdat bij dit onderzoek werd aangegeven dat ze in het verleden slechte ervaringen hebben gehad met die andere bevolkings groepen.
Er staat niet bij hoe dit geformuleerd is tijdens de aanvraag bij deze uitzendbureaus. Zit nogal een verschil tussen “ik wil geen buitenlanders want ik heb een hekel aan zwarten” of “ liever geen marokanen want daar heb ik slechte ervaringen mee”.
Radar.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jawel, je kan de uitzending van Kassa terug zien voor de exacte vraagstelling. En dat leek behoorlijk op jouw tweede voorbeeld.
Wat een walgelijk mens ben je. De wereld is te klein als andersom Marokkanen de Nederlanders maar vreemd te zijn. Dan is het boehoee de islam die ze leert discrimineren, maar ach dat jij hetzelfde doet is prima? Typisch gevalletje superieur voelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:19 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Klopt. Het is gewoon zo dat Marokkanen een heel 'apart volkje' is, om het maar vriendelijk te zeggen. Heel veel van die lui praten en schrijven ongelofelijk beroerd Nederlands, hebben geen manieren, hebben geen fijne werkhouding en zijn gewoon onbetrouwbaar. En dan hun kutreligie ..... dat is echt niet meer van deze tijd.
Wel jammer voor die paar goede Marokkanen maar het is helaas niet anders.
De ene cultuur is ook gewoon superieur aan de ander.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat een walgelijk mens ben je. De wereld is te klein als andersom Marokkanen de Nederlanders maar vreemd te zijn. Dan is het boehoee de islam die ze leert discrimineren, maar ach dat jij hetzelfde doet is prima? Typisch gevalletje superieur voelen.
Maar.. jij bent het toch gewoon met hem eens ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat een walgelijk mens ben je. De wereld is te klein als andersom Marokkanen de Nederlanders maar vreemd te zijn. Dan is het boehoee de islam die ze leert discrimineren, maar ach dat jij hetzelfde doet is prima? Typisch gevalletje superieur voelen.
Es ist Zeit ... !!!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
De ene cultuur is ook gewoon superieur aan de ander.
quote:
An sich verdedigbaar - maar hoe bepaal je dat zonder er op uit te komen dat de Nederlandse cultuur inferieur is aan de Chinese of de Joodse ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het zijn ook meningen.. Wat beter is of minder... Als Joden het haar bij de vrouwen gaan afknippen en kaalscheren dan vind ik dat ook idioot. Maar dat is nog beter dan verkleedt gaan in complete Burka.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:04 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
An sich verdedigbaar - maar hoe bepaal je dat zonder er op uit te komen dat de Nederlandse cultuur inferieur is aan de Chinese of de Joodse ?
Het Westen heeft al die regimes daar aan de macht geholpen. Wacht eerst even af totdat het volk daar heeft afgerekend met hun regimes. Daarna gaan we zien wie er superieur is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:04 schreef ludovico het volgende:
[..]Zo moeilijk is het toch niet om te bedenken dat wat wij hier hebben beter is dan in Saoudi Arabia.
Nein nein nein .. wir mussen die Saudi's ... !!!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:04 schreef ludovico het volgende:
[..]Zo moeilijk is het toch niet om te bedenken dat wat wij hier hebben beter is dan in Saoudi Arabia.
Hoe moet ik deze post nou weer interpreteren? Wil je een oorlog ontketenen of ontketent zien tussen verschillende culturen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:06 schreef alilami het volgende:
[..]
Het Westen heeft al die regimes daar aan de macht geholpen. Wacht eerst even af totdat het volk daar heeft afgerekend met hun regimes. Daarna gaan we zien wie er superieur is.
Maar hoe bepaal je wat beter is ? Door te kijken naar levensstandaard, economische groei, aantal innovaties per inwoner per jaar of... ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het zijn ook meningen.. Wat beter is of minder... Als Joden het haar bij de vrouwen gaan afknippen en kaalscheren dan vind ik dat ook idioot. Maar dat is nog beter dan verkleedt gaan in complete Burka.
Dat doe je door te kijken naar wat je idioot vindt, dus... Haar afscheren bij vrouwen die van nature hun haar gebruiken om te laten zien hoe mooi ze zijn (at least, zo interpreteer ik het) vind ik geen vrijheid.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar hoe bepaal je wat beter is ? Door te kijken naar levensstandaard, economische groei, aantal innovaties per inwoner per jaar of... ?
"Ik vind het idioot" is natuurlijk geen maatstaf
Kijkend naar Libie ben ik erg benieuwd wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:06 schreef alilami het volgende:
[..]
Het Westen heeft al die regimes daar aan de macht geholpen. Wacht eerst even af totdat het volk daar heeft afgerekend met hun regimes. Daarna gaan we zien wie er superieur is.
Lekker man, basis inkomenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:31 schreef alilami het volgende:
Werken is ook niet voor iedereen weggelegd. Is meer voor een type met loonslavenmentaliteit. Voornamelijk autochtonen dus. Allochtonen krijgen dan een basisinkomen van de staat. Win-win.
Sure al die zandbak lui zijn superieur!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:06 schreef alilami het volgende:
[..]
Komt denk ik eerder van HBO studentjes die bedrijfskunde studeerden en hun eigen onderneming wilden opzetten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lekker man, basis inkomen. Luie kk flikkers zijn het. Loonslaaf is ook echt een woord wat bedacht moet zijn door een allochtoon
Het Westen is juist in verval. De landen waar jij je superieur aan waant worden bestuurd door westerse puppets die als taak hebben om de ontwikkeling van hun landen tegen te houden om het koloniale projectje Israël te beschermen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe moet ik deze post nou weer interpreteren? Wil je een oorlog ontketenen of ontketent zien tussen verschillende culturen?
De geschiedenis is aan de zijde van wat jij "zandbak lui" noemt. Daar zijn de eerste beschavingen begonnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sure al die zandbak lui zijn superieur!
rofl
Laat me raden, de westerse cultuur is superieur. Geen enkele cultuur is superieur en elke cultuur heeft mooie en minder mooie dingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maareh, welk typische gedrag maakt de Nederlander zich dan precies schuldig aan volgens de gemiddelde Marokkaan?
Dat accentje wat ze zichzelf aanmeten... Volgens mij willen ze ook gewoon niet integreren.
Nopes. Ik geloof heel erg dat de minderheid het verpest. Ik geloof wel dat die minderheid er is ( voornamelijk de jongens) en dat daar wat aan gedaan moet worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:02 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar.. jij bent het toch gewoon met hem eens ?
Zolang het over Marokkaanse jongens gaat tenminste.
De volkeren die de beschavingen millenia geleden daar hebben opgezet zijn niet dezelfde als die daar nu wonen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:18 schreef alilami het volgende:
[..]
De geschiedenis is aan de zijde van wat jij "zandbak lui" noemt. Daar zijn de eerste beschavingen begonnen.
Klopt, Nederlandse autochtonen hebben die beschavingen opgebouwd. Iedereen weet dat.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:25 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
De volkeren die de beschavingen millenia geleden daar hebben opgezet zijn niet dezelfde als die daar nu wonen.
Deze stropop is jegens?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:26 schreef alilami het volgende:
[..]
Klopt, Nederlandse autochtonen hebben die beschavingen opgebouwd. Iedereen weet dat.
De politiek van hersendode imbecielen gaat idd over meningen zonder onderbouwing.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat doe je door te kijken naar wat je idioot vindt, dus... Haar afscheren bij vrouwen die van nature hun haar gebruiken om te laten zien hoe mooi ze zijn (at least, zo interpreteer ik het) vind ik geen vrijheid.
Politiek gaat over meningen hè, je kunt niet doen alsof je mening objectief is ofzo.
Een paar duizend jaar geleden was dat een zeer verdedigbare stelling. Vergelijk het Egypte of Perzie van toen met het Nederland van toen. Au. We liepen toen best fors achter.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sure al die zandbak lui zijn superieur!
Goed, jij vind dat discriminatie, en wat dan nog ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:20 schreef Qarrad het volgende:
Als een Chinees Europeanen lompe horken vindt en jou niet aanneemt omdat je een Europeaan bent, is dat discriminatie. Als jij Chinezen niet mag en iemand niet aanneemt omdat het een Aziaat is, dan is dat discriminatie.
Toen was er nog geen islamquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:18 schreef alilami het volgende:
[..]
De geschiedenis is aan de zijde van wat jij "zandbak lui" noemt. Daar zijn de eerste beschavingen begonnen.
Toen was er nog geen Nederlandquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Toen was er nog geen islam
Jij hebt vast ellenlange lijstjes van niet-Westerse landen met Nobelprijswinnaars, topuniversiteiten en baanbrekende wetenschappelijke doorbraken ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Laat me raden, de westerse cultuur is superieur. Geen enkele cultuur is superieur en elke cultuur heeft mooie en minder mooie dingen.
Ja klopt, de islam heeft dat teniet gedaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:44 schreef Kassamiep het volgende:
Een paar duizend jaar geleden was dat een zeer verdedigbare stelling. Vergelijk het Egypte of Perzie van toen met het Nederland van toen. Au. We liepen toen best fors achter.
Maarja. Iets heeft hun voorsprong geheel teniet gedaan.
Ja no shit. Helaas zijn ze blijven hangen in de tijd dat de eerste beschavingen zijn begonnenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:18 schreef alilami het volgende:
[..]
hihahoquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja no shit. Helaas zijn ze blijven hangen in de tijd dat de eerste beschavingen zijn begonnen.
Nog steeds vooruitstrevend dusquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja no shit. Helaas zijn ze blijven hangen in de tijd dat de eerste beschavingen zijn begonnen.
Awww eindelijk geen leuke comeback meer?quote:
Spreek voor jezelf. En heb geduld.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Awww eindelijk geen leuke comeback meer?
Iedereen weet dat die lui daar gewoon in een fucked up 'beschaving' wonen.
Islamieten doen niets anders dan anderen haten en vervolgen. Dus bespaar mij je verontwaardiging.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Omdat semantiek relevant is? Een tank wordt ook geen bloemenkraam, ook niet als je hem 37 keer zo noemt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:02 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Goed, jij vind dat discriminatie, en wat dan nog ?
Waarom wil je zo graag dat labeltje erop plakken ?
Het gaat in dit nieuwsbericht niet alleen over Marokkanen hè...quote:Op maandag 29 januari 2018 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want mensen zijn allemaal per definitie gigantische racisten? Dat is echt een behoorlijk triste beschuldiging. Er is meestal een hele goede verklaring voor wat jij racisme noemt te vinden. Vaak is dat een hele slechte ervaring met de betreffende bevolkingsgroep.
Waarom hebben Chinezen dat probleem nooit? Molukkers tegenwoordig ook niet meer? Zwarte mensen? Joden? Echte racisten zouden hen ook uitsluiten.
Turkse maat van me die meerdere zaken heeft gemanaged.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:34 schreef LXIV het volgende:
Ik ken een werkgever die heel eerlijk zei geen Marokkanen meer in dienst te nemen. "Want of ze stelen de spullen onder de kont vandaan, of ze melden zich na één week werken weer ziek".
Die werkgever, dat was dus zelf een Marokkaan!
Ohh ik spreek ook voor mezelf hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:26 schreef alilami het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. En heb geduld.
De genocide waar veel medelanders al hun hele leven op lopen te geilen uiteraard. Een belofte van hun imams enzo. Ze zijn immers superieur.quote:
Trieste gelovige hersenloze lui zijn tquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De genocide waar veel medelanders al hun hele leven op lopen te geilen uiteraard. Een belofte van hun imams enzo. Ze zijn immers superieur.
Ach, zie het als een gigantisch calimero-complex en lach ze uit. Het gros durft toch niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Trieste gelovige hersenloze lui zijn t
Als je moet teruggrijpen op voorbeelden van 5000 jaar geleden begrijp je natuurlijk dat je geen sterke zaak hebt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:18 schreef alilami het volgende:
[..]
in dat opzicht zijn ze superieur, dat was het hele puntquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als je moet teruggrijpen op voorbeelden van 5000 jaar geleden begrijp je natuurlijk dat je geen sterke zaak hebt.
Want binnenkort breekt de islamitische heilstaat aan?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:41 schreef alilami het volgende:
[..]
in dat opzicht zijn ze superieur, dat was het hele punt
maar binnenkort weer hoor, maak jij je maar zorgen om je genderneutrale superieure pareltjes
Straks is de olie op en is er in veel van die landen niet voldoende drinkwater meer, dan gaan ze ons pas echt een lesje leren jongen! Wacht maar af! Het westen zal vallen!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Want binnenkort breekt de islamitische heilstaat aan?
Brrr ik bibber van angst...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Straks is de olie op en is er in veel van die landen niet voldoende drinkwater meer, dan gaan ze ons pas echt een lesje leren jongen! Wacht maar af! Het westen zal vallen!
Ik ben geen Nostradamus maar het middenoosten wordt de komende 100 jaar pas echt een shithole met een kort lontje, niks vergeleken met de laatste vijftig jaar. Ik heb meer hoop voor grote delen van Afrika.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Brrr ik bibber van angst...
de westerse puppetregimes worden omvergeworpen, regimes die het beste voorhebben met hun land nemen het over, alleen dan kan de echte ontwikkeling beginnenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Want binnenkort breekt de islamitische heilstaat aan?
The fuck bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:16 schreef alilami het volgende:
daarna zullen we zien wie er superieur is.
hetzelfde als jijquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zo beschaafd, dat we ze nog moeten uitleggen waar closetpapier voor gebruikt wordt!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:18 schreef alilami het volgende:
[..]
Inderdaad, leve de ontwikkeling in Libië, Irak en Syrië.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:56 schreef alilami het volgende:
[..]
de westerse puppetregimes worden omvergeworpen, regimes die het beste voorhebben met hun land nemen het over, alleen dan kan de echte ontwikkeling beginnen
Ja de westerse cultuur is superieur, ja de westerse cultuur zal best ook wat minder mooie dingen hebben maar over het algemeen kun je toch wel stellen dat het hier 10x beter is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Laat me raden, de westerse cultuur is superieur. Geen enkele cultuur is superieur en elke cultuur heeft mooie en minder mooie dingen.
Wat versta je in godsnaam onder 'de westerse cultuur', licht eens toe als je wil?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja de westerse cultuur is superieur, ja de westerse cultuur zal best ook wat minder mooie dingen hebben maar over het algemeen kun je toch wel stellen dat het hier 10x beter is.
En alle mannen mogen 4 vrouwen, die hebben weliswaar geen geslachtsdelen, maar een kniesoor die daar op let.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:56 schreef alilami het volgende:
[..]
de westerse puppetregimes worden omvergeworpen, regimes die het beste voorhebben met hun land nemen het over, alleen dan kan de echte ontwikkeling beginnen
Hoe moet ik jou gaan uitleggen dat het haar van een vrouw afscheren en een pruik opzetten idioot is? Voor mij is 1+1 namelijk gewoon 2, daar komt in principe geen uitleg aan te pas.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:42 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De politiek van hersendode imbecielen gaat idd over meningen zonder onderbouwing.
Zullen we hier het niveau wat hoger proberen te brengen ?
Vrijheid van expressie, dialoog, liberalisme, en nog veel meer zaken die je "in het westen" terug ziet komen in de cultuur.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat versta je in godsnaam onder 'de westerse cultuur', licht eens toe als je wil?
Één woord: vrijheid.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat versta je in godsnaam onder 'de westerse cultuur', licht eens toe als je wil?
Dat eigenlijk.quote:
"we zullen zien wie hier superieur is" komt over alsof je wilt overheersen, dat zie je mij nergens doen of wel?quote:
Een snickers eten met een transseksuele hoer die je net een blowjob hebt gegeven, dit filmen, op internet zetten en niet vervolgd worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waardeloze omschrijving, houdt alleen stand als superieur als je het beste wat het Westen te bieden heeft zet tegenover het slechtste wat de moslimwereld te bieden heeft. 'Het Westen' is waardeloos te noemen in gastvrijheid, gulheid, zorg voor de ouderen. Je definitie van cultuur is nogal beperkt en selectief, zeker als je het superieur wilt noemen. Genoeg plekken waar je het inferieur kunt noemen en vice versa.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrijheid van expressie, dialoog, liberalisme, en nog veel meer zaken die je "in het westen" terug ziet komen in de cultuur.
Dat gaan jij en ik niet meer meemaken. Qua ontwikkeling staat het gemiddelde land in de islamitische wereld in de middeleeuwen en als de periode na de 1e wereldoorlog en na de arabische lente 1 ding heeft aangetoond is het wel dat als er een pro westers regime omvalt er doorgaans nog meer ellende voor in de plaats komt. Na de 1e wereldoorlog is de islamitische wereld alleen maar achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:56 schreef alilami het volgende:
[..]
Dat is een vrijheid wat ik niet toejuich. Evenmin de vrijheid voor mij om er naar te kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een snickers eten met een transseksuele hoer die je net een blowjob hebt gegeven, dit filmen, op internet zetten en niet vervolgd worden.
Puppetregimes zijn nog aan de macht in die landen, dus dan kun je geen ontwikkeling verwachten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:13 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Inderdaad, leve de ontwikkeling in Libië, Irak en Syrië.
Idem.quote:Oh, en vergeet niet overige Islamitische pareltjes als Somalië en Jemen
Man stel je niet aan, wie denk je nou de les te wijzen? Je weet zelf heus wel wat onder "de westerse cultuur" gezien kan worden en ik geef enkele voorbeelden die belangrijk en onderscheidend zijn t.o.v. andere culturen. Tjah, jouw mening verder.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waardeloze omschrijving, houdt alleen stand als superieur als je het beste wat het Westen te bieden heeft zet tegenover het slechtste wat de moslimwereld te bieden heeft. 'Het Westen' is waardeloos te noemen in gastvrijheid, gulheid, zorg voor de ouderen. Je definitie van cultuur is nogal beperkt en selectief, zeker als je het superieur wilt noemen. Genoeg plekken waar je het inferieur kunt noemen en vice versa.
Individuele vrijheid in ieder opzicht. De staat bemoeit zich niet met wat je denkt, met wie je neukt, wat je eet, wat je draagt, wat je leest, wat je zegt etc.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sorry, ik begrijp je apentokkietaaltje niet echt, probeer het nog eensquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:15 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
En alle mannen mogen 4 vrouwen, die hebben weliswaar geen geslachtsdelen, maar een kniesoor die daar op let.
Met IS aan het roer zouden die landen enorme vooruitgang boeken ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:22 schreef alilami het volgende:
[..]
Puppetregimes zijn nog aan de macht in die landen, dus dan kun je geen ontwikkeling verwachten.
[..]
Idem.
Nou noem eens een land waar geen puppetregime zit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:22 schreef alilami het volgende:
[..]
Puppetregimes zijn nog aan de macht in die landen, dus dan kun je geen ontwikkeling verwachten.
[..]
Idem.
joodse vrouwen doen dat, jouw joods-christelijke koeltoerquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe moet ik jou gaan uitleggen dat het haar van een vrouw afscheren en een pruik opzetten idioot is? Voor mij is 1+1 namelijk gewoon 2, daar komt in principe geen uitleg aan te pas.
Nergens gezegd dat er af te wijzen stupiditeit plaatsvindt binnen de westerse wereld.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:24 schreef alilami het volgende:
[..]
joodse vrouwen doen dat, jouw joods-christelijke koeltoer
nee, jij hebt geen macht, je bent een schooier die denkt dat ie superieur is, maar de machthebbers in het Westen doen wel aan overheersen, hun tijd begint op te raken, het Westen is in vervalquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
"we zullen zien wie hier superieur is" komt over alsof je wilt overheersen, dat zie je mij nergens doen of wel?
Komt een beetje eng over.
Diegene die opgefokt reageert verwijt mij dat ik mij aanstel, classic.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Man stel je niet aan, wie denk je nou de les te wijzen? Je weet zelf heus wel wat onder "de westerse cultuur" gezien kan worden en ik geef enkele voorbeelden die belangrijk en onderscheidend zijn t.o.v. andere culturen. Tjah, jouw mening verder.
Inderdaad zullen er vast een aantal zaken zijn waar we iets kunnen leren van andere culturen, neemt niet weg dat er een hoop SHITHOLE countries in de wereld zijn.
Oh jee, zijn er al hulpacties op touw gezet voor ons?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:25 schreef alilami het volgende:
[..]
nee, jij hebt geen macht, je bent een schooier die denkt dat ie superieur is, maar de machthebbers in het Westen doen wel aan overheersen, hun tijd begint op te raken, het Westen is in verval
Het gaat sneller dan je denkt. Kan in 1 generatie bereikt worden. Maar dan moet je wel een goede leider aan de macht hebben, en niet een sell out slaaf van het westen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat gaan jij en ik niet meer meemaken.
Que? Media loopt vol met Europese landen die willen bepalen wat "echt" nieuws is en "betrouwbaar" info. We leven in een land waarin een agent uitschelden al kan leiden tot dikke boetes en vervolging, ff serieus waar hebben we het nog over?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Individuele vrijheid in ieder opzicht. De staat bemoeit zich niet met wat je denkt, met wie je neukt, wat je eet, wat je draagt, wat je leest, wat je zegt etc.
Al zou ik dat eerder gewoon beschaafd noemen.
Je mag mij een schooier vinden, ik mag vinden dat het westen een superieure cultuur heeft dan een de meeste Moslim landen (of allemaal zegmaar). Zielig onder de gordel insinueren dat het westen wel even overheerst gaat worden binnenkort zie ik meer als een uiting van het toejuichen van geweld tegen "mijn" cultuur.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:25 schreef alilami het volgende:
[..]
nee, jij hebt geen macht, je bent een schooier die denkt dat ie superieur is, maar de machthebbers in het Westen doen wel aan overheersen, hun tijd begint op te raken, het Westen is in verval
Een leger bouwt geen economie. Zolang de modale Arabier van 35 euro per maand moet rondkomen is er nog een heeeeeeeleeeee lange weg te gaan. Er is buiten de olie niet 1 noemenswaardige industrie in het midden oosten. Niet 1.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:27 schreef alilami het volgende:
[..]
Het gaat sneller dan je denkt. Kan in 1 generatie bereikt worden. Maar dan moet je wel een goede leider aan de macht hebben, en niet een sell out slaaf van het westen.
als je zo superieur bent, waarom reageer je dan zo laf op mijn postquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je mag mij een schooier vinden, ik mag vinden dat het westen een superieure cultuur heeft dan een de meeste Moslim landen (of allemaal zegmaar). Zielig onder de gordel insinueren dat het westen wel even overheerst gaat worden binnenkort zie ik meer als een uiting van het toejuichen van geweld tegen "mijn" cultuur.
Nee, we gaan even zielig definitie neuken om de discussie te frustreren terwijl je zelf heus wel slim genoeg bent om te kunnen begrijpen wat er zowel verstaan wordt onder een bepaalde definitie.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Diegene die opgefokt reageert verwijt mij dat ik mij aanstel, classic.![]()
Je noemt de westerse cultuur superieur, je noemt niet de vrijheid van meningsuiting beter geregeld in het Westen, subtiel verschilletje tussen iets in het algemeen en specifieke voorbeelden aan te halen.
En er zullen genoeg zaken zijn wat andere culturen van het Westen kunnen leren, door de beste elementen van de Islamitische wereld te combineren met de beste elementen van de westerse wereld wordt het leven een heel stuk fijner voor iedereen. Nogal wat anders dan een cultuur X superieur te noemen.
Jawel, de auto-industrie.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Een leger bouwt geen economie. Zolang de modale Arabier van 35 euro per maand moet rondkomen is er nog een heeeeeeeleeeee lange weg te gaan. Er is buiten de olie niet 1 noemenswaardige industrie in het midden oosten. Niet 1.
Met export van dadels en hazelnoten ga je geen land ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |