Als die op korte termijn gaat crashen dan is dat over iets meer 12 uur.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Yes eindelijk bericht van HitBTC, ze hopen binnen 24 uur alle ETH (en ETH token) gerelateerde issues verholpen te hebben
TRX hou het aub nog minimaal 24 uur vol voordat je crasht
I know en dat zit er dik in. Ik zou graag vanavond laat willen cashen en dan kijk ik morgen wel of ik er terug in spring of niet. Maargoed die kans heb ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als die op korte termijn gaat crashen dan is dat over iets meer 12 uur.
Waarom? Gaat alleen maar stijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:39 schreef Black-Death het volgende:
Wat verwachten jullie van Litecoin in 2018? Overweeg ze weg te doen
Vanavond verkopen dan, winst veilig stellen is nooit een slecht idee. Liever minder winst dan maximaal mogelijk, dan nog minder winst dan dat je nu al hebtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:41 schreef MGeraads het volgende:
Wie gaat zn wekker zetten / blijft wakker voor de anounement van trx? Als de dood dat ik morgen wakker word en al te laat ben.
Daar was die afgelopen nacht ook, totdat die weer begon te dalen en plekken zat te verwisselen. Maar het is sowieso een stabiele top 9 coin geworden nu.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:34 schreef Jurian95 het volgende:
TRON inmiddels op plaats 6 qua market cap.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Je bent werkelijk waar achterlijk. Kan je überhaupt begrijpend lezen?
Voor jou een tip: koop zoveel mogelijk ripple. Doe dit samen met je hele familie en vrienden. Kunnen jullie lekker gezamenlijk verlies maken.
Ja betrap mezelf erop dat ik baal van een daling van 50 procent, na een stijging van 300. Ipv blij te zijn met de winst. Ook uitcash moment stel ik steeds verder uit. En dat terwijl het om bedragen gaat waar menig cryptohandelaar om gaat (uit)lachen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond verkopen dan, winst veilig stellen is nooit een slecht idee. Liever minder winst dan maximaal mogelijk, dan nog minder winst dan dat je nu al hebt
Hebzucht is een slechte raadgever!
(relatief) goedkope coin: https://coinmarketcap.com/currencies/datum/#chartsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:24 schreef EggsTC het volgende:
Heeft iemand zich verdiept in de penny-coins (onder de dollar) die buiten de top50 staan? En zo ja, wat zijn de bevindingen so far?
Anders ga ik zelf even kijken, maar ben lui toch
Waar baseer je dat vertrouwen op?quote:
watquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:44 schreef Drxx het volgende:
[..]
Daar was die afgelopen nacht ook, totdat die weer begon te dalen en plekken zat te verwisselen. Maar het is sowieso een stabiele top 9 coin geworden nu.
Ah ja, heerlijk stabiele top 9 coin.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:44 schreef Drxx het volgende:
[..]
Daar was die afgelopen nacht ook, totdat die weer begon te dalen en plekken zat te verwisselen. Maar het is sowieso een stabiele top 9 coin geworden nu.
Geen idee wat de coin doet, maar als ik de supply zie dan vind ik die vrij fors met 2.6 miljard coins. Wat is de usecase van deze?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:45 schreef -jos- het volgende:
[..]
(relatief) goedkope coin: https://coinmarketcap.com/currencies/datum/#charts
Hoge supply en mooie naam.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:47 schreef Basxt het volgende:
[..]
wat![]()
TRON had nooit in de top 50 moeten komen. Het is letterlijk een en al fomo en greed wat d'r aan geld in zit.
Geniet d'r nog maar ff van, die coin zie je straks niet meer terug.
Pro-tip: het maakt geen zak uit hoeveel coins een blockchain heeft. 21 miljoen zoals bitcoin of 100 miljoen miljard, dat maakt echt geen verschil.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:49 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Geen idee wat de coin doet, maar als ik de supply zie dan vind ik die vrij fors met 2.6 miljard coins. Wat is de usecase van deze?
qftquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:47 schreef Basxt het volgende:
[..]
wat![]()
TRON had nooit in de top 50 moeten komen. Het is letterlijk een en al fomo en greed wat d'r aan geld in zit.
Wat velen niet lijken te begrijpen is dat XRP prima is om op (zeer) korte termijn even snel winst te maken door alle hype en aandacht van media. Echter is het geen goed idee om het lang vast te houden, want het gaat keihard onderuit op een dag. Die mede-oprichter is nu "virtueel" rijker dan Google oprichters las ik gisteren al. Als hij al zijn XRP op de markt gooit en dus verkoopt is het game over en lacht er maar één iemand.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Profiteren van domme mensen.
Binnen een paar uur paar duizend euro rendement. Of dacht je dat ik er long in ging.
Gooi er nog een paar van de XRP fud-bingo inquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat velen niet lijken te begrijpen is dat XRP prima is om op (zeer) korte termijn even snel winst te maken door alle hype en aandacht van media. Echter is het geen goed idee om het lang vast te houden, want het gaat keihard onderuit op een dag. Die mede-oprichter is nu "virtueel" rijker dan Google oprichters las ik gisteren al. Als hij al zijn XRP op de markt gooit en dus verkoopt is het game over en lacht er maar één iemand.
Dit. Meeste mensen verliezen op echte markt, crypto markt, wedden etc. omdat ze hebzuchtig zijn en geen genoegen nemen met x winst, omdat ze denken dat ze altijd x2 winst hadden kunnen hebben ..... Winst veilig stellen en lekker slapenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond verkopen dan, winst veilig stellen is nooit een slecht idee. Liever minder winst dan maximaal mogelijk, dan nog minder winst dan dat je nu al hebt
Hebzucht is een slechte raadgever!
Weerleg het danquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:54 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Gooi er nog een paar van de XRP fud-bingo in
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. Meeste mensen verliezen op echte markt, crypto markt, wedden etc. omdat ze hebzuchtig zijn en geen genoegen nemen met x winst, omdat ze denken dat ze altijd x2 winst hadden kunnen hebben ..... Winst veilig stellen en lekker slapen
- Op het feit dat LTC al een aantal jaren sterk in de markt staat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waar baseer je dat vertrouwen op?
(ik roep ook maar wat, heb er echt weinig verstand van)
Heftige stellingname. Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:57 schreef Basxt het volgende:
[..]
- Op het feit dat LTC al een aantal jaren sterk in de markt staat.
- er een "big surprise" staat te wachten voor litecoin (zie charlie lee twitter)
- omhooggaande trend sinds 1 januari. telkens meer higher lows.
- ontzettend veel transacties en volume, dit is waar crypto voor gebruikt dient te worden, niet voor de waarde.
- blijft redelijk sterk ondanks de shitcoin hype
Velen vermoeden dat Facebook of Amazon litecoin willen gebruiken, ik blijf hier zelf sceptisch over uiteraard maar als dit gebeurd ben je binnen. Reëel gezien is litecoin de meest geschikte coin om hiervoor gebruikt te worden. (tuurlijk, d'r zijn nieuwere coins met betere tech, maar deze zijn soms niet eens een jaar oud en bestaan puur door fomo en greed) Een groot bedrijf wilt een robuuste currencie, en dat is ltc.
Daarnaast zal d'r binnenkort een altpocalypse volgen waardoor het meeste geld weer in de grote "sterke" spelers zal gaan.
Ik heb tot nu toe steeds aangehouden dat een verdubbeling van mijn eerste investering sowieso eruit gaan is. Gaat prima, dan loop je inderdaad soms flink wat mis maar heel vaak ook niet. Alleen VEN blijf ik koppig inzitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. Meeste mensen verliezen op echte markt, crypto markt, wedden etc. omdat ze hebzuchtig zijn en geen genoegen nemen met x winst, omdat ze denken dat ze altijd x2 winst hadden kunnen hebben ..... Winst veilig stellen en lekker slapen
Heb je tegenargumenten?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:54 schreef Yozzz het volgende:
[..]
als ik dat had gedaan was ik echt al veel misgelopen .quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe steeds aangehouden dat een verdubbeling van mijn eerste investering sowieso eruit gaan is. Gaat prima, dan loop je inderdaad soms flink wat mis maar heel vaak ook niet. Alleen VEN blijf ik koppig inzitten.
Interessant. Dan houd ik mijn 7.5 nog even aanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:57 schreef Basxt het volgende:
[..]
- Op het feit dat LTC al een aantal jaren sterk in de markt staat.
- er een "big surprise" staat te wachten voor litecoin (zie charlie lee twitter)
- omhooggaande trend sinds 1 januari. telkens meer higher lows.
- ontzettend veel transacties en volume, dit is waar crypto voor gebruikt dient te worden, niet voor de waarde.
- blijft redelijk sterk ondanks de shitcoin hype
Velen vermoeden dat Facebook of Amazon litecoin willen gebruiken, ik blijf hier zelf sceptisch over uiteraard maar als dit gebeurd ben je binnen. Reëel gezien is litecoin de meest geschikte coin om hiervoor gebruikt te worden. (tuurlijk, d'r zijn nieuwere coins met betere tech, maar deze zijn soms niet eens een jaar oud en bestaan puur door fomo en greed) Een groot bedrijf wilt een robuuste currencie, en dat is ltc.
Daarnaast zal d'r binnenkort een altpocalypse volgen waardoor het meeste geld weer in de grote "sterke" spelers zal gaan.
Fijn werkende exchange met een leuk aanbod.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:59 schreef descon het volgende:
Iemand ervaring met de kucoin exchange ? Ze hebben een aantal munten waar ik evt wat mee wil doen.
Alleen geen regulatie...of Id nodig met withdrawen.
Nee, jouw post draagt wat bij aan de discussie..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:54 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Als je redenen hebt om te blijven zitten moet je het ook vooral doen inderdaad. Alleen met TRX is het zo snel gegaan de laatste dagen en er zit zoveel hype / marketing achter dat het ook snel de andere kant op kan gaan als te belachelijk hoge verwachtingen van mensen niet waar worden gemaakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe steeds aangehouden dat een verdubbeling van mijn eerste investering sowieso eruit gaan is. Gaat prima, dan loop je inderdaad soms flink wat mis maar heel vaak ook niet. Alleen VEN blijf ik koppig inzitten.
Ik zit er niet met tienduizenden euro's in. Kleine jongen dus. Dat maakt het misschien wat makkelijker.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:59 schreef hmmmz het volgende:
[..]
als ik dat had gedaan was ik echt al veel misgelopen .
Ga je nu serieus proberen te redeneren welke coins wel/niet hun positie waard zijn? Is XRP zijn 2e positie waard? Is Bcash zijn 4e positie waard? Is NEO de 12e waard (zwaar underrated)?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:47 schreef Basxt het volgende:
[..]
wat![]()
Of niet. Hoop dat we hier nog even van mogen genieten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef Atlantis- het volgende:
Once in a lifetime opportunity deze markt
ik ook niet, maar door het lang vast te houden heb ik nu al best wat 'verdiend'.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zit er niet met tienduizenden euro's in. Kleine jongen dus. Dat maakt het misschien wat makkelijker.
NEO is top 5quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:03 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ga je nu serieus proberen te redeneren welke coins wel/niet hun positie waard zijn? Is XRP zijn 2e positie waard? Is Bcash zijn 4e positie waard? Is NEO de 12e waard (zwaar underrated)?
Nee. En daar gaat het ook niet om. Het gaat erom, dat het nú een stabiele plek in de top 10 heeft weten te bemachtigen en dat gaat hij niet binnen een dagje uit handen geven.
Dat denk ik ook, als ik kon zou ik alle coins net voor middernacht verkopen. Dan zal hij wel op zijn top zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Meh, TRX nu weg doen lijkt me het beste. Die announcement vannacht gaat volgens mij niks worden.
Netjes toch. En ik heb door op een bepaald moment gewoon m'n winst te pakken hetzelfde gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:04 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik ook niet, maar door het lang vast te houden heb ik nu al best wat 'verdiend'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |