NEO is top 5quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:03 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ga je nu serieus proberen te redeneren welke coins wel/niet hun positie waard zijn? Is XRP zijn 2e positie waard? Is Bcash zijn 4e positie waard? Is NEO de 12e waard (zwaar underrated)?
Nee. En daar gaat het ook niet om. Het gaat erom, dat het nú een stabiele plek in de top 10 heeft weten te bemachtigen en dat gaat hij niet binnen een dagje uit handen geven.
Dat denk ik ook, als ik kon zou ik alle coins net voor middernacht verkopen. Dan zal hij wel op zijn top zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Meh, TRX nu weg doen lijkt me het beste. Die announcement vannacht gaat volgens mij niks worden.
Netjes toch. En ik heb door op een bepaald moment gewoon m'n winst te pakken hetzelfde gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:04 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik ook niet, maar door het lang vast te houden heb ik nu al best wat 'verdiend'.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:01 schreef Typisch het volgende:
Met alle ledenstops voor de grote exchanges, liggen er echt kansen voor decentrale exchanges denk ik.
Hij is juist 20% gestegen met vanochtendquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:07 schreef Xrenity het volgende:
TRX doet wel even een flinke nosedive nu zeg.
Eensquote:
Charlie heeft al zijn coins verkocht om Litecoin onafhankelijk te maken voor uitspraken en acties die hij doet. Deze zijn bijna allemaal gedoneerd aan de litecoin foundation om verder te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heftige stellingname. Waarom denk je dat?
Wie moet er weg uit de top 3 dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hij is juist 20% gestegen met vanochtend
[..]
EensDenk zelfs wel top 3.
Ik overdreef wel een beetje misschien iddquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hij is juist 20% gestegen met vanochtend
BCHquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:09 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wie moet er weg uit de top 3 dan?
NEO > XRP. XRP mag de 4e plek van Bcash overnemen. En Bcash mag het vuilnis inquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:09 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wie moet er weg uit de top 3 dan?
BCH staat derde hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
NEO > XRP. XRP mag de 4e plek van Bcash overnemen. En Bcash mag het vuilnis in
Wie?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:12 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij?Of tel je XRP nu principieel niet meer mee ofzo?
ETH.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:12 schreef Kyran het volgende:
Welke coins zullen volgens jullie na een altocolypse in de top 5 kunnen blijven hangen naast de BTC?
Ledger CEO maakt zojuist bekend dat ze kosteloos XRB gaan ondersteunenquote:murzika 139 points 1 hours ago
Ledger CEO here. To encourage independent third party developers and to support the XRB community we have decided to waive the fees for code review, publication and support.
As soon as you have a production ready solution please notify us and we'll proceed to the integration. If you are not already on our Developer Slack send me a PM with your email so I can invite you. We'll create a private channel there to help you on the development.
Thank you for your efforts!
https://www.reddit.com/r/(...)o_s_roadmap/ds7zyw0/
NEO en ETH.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:12 schreef Kyran het volgende:
Welke coins zullen volgens jullie na een altocolypse in de top 5 kunnen blijven hangen naast de BTC?
XRP sowieso 100%quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:12 schreef Kyran het volgende:
Gast jij bent werkelijk waar achterlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:45 schreef ITrade het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je begrijpt dat je met XRP gewoon een transactie kan doen zonder dat je "aandeelhouder" bent?
Je bent wel grappig op zich. Je loopt Ripple zwart te maken omdat de grote banken in de Swift blockchain gaan (die nog niet bruikbaar is voor een consument). Je vind andere mensen dom omdat ze Ripple hebben gekocht maar je gaat het zelf vervolgens ook doen om van hun te kunnen "profiteren". En vervolgens hoop je dat ik en mijn hele familie verlies maken omdat ik snelle transfer maak met XRP.
LTC?quote:
Je begint zelf over het feit dat tron een stabiele coin is, dan ga ik daar op in. TRON stond godverdomme vorige week nog op de 19e plaats manquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:03 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ga je nu serieus proberen te redeneren welke coins wel/niet hun positie waard zijn? Is XRP zijn 2e positie waard? Is Bcash zijn 4e positie waard? Is NEO de 12e waard (zwaar underrated)?
Nee. En daar gaat het ook niet om. Het gaat erom, dat het nú een stabiele plek in de top 10 heeft weten te bemachtigen en dat gaat hij niet binnen een dagje uit handen geven.
Groter dan de nummer 4 ADA iig, en ik zie geen verdere concurrenten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:16 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat BCH derde staat lijkt me sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |