1 BTCquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:12 schreef Kyran het volgende:
Welke coins zullen volgens jullie na een altocolypse in de top 5 kunnen blijven hangen naast de BTC?
Haha, ik zit er precies hetzelfde in. Anderhalve maand geleden begonnen met crypto's en nagenoeg alleen maar XRP gekocht omdat ik verwachtte dat de coöperatie tussen de oude en de nieuwe wereld het beste resultaat zou opleveren. In mijn ogen was Ripple dat. Sinds de gestoorde hype heb ik mijn Ripples stukje bij beetje teruggebracht tot het aandeel dat ik nu heb. Het kan niet lang meer goed gaan: er zitten veel teveel snel-geldverdieners in i.m.o.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb je tegenargumenten?
Het boeit mij werkelijk geen moer wat er verder met XRP gebeurd. Ik heb nog maar een klein beetje XRP over. Aardig wat winst op gepakt. Dat kleine beetje gaat er ook uit binnen nu en een paar dagen. Wat zal mijn reden moeten zijn om het te laten verkopen (of te kopen). We zitten hier toch om ervaringen / informatie te delen? Negeer het lekker als het je niet bevalt.
WTF waarom cardanoquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:17 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
1 BTC
2 Cardano
3 Litecoin
4 Ripple
5 Ethereum
Cardano en Ripple niet mee eens. Andere 3 wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:17 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
1 BTC
2 Cardano
3 Litecoin
4 Ripple
5 Ethereum
Mag ik vragen waarom je hem niet verkoopt net voordat het nieuws wordt vrijgegeven? Ik denk dat die in de loop van de avond echt nog wel een boost krijg. Daarna gaat die er bij mij ook uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
TRX eruit gegooidlaat die dip maar komen
Waarom ETH op 5?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:17 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
1 BTC
2 Cardano
3 Litecoin
4 Ripple
5 Ethereum
Ik kan LTC niet meer serieus nemen eerlijk gezegd. Charlie probeert het te hypen, maar vooralsnog is er niets nieuws. Weet niet of ze kunnen deliveren maar ja, we zullen zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
LTC?
Zat namelijk aan die 4 te denken zelf. NEO LTC ETH BTC geen idee welke vijfde er nog bij kan.
Ik zei dat het een stabiele top 10 coin is omdat hij zelfs na een gigantische keldering nog steeds een market cap ruim boven die van IOTA en DASH had. En je hebt gelijk, dat komt door zijn lage bedrag. Dus? Daarom heeft die zich toch ook daar genesteld en gaat hij er voorlopig nog niet uitvliegenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:17 schreef Basxt het volgende:
[..]
Je begint zelf over het feit dat tron een stabiele coin is, dan ga ik daar op in. TRON stond godverdomme vorige week nog op de 19e plaats man![]()
![]()
Als hij dan exact een week later spontaan op nummer 7 is gekomen dan ga je mij niet vertellen dat dat komt door zijn tech of wat dan ook, nee, dit is puur door het lage bedrag per coin en niets anders.
Same, maar misschien denken veel mensen zo en komt de dip dan al.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:20 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je hem niet verkoopt net voordat het nieuws wordt vrijgegeven? Ik denk dat die in de loop van de avond echt nog wel een boost krijg. Daarna gaat die er bij mij ook uit.
Had al genoeg winst en heb nu de tijd om te verkopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:20 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je hem niet verkoopt net voordat het nieuws wordt vrijgegeven? Ik denk dat die in de loop van de avond echt nog wel een boost krijg. Daarna gaat die er bij mij ook uit.
Wist niet dat die al afgelopen wastwitter:XRBRaiBlocks twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 11:00:01Congratulations to the $XRB community, current & future traders! @raiblocks won the listing at @binance_2017! As so… https://t.co/oxqH9kt442 reageer retweet
Dit is omgekeerde volgorde. Inclusief een niet bestaande crypto.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Waarom ETH op 5?
Ik zie dat echt als de moeder der blockchains nu, met 60% van alle transacties die erover lopen.
Als ze kunnen waarmaken wat ze beweren op hun roadmap denk ik dat Cardano een stuk toekomstbestendiger is dan Eth. Ik zie Cardano als Windows 10 en Eth als WinXP.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:21 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Waarom ETH op 5?
Ik zie dat echt als de moeder der blockchains nu, met 60% van alle transacties die erover lopen.
Fair enoughquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:26 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Als ze kunnen waarmaken wat ze beweren op hun roadmap denk ik dat Cardano een stuk toekomstbestendiger is dan Eth. Ik zie Cardano als Windows 10 en Eth als WinXP.
Ja die kende ik wel, heb hem verkocht.quote:
PWNED DU BIST EINE NOOB.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja die kende ik wel, heb hem verkocht.
Ja echt he, godverdomme. Ik ben Verium onwaardig.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:34 schreef xminator het volgende:
[..]
PWNED DU BIST EINE NOOB.
Die knalt nu even lekker door.
Net met een daytrade 50 euro verlies gemaakt, voel ik me rot over. Terwijl mijn portefeuille +2.000 euro is vandaagquote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:36 schreef hmmmz het volgende:
door die stijging de afgelopen weken word ik echt super gierig. Een dag geen ath en ik ben teleurgesteld.
Ik word juist steeds minder gierig. Ik sta zoveel hoger dan ik uberhaupt verwachtte in januari, voor mij maakt 20% meer of minder niet meer uit; gemiddeld staat het over een paar dagen toch weer hoger.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:36 schreef hmmmz het volgende:
door die stijging de afgelopen weken word ik echt super gierig. Een dag geen ath en ik ben teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |