Lekker man, basis inkomenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:31 schreef alilami het volgende:
Werken is ook niet voor iedereen weggelegd. Is meer voor een type met loonslavenmentaliteit. Voornamelijk autochtonen dus. Allochtonen krijgen dan een basisinkomen van de staat. Win-win.
Sure al die zandbak lui zijn superieur!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:06 schreef alilami het volgende:
[..]
Het Westen heeft al die regimes daar aan de macht geholpen. Wacht eerst even af totdat het volk daar heeft afgerekend met hun regimes. Daarna gaan we zien wie er superieur is.
Komt denk ik eerder van HBO studentjes die bedrijfskunde studeerden en hun eigen onderneming wilden opzetten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lekker man, basis inkomen. Luie kk flikkers zijn het. Loonslaaf is ook echt een woord wat bedacht moet zijn door een allochtoon
Het Westen is juist in verval. De landen waar jij je superieur aan waant worden bestuurd door westerse puppets die als taak hebben om de ontwikkeling van hun landen tegen te houden om het koloniale projectje Israël te beschermen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe moet ik deze post nou weer interpreteren? Wil je een oorlog ontketenen of ontketent zien tussen verschillende culturen?
De geschiedenis is aan de zijde van wat jij "zandbak lui" noemt. Daar zijn de eerste beschavingen begonnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sure al die zandbak lui zijn superieur!
rofl
Laat me raden, de westerse cultuur is superieur. Geen enkele cultuur is superieur en elke cultuur heeft mooie en minder mooie dingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
De ene cultuur is ook gewoon superieur aan de ander.
Maareh, welk typische gedrag maakt de Nederlander zich dan precies schuldig aan volgens de gemiddelde Marokkaan?
Dat accentje wat ze zichzelf aanmeten... Volgens mij willen ze ook gewoon niet integreren.
Nopes. Ik geloof heel erg dat de minderheid het verpest. Ik geloof wel dat die minderheid er is ( voornamelijk de jongens) en dat daar wat aan gedaan moet worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:02 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar.. jij bent het toch gewoon met hem eens ?
Zolang het over Marokkaanse jongens gaat tenminste.
De volkeren die de beschavingen millenia geleden daar hebben opgezet zijn niet dezelfde als die daar nu wonen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:18 schreef alilami het volgende:
[..]
De geschiedenis is aan de zijde van wat jij "zandbak lui" noemt. Daar zijn de eerste beschavingen begonnen.
Klopt, Nederlandse autochtonen hebben die beschavingen opgebouwd. Iedereen weet dat.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:25 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
De volkeren die de beschavingen millenia geleden daar hebben opgezet zijn niet dezelfde als die daar nu wonen.
Deze stropop is jegens?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:26 schreef alilami het volgende:
[..]
Klopt, Nederlandse autochtonen hebben die beschavingen opgebouwd. Iedereen weet dat.
De politiek van hersendode imbecielen gaat idd over meningen zonder onderbouwing.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat doe je door te kijken naar wat je idioot vindt, dus... Haar afscheren bij vrouwen die van nature hun haar gebruiken om te laten zien hoe mooi ze zijn (at least, zo interpreteer ik het) vind ik geen vrijheid.
Politiek gaat over meningen hè, je kunt niet doen alsof je mening objectief is ofzo.
Een paar duizend jaar geleden was dat een zeer verdedigbare stelling. Vergelijk het Egypte of Perzie van toen met het Nederland van toen. Au. We liepen toen best fors achter.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sure al die zandbak lui zijn superieur!
Goed, jij vind dat discriminatie, en wat dan nog ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:20 schreef Qarrad het volgende:
Als een Chinees Europeanen lompe horken vindt en jou niet aanneemt omdat je een Europeaan bent, is dat discriminatie. Als jij Chinezen niet mag en iemand niet aanneemt omdat het een Aziaat is, dan is dat discriminatie.
Toen was er nog geen islamquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:18 schreef alilami het volgende:
[..]
De geschiedenis is aan de zijde van wat jij "zandbak lui" noemt. Daar zijn de eerste beschavingen begonnen.
Toen was er nog geen Nederlandquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Toen was er nog geen islam
Jij hebt vast ellenlange lijstjes van niet-Westerse landen met Nobelprijswinnaars, topuniversiteiten en baanbrekende wetenschappelijke doorbraken ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Laat me raden, de westerse cultuur is superieur. Geen enkele cultuur is superieur en elke cultuur heeft mooie en minder mooie dingen.
Ja klopt, de islam heeft dat teniet gedaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:44 schreef Kassamiep het volgende:
Een paar duizend jaar geleden was dat een zeer verdedigbare stelling. Vergelijk het Egypte of Perzie van toen met het Nederland van toen. Au. We liepen toen best fors achter.
Maarja. Iets heeft hun voorsprong geheel teniet gedaan.
Ja no shit. Helaas zijn ze blijven hangen in de tijd dat de eerste beschavingen zijn begonnenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:18 schreef alilami het volgende:
[..]
hihahoquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja no shit. Helaas zijn ze blijven hangen in de tijd dat de eerste beschavingen zijn begonnen.
Nog steeds vooruitstrevend dusquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja no shit. Helaas zijn ze blijven hangen in de tijd dat de eerste beschavingen zijn begonnen.
Awww eindelijk geen leuke comeback meer?quote:
Spreek voor jezelf. En heb geduld.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Awww eindelijk geen leuke comeback meer?
Iedereen weet dat die lui daar gewoon in een fucked up 'beschaving' wonen.
Islamieten doen niets anders dan anderen haten en vervolgen. Dus bespaar mij je verontwaardiging.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat een walgelijk mens ben je. De wereld is te klein als andersom Marokkanen de Nederlanders maar vreemd te zijn. Dan is het boehoee de islam die ze leert discrimineren, maar ach dat jij hetzelfde doet is prima? Typisch gevalletje superieur voelen.
Omdat semantiek relevant is? Een tank wordt ook geen bloemenkraam, ook niet als je hem 37 keer zo noemt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:02 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Goed, jij vind dat discriminatie, en wat dan nog ?
Waarom wil je zo graag dat labeltje erop plakken ?
Het gaat in dit nieuwsbericht niet alleen over Marokkanen hè...quote:Op maandag 29 januari 2018 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want mensen zijn allemaal per definitie gigantische racisten? Dat is echt een behoorlijk triste beschuldiging. Er is meestal een hele goede verklaring voor wat jij racisme noemt te vinden. Vaak is dat een hele slechte ervaring met de betreffende bevolkingsgroep.
Waarom hebben Chinezen dat probleem nooit? Molukkers tegenwoordig ook niet meer? Zwarte mensen? Joden? Echte racisten zouden hen ook uitsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |