Bedank me maar in Pacsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ben jij diegene met die vriend in DEv team? Was een goede shill in ieder geval op dit forum. totnutoe 500% alweer:P
Niets boeiends te zien? Het feit dat er sinds december wallets gemaakt zijn?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Check twitter, dan weet je waarom lisk stijgt.
Lisk genoemd op CNN las ik net ergens.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niets boeiends te zien? Het feit dat er sinds december wallets gemaakt zijn?
stuur je wel 1 pac. = 0.000000000000000000000000000000000001 euro:p.quote:
Ben er gisteren ingestapt, best lekker in één dag.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:39 schreef Potatobrain het volgende:
Waarde van Pac 24-12-2017: $0.0000025
Waarde van Pac vandaag: $0.0000699
Feestje!
mooi. Gisteren nog een paar bijgekochtquote:
Verge. Is het gelijk de laatste keer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Hoe gaan jullie om met mensen die vragen waar ze in moeten investeren? (Vrienden, kennissen etc)
Ik probeer altijd de boot af te houden maar soms lukt het niet
Alleen munten aanraden waar je zelf in zit:p. Lekker paramidespel spelen dus:p.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Hoe gaan jullie om met mensen die vragen waar ze in moeten investeren? (Vrienden, kennissen etc)
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verge. Is het gelijk de laatste keer.
Waarom? Hoe meer mensen meedoen hoe beter.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
Ja lekker he, hihi. Hodl! Met de fork pas over kleine 2 maand zie ik ‘m nog wel een paar keer over de kop gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben er gisteren ingestapt, best lekker in één dag.
BTC gooide roet in het eten. Komt zelf wel weer goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef Skv het volgende:
What happened met REQ? Geen goede persconferentie gehad?
Ja precies dat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:02 schreef Potatobrain het volgende:
[..]
Ja lekker he, hihi. Hodl! Met de fork pas over kleine 2 maand zie ik ‘m nog wel een paar keer over de kop gaan.
Ik denk dat ik Ripple er uit doe voor req.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
BTC gooide roet in het eten. Komt zelf wel weer goed.
Ik ben bang dat ik louter kan verliezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom? Hoe meer mensen meedoen hoe beter.
Buy the dip!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Ripple er uit doe voor req.
Alleen daarna. Nu is het nog helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:02 schreef Potatobrain het volgende:
[..]
Ja lekker he, hihi. Hodl! Met de fork pas over kleine 2 maand zie ik ‘m nog wel een paar keer over de kop gaan.
niet adviserenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:04 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik louter kan verliezen.
Mocht het heel goed gaan hebben zij een goede investering gedaan, mislukt het gaf ik tering advies.
Ja dat probeerde ik al, maar vaak eindigt het toch met de vraag "als ik morgen veel geld wil pakken wat moet ik doen?"quote:
Gisteren ook gekocht, die staan nu op min 20 procent. Dus nu even bijgekocht. Gaat wel weer omhoog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |