En nu alweer 15 euro.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Ongekende stijging.. vanochtend 6 euro, net 9 euro en nu 11 euro. WTF.
Leest iemand iets over een pump van Verium?
Mensen verwarren het met vechain?:Pquote:
Zo goed gaat het vandaag niet met VEN hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:08 schreef EdNoolk het volgende:
Vechain wat ga je lekker. Mega sellwalls lijken nu ook verleden tijd. NOG MEER MOON!
Download de app. Die werkt prima. De pagina van TRX crashte op m'n desktop steeds maar mobiel bleef die gewoon functioneren.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 14:57 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Zit in beide met leuk aantal, gelukkig kan ik op mn werk niet op binance.. anders was het continue in de gaten houden.
Je bedoelt het dipje in sats tussen 8 en 13u? Ik kijk naar het iets grotere plaatje. Komt goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo goed gaat het vandaag niet met VEN hoor.
50$ in de zomer!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:11 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Je bedoelt het dipje in sats tussen 8 en 13u? Ik kijk naar het iets grotere plaatje. Komt goed.
Mijn overboeking naar Kucoin duurde vanmorgen ook dik een uurquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme, exchanges lopen te kutten. Binance krijg ik niks vanaf terwijl ik wel een trx id heb gekregen, en op kucoin komt niks aan ook al zijn er 6 confirmations (Kucoin zegt zelf doodleuk 2)
Txid krijg je doorgaans pas als een transactie opgestuurd is?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme, exchanges lopen te kutten. Binance krijg ik niks vanaf terwijl ik wel een trx id heb gekregen, en op kucoin komt niks aan ook al zijn er 6 confirmations (Kucoin zegt zelf doodleuk 2)
Transactie is al wel te zien en wat ik vamorgen had was precies zoquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Txid krijg je doorgaans pas als een transactie opgestuurd is?
Kijk eens op de blockchain
Waarom ETH niet houden?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:17 schreef UtopiaVolger het volgende:
Een hele dag lezen weer en nog steeds geen flauw idee waar ik mijn ETH in wil stoppen.ICO's waar ik in wil zijn met een minuut uitverkocht of beginnen nog niet.
PO ETquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:18 schreef D. het volgende:
Nou, die FUN en TRX orders zijn niet opgepikt vannacht, die boot gemist kennelijk
Maar, heb nu fiat klaar staan, dus klaar om in te stappen.
Hebben 'we' al een boot op het oog?
Omdat X ETH meer dan XX ETH kan worden als je op tijd bent.quote:
Niet een duidelijk geval van nieuw geld wat vooral in goedkope coins wordt gestopt zonder te kijken wat een coin eigenlijk nou echt doet?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
Opvallend dat de pennycoins keihard stijgen en de coins van rond de 10-20usd blijven hangen waar ze zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |