Ik dacht wel hetzelfde.. Zit nog te twijfelen om m'n Ripple's in te ruilen voor de Sia.. keuzes...keuzes..keuzesquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:06 schreef Kerol het volgende:
Ik voorspel dat SC (SiaCoin) binnen een maand x5 is gegaan.
Lage prijs, top 30, stijgt nu al lekker en zodra de kudde deze coin opmerkt door zijn 'lage' prijs, zal iedereen dit wel kopen.
Maak er gebruik van:p.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:13 schreef Patroon het volgende:
LOL VEN staat op 4,40 dollar (27499sat) op Kucoin terwijl die op Binance staat op 24599sta (3.90)
Zit er ook aan te denken om wat Ripples om te wisselen voor SIA. Alleen maar om op de hype mee te liften..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:08 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik dacht wel hetzelfde.. Zit nog te twijfelen om m'n Ripple's in te ruilen voor de Sia.. keuzes...keuzes..keuzes
Idd, verder is Sia natuurlijk niet heel bijzonder (wel leuk), maar niet top 20 waardig. Maar door de lage prijs knalt deze echt nog wel top 15 binnen binnenkort.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:15 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om wat Ripples om te wisselen voor SIA. Alleen maar om op de hype mee te liften..
Bereid je maar alvast voor. Lisk ben ik echt enthousiast over, top project.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:17 schreef solidslayer het volgende:
Als Lisk de 3 cijfers aantikt trakteer ik op bier!
Done, 100 ripples ingewisseld voor SIAquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:16 schreef Kerol het volgende:
[..]
Idd, verder is Sia natuurlijk niet heel bijzonder (wel leuk), maar niet top 20 wa
ardig. Maar door de lage prijs knalt deze echt nog wel top 15 binnen binnenkort.
Dat kan wel sneller gebeuren dan je denkt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:17 schreef solidslayer het volgende:
Als Lisk de 3 cijfers aantikt trakteer ik op bier!
De vraag is hoe lang de kudde er is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:20 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Lol, Je weet dat Sia al zo’n 2 jaar te verhandelen is? Hoe lang ben jij er al bij, 3 weken?
Noobvraag; Delta geinstalleerd, portefeuille ingevoerd. Nu zie ik een verschil van enkele tientjes qua actuele waarde tussen Delta en Blockfolio. Zou toch niet moeten of wel?quote:
Gozer. Ik ben 3/4 jaar nu bezig.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:20 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Lol, Je weet dat Sia al zo’n 2 jaar te verhandelen is? Hoe lang ben jij er al bij, 3 weken?
Ligt er maar aan welke exchanges je hebt ingevoerd en wat de refreshrate van beide apps is. Ze zullen vast niet op precies hetzelfde moment verse data ophalen dus gebruik het als indicator ipv absolute waarheid.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noobvraag; Delta geinstalleerd, portefeuille ingevoerd. Nu zie ik een verschil van enkele tientjes qua actuele waarde tussen Delta en Blockfolio. Zou toch niet moeten of wel?
REQ heeft nooit geluk, de vorige keer met de Colossus-release op test net was het volgensmij ook net zo'n dip. Hopelijk was dit al genoeg voor het sell the news-momentje, je kan beter uitgaan van een daling dan stijging bij normale updates he, vooral een update na kerst en nieuwjaar.quote:
Heb er ook maar 80 ingewisseld voor SIA.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:18 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Done, 100 ripples ingewisseld voor SIA
Heb 60 stuks die ik daar had staan verkocht. Had sowieso 33% van mijn stack in VEN, dat mocht wel iets minder. Nu nog 27%quote:
Exchanges in beide gevallen Binance. Maar had altijd het idee bij bijv. Blockfolio dat ze elke 10 seconden ofzo updaten. Maar dat is dus niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ligt er maar aan welke exchanges je hebt ingevoerd en wat de refreshrate van beide apps is. Ze zullen vast niet op precies hetzelfde moment verse data ophalen dus gebruik het als indicator ipv absolute waarheid.
Geen idee, nooit naar gekeken wat nou de precieze interval is. Niet heel de dag refreshen en druk maken over een paar tientjes is sowieso niet goed voor je gemoedsrust.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Exchanges in beide gevallen Binance. Maar had altijd het idee bij bijv. Blockfolio dat ze elke 10 seconden ofzo updaten. Maar dat is dus niet?
Bij Blockfolio juist niet joh, die loopt altijd achter en kan je beter handmatig refreshen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Exchanges in beide gevallen Binance. Maar had altijd het idee bij bijv. Blockfolio dat ze elke 10 seconden ofzo updaten. Maar dat is dus niet?
Delta geeft bij mij anders vaak verkeerde waarden aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bij Blockfolio juist niet joh, die loopt altijd achter en kan je beter handmatig refreshen.
Delta is echt bijna real-time, die heeft juist de 10 seconde updates oid.
Delta is 9 van de10 keer iets te enthousiast bij mij en liggen de waardes iets hogerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:35 schreef Chaes het volgende:
[..]
Delta geeft bij mij anders vaak verkeerde waarden aan.
Daarentegen zit Blockfolio dichter bij de waarden die CMC aangeeft.
CMC geeft gemiddelde aan. Blockfolio haalt het van een andere site (ik meen cryptocompare). En Delta haalt het uit de api van de exchanges.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:35 schreef Chaes het volgende:
[..]
Daarintegen zit Blockfolio dichter bij de waarden die CMC aangeeft.
Met CMC bedoel ik dan de binance market op CMC. Ik gebruik alleen binance.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
CMC geeft gemiddelde aan. Blockfolio haalt het van een andere site (ik meen cryptocompare). En Delta haalt het uit de api van de exchanges.
En nu weer teruggekocht met 7 VEN winst, heb ik mijn transactiekosten naar MEW er ook gelijk weer uitquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heb 60 stuks die ik daar had staan verkocht. Had sowieso 33% van mijn stack in VEN, dat mocht wel iets minder. Nu nog 27%
Klopt, maar is lastig voor een noob zoals ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee, nooit naar gekeken wat nou de precieze interval is. Niet heel de dag refreshen en druk maken over een paar tientjes is sowieso niet goed voor je gemoedsrust.
De satoshi's komen uit de api's maar die worden dan gespiegeld aan de Tether USDT-prijs, wat ook weer wat verschillen creeërt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
CMC geeft gemiddelde aan. Blockfolio haalt het van een andere site (ik meen cryptocompare). En Delta haalt het uit de api van de exchanges.
Korting op TRX...nu bij zijn!quote:
Ben je toen ook ingestapt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:39 schreef Potatobrain het volgende:
Waarde van Pac 24-12-2017: $0.0000025
Waarde van Pac vandaag: $0.0000699
Feestje!
Jullie weten dat ze allemaal de zelfde API's gebruiken toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:35 schreef Chaes het volgende:
[..]
Daarentegen zit Blockfolio dichter bij de waarden die CMC aangeeft.
en hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:39 schreef Potatobrain het volgende:
Feestje!
Check twitter, dan weet je waarom lisk stijgt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
3e pump binnen 24 uur. Geen echte stijging vrees ik
Helaas te weinig. :p Maar genoeg voor een leuke hoeveelheid K winst in euro’s in amper 2 weken tijd.quote:
Ben jij diegene met die vriend in DEv team? Was een goede shill in ieder geval op dit forum. totnutoe 500% alweer:Pquote:
Blockfolio kun je per currency aangeven welke Exchange je wil zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Klopt, maar haalt die info uit de api van cryptocompare.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Blockfolio kun je per currency aangeven welke Exchange je wil zien.
Bedank me maar in Pacsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ben jij diegene met die vriend in DEv team? Was een goede shill in ieder geval op dit forum. totnutoe 500% alweer:P
Niets boeiends te zien? Het feit dat er sinds december wallets gemaakt zijn?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Check twitter, dan weet je waarom lisk stijgt.
Lisk genoemd op CNN las ik net ergens.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niets boeiends te zien? Het feit dat er sinds december wallets gemaakt zijn?
stuur je wel 1 pac. = 0.000000000000000000000000000000000001 euro:p.quote:
Ben er gisteren ingestapt, best lekker in één dag.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:39 schreef Potatobrain het volgende:
Feestje!
mooi. Gisteren nog een paar bijgekochtquote:
Verge. Is het gelijk de laatste keer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Hoe gaan jullie om met mensen die vragen waar ze in moeten investeren? (Vrienden, kennissen etc)
Ik probeer altijd de boot af te houden maar soms lukt het niet
Alleen munten aanraden waar je zelf in zit:p. Lekker paramidespel spelen dus:p.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Hoe gaan jullie om met mensen die vragen waar ze in moeten investeren? (Vrienden, kennissen etc)
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verge. Is het gelijk de laatste keer.
Waarom? Hoe meer mensen meedoen hoe beter.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Ja lekker he, hihi. Hodl! Met de fork pas over kleine 2 maand zie ik ‘m nog wel een paar keer over de kop gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben er gisteren ingestapt, best lekker in één dag.
BTC gooide roet in het eten. Komt zelf wel weer goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef Skv het volgende:
What happened met REQ? Geen goede persconferentie gehad?
Ja precies dat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:02 schreef Potatobrain het volgende:
[..]
Ja lekker he, hihi. Hodl! Met de fork pas over kleine 2 maand zie ik ‘m nog wel een paar keer over de kop gaan.
Ik denk dat ik Ripple er uit doe voor req.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
BTC gooide roet in het eten. Komt zelf wel weer goed.
Ik ben bang dat ik louter kan verliezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom? Hoe meer mensen meedoen hoe beter.
Buy the dip!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Ripple er uit doe voor req.
Alleen daarna. Nu is het nog helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:02 schreef Potatobrain het volgende:
[..]
Ja lekker he, hihi. Hodl! Met de fork pas over kleine 2 maand zie ik ‘m nog wel een paar keer over de kop gaan.
niet adviserenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:04 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik louter kan verliezen.
Mocht het heel goed gaan hebben zij een goede investering gedaan, mislukt het gaf ik tering advies.
Ja dat probeerde ik al, maar vaak eindigt het toch met de vraag "als ik morgen veel geld wil pakken wat moet ik doen?"quote:
Gisteren ook gekocht, die staan nu op min 20 procent. Dus nu even bijgekocht. Gaat wel weer omhoog.quote:
coins waar ik zelf ook in zit. beter voor mijquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
GDAXquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:19 schreef Syd het volgende:
Gisteren ook gevraagd en iemand kwam met bitrush alleen die is snel door voorraad heen.
Mijn vraag: Mijn pa wil nu ook mee met de hype, echter anycoin en litebit nemen geen nieuwe registraties aan, dit zijn de twee waar ik zelf gekocht heb en dus vertrouw.
Maar zijn er nog andere punten waar gekocht kan worden met bitcoins, liefst ETH ivm snelheid en waar jullie positieve ervaringen mee hebben? Hij wil een flink bedrag investeren. Vandaar dat ik een goede zoek waarvan ik achteraf niet ga balen
En duurt bitcoin overzetten nog steeds zo lang?
thanks!
ik had er ook al naar gekeken maar dat is NOG meer gokkenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:24 schreef EggsTC het volgende:
Heeft iemand zich verdiept in de penny-coins (onder de dollar) die buiten de top50 staan? En zo ja, wat zijn de bevindingen so far?
Anders ga ik zelf even kijken, maar ben lui toch
BTC is een kutcoinquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:25 schreef hmmmz het volgende:
btc zal wel gaan vliegen. ik blijf lekker hodl in alts!
Ik heb via bitrush gekocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:19 schreef Syd het volgende:
Gisteren ook gevraagd en iemand kwam met bitrush alleen die is snel door voorraad heen.
Mijn vraag: Mijn pa wil nu ook mee met de hype, echter anycoin en litebit nemen geen nieuwe registraties aan, dit zijn de twee waar ik zelf gekocht heb en dus vertrouw.
Maar zijn er nog andere punten waar gekocht kan worden met bitcoins, liefst ETH ivm snelheid en waar jullie positieve ervaringen mee hebben? Hij wil een flink bedrag investeren. Vandaar dat ik een goede zoek waarvan ik achteraf niet ga balen
En duurt bitcoin overzetten nog steeds zo lang?
thanks!
Waarom zou je in alts blijven als je denkt dat BTC gaat vliegen?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:25 schreef hmmmz het volgende:
btc zal wel gaan vliegen. ik blijf lekker hodl in alts!
Niemand weet dat ik hiermee bezig hou. Ook mijn teerbeminde niet; ik wil dat het over een tijd een grote verrassing is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Bij mij is het omgekeerd; ik kan niks uitcashen door al die beperkingenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:21 schreef Predator38 het volgende:
ik vraag me af wat er gaat gebeuren als het nieuwe geld er echt in kan gaan stromen,.
dat kan nu nog amper door alle beperkingen ( verificaties / leden stop van bijna alle sites )
de hype coins zullen er het meeste last van hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:26 schreef DSVM het volgende:
Mijn gewilde altcoins blijven goed hangen, sommige stijgen met tientallen procenten.
De theorie dat altcoins crashen als bitcoin omhoog schiet geldt dus niet echt ?
lange termijn hodl en geen zin om alles om te zetten en weer terug te kopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou je in alts blijven als je denkt dat BTC gaat vliegen?
Zit een groot bedrijf achter (KIK Messenger).quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:28 schreef BaasJ04 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er zoveel wordt geroezemoesd over KIN?
Misschien als je je ondertitel aanpast.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:28 schreef BaasJ04 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er zoveel wordt geroezemoesd over KIN?
Niet op Binance toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:42 schreef Potatobrain het volgende:
Paccoin jongens, februari komt de roadmap/whitepaper en 1 maart de fork. Blijft maar hard gaan! Paccoin.net
Zou zeggen waag een kleine gok en stop er een paar tientjes in.
Hen de dips laten kopen zodat ze jouw resistance zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:19 schreef hmmmz het volgende:
[..]
coins waar ik zelf ook in zit. beter voor mij
Precies.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hen de dips laten kopen zodat ze jouw resistance zijn
Misschien denk je dat alts nog harder gaan vliegenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou je in alts blijven als je denkt dat BTC gaat vliegen?
Tenminste wel stabielquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd; ik kan niks uitcashen door al die beperkingen
Voor altijd vastgeketend aan USDT.
Dent en HST? Wat doen diequote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:30 schreef sandertjuh het volgende:
Zo eindelijk mezelf kunnen registeren op Kucoin..
Daar nog HST, RXP en DENT aangeschaft![]()
Kucoin is wel erg onverzichtelijk vind ik maar goed ga dit toch HODLEN en verder niks mee doen
Wel op cryptopia. Die werkt ook prima en snel geregistreerd.quote:
8000% stijging in 2 weken, website doet het niet (laadt nu na 1 minuutquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:42 schreef Potatobrain het volgende:
Paccoin jongens, februari komt de roadmap/whitepaper en 1 maart de fork. Blijft maar hard gaan! Paccoin.net
Zou zeggen waag een kleine gok en stop er een paar tientjes in.
Enjoy!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:46 schreef dimmak het volgende:
Nou ik ga een weekje ertussenuit voor een citytrip. Delta deinstalleren en genieten!Adios.
wellicht overbelast. gewoon ¤10,- erin gooien en 28feb dumpen. Dan heb je ¤30,- sowieso:p.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:46 schreef -jos- het volgende:
[..]
8000% stijging in 2 weken, website doet het niet (laadt nu na 1 minuut) en er is geen whitepaper, nee bedankt...
koop ETH. makkelijker met omzetten. waarom dan niet meteen omzetten?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:54 schreef DSVM het volgende:
Wat is slim ? Ik heb verschillende altcoins op het oog, voor de lange termijn. Ik heb echter nog geen bitcoins. Zou ik bitcoins nu kopen en vasthouden, of wachten totdat ik denk dat bitcoin een correctie doet, en dan altcoins kopen.
Enjin lijkt me wel interessant. Moet nog even verder kijken, maar samenwerking met Minecraft is wel huge en heeft veel potentie. Minecraft heeft volgens mij over 50 miljoen gebruikers/spelers en als die implementatie daar goed gaat is zal het wel eens wat kunnen worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:24 schreef EggsTC het volgende:
Heeft iemand zich verdiept in de penny-coins (onder de dollar) die buiten de top50 staan? En zo ja, wat zijn de bevindingen so far?
Godverdomme, 31 dec heb ik nog zitten twijfelen die te kopenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Enjin lijkt me wel interessant. Moet nog even verder kijken, maar samenwerking met Minecraft is wel huge en heeft veel potentie. Minecraft heeft volgens mij over 50 miljoen gebruikers/spelers en als die implementatie daar goed gaat is zal het wel eens wat kunnen worden.
Daarnaast is mobile gaming gewoon dikke booming business en spellen schieten als paddestoelen uit de groen. Als ze daar iets mee kunnen doen is er zeker wel markt voor.
Enige nadeel is dat die al een flinke moon heeft gehad
Ben benieuwd wat rest er van vindt eigenlijk.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Godverdomme, 31 dec heb ik nog zitten twijfelen die te kopen
Allen:p.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Nu twijfel ik tussen PO ET. en FUN
zodra mijn ETH binnen is ga ik FUN bijkopen, die blijft aardig stabiel nu...en zit te twijfelen aan WAVES en REQquote:
Enkele coins bevinden zich op cryptopia. Daar kan ik geen altcoins mbv ETH kopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:56 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
koop ETH. makkelijker met omzetten. waarom dan niet meteen omzetten?
Ook net gekocht, pennyshitcoins altijd +1.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:06 schreef Kerol het volgende:
Ik voorspel dat SC (SiaCoin) binnen een maand x5 is gegaan.
Lage prijs, top 30, stijgt nu al lekker en zodra de kudde deze coin opmerkt door zijn 'lage' prijs, zal iedereen dit wel kopen.
Deze announcement kan alleen maar tegenvallen als het geen Alibaba is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:10 schreef Predator38 het volgende:
is het verstandig om nu TRX bij te kopen, voor de announcement ????
of komt er meestal een dip na een announcement ?
Ik denk alleen wel dat we op het punt zijn gekomen dat als het niet Alibaba blijkt te zijn, dat de koers echt enorm crasht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:09 schreef Drxx het volgende:
Er is veel FUD in de rondte over Tron. Trap er niet in mensen, het is allemaal dikke bullshit gebaseerd op iemand zijn Westerse superioriteitscomplex.
Een voorbeeld: er wordt beweer dat de app waarmee al in TRX betaald kan worden maar 1 miljoen gebruikers heeft, terwijl Justin Sun 10 miljoen had geopperd. Deze FUD is gebaseerd op cijfers van één appstore, terwijl er in China veel meer appstores worden gebruikt en er alleen al in Huwei's appstore al 2.5 miljoen downloads zijn.
We willen allemaal geld verdienen natuurlijk, en wanneer er geen hype is is er geen geld. Maar laten we i.i.g. vannacht 03:00 afwachten om te zien welke nieuwe partnership Tron gaat aankondigen
Dit ja, verwachtingen zijn zo hoog dat het alleen maar kan tegenvallen, dus verwacht wel een dip. Als het wel AliBaba is dan knalt die nog wel even door.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deze announcement kan alleen maar tegenvallen als het geen Alibaba is.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deze announcement kan alleen maar tegenvallen als het geen Alibaba is.
Ik verwacht dat het ali niet wordt, dus dan verwacht ik ook een crash. Maar het maakt even niet uit wat ik verwacht. Ik zit er aan te denken om dan wel aan te kopen tijdens die crash. Ik zie tron nog wel tot 30 $ct stijgen dit naar. Hoe denken jullie daarover?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja, verwachtingen zijn zo hoog dat het alleen maar kan tegenvallen, dus verwacht wel een dip. Als het wel AliBaba is dan knalt die nog wel even door.
twitter:RequestNetwork twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 13:05:35Happy new year everyone! Here is our new project update: https://t.co/VXjsOcxQ7WWe released the JS library. You'l... https://t.co/6XDAvC9wwG reageer retweet
Aanhouden in ieder geval. Genoeg vertrouwen dat het nog verder gaat stijgen long term.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht dat het ali niet wordt, dus dan verwacht ik ook een crash. Maar het maakt even niet uit wat ik verwacht. Ik zit er aan te denken om dan wel aan te kopen tijdens die crash. Ik zie tron nog wel tot 30 $ct stijgen dit naar. Hoe denken jullie daarover?
Sell on the news?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Wat een piramides worden er toch gebouwd hier
Onthou: sell on the news.
Ben je nou zo dom of doe je alsof?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:02 schreef ITrade het volgende:
[..]
Veel plezier met je swift blockchain.
Op dit moment gaan mijn XRP betalingen nog zo'n 50.000x sneller dan met swift. Om over de aankomende dagen nog maar niet te praten omdat het weer weekend is.
Je weet dat TRX vannacht op $0.30 stond, dus iets boven 2000 sats? We zitten momenteel juist in een behoorlijk dip (-30%, vanochtend zelfs 48%). Als je denkt dat die nog verder gaat dippen dan is Tron zowat dood te verklaren.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja, verwachtingen zijn zo hoog dat het alleen maar kan tegenvallen, dus verwacht wel een dip. Als het wel AliBaba is dan knalt die nog wel even door.
Verwachten mensen nu serieus een alibaba partnership? Dat is Wraith EOY 2017-achterlijkheidslevel x100. Het zou leuk zijn als het zo was natuurlijk, maar om het te verwachten; ik vind dat wel erg lijp.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:13 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat we op het punt zijn gekomen dat als het niet Alibaba blijkt te zijn, dat de koers echt enorm crasht.
Het was $0.30 afgelopen nacht, zonder dat er ook maar nieuws was uitgelekt. Dus ik zou eerder denken dat als de partnership niet een of ander straatkraampje is in Beijing, dat het juist weer die kant op zou moeten stijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht dat het ali niet wordt, dus dan verwacht ik ook een crash. Maar het maakt even niet uit wat ik verwacht. Ik zit er aan te denken om dan wel aan te kopen tijdens die crash. Ik zie tron nog wel tot 30 $ct stijgen dit naar. Hoe denken jullie daarover?
En REQ maakt juist een leuk pumpje omhoog op 'the news' van de release van hun JS-library en doelen voor 2018.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Wat een piramides worden er toch gebouwd hier
Onthou: sell on the news.
Sellen bij negatief nieuws of bij positief nieuws?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een oude cryptogrzegde: buy on the rumours, sell on the news.
Nou leg mij dan eens uit waar ik gebruik kan maken van Swift blockchain, want ik kan straks weer 3 dagen gaan zitten wachten voordat er een transactie aankomt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:20 schreef xminator het volgende:
Vergelijk Swift blockchain met Ripple.
Met deze tempo haalt DBC TRX inquote:
Wat is je vraag nou precies?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:26 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nou leg mij dan eens uit waar ik gebruik kan maken van Swift blockchain, want ik kan straks weer 3 dagen gaan zitten wachten voordat er een transactie aankomt.
Ach bij HitBTC liggen sommige coins er al bijna een maand uitquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:30 schreef V. het volgende:
Ik vind het werkelijk ongelooflijk, die stilte rond Bittrex... ook nergens kom ik commentatoren tegen die het erover hebben. Gewoon een coin al 8 dagen stil hebben liggen.
Het uitgangspunt is dat tijdens de rumors vóór het echte nieuws iedereen hele hoge verwachtingen krijgt, FOMO, etc, dus de prijs gaat dan hard omhoog en net voor het piek is die maximaal, dus verkoop je. Is het nieuws slecht: mooi winst gepakt, na een daling koop je je goedkoper in. Is het goed nieuws: niet verkopen/snel terugkopen, bij aankondigingen van partnerships zoals bij MOD, IOTA of andere shit gaat het zo +30% of hoger.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sellen bij negatief nieuws of bij positief nieuws?
Dit dus. Die vent maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk en krijgt een plekje in mijn signature.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zoveel haat :/ en dan wil je uiteindelijk toch een paar ripples kopen?
Je bent werkelijk waar achterlijk. Kan je überhaupt begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:26 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nou leg mij dan eens uit waar ik gebruik kan maken van Swift blockchain, want ik kan straks weer 3 dagen gaan zitten wachten voordat er een transactie aankomt.
Profiteren van domme mensen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zoveel haat :/ en dan wil je uiteindelijk toch een paar ripples kopen?
Helderquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het uitgangspunt is dat tijdens de rumors vóór het echte nieuws iedereen hele hoge verwachtingen krijgt, FOMO, etc, dus de prijs gaat dan hard omhoog en net voor het piek is die maximaal, dus verkoop je. Is het nieuws slecht: mooi winst gepakt, na een daling koop je je goedkoper in. Is het goed nieuws: niet verkopen/snel terugkopen, bij aankondigingen van partnerships zoals bij MOD, IOTA of andere shit gaat het zo +30% of hoger.
Als die op korte termijn gaat crashen dan is dat over iets meer 12 uur.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Yes eindelijk bericht van HitBTC, ze hopen binnen 24 uur alle ETH (en ETH token) gerelateerde issues verholpen te hebben
TRX hou het aub nog minimaal 24 uur vol voordat je crasht
I know en dat zit er dik in. Ik zou graag vanavond laat willen cashen en dan kijk ik morgen wel of ik er terug in spring of niet. Maargoed die kans heb ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als die op korte termijn gaat crashen dan is dat over iets meer 12 uur.
Waarom? Gaat alleen maar stijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:39 schreef Black-Death het volgende:
Wat verwachten jullie van Litecoin in 2018? Overweeg ze weg te doen
Vanavond verkopen dan, winst veilig stellen is nooit een slecht idee. Liever minder winst dan maximaal mogelijk, dan nog minder winst dan dat je nu al hebtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:41 schreef MGeraads het volgende:
Wie gaat zn wekker zetten / blijft wakker voor de anounement van trx? Als de dood dat ik morgen wakker word en al te laat ben.
Daar was die afgelopen nacht ook, totdat die weer begon te dalen en plekken zat te verwisselen. Maar het is sowieso een stabiele top 9 coin geworden nu.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:34 schreef Jurian95 het volgende:
TRON inmiddels op plaats 6 qua market cap.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Je bent werkelijk waar achterlijk. Kan je überhaupt begrijpend lezen?
Voor jou een tip: koop zoveel mogelijk ripple. Doe dit samen met je hele familie en vrienden. Kunnen jullie lekker gezamenlijk verlies maken.
Ja betrap mezelf erop dat ik baal van een daling van 50 procent, na een stijging van 300. Ipv blij te zijn met de winst. Ook uitcash moment stel ik steeds verder uit. En dat terwijl het om bedragen gaat waar menig cryptohandelaar om gaat (uit)lachen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond verkopen dan, winst veilig stellen is nooit een slecht idee. Liever minder winst dan maximaal mogelijk, dan nog minder winst dan dat je nu al hebt
Hebzucht is een slechte raadgever!
(relatief) goedkope coin: https://coinmarketcap.com/currencies/datum/#chartsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:24 schreef EggsTC het volgende:
Waar baseer je dat vertrouwen op?quote:
watquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:44 schreef Drxx het volgende:
[..]
Daar was die afgelopen nacht ook, totdat die weer begon te dalen en plekken zat te verwisselen. Maar het is sowieso een stabiele top 9 coin geworden nu.
Ah ja, heerlijk stabiele top 9 coin.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:44 schreef Drxx het volgende:
[..]
Daar was die afgelopen nacht ook, totdat die weer begon te dalen en plekken zat te verwisselen. Maar het is sowieso een stabiele top 9 coin geworden nu.
Geen idee wat de coin doet, maar als ik de supply zie dan vind ik die vrij fors met 2.6 miljard coins. Wat is de usecase van deze?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:45 schreef -jos- het volgende:
[..]
(relatief) goedkope coin: https://coinmarketcap.com/currencies/datum/#charts
Hoge supply en mooie naam.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:47 schreef Basxt het volgende:
[..]
wat![]()
TRON had nooit in de top 50 moeten komen. Het is letterlijk een en al fomo en greed wat d'r aan geld in zit.
Geniet d'r nog maar ff van, die coin zie je straks niet meer terug.
Pro-tip: het maakt geen zak uit hoeveel coins een blockchain heeft. 21 miljoen zoals bitcoin of 100 miljoen miljard, dat maakt echt geen verschil.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:49 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Geen idee wat de coin doet, maar als ik de supply zie dan vind ik die vrij fors met 2.6 miljard coins. Wat is de usecase van deze?
qftquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:47 schreef Basxt het volgende:
[..]
wat![]()
TRON had nooit in de top 50 moeten komen. Het is letterlijk een en al fomo en greed wat d'r aan geld in zit.
Wat velen niet lijken te begrijpen is dat XRP prima is om op (zeer) korte termijn even snel winst te maken door alle hype en aandacht van media. Echter is het geen goed idee om het lang vast te houden, want het gaat keihard onderuit op een dag. Die mede-oprichter is nu "virtueel" rijker dan Google oprichters las ik gisteren al. Als hij al zijn XRP op de markt gooit en dus verkoopt is het game over en lacht er maar één iemand.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Profiteren van domme mensen.
Binnen een paar uur paar duizend euro rendement. Of dacht je dat ik er long in ging.
Gooi er nog een paar van de XRP fud-bingo inquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat velen niet lijken te begrijpen is dat XRP prima is om op (zeer) korte termijn even snel winst te maken door alle hype en aandacht van media. Echter is het geen goed idee om het lang vast te houden, want het gaat keihard onderuit op een dag. Die mede-oprichter is nu "virtueel" rijker dan Google oprichters las ik gisteren al. Als hij al zijn XRP op de markt gooit en dus verkoopt is het game over en lacht er maar één iemand.
Dit. Meeste mensen verliezen op echte markt, crypto markt, wedden etc. omdat ze hebzuchtig zijn en geen genoegen nemen met x winst, omdat ze denken dat ze altijd x2 winst hadden kunnen hebben ..... Winst veilig stellen en lekker slapenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond verkopen dan, winst veilig stellen is nooit een slecht idee. Liever minder winst dan maximaal mogelijk, dan nog minder winst dan dat je nu al hebt
Hebzucht is een slechte raadgever!
Weerleg het danquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:54 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Gooi er nog een paar van de XRP fud-bingo in
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. Meeste mensen verliezen op echte markt, crypto markt, wedden etc. omdat ze hebzuchtig zijn en geen genoegen nemen met x winst, omdat ze denken dat ze altijd x2 winst hadden kunnen hebben ..... Winst veilig stellen en lekker slapen
- Op het feit dat LTC al een aantal jaren sterk in de markt staat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waar baseer je dat vertrouwen op?
(ik roep ook maar wat, heb er echt weinig verstand van)
Heftige stellingname. Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:57 schreef Basxt het volgende:
[..]
- Op het feit dat LTC al een aantal jaren sterk in de markt staat.
- er een "big surprise" staat te wachten voor litecoin (zie charlie lee twitter)
- omhooggaande trend sinds 1 januari. telkens meer higher lows.
- ontzettend veel transacties en volume, dit is waar crypto voor gebruikt dient te worden, niet voor de waarde.
- blijft redelijk sterk ondanks de shitcoin hype
Velen vermoeden dat Facebook of Amazon litecoin willen gebruiken, ik blijf hier zelf sceptisch over uiteraard maar als dit gebeurd ben je binnen. Reëel gezien is litecoin de meest geschikte coin om hiervoor gebruikt te worden. (tuurlijk, d'r zijn nieuwere coins met betere tech, maar deze zijn soms niet eens een jaar oud en bestaan puur door fomo en greed) Een groot bedrijf wilt een robuuste currencie, en dat is ltc.
Daarnaast zal d'r binnenkort een altpocalypse volgen waardoor het meeste geld weer in de grote "sterke" spelers zal gaan.
Ik heb tot nu toe steeds aangehouden dat een verdubbeling van mijn eerste investering sowieso eruit gaan is. Gaat prima, dan loop je inderdaad soms flink wat mis maar heel vaak ook niet. Alleen VEN blijf ik koppig inzitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. Meeste mensen verliezen op echte markt, crypto markt, wedden etc. omdat ze hebzuchtig zijn en geen genoegen nemen met x winst, omdat ze denken dat ze altijd x2 winst hadden kunnen hebben ..... Winst veilig stellen en lekker slapen
Heb je tegenargumenten?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:54 schreef Yozzz het volgende:
[..]
als ik dat had gedaan was ik echt al veel misgelopen .quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe steeds aangehouden dat een verdubbeling van mijn eerste investering sowieso eruit gaan is. Gaat prima, dan loop je inderdaad soms flink wat mis maar heel vaak ook niet. Alleen VEN blijf ik koppig inzitten.
Interessant. Dan houd ik mijn 7.5 nog even aanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:57 schreef Basxt het volgende:
[..]
- Op het feit dat LTC al een aantal jaren sterk in de markt staat.
- er een "big surprise" staat te wachten voor litecoin (zie charlie lee twitter)
- omhooggaande trend sinds 1 januari. telkens meer higher lows.
- ontzettend veel transacties en volume, dit is waar crypto voor gebruikt dient te worden, niet voor de waarde.
- blijft redelijk sterk ondanks de shitcoin hype
Velen vermoeden dat Facebook of Amazon litecoin willen gebruiken, ik blijf hier zelf sceptisch over uiteraard maar als dit gebeurd ben je binnen. Reëel gezien is litecoin de meest geschikte coin om hiervoor gebruikt te worden. (tuurlijk, d'r zijn nieuwere coins met betere tech, maar deze zijn soms niet eens een jaar oud en bestaan puur door fomo en greed) Een groot bedrijf wilt een robuuste currencie, en dat is ltc.
Daarnaast zal d'r binnenkort een altpocalypse volgen waardoor het meeste geld weer in de grote "sterke" spelers zal gaan.
Fijn werkende exchange met een leuk aanbod.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:59 schreef descon het volgende:
Iemand ervaring met de kucoin exchange ? Ze hebben een aantal munten waar ik evt wat mee wil doen.
Alleen geen regulatie...of Id nodig met withdrawen.
Nee, jouw post draagt wat bij aan de discussie..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:54 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Als je redenen hebt om te blijven zitten moet je het ook vooral doen inderdaad. Alleen met TRX is het zo snel gegaan de laatste dagen en er zit zoveel hype / marketing achter dat het ook snel de andere kant op kan gaan als te belachelijk hoge verwachtingen van mensen niet waar worden gemaakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe steeds aangehouden dat een verdubbeling van mijn eerste investering sowieso eruit gaan is. Gaat prima, dan loop je inderdaad soms flink wat mis maar heel vaak ook niet. Alleen VEN blijf ik koppig inzitten.
Ik zit er niet met tienduizenden euro's in. Kleine jongen dus. Dat maakt het misschien wat makkelijker.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:59 schreef hmmmz het volgende:
[..]
als ik dat had gedaan was ik echt al veel misgelopen .
Ga je nu serieus proberen te redeneren welke coins wel/niet hun positie waard zijn? Is XRP zijn 2e positie waard? Is Bcash zijn 4e positie waard? Is NEO de 12e waard (zwaar underrated)?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:47 schreef Basxt het volgende:
[..]
wat![]()
Of niet. Hoop dat we hier nog even van mogen genieten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef Atlantis- het volgende:
Once in a lifetime opportunity deze markt
ik ook niet, maar door het lang vast te houden heb ik nu al best wat 'verdiend'.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zit er niet met tienduizenden euro's in. Kleine jongen dus. Dat maakt het misschien wat makkelijker.
NEO is top 5quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:03 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ga je nu serieus proberen te redeneren welke coins wel/niet hun positie waard zijn? Is XRP zijn 2e positie waard? Is Bcash zijn 4e positie waard? Is NEO de 12e waard (zwaar underrated)?
Nee. En daar gaat het ook niet om. Het gaat erom, dat het nú een stabiele plek in de top 10 heeft weten te bemachtigen en dat gaat hij niet binnen een dagje uit handen geven.
Dat denk ik ook, als ik kon zou ik alle coins net voor middernacht verkopen. Dan zal hij wel op zijn top zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Meh, TRX nu weg doen lijkt me het beste. Die announcement vannacht gaat volgens mij niks worden.
Netjes toch. En ik heb door op een bepaald moment gewoon m'n winst te pakken hetzelfde gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:04 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik ook niet, maar door het lang vast te houden heb ik nu al best wat 'verdiend'.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:01 schreef Typisch het volgende:
Met alle ledenstops voor de grote exchanges, liggen er echt kansen voor decentrale exchanges denk ik.
Hij is juist 20% gestegen met vanochtendquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:07 schreef Xrenity het volgende:
TRX doet wel even een flinke nosedive nu zeg.
Eensquote:
Charlie heeft al zijn coins verkocht om Litecoin onafhankelijk te maken voor uitspraken en acties die hij doet. Deze zijn bijna allemaal gedoneerd aan de litecoin foundation om verder te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heftige stellingname. Waarom denk je dat?
Wie moet er weg uit de top 3 dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hij is juist 20% gestegen met vanochtend
[..]
EensDenk zelfs wel top 3.
Ik overdreef wel een beetje misschien iddquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hij is juist 20% gestegen met vanochtend
BCHquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:09 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wie moet er weg uit de top 3 dan?
NEO > XRP. XRP mag de 4e plek van Bcash overnemen. En Bcash mag het vuilnis inquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:09 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wie moet er weg uit de top 3 dan?
BCH staat derde hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
NEO > XRP. XRP mag de 4e plek van Bcash overnemen. En Bcash mag het vuilnis in
Wie?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:12 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij?Of tel je XRP nu principieel niet meer mee ofzo?
ETH.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:12 schreef Kyran het volgende:
Welke coins zullen volgens jullie na een altocolypse in de top 5 kunnen blijven hangen naast de BTC?
Ledger CEO maakt zojuist bekend dat ze kosteloos XRB gaan ondersteunenquote:murzika 139 points 1 hours ago
Ledger CEO here. To encourage independent third party developers and to support the XRB community we have decided to waive the fees for code review, publication and support.
As soon as you have a production ready solution please notify us and we'll proceed to the integration. If you are not already on our Developer Slack send me a PM with your email so I can invite you. We'll create a private channel there to help you on the development.
Thank you for your efforts!
https://www.reddit.com/r/(...)o_s_roadmap/ds7zyw0/
NEO en ETH.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:12 schreef Kyran het volgende:
Welke coins zullen volgens jullie na een altocolypse in de top 5 kunnen blijven hangen naast de BTC?
XRP sowieso 100%quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:12 schreef Kyran het volgende:
Gast jij bent werkelijk waar achterlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:45 schreef ITrade het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je begrijpt dat je met XRP gewoon een transactie kan doen zonder dat je "aandeelhouder" bent?
Je bent wel grappig op zich. Je loopt Ripple zwart te maken omdat de grote banken in de Swift blockchain gaan (die nog niet bruikbaar is voor een consument). Je vind andere mensen dom omdat ze Ripple hebben gekocht maar je gaat het zelf vervolgens ook doen om van hun te kunnen "profiteren". En vervolgens hoop je dat ik en mijn hele familie verlies maken omdat ik snelle transfer maak met XRP.
LTC?quote:
Je begint zelf over het feit dat tron een stabiele coin is, dan ga ik daar op in. TRON stond godverdomme vorige week nog op de 19e plaats manquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:03 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ga je nu serieus proberen te redeneren welke coins wel/niet hun positie waard zijn? Is XRP zijn 2e positie waard? Is Bcash zijn 4e positie waard? Is NEO de 12e waard (zwaar underrated)?
Nee. En daar gaat het ook niet om. Het gaat erom, dat het nú een stabiele plek in de top 10 heeft weten te bemachtigen en dat gaat hij niet binnen een dagje uit handen geven.
Groter dan de nummer 4 ADA iig, en ik zie geen verdere concurrenten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat BCH derde staat lijkt me sterk
1 BTCquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:12 schreef Kyran het volgende:
Haha, ik zit er precies hetzelfde in. Anderhalve maand geleden begonnen met crypto's en nagenoeg alleen maar XRP gekocht omdat ik verwachtte dat de coöperatie tussen de oude en de nieuwe wereld het beste resultaat zou opleveren. In mijn ogen was Ripple dat. Sinds de gestoorde hype heb ik mijn Ripples stukje bij beetje teruggebracht tot het aandeel dat ik nu heb. Het kan niet lang meer goed gaan: er zitten veel teveel snel-geldverdieners in i.m.o.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb je tegenargumenten?
Het boeit mij werkelijk geen moer wat er verder met XRP gebeurd. Ik heb nog maar een klein beetje XRP over. Aardig wat winst op gepakt. Dat kleine beetje gaat er ook uit binnen nu en een paar dagen. Wat zal mijn reden moeten zijn om het te laten verkopen (of te kopen). We zitten hier toch om ervaringen / informatie te delen? Negeer het lekker als het je niet bevalt.
WTF waarom cardanoquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:17 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
1 BTC
2 Cardano
3 Litecoin
4 Ripple
5 Ethereum
Cardano en Ripple niet mee eens. Andere 3 wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:17 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
1 BTC
2 Cardano
3 Litecoin
4 Ripple
5 Ethereum
Mag ik vragen waarom je hem niet verkoopt net voordat het nieuws wordt vrijgegeven? Ik denk dat die in de loop van de avond echt nog wel een boost krijg. Daarna gaat die er bij mij ook uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
TRX eruit gegooidlaat die dip maar komen
Waarom ETH op 5?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:17 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
1 BTC
2 Cardano
3 Litecoin
4 Ripple
5 Ethereum
Ik kan LTC niet meer serieus nemen eerlijk gezegd. Charlie probeert het te hypen, maar vooralsnog is er niets nieuws. Weet niet of ze kunnen deliveren maar ja, we zullen zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
LTC?
Zat namelijk aan die 4 te denken zelf. NEO LTC ETH BTC geen idee welke vijfde er nog bij kan.
Ik zei dat het een stabiele top 10 coin is omdat hij zelfs na een gigantische keldering nog steeds een market cap ruim boven die van IOTA en DASH had. En je hebt gelijk, dat komt door zijn lage bedrag. Dus? Daarom heeft die zich toch ook daar genesteld en gaat hij er voorlopig nog niet uitvliegenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:17 schreef Basxt het volgende:
[..]
Je begint zelf over het feit dat tron een stabiele coin is, dan ga ik daar op in. TRON stond godverdomme vorige week nog op de 19e plaats man![]()
![]()
Als hij dan exact een week later spontaan op nummer 7 is gekomen dan ga je mij niet vertellen dat dat komt door zijn tech of wat dan ook, nee, dit is puur door het lage bedrag per coin en niets anders.
Same, maar misschien denken veel mensen zo en komt de dip dan al.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:20 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je hem niet verkoopt net voordat het nieuws wordt vrijgegeven? Ik denk dat die in de loop van de avond echt nog wel een boost krijg. Daarna gaat die er bij mij ook uit.
Had al genoeg winst en heb nu de tijd om te verkopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:20 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je hem niet verkoopt net voordat het nieuws wordt vrijgegeven? Ik denk dat die in de loop van de avond echt nog wel een boost krijg. Daarna gaat die er bij mij ook uit.
Wist niet dat die al afgelopen wastwitter:XRBRaiBlocks twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 11:00:01Congratulations to the $XRB community, current & future traders! @raiblocks won the listing at @binance_2017! As so… https://t.co/oxqH9kt442 reageer retweet
Dit is omgekeerde volgorde. Inclusief een niet bestaande crypto.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Waarom ETH op 5?
Ik zie dat echt als de moeder der blockchains nu, met 60% van alle transacties die erover lopen.
Als ze kunnen waarmaken wat ze beweren op hun roadmap denk ik dat Cardano een stuk toekomstbestendiger is dan Eth. Ik zie Cardano als Windows 10 en Eth als WinXP.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Waarom ETH op 5?
Ik zie dat echt als de moeder der blockchains nu, met 60% van alle transacties die erover lopen.
Fair enoughquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:26 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Als ze kunnen waarmaken wat ze beweren op hun roadmap denk ik dat Cardano een stuk toekomstbestendiger is dan Eth. Ik zie Cardano als Windows 10 en Eth als WinXP.
Ja die kende ik wel, heb hem verkocht.quote:
PWNED DU BIST EINE NOOB.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja die kende ik wel, heb hem verkocht.
Ja echt he, godverdomme. Ik ben Verium onwaardig.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:34 schreef xminator het volgende:
[..]
PWNED DU BIST EINE NOOB.
Die knalt nu even lekker door.
Net met een daytrade 50 euro verlies gemaakt, voel ik me rot over. Terwijl mijn portefeuille +2.000 euro is vandaagquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:36 schreef hmmmz het volgende:
door die stijging de afgelopen weken word ik echt super gierig. Een dag geen ath en ik ben teleurgesteld.
Ik word juist steeds minder gierig. Ik sta zoveel hoger dan ik uberhaupt verwachtte in januari, voor mij maakt 20% meer of minder niet meer uit; gemiddeld staat het over een paar dagen toch weer hoger.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:36 schreef hmmmz het volgende:
door die stijging de afgelopen weken word ik echt super gierig. Een dag geen ath en ik ben teleurgesteld.
ik word er ook onrustig van, steeds meer te verliezen. In het begin ging het om een paar honderd euro en nu toch wel wat meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik word juist steeds minder gierig. Ik sta zoveel hoger dan ik uberhaupt verwachtte in januari, voor mij maakt 20% meer of minder niet meer uit; gemiddeld staat het over een paar dagen toch weer hoger.
fiat --> eth op gdax doenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er werd hier laatst geopperd dat je de beste fees zou krijgen door via Coinbase te storten --> ETH maken --> GDAX --> Binance.
Op Coinbase van je Euro ETH maken kost je gewoon meer dan 3%.
Zijn er betere opties? Toch maar Kraken? Bitstamp?
Waarmee heb je goed geboerd vandaag? Zo geweldig gaat het niet vandaag.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Net met een daytrade 50 euro verlies gemaakt, voel ik me rot over. Terwijl mijn portefeuille +2.000 euro is vandaag
Heb je er meer geld in gestopt dan? Anders heb je bij 500 euro inleg alsnog maar 500 euro te verliezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:38 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik word er ook onrustig van, steeds meer te verliezen. In het begin ging het om een paar honderd euro en nu toch wel wat meer.
het gaat vandaag geweldig. Rivetz, agrello, lisk en vechain genot.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarmee heb je goed geboerd vandaag? Zo geweldig gaat het niet vandaag.
o.a. verium en electroneum.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarmee heb je goed geboerd vandaag? Zo geweldig gaat het niet vandaag.
er zit vanaf juni tot en met nu totaal 1300 euro in. Ook als is bij waarde daling dat geld niet weg, zo voelt het dan wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb je er meer geld in gestopt dan? Anders heb je bij 500 euro inleg alsnog maar 500 euro te verliezen.
Het is geen verloren fiat tot het fiat is, he.
Nope, gekocht vanochtend op 2,32 en verkocht op 2,39. Prima daytradequote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je lekker XRP aan het bagholden?
Hoop hetquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:42 schreef computerprobleems het volgende:
LTC > BTC + alle andere shitcoins.
LTC gaat binnenkort shinen.
Ongekende stijging.. vanochtend 6 euro, net 9 euro en nu 11 euro. WTF.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja die kende ik wel, heb hem verkocht.
en in btc?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, gekocht vanochtend op 2,32 en verkocht op 2,39. Prima daytrade
ik bedoel: je daytrade van xrp in waarde van BTCquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb geruime tijd geen BTC meer. Echter in BTC is mijn portefeuille ook gestegen.
Ik ben blij als we weer een dagje -30 zien, weer even terug naar de realiteit.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik word juist steeds minder gierig. Ik sta zoveel hoger dan ik uberhaupt verwachtte in januari, voor mij maakt 20% meer of minder niet meer uit; gemiddeld staat het over een paar dagen toch weer hoger.
Zit in beide met leuk aantal, gelukkig kan ik op mn werk niet op binance.. anders was het continue in de gaten houden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:56 schreef iPancakeMix het volgende:
VEN: 66.6%
REQ: 33.4%
Lekker veel variatie in m'n portfolio
Best vergelijkbaar met mijn portfolio. Al heb ik ook nog wat in XLM zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:56 schreef iPancakeMix het volgende:
VEN: 66.6%
REQ: 33.4%
Lekker veel variatie in m'n portfolio
Dat voelt natuurlijk niet zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb je er meer geld in gestopt dan? Anders heb je bij 500 euro inleg alsnog maar 500 euro te verliezen.
Het is geen verloren fiat tot het fiat is, he.
Sickquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, gekocht vanochtend op 2,32 en verkocht op 2,39. Prima daytrade
Ik heb XRP niet long gehold. Vanochtend gekocht en een uur later weer weg.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik bedoel: je daytrade van xrp in waarde van BTC
En nu alweer 15 euro.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Ongekende stijging.. vanochtend 6 euro, net 9 euro en nu 11 euro. WTF.
Leest iemand iets over een pump van Verium?
Mensen verwarren het met vechain?:Pquote:
Zo goed gaat het vandaag niet met VEN hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:08 schreef EdNoolk het volgende:
Vechain wat ga je lekker. Mega sellwalls lijken nu ook verleden tijd. NOG MEER MOON!
Download de app. Die werkt prima. De pagina van TRX crashte op m'n desktop steeds maar mobiel bleef die gewoon functioneren.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:57 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Zit in beide met leuk aantal, gelukkig kan ik op mn werk niet op binance.. anders was het continue in de gaten houden.
Je bedoelt het dipje in sats tussen 8 en 13u? Ik kijk naar het iets grotere plaatje. Komt goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo goed gaat het vandaag niet met VEN hoor.
50$ in de zomer!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:11 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Je bedoelt het dipje in sats tussen 8 en 13u? Ik kijk naar het iets grotere plaatje. Komt goed.
Mijn overboeking naar Kucoin duurde vanmorgen ook dik een uurquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme, exchanges lopen te kutten. Binance krijg ik niks vanaf terwijl ik wel een trx id heb gekregen, en op kucoin komt niks aan ook al zijn er 6 confirmations (Kucoin zegt zelf doodleuk 2)
Txid krijg je doorgaans pas als een transactie opgestuurd is?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme, exchanges lopen te kutten. Binance krijg ik niks vanaf terwijl ik wel een trx id heb gekregen, en op kucoin komt niks aan ook al zijn er 6 confirmations (Kucoin zegt zelf doodleuk 2)
Transactie is al wel te zien en wat ik vamorgen had was precies zoquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Txid krijg je doorgaans pas als een transactie opgestuurd is?
Kijk eens op de blockchain
Waarom ETH niet houden?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:17 schreef UtopiaVolger het volgende:
Een hele dag lezen weer en nog steeds geen flauw idee waar ik mijn ETH in wil stoppen.ICO's waar ik in wil zijn met een minuut uitverkocht of beginnen nog niet.
PO ETquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:18 schreef D. het volgende:
Nou, die FUN en TRX orders zijn niet opgepikt vannacht, die boot gemist kennelijk
Maar, heb nu fiat klaar staan, dus klaar om in te stappen.
Hebben 'we' al een boot op het oog?
Omdat X ETH meer dan XX ETH kan worden als je op tijd bent.quote:
Niet een duidelijk geval van nieuw geld wat vooral in goedkope coins wordt gestopt zonder te kijken wat een coin eigenlijk nou echt doet?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
Opvallend dat de pennycoins keihard stijgen en de coins van rond de 10-20usd blijven hangen waar ze zijn
Meer dan de helft van de investeerders denk dat die lucratiever zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
Opvallend dat de pennycoins keihard stijgen en de coins van rond de 10-20usd blijven hangen waar ze zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |