ik word er ook onrustig van, steeds meer te verliezen. In het begin ging het om een paar honderd euro en nu toch wel wat meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik word juist steeds minder gierig. Ik sta zoveel hoger dan ik uberhaupt verwachtte in januari, voor mij maakt 20% meer of minder niet meer uit; gemiddeld staat het over een paar dagen toch weer hoger.
fiat --> eth op gdax doenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er werd hier laatst geopperd dat je de beste fees zou krijgen door via Coinbase te storten --> ETH maken --> GDAX --> Binance.
Op Coinbase van je Euro ETH maken kost je gewoon meer dan 3%.
Zijn er betere opties? Toch maar Kraken? Bitstamp?
Waarmee heb je goed geboerd vandaag? Zo geweldig gaat het niet vandaag.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Net met een daytrade 50 euro verlies gemaakt, voel ik me rot over. Terwijl mijn portefeuille +2.000 euro is vandaag
Heb je er meer geld in gestopt dan? Anders heb je bij 500 euro inleg alsnog maar 500 euro te verliezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:38 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik word er ook onrustig van, steeds meer te verliezen. In het begin ging het om een paar honderd euro en nu toch wel wat meer.
het gaat vandaag geweldig. Rivetz, agrello, lisk en vechain genot.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarmee heb je goed geboerd vandaag? Zo geweldig gaat het niet vandaag.
o.a. verium en electroneum.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarmee heb je goed geboerd vandaag? Zo geweldig gaat het niet vandaag.
er zit vanaf juni tot en met nu totaal 1300 euro in. Ook als is bij waarde daling dat geld niet weg, zo voelt het dan wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb je er meer geld in gestopt dan? Anders heb je bij 500 euro inleg alsnog maar 500 euro te verliezen.
Het is geen verloren fiat tot het fiat is, he.
Nope, gekocht vanochtend op 2,32 en verkocht op 2,39. Prima daytradequote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je lekker XRP aan het bagholden?
Hoop hetquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:42 schreef computerprobleems het volgende:
LTC > BTC + alle andere shitcoins.
LTC gaat binnenkort shinen.
Ongekende stijging.. vanochtend 6 euro, net 9 euro en nu 11 euro. WTF.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja die kende ik wel, heb hem verkocht.
en in btc?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, gekocht vanochtend op 2,32 en verkocht op 2,39. Prima daytrade
ik bedoel: je daytrade van xrp in waarde van BTCquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb geruime tijd geen BTC meer. Echter in BTC is mijn portefeuille ook gestegen.
Ik ben blij als we weer een dagje -30 zien, weer even terug naar de realiteit.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik word juist steeds minder gierig. Ik sta zoveel hoger dan ik uberhaupt verwachtte in januari, voor mij maakt 20% meer of minder niet meer uit; gemiddeld staat het over een paar dagen toch weer hoger.
Zit in beide met leuk aantal, gelukkig kan ik op mn werk niet op binance.. anders was het continue in de gaten houden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:56 schreef iPancakeMix het volgende:
VEN: 66.6%
REQ: 33.4%
Lekker veel variatie in m'n portfolio
Best vergelijkbaar met mijn portfolio. Al heb ik ook nog wat in XLM zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:56 schreef iPancakeMix het volgende:
VEN: 66.6%
REQ: 33.4%
Lekker veel variatie in m'n portfolio
Dat voelt natuurlijk niet zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb je er meer geld in gestopt dan? Anders heb je bij 500 euro inleg alsnog maar 500 euro te verliezen.
Het is geen verloren fiat tot het fiat is, he.
Sickquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, gekocht vanochtend op 2,32 en verkocht op 2,39. Prima daytrade
Ik heb XRP niet long gehold. Vanochtend gekocht en een uur later weer weg.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik bedoel: je daytrade van xrp in waarde van BTC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |