Helderquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het uitgangspunt is dat tijdens de rumors vóór het echte nieuws iedereen hele hoge verwachtingen krijgt, FOMO, etc, dus de prijs gaat dan hard omhoog en net voor het piek is die maximaal, dus verkoop je. Is het nieuws slecht: mooi winst gepakt, na een daling koop je je goedkoper in. Is het goed nieuws: niet verkopen/snel terugkopen, bij aankondigingen van partnerships zoals bij MOD, IOTA of andere shit gaat het zo +30% of hoger.
Als die op korte termijn gaat crashen dan is dat over iets meer 12 uur.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Yes eindelijk bericht van HitBTC, ze hopen binnen 24 uur alle ETH (en ETH token) gerelateerde issues verholpen te hebben
TRX hou het aub nog minimaal 24 uur vol voordat je crasht
I know en dat zit er dik in. Ik zou graag vanavond laat willen cashen en dan kijk ik morgen wel of ik er terug in spring of niet. Maargoed die kans heb ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als die op korte termijn gaat crashen dan is dat over iets meer 12 uur.
Waarom? Gaat alleen maar stijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:39 schreef Black-Death het volgende:
Wat verwachten jullie van Litecoin in 2018? Overweeg ze weg te doen
Vanavond verkopen dan, winst veilig stellen is nooit een slecht idee. Liever minder winst dan maximaal mogelijk, dan nog minder winst dan dat je nu al hebtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:41 schreef MGeraads het volgende:
Wie gaat zn wekker zetten / blijft wakker voor de anounement van trx? Als de dood dat ik morgen wakker word en al te laat ben.
Daar was die afgelopen nacht ook, totdat die weer begon te dalen en plekken zat te verwisselen. Maar het is sowieso een stabiele top 9 coin geworden nu.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:34 schreef Jurian95 het volgende:
TRON inmiddels op plaats 6 qua market cap.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Je bent werkelijk waar achterlijk. Kan je überhaupt begrijpend lezen?
Voor jou een tip: koop zoveel mogelijk ripple. Doe dit samen met je hele familie en vrienden. Kunnen jullie lekker gezamenlijk verlies maken.
Ja betrap mezelf erop dat ik baal van een daling van 50 procent, na een stijging van 300. Ipv blij te zijn met de winst. Ook uitcash moment stel ik steeds verder uit. En dat terwijl het om bedragen gaat waar menig cryptohandelaar om gaat (uit)lachen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond verkopen dan, winst veilig stellen is nooit een slecht idee. Liever minder winst dan maximaal mogelijk, dan nog minder winst dan dat je nu al hebt
Hebzucht is een slechte raadgever!
(relatief) goedkope coin: https://coinmarketcap.com/currencies/datum/#chartsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:24 schreef EggsTC het volgende:
Heeft iemand zich verdiept in de penny-coins (onder de dollar) die buiten de top50 staan? En zo ja, wat zijn de bevindingen so far?
Anders ga ik zelf even kijken, maar ben lui toch
Waar baseer je dat vertrouwen op?quote:
watquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:44 schreef Drxx het volgende:
[..]
Daar was die afgelopen nacht ook, totdat die weer begon te dalen en plekken zat te verwisselen. Maar het is sowieso een stabiele top 9 coin geworden nu.
Ah ja, heerlijk stabiele top 9 coin.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:44 schreef Drxx het volgende:
[..]
Daar was die afgelopen nacht ook, totdat die weer begon te dalen en plekken zat te verwisselen. Maar het is sowieso een stabiele top 9 coin geworden nu.
Geen idee wat de coin doet, maar als ik de supply zie dan vind ik die vrij fors met 2.6 miljard coins. Wat is de usecase van deze?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:45 schreef -jos- het volgende:
[..]
(relatief) goedkope coin: https://coinmarketcap.com/currencies/datum/#charts
Hoge supply en mooie naam.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:47 schreef Basxt het volgende:
[..]
wat![]()
TRON had nooit in de top 50 moeten komen. Het is letterlijk een en al fomo en greed wat d'r aan geld in zit.
Geniet d'r nog maar ff van, die coin zie je straks niet meer terug.
Pro-tip: het maakt geen zak uit hoeveel coins een blockchain heeft. 21 miljoen zoals bitcoin of 100 miljoen miljard, dat maakt echt geen verschil.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:49 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Geen idee wat de coin doet, maar als ik de supply zie dan vind ik die vrij fors met 2.6 miljard coins. Wat is de usecase van deze?
qftquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:47 schreef Basxt het volgende:
[..]
wat![]()
TRON had nooit in de top 50 moeten komen. Het is letterlijk een en al fomo en greed wat d'r aan geld in zit.
Geniet d'r nog maar ff van, die coin zie je straks niet meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |