Deze announcement kan alleen maar tegenvallen als het geen Alibaba is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:10 schreef Predator38 het volgende:
is het verstandig om nu TRX bij te kopen, voor de announcement ????
of komt er meestal een dip na een announcement ?
Ik denk alleen wel dat we op het punt zijn gekomen dat als het niet Alibaba blijkt te zijn, dat de koers echt enorm crasht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:09 schreef Drxx het volgende:
Er is veel FUD in de rondte over Tron. Trap er niet in mensen, het is allemaal dikke bullshit gebaseerd op iemand zijn Westerse superioriteitscomplex.
Een voorbeeld: er wordt beweer dat de app waarmee al in TRX betaald kan worden maar 1 miljoen gebruikers heeft, terwijl Justin Sun 10 miljoen had geopperd. Deze FUD is gebaseerd op cijfers van één appstore, terwijl er in China veel meer appstores worden gebruikt en er alleen al in Huwei's appstore al 2.5 miljoen downloads zijn.
We willen allemaal geld verdienen natuurlijk, en wanneer er geen hype is is er geen geld. Maar laten we i.i.g. vannacht 03:00 afwachten om te zien welke nieuwe partnership Tron gaat aankondigen
Dit ja, verwachtingen zijn zo hoog dat het alleen maar kan tegenvallen, dus verwacht wel een dip. Als het wel AliBaba is dan knalt die nog wel even door.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deze announcement kan alleen maar tegenvallen als het geen Alibaba is.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deze announcement kan alleen maar tegenvallen als het geen Alibaba is.
Ik verwacht dat het ali niet wordt, dus dan verwacht ik ook een crash. Maar het maakt even niet uit wat ik verwacht. Ik zit er aan te denken om dan wel aan te kopen tijdens die crash. Ik zie tron nog wel tot 30 $ct stijgen dit naar. Hoe denken jullie daarover?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja, verwachtingen zijn zo hoog dat het alleen maar kan tegenvallen, dus verwacht wel een dip. Als het wel AliBaba is dan knalt die nog wel even door.
twitter:RequestNetwork twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 13:05:35Happy new year everyone! Here is our new project update: https://t.co/VXjsOcxQ7WWe released the JS library. You'l... https://t.co/6XDAvC9wwG reageer retweet
Aanhouden in ieder geval. Genoeg vertrouwen dat het nog verder gaat stijgen long term.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht dat het ali niet wordt, dus dan verwacht ik ook een crash. Maar het maakt even niet uit wat ik verwacht. Ik zit er aan te denken om dan wel aan te kopen tijdens die crash. Ik zie tron nog wel tot 30 $ct stijgen dit naar. Hoe denken jullie daarover?
Sell on the news?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Wat een piramides worden er toch gebouwd hier
Onthou: sell on the news.
Ben je nou zo dom of doe je alsof?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:02 schreef ITrade het volgende:
[..]
Veel plezier met je swift blockchain.
Op dit moment gaan mijn XRP betalingen nog zo'n 50.000x sneller dan met swift. Om over de aankomende dagen nog maar niet te praten omdat het weer weekend is.
Je weet dat TRX vannacht op $0.30 stond, dus iets boven 2000 sats? We zitten momenteel juist in een behoorlijk dip (-30%, vanochtend zelfs 48%). Als je denkt dat die nog verder gaat dippen dan is Tron zowat dood te verklaren.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja, verwachtingen zijn zo hoog dat het alleen maar kan tegenvallen, dus verwacht wel een dip. Als het wel AliBaba is dan knalt die nog wel even door.
Verwachten mensen nu serieus een alibaba partnership? Dat is Wraith EOY 2017-achterlijkheidslevel x100. Het zou leuk zijn als het zo was natuurlijk, maar om het te verwachten; ik vind dat wel erg lijp.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:13 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat we op het punt zijn gekomen dat als het niet Alibaba blijkt te zijn, dat de koers echt enorm crasht.
Het was $0.30 afgelopen nacht, zonder dat er ook maar nieuws was uitgelekt. Dus ik zou eerder denken dat als de partnership niet een of ander straatkraampje is in Beijing, dat het juist weer die kant op zou moeten stijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht dat het ali niet wordt, dus dan verwacht ik ook een crash. Maar het maakt even niet uit wat ik verwacht. Ik zit er aan te denken om dan wel aan te kopen tijdens die crash. Ik zie tron nog wel tot 30 $ct stijgen dit naar. Hoe denken jullie daarover?
En REQ maakt juist een leuk pumpje omhoog op 'the news' van de release van hun JS-library en doelen voor 2018.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Wat een piramides worden er toch gebouwd hier
Onthou: sell on the news.
Sellen bij negatief nieuws of bij positief nieuws?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een oude cryptogrzegde: buy on the rumours, sell on the news.
Nou leg mij dan eens uit waar ik gebruik kan maken van Swift blockchain, want ik kan straks weer 3 dagen gaan zitten wachten voordat er een transactie aankomt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:20 schreef xminator het volgende:
Vergelijk Swift blockchain met Ripple.
Met deze tempo haalt DBC TRX inquote:
Wat is je vraag nou precies?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:26 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nou leg mij dan eens uit waar ik gebruik kan maken van Swift blockchain, want ik kan straks weer 3 dagen gaan zitten wachten voordat er een transactie aankomt.
Ach bij HitBTC liggen sommige coins er al bijna een maand uitquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:30 schreef V. het volgende:
Ik vind het werkelijk ongelooflijk, die stilte rond Bittrex... ook nergens kom ik commentatoren tegen die het erover hebben. Gewoon een coin al 8 dagen stil hebben liggen.
Het uitgangspunt is dat tijdens de rumors vóór het echte nieuws iedereen hele hoge verwachtingen krijgt, FOMO, etc, dus de prijs gaat dan hard omhoog en net voor het piek is die maximaal, dus verkoop je. Is het nieuws slecht: mooi winst gepakt, na een daling koop je je goedkoper in. Is het goed nieuws: niet verkopen/snel terugkopen, bij aankondigingen van partnerships zoals bij MOD, IOTA of andere shit gaat het zo +30% of hoger.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sellen bij negatief nieuws of bij positief nieuws?
Dit dus. Die vent maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk en krijgt een plekje in mijn signature.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zoveel haat :/ en dan wil je uiteindelijk toch een paar ripples kopen?
Je bent werkelijk waar achterlijk. Kan je überhaupt begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:26 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nou leg mij dan eens uit waar ik gebruik kan maken van Swift blockchain, want ik kan straks weer 3 dagen gaan zitten wachten voordat er een transactie aankomt.
Profiteren van domme mensen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zoveel haat :/ en dan wil je uiteindelijk toch een paar ripples kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |