Bedank me maar in Pacsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ben jij diegene met die vriend in DEv team? Was een goede shill in ieder geval op dit forum. totnutoe 500% alweer:P
Niets boeiends te zien? Het feit dat er sinds december wallets gemaakt zijn?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Check twitter, dan weet je waarom lisk stijgt.
Lisk genoemd op CNN las ik net ergens.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niets boeiends te zien? Het feit dat er sinds december wallets gemaakt zijn?
stuur je wel 1 pac. = 0.000000000000000000000000000000000001 euro:p.quote:
Ben er gisteren ingestapt, best lekker in één dag.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:39 schreef Potatobrain het volgende:
Waarde van Pac 24-12-2017: $0.0000025
Waarde van Pac vandaag: $0.0000699
Feestje!
mooi. Gisteren nog een paar bijgekochtquote:
Verge. Is het gelijk de laatste keer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Hoe gaan jullie om met mensen die vragen waar ze in moeten investeren? (Vrienden, kennissen etc)
Ik probeer altijd de boot af te houden maar soms lukt het niet
Alleen munten aanraden waar je zelf in zit:p. Lekker paramidespel spelen dus:p.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Hoe gaan jullie om met mensen die vragen waar ze in moeten investeren? (Vrienden, kennissen etc)
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verge. Is het gelijk de laatste keer.
Waarom? Hoe meer mensen meedoen hoe beter.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Ja lekker he, hihi. Hodl! Met de fork pas over kleine 2 maand zie ik ‘m nog wel een paar keer over de kop gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben er gisteren ingestapt, best lekker in één dag.
BTC gooide roet in het eten. Komt zelf wel weer goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef Skv het volgende:
What happened met REQ? Geen goede persconferentie gehad?
Ja precies dat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:02 schreef Potatobrain het volgende:
[..]
Ja lekker he, hihi. Hodl! Met de fork pas over kleine 2 maand zie ik ‘m nog wel een paar keer over de kop gaan.
Ik denk dat ik Ripple er uit doe voor req.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
BTC gooide roet in het eten. Komt zelf wel weer goed.
Ik ben bang dat ik louter kan verliezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom? Hoe meer mensen meedoen hoe beter.
Buy the dip!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Ripple er uit doe voor req.
Alleen daarna. Nu is het nog helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:02 schreef Potatobrain het volgende:
[..]
Ja lekker he, hihi. Hodl! Met de fork pas over kleine 2 maand zie ik ‘m nog wel een paar keer over de kop gaan.
niet adviserenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:04 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik louter kan verliezen.
Mocht het heel goed gaan hebben zij een goede investering gedaan, mislukt het gaf ik tering advies.
Ja dat probeerde ik al, maar vaak eindigt het toch met de vraag "als ik morgen veel geld wil pakken wat moet ik doen?"quote:
Gisteren ook gekocht, die staan nu op min 20 procent. Dus nu even bijgekocht. Gaat wel weer omhoog.quote:
coins waar ik zelf ook in zit. beter voor mijquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
GDAXquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:19 schreef Syd het volgende:
Gisteren ook gevraagd en iemand kwam met bitrush alleen die is snel door voorraad heen.
Mijn vraag: Mijn pa wil nu ook mee met de hype, echter anycoin en litebit nemen geen nieuwe registraties aan, dit zijn de twee waar ik zelf gekocht heb en dus vertrouw.
Maar zijn er nog andere punten waar gekocht kan worden met bitcoins, liefst ETH ivm snelheid en waar jullie positieve ervaringen mee hebben? Hij wil een flink bedrag investeren. Vandaar dat ik een goede zoek waarvan ik achteraf niet ga balen
En duurt bitcoin overzetten nog steeds zo lang?
thanks!
ik had er ook al naar gekeken maar dat is NOG meer gokkenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:24 schreef EggsTC het volgende:
Heeft iemand zich verdiept in de penny-coins (onder de dollar) die buiten de top50 staan? En zo ja, wat zijn de bevindingen so far?
Anders ga ik zelf even kijken, maar ben lui toch
BTC is een kutcoinquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:25 schreef hmmmz het volgende:
btc zal wel gaan vliegen. ik blijf lekker hodl in alts!
Ik heb via bitrush gekocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:19 schreef Syd het volgende:
Gisteren ook gevraagd en iemand kwam met bitrush alleen die is snel door voorraad heen.
Mijn vraag: Mijn pa wil nu ook mee met de hype, echter anycoin en litebit nemen geen nieuwe registraties aan, dit zijn de twee waar ik zelf gekocht heb en dus vertrouw.
Maar zijn er nog andere punten waar gekocht kan worden met bitcoins, liefst ETH ivm snelheid en waar jullie positieve ervaringen mee hebben? Hij wil een flink bedrag investeren. Vandaar dat ik een goede zoek waarvan ik achteraf niet ga balen
En duurt bitcoin overzetten nog steeds zo lang?
thanks!
Waarom zou je in alts blijven als je denkt dat BTC gaat vliegen?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:25 schreef hmmmz het volgende:
btc zal wel gaan vliegen. ik blijf lekker hodl in alts!
Niemand weet dat ik hiermee bezig hou. Ook mijn teerbeminde niet; ik wil dat het over een tijd een grote verrassing is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Bij mij is het omgekeerd; ik kan niks uitcashen door al die beperkingenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:21 schreef Predator38 het volgende:
ik vraag me af wat er gaat gebeuren als het nieuwe geld er echt in kan gaan stromen,.
dat kan nu nog amper door alle beperkingen ( verificaties / leden stop van bijna alle sites )
de hype coins zullen er het meeste last van hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:26 schreef DSVM het volgende:
Mijn gewilde altcoins blijven goed hangen, sommige stijgen met tientallen procenten.
De theorie dat altcoins crashen als bitcoin omhoog schiet geldt dus niet echt ?
lange termijn hodl en geen zin om alles om te zetten en weer terug te kopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou je in alts blijven als je denkt dat BTC gaat vliegen?
Zit een groot bedrijf achter (KIK Messenger).quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:28 schreef BaasJ04 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er zoveel wordt geroezemoesd over KIN?
Misschien als je je ondertitel aanpast.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:28 schreef BaasJ04 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er zoveel wordt geroezemoesd over KIN?
Niet op Binance toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:42 schreef Potatobrain het volgende:
Paccoin jongens, februari komt de roadmap/whitepaper en 1 maart de fork. Blijft maar hard gaan! Paccoin.net
Zou zeggen waag een kleine gok en stop er een paar tientjes in.
Hen de dips laten kopen zodat ze jouw resistance zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:19 schreef hmmmz het volgende:
[..]
coins waar ik zelf ook in zit. beter voor mij
Precies.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hen de dips laten kopen zodat ze jouw resistance zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |