Turkse maat van me die meerdere zaken heeft gemanaged.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:34 schreef LXIV het volgende:
Ik ken een werkgever die heel eerlijk zei geen Marokkanen meer in dienst te nemen. "Want of ze stelen de spullen onder de kont vandaan, of ze melden zich na één week werken weer ziek".
Die werkgever, dat was dus zelf een Marokkaan!
Ohh ik spreek ook voor mezelf hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:26 schreef alilami het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. En heb geduld.
De genocide waar veel medelanders al hun hele leven op lopen te geilen uiteraard. Een belofte van hun imams enzo. Ze zijn immers superieur.quote:
Trieste gelovige hersenloze lui zijn tquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De genocide waar veel medelanders al hun hele leven op lopen te geilen uiteraard. Een belofte van hun imams enzo. Ze zijn immers superieur.
Ach, zie het als een gigantisch calimero-complex en lach ze uit. Het gros durft toch niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Trieste gelovige hersenloze lui zijn t
Als je moet teruggrijpen op voorbeelden van 5000 jaar geleden begrijp je natuurlijk dat je geen sterke zaak hebt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:18 schreef alilami het volgende:
[..]
De geschiedenis is aan de zijde van wat jij "zandbak lui" noemt. Daar zijn de eerste beschavingen begonnen.
in dat opzicht zijn ze superieur, dat was het hele puntquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als je moet teruggrijpen op voorbeelden van 5000 jaar geleden begrijp je natuurlijk dat je geen sterke zaak hebt.
Want binnenkort breekt de islamitische heilstaat aan?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:41 schreef alilami het volgende:
[..]
in dat opzicht zijn ze superieur, dat was het hele punt
maar binnenkort weer hoor, maak jij je maar zorgen om je genderneutrale superieure pareltjes
Straks is de olie op en is er in veel van die landen niet voldoende drinkwater meer, dan gaan ze ons pas echt een lesje leren jongen! Wacht maar af! Het westen zal vallen!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Want binnenkort breekt de islamitische heilstaat aan?
Brrr ik bibber van angst...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Straks is de olie op en is er in veel van die landen niet voldoende drinkwater meer, dan gaan ze ons pas echt een lesje leren jongen! Wacht maar af! Het westen zal vallen!
Ik ben geen Nostradamus maar het middenoosten wordt de komende 100 jaar pas echt een shithole met een kort lontje, niks vergeleken met de laatste vijftig jaar. Ik heb meer hoop voor grote delen van Afrika.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Brrr ik bibber van angst...
de westerse puppetregimes worden omvergeworpen, regimes die het beste voorhebben met hun land nemen het over, alleen dan kan de echte ontwikkeling beginnenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Want binnenkort breekt de islamitische heilstaat aan?
The fuck bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:16 schreef alilami het volgende:
daarna zullen we zien wie er superieur is.
hetzelfde als jijquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
De ene cultuur is ook gewoon superieur aan de ander.
Zo beschaafd, dat we ze nog moeten uitleggen waar closetpapier voor gebruikt wordt!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:18 schreef alilami het volgende:
[..]
De geschiedenis is aan de zijde van wat jij "zandbak lui" noemt. Daar zijn de eerste beschavingen begonnen.
Inderdaad, leve de ontwikkeling in Libië, Irak en Syrië.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:56 schreef alilami het volgende:
[..]
de westerse puppetregimes worden omvergeworpen, regimes die het beste voorhebben met hun land nemen het over, alleen dan kan de echte ontwikkeling beginnen
Ja de westerse cultuur is superieur, ja de westerse cultuur zal best ook wat minder mooie dingen hebben maar over het algemeen kun je toch wel stellen dat het hier 10x beter is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Laat me raden, de westerse cultuur is superieur. Geen enkele cultuur is superieur en elke cultuur heeft mooie en minder mooie dingen.
Wat versta je in godsnaam onder 'de westerse cultuur', licht eens toe als je wil?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja de westerse cultuur is superieur, ja de westerse cultuur zal best ook wat minder mooie dingen hebben maar over het algemeen kun je toch wel stellen dat het hier 10x beter is.
En alle mannen mogen 4 vrouwen, die hebben weliswaar geen geslachtsdelen, maar een kniesoor die daar op let.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:56 schreef alilami het volgende:
[..]
de westerse puppetregimes worden omvergeworpen, regimes die het beste voorhebben met hun land nemen het over, alleen dan kan de echte ontwikkeling beginnen
Hoe moet ik jou gaan uitleggen dat het haar van een vrouw afscheren en een pruik opzetten idioot is? Voor mij is 1+1 namelijk gewoon 2, daar komt in principe geen uitleg aan te pas.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:42 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De politiek van hersendode imbecielen gaat idd over meningen zonder onderbouwing.
Zullen we hier het niveau wat hoger proberen te brengen ?
Vrijheid van expressie, dialoog, liberalisme, en nog veel meer zaken die je "in het westen" terug ziet komen in de cultuur.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat versta je in godsnaam onder 'de westerse cultuur', licht eens toe als je wil?
Één woord: vrijheid.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat versta je in godsnaam onder 'de westerse cultuur', licht eens toe als je wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |