Delta geeft bij mij anders vaak verkeerde waarden aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bij Blockfolio juist niet joh, die loopt altijd achter en kan je beter handmatig refreshen.
Delta is echt bijna real-time, die heeft juist de 10 seconde updates oid.
Delta is 9 van de10 keer iets te enthousiast bij mij en liggen de waardes iets hogerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:35 schreef Chaes het volgende:
[..]
Delta geeft bij mij anders vaak verkeerde waarden aan.
Daarentegen zit Blockfolio dichter bij de waarden die CMC aangeeft.
CMC geeft gemiddelde aan. Blockfolio haalt het van een andere site (ik meen cryptocompare). En Delta haalt het uit de api van de exchanges.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:35 schreef Chaes het volgende:
[..]
Daarintegen zit Blockfolio dichter bij de waarden die CMC aangeeft.
Met CMC bedoel ik dan de binance market op CMC. Ik gebruik alleen binance.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
CMC geeft gemiddelde aan. Blockfolio haalt het van een andere site (ik meen cryptocompare). En Delta haalt het uit de api van de exchanges.
En nu weer teruggekocht met 7 VEN winst, heb ik mijn transactiekosten naar MEW er ook gelijk weer uitquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heb 60 stuks die ik daar had staan verkocht. Had sowieso 33% van mijn stack in VEN, dat mocht wel iets minder. Nu nog 27%
Klopt, maar is lastig voor een noob zoals ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee, nooit naar gekeken wat nou de precieze interval is. Niet heel de dag refreshen en druk maken over een paar tientjes is sowieso niet goed voor je gemoedsrust.
De satoshi's komen uit de api's maar die worden dan gespiegeld aan de Tether USDT-prijs, wat ook weer wat verschillen creeërt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
CMC geeft gemiddelde aan. Blockfolio haalt het van een andere site (ik meen cryptocompare). En Delta haalt het uit de api van de exchanges.
Korting op TRX...nu bij zijn!quote:
Ben je toen ook ingestapt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:39 schreef Potatobrain het volgende:
Waarde van Pac 24-12-2017: $0.0000025
Waarde van Pac vandaag: $0.0000699
Feestje!
Jullie weten dat ze allemaal de zelfde API's gebruiken toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:35 schreef Chaes het volgende:
[..]
Daarentegen zit Blockfolio dichter bij de waarden die CMC aangeeft.
en hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:39 schreef Potatobrain het volgende:
Waarde van Pac 24-12-2017: $0.0000025
Waarde van Pac vandaag: $0.0000699
Feestje!
Check twitter, dan weet je waarom lisk stijgt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
3e pump binnen 24 uur. Geen echte stijging vrees ik
Helaas te weinig. :p Maar genoeg voor een leuke hoeveelheid K winst in euro’s in amper 2 weken tijd.quote:
Ben jij diegene met die vriend in DEv team? Was een goede shill in ieder geval op dit forum. totnutoe 500% alweer:Pquote:
Blockfolio kun je per currency aangeven welke Exchange je wil zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Klopt, maar haalt die info uit de api van cryptocompare.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Blockfolio kun je per currency aangeven welke Exchange je wil zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |