abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176225549

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a
pi_176225574
Icx vliegt omhoog
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176225600
Iota door het dak
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176225605
Let op Utrust. Komt straks op een grote Exchange. Dan echt mooon!!
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 22:09:59 #5
18653 crew  D.
pi_176225627
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:05 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Je moet meer denken aan een Nissan Micra. :{w
Ik denk nooit aan een Nissan Micra :D
pi_176225637
Trouwens Coinbase is gevestigd in Amerika dus logisch dat ze gegevens moeten doorgeven.
  maandag 1 januari 2018 @ 22:10:15 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176225643
Decision Token gekocht. Het is een gokje :P
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2018 @ 22:13:18 #8
230491 Zith
pls tip
pi_176225774
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

BD heeft helemaal geen capaciteit en expertise in huis voor Crypto aangiftes, staat op een laag pitje om dat op te pakken. Idem met ICO’s en regulatie, hebben ze geen mankracht voor nu.
Tuurlijk, maar wie weet hebben ze over 5 jaar meer tijd (of is het dan belangrijker omdat er meer geld in om gaat).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176225798
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:10 schreef leolinedance het volgende:
Decision Token gekocht. Het is een gokje :P
Wat heeft je dat besluit doen nemen?
pi_176225808
Dragonchain gaat maar door. Nu op $2,04 USD. _O-
pi_176225956
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:13 schreef BadVlad het volgende:
Dragonchain gaat maar door. Nu op $2,04 USD. _O-
To the moooooon. Dat ding moet een Raiblockje doen.
pi_176225977
Is kraken nog steeds de goedkoopste manier om
uit te cashen ?
pi_176226013
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
uit te cashen ?
GDAX naar mijn mening. 0% fee als je zelf de order maakt en geen withdraw fees voor SEPA.
pi_176226174
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:18 schreef BadVlad het volgende:

[..]

GDAX naar mijn mening. 0% fee als je zelf de order maakt en geen withdraw fees voor SEPA.
Interessant, eens even een account aanmaken.
pi_176226201
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
uit te cashen ?
Geen idee, maar ik heb afgelopen week 20k door kraken laten overmaken en er werd ¤0.09 aan fee ingehouden. Dat heeft er zeker ingehakt
pi_176226258
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik zit zelf ook in decision token. De reden waarom ik er inzit is omdat dit project naar mijn inziens een van de weinige projecten is met een echt praktische usecase voor blockchain tech; veilige en goedkope oplossing voor verkiezingen/stemmingen.

Zie dit topic voor een betere samenvatting: https://www.reddit.com/r/(...)j5/hst_a_hidden_gem/
pi_176226277
Zo, waar komt ineens die stijging van IOTA vandaan? Pump & dump of andere reden?
pi_176226332
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:26 schreef WanyeKest het volgende:
Zo, waar komt ineens die stijging van IOTA vandaan? Pump & dump of andere reden?
Omdat het een bazencoin is.
pi_176226431
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:24 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik heb afgelopen week 20k door kraken laten overmaken en er werd ¤0.09 aan fee ingehouden. Dat heeft er zeker ingehakt
In de afgelopen week geld laten uitbetalen :')

dan mis je ook een paar hersencellen...
pi_176226434
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Maar toch een tijdje blijven hangen rond de 2500 sat.. Moet toch iets zijn waardoor ie nu ineens omhoog klapt
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 22:31:40 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176226439
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Werkt het al?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 januari 2018 @ 22:32:55 #22
132191 -jos-
Money=Power
pi_176226478
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:24 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd ^O^
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:41 schreef Roellie80 het volgende:
Dat Raiblocks gaat zo hard toeslaan. Ik las dat de lead-dev zelfs z’n dayjob had opgezegd hiervoor.

Maar zonder gekheid, het is schaalbaar, zonder fee’s, en bijna instant. De blockchainkiller net als IOTA met dit verschil dat het al werkt
Dat was in ieder geval geen understatement. _O_

WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_176226494
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:31 schreef xminator het volgende:

[..]

In de afgelopen week geld laten uitbetalen :')

dan mis je ook een paar hersencellen...
:') wat is deze
pi_176226529
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:32 schreef -jos- het volgende:

[..]

Gefeliciteerd ^O^

[..]

Dat was in ieder geval geen understatement. _O_

[ afbeelding ]
Thx. ik heb zelf altijd moeite posts terug te vinden. Had een paar mooie calls gemaakt de afgelopen maand :Y)
pi_176226539
Dat Raiblocks gaat op Binance komen en dan zal hij wel moonen.
  maandag 1 januari 2018 @ 22:34:31 #26
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176226540
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176226556
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dat Raiblocks gaat op Binance komen en dan zal hij wel moonen.
Of gedumpt worden :P
  maandag 1 januari 2018 @ 22:35:44 #28
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176226576
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wilde graag nog wat investeren in een coin die potentie heeft en nog niet doorgebroken is. Toen ingelezen en lichtelijk beinvloed door verschillende mensen die het een goed project vinden :P Daarom is het ook een gokje. Nog meer dan met de andere coins :D
  maandag 1 januari 2018 @ 22:37:15 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176226643
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:26 schreef ScroogeMcDuck het volgende:

[..]

Ik zit zelf ook in decision token. De reden waarom ik er inzit is omdat dit project naar mijn inziens een van de weinige projecten is met een echt praktische usecase voor blockchain tech; veilige en goedkope oplossing voor verkiezingen/stemmingen.

Zie dit topic voor een betere samenvatting: https://www.reddit.com/r/(...)j5/hst_a_hidden_gem/
Onder andere dat topic gelezen dus ja.
pi_176226729
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Laat maar zitten.

:')
pi_176226790
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:39 schreef xminator het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Laat maar zitten.

Xminatorgod Veriumgenot, holden of sellen?
pi_176226842
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Altcoins naar btc (nu waarde laag is = meer btc) > klaarzetten om uit te cashen > wachten met trekker overhalen tot btc koers weer een paar k hoger staat had meer opgeleverd bedoelt ie waarschijnlijk :) Tenzij je geen vertrouwen meer hebt in bitcoin en zekerheid kiest..
pi_176226906
Wat is jullie inleg voor VEN 2018?
hoi
pi_176226920
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:43 schreef ryannboy het volgende:
Veel. Ven gaat keihard.
pi_176226981
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:41 schreef WanyeKest het volgende:

[..]

Altcoins naar btc (nu waarde laag is = meer btc) > klaarzetten om uit te cashen > wachten met trekker overhalen tot btc koers weer een paar k hoger staat had meer opgeleverd bedoelt ie waarschijnlijk :) Tenzij je geen vertrouwen meer hebt in bitcoin en zekerheid kiest..
Tja, alles kan. Ik besloot voor wat zekerheid. Ieder z'n ding. Wat er ook gaat gebeuren, ik heb weer wat zekergesteld
pi_176227010
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Veel. Ven gaat keihard.
Wat is veel? :P
hoi
pi_176227024
quote:
11s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:46 schreef ryannboy het volgende:

[..]

Wat is veel? :P
¤36
pi_176227057
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:46 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

¤36
Dat is wel een beetje veel maar ik teken ervoor.
pi_176227071
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:46 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

¤36
Is dat veel? Ik zat te denken aan een inleg van 0.5-1K
hoi
pi_176227074
quote:
10s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje veel maar ik teken ervoor.
Had het over de inleg O-)
pi_176227093
https://blockchain.info/t(...)d86f1fa4ada3ad72a322

WTF 76 satoshi per byte. Proberen ze mensen nou expres boos te maken?
pi_176227119
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:48 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Had het over de inleg O-)
_O-
pi_176227141
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:45 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Tja, alles kan. Ik besloot voor wat zekerheid. Ieder z'n ding. Wat er ook gaat gebeuren, ik heb weer wat zekergesteld
True, 20k op het droge is ook fijn :)
pi_176227148
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:48 schreef ryannboy het volgende:

[..]

Is dat veel? Ik zat te denken aan een inleg van 0.5-1K
Ik denk graag in percentages van mijn portfolio. Ven is nu 15% van mijn portfolio.
  maandag 1 januari 2018 @ 22:51:02 #45
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176227168
quote:
Mijn huis.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176227197
nog 0.1% er af en BTC staat op de all time low qua market dominance. Gaan we dan eindelijk verlost worden van de allmachtige BTC?
pi_176227220
quote:
1% van mijn portfolio.
pi_176227240
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:51 schreef Roellie80 het volgende:
nog 0.1% er af en BTC staat op de all time low qua market dominance. Gaan we dan eindelijk verlost worden van de allmachtige BTC?
Ik hoop het _O_
pi_176227254
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:51 schreef Roellie80 het volgende:
nee
pi_176227286
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:52 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik hoop het _O_
Dan ben je echt gek want dit gaat shockwaves geven in de hele cryptomarkt. Zoveel coins en token zullen instorten, alles in het rood.
  maandag 1 januari 2018 @ 22:54:31 #51
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176227287
Zonde dat alles tegenwoordig alleen nog maar gaat over het hypen van altcoins om een beetje winst te maken. Besef dat door dit te doen je de dev's gewoon keihard de grond in boort en hierbij ook altcoins in het algemeen. Maarja, greed.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176227320
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:54 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dan ben je echt gek want dit gaat shockwaves geven in de hele cryptomarkt. Zoveel coins en token zullen instorten, alles in het rood.
Hoezo?

Van mij mag BTC met 50% stijgen, als de hele markt maar met 60% stijgt.

Ik denk dat het niet goed is als een coin/project zo'n grote invloed heeft op de markt.
pi_176227404
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:54 schreef Basxt het volgende:
Zonde dat alles tegenwoordig alleen nog maar gaat over het hypen van altcoins om een beetje winst te maken. Besef dat door dit te doen je de dev's gewoon keihard de grond in boort en hierbij ook altcoins in het algemeen. Maarja, greed.
Ho ho, mijn portfolio heeft een deel speculatie maar verder veel meer coins waar ik waarde aan hecht omdat het volgens mij een goed project is.
  maandag 1 januari 2018 @ 22:58:39 #54
391391 Basxt
pi_176227471
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:55 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hoezo?

Van mij mag BTC met 50% stijgen, als de hele markt maar met 60% stijgt.

Ik denk dat het niet goed is als een coin/project zo'n grote invloed heeft op de markt.
Het gaat wel even duren voordat crypto currencies wereldwijd geaccepteerd zullen worden. Liever dat Bitcoin even de doorbraak maakt en later verdwijnt voor een andere currency dan nu laten instorten. Het is daar veel te vroeg voor.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176227483
Wordt er nog een VEN dump verwacht, eventueel gerelateerd aan mogelijke BTC-crash?
hoi
pi_176227514
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:52 schreef BadVlad het volgende:

[..]

1% van mijn portfolio.
Hier 27% van mijn portfolio in VEN
  maandag 1 januari 2018 @ 23:01:43 #57
391391 Basxt
pi_176227588
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ho ho, mijn portfolio heeft een deel speculatie maar verder veel meer coins waar ik waarde aan hecht omdat het volgens mij een goed project is.
tuurlijk d'r zal vast her en der wat legits tussen zitten, maar laten we eerlijk zijn, 90% zit hier in vanwege het geld. Ja, ik ook, maar wel in coins die ik écht verwacht te gaan werken in near/long term.

Het is verder ook geen bashing naar de mensen die wel investeren in hypecoins, denk gewoon dat het niet verstandig is.
pi_176227617
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:59 schreef ryannboy het volgende:
Wordt er nog een VEN dump verwacht, eventueel gerelateerd aan mogelijke BTC-crash?
Je wil weten of je goedkoop kan instappen?
pi_176227627
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:01 schreef Basxt het volgende:

[..]

tuurlijk d'r zal vast her en der wat legits tussen zitten, maar laten we eerlijk zijn, 90% zit hier in vanwege het geld. Ja, ik ook, maar wel in coins die ik écht verwacht te gaan werken in near/long term.

Het is verder ook geen bashing naar de mensen die wel investeren in hypecoins, denk gewoon dat het niet verstandig is.
True True.
pi_176227703
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je wil weten of je goedkoop kan instappen?
Nu instappen is goedkoop..heel goedkoop
pi_176227769
Tron gaat goed
  maandag 1 januari 2018 @ 23:13:05 #62
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176227915
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:08 schreef trippleh het volgende:
Tron gaat goed
Werd ook weer eens tijd. Blijft maar rond die 3 - 4 cent schommelen.
  maandag 1 januari 2018 @ 23:17:17 #63
68638 Zwansen
pi_176228051
Raiblocks, 1 maand geleden 20 cent. Nu $27... :D
pi_176228163
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:17 schreef Zwansen het volgende:
Ja bizar echt waar _O-
pi_176228233
Hoe kun je nou in godsnaam hopen dat BTC door de grond zakt als je in crypto zit :') Dan heb je er echt geen liefde voor en zit je sowieso vuistdiep in Ripple
pi_176228239
quote:
Ja echt, hopelijk gaat hetzelfde gebeuren met een van mijn coins.
pi_176228322
Heb ik de explosieve release van Wraith gemist? Of is er een nieuwe deadline? Vier keer is scheepsrecht. Mooooon.
pi_176228439
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Xminatorgod Veriumgenot, holden of sellen?
Tot nu toe heb ik alle muntjes die ik op basis van analyse heb gekocht veel te vroeg verkocht (had xrp op een paar cent en ada op 2 cent gekocht)...

Dus voorlopig hold ik nog even.
pi_176228455
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:22 schreef Majkool het volgende:
Hoe kun je nou in godsnaam hopen dat BTC door de grond zakt als je in crypto zit :') Dan heb je er echt geen liefde voor en zit je sowieso vuistdiep in Ripple
Het is imo slechts een kwestie van tijd voor BTC zijn dominantie verliest
pi_176228471
quote:
2018 gaat het jaar worden van de DAG coins.

Blockchain :')
pi_176228493
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:22 schreef Majkool het volgende:
btc gaat sws kapot. Verouderde technologie en langzaamaan verliezen ze net voordeel van de eerste crypto te zijn
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176228694
Maar ff winst pakken op Dragonchain :P
pi_176228748
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:37 schreef vigen98 het volgende:
Too soon
pi_176228841
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Too soon
Nee als in ik ga nu ff paar kop erop gooien :P
pi_176228896
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:37 schreef vigen98 het volgende:
Ik vergat m te kopen op 88 cent een paar dagen terug.
Lambo of Rekt
pi_176228948
quote:
13s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tja 2 dollar is nog steeds weinig. Ik had de kans om XRB te kopen op 86 cent :')
pi_176228972
quote:
13s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik was te lui om een Kucion account aan te maken en dacht dat op 12 dollar al fomo was :(
pi_176229000
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:50 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik was te lui om een Kucion account aan te maken en dacht dat op 12 dollar al fomo was :(
Que? 12 dollar Dragonchain ja? _O- Waar? Dan verkoop ik het daar wel.
pi_176229002
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:50 schreef Patroon het volgende:

[..]

Jep, ik ook dus. En ik moet andere coins gaan inruilen die ik nu graag behoud om dragonchain te gaan vergaren..
Lambo of Rekt
pi_176229006
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij XRB bedoelt
Lambo of Rekt
pi_176229022
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat hij XRB bedoelt
Ja weet ik maar op Kucoin haal je geen XRB maar Dragonchain :P
pi_176229026
TRX heeft een mooie stabiele stijging.

POE heeft vaak nog 2x op een dag pump and dump.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176229033

Die sellwalls vind ik maar niks voor dragonchain :P
pi_176229054
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja my bad..xrb

Edit; laat maar xrb niet op kucoin. Drank nog niet helemaal uitgewerkt denk ik :P
  maandag 1 januari 2018 @ 23:58:49 #85
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229110
Kan VEN op een Ledger hardwarewallet worden opgeslagen?
pi_176229141
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:58 schreef leolinedance het volgende:
Kan VEN op een Ledger hardwarewallet worden opgeslagen?
Is ERC20 ja.. hij kan ook op MEW
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 januari 2018 @ 00:01:53 #87
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229162
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is ERC20 ja.. hij kan ook op MEW
Top, dan ga ik nu ook VEN kopen. Weinig zin om nóg een wallet te moeten openen.
Word gek van al die exchanges, wallets, 2FA, private keys, wachtwoorden etc. :P
pi_176229169
Eerlijk ik twijfel nu wel _O- Heb toch wel 8k op Kucoin staan ready om in Dragonchain te stoppen maar die sellwall is bizar hoog :')
  dinsdag 2 januari 2018 @ 00:03:21 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229185
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:02 schreef vigen98 het volgende:
Eerlijk ik twijfel nu wel _O- Heb toch wel 8k op Kucoin staan ready om in Dragonchain te stoppen maar die sellwall is bizar hoog :')
Die is toch net moon gegaan? Weet niet of het dan het juiste moment is om in te stappen :P
pi_176229195
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die is toch net moon gegaan? Weet niet of het dan het juiste moment is om in te stappen :P
Inderdaad maar ik heb de urgentie om in iets te investeren. XRB is te hoog, VeChain is sketchy dus tja _O-
pi_176229201
Ik twijfel ook over ICX, maar ik doe het niet omdat ik de ICO misgelopen ben, 2500 voor 1 eth, dan weiger ik er nu 250 te kopen voor 2 eth -_-
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 januari 2018 @ 00:05:35 #92
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229213
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:04 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Inderdaad maar ik heb de urgentie om in iets te investeren. XRB is te hoog, VeChain is sketchy dus tja _O-
Wat bedoel je met sketchy?
pi_176229215
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:04 schreef EggsTC het volgende:
Ik twijfel ook over ICX, maar ik doe het niet omdat ik de ICO misgelopen ben, 2500 voor 1 eth, dan weiger ik er nu 250 te kopen voor 2 eth -_-
ETH is nog erger... 1 ETH voor 1 ETH...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 januari 2018 @ 00:06:15 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176229219
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176229232
quote:

[..]

Ja, maar ik liep die ICO op een haar na mis, puur vanwege mn ID moeten opsturen naar een koreaanse site wat me niet aanstond, daarom deed ik niet mee. Nu balen natuurlijk :+
Lambo of Rekt
pi_176229260
quote:

[..]

Je kunt er gelukkig geen verlies op maken. ;)
pi_176229291
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:09 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Je kunt er gelukkig geen verlies op maken. ;)
Dan ken jij Nattekat nog niet :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 januari 2018 @ 00:17:21 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176229337
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dan ken jij Nattekat nog niet :D
Wie?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 januari 2018 @ 00:19:38 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176229358
quote:
Dat stuk hebben we al uitgelachen bij het ontbijt :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176229379
quote:
Kan niet wachten tot Rtl Z dat stukje weg haalt over Verge _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2018 00:21:47 ]
pi_176229428
Verge
heerlijk anoniem cointje hoor

http://xvg.keff.org/

lol
pi_176229434
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:25 schreef Typisch het volgende:
Verge
heerlijk anoniem cointje hoor

http://xvg.keff.org/

lol
Thank God staat mijn IP daar niet tussen _O-

Nvm: Ik vergis me nu met Vechain :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2018 00:28:39 ]
pi_176229456
Op https://blockchain.info/unconfirmed-transactions zie ik opeens 112 transacties per seconde. Que?

Heb ik iets gemist? Dacht dat het netwerk maar moeilijk naar 10 tps kon. Iemand?
pi_176229519
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

btc gaat sws kapot. Verouderde technologie en langzaamaan verliezen ze net voordeel van de eerste crypto te zijn
Verouderde technologie? Knap dat niemand er nog in geslaagd is om dat uit te buiten dan. Je kan als obscure munt gemakkelijker allerlei vernieuwingen introduceren die nog niet uitvoerig zijn uitgetest maar ga niet verbaasd lopen doen als het instort onder druk. Het bitcoin netwerk heeft de grootste pot goud voor degene die het kan kraken en is nu al 8 jaar in de lucht. Als er echt waardevolle technologische ontwikkelingen worden doorgevoerd bij andere cryptocoins dan zal dat op den duur ook bij BTC terecht komen. Daarnaast ist BTC nog steeds een van de weinige projecten is die en gedecentraliseerd en OPEN is.
pi_176229538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:37 schreef up7 het volgende:

[..]

Verouderde technologie? Knap dat niemand er nog in geslaagd is om dat uit te buiten dan. Je kan als obscure munt gemakkelijker allerlei vernieuwingen introduceren die nog niet uitvoerig zijn uitgetest maar ga niet verbaasd lopen doen als het instort onder druk. Het bitcoin netwerk heeft de grootste pot goud voor degene die het kan kraken en is nu al 8 jaar in de lucht. Als er echt waardevolle technologische ontwikkelingen worden doorgevoerd bij andere cryptocoins dan zal dat op den duur ook bij BTC terecht komen. Daarnaast ist BTC nog steeds een van de weinige projecten is die en gedecentraliseerd en OPEN is.
als er iets is ingestort onder druk is het bitcoin wel :D western Union is inmiddels zelfs goedkoper en sneller _O-
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176229562
bitcoin verouderd noemen _O_
wat een grapjassen
pi_176229565
Xrp gaat weer lekker :s)
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176229597
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

als er iets is ingestort onder druk is het bitcoin wel :D western Union is inmiddels zelfs goedkoper en sneller _O-
Kan je met Western Union binnen een kwartier voor 15 miljard euro aan waarde overmaken voor een euro of 15 en daarmee alle grenzen van de wereld passeren? _O- Menig cryptomunt heeft niet eens een marketcap van 15 miljard.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 00:47:01 #110
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229600
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Thank God staat mijn IP daar niet tussen _O-

Nvm: Ik vergis me nu met Vechain :P
Wat bedoelde je nou met sketchy? Ben wel benieuwd :P
pi_176229618
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat bedoelde je nou met sketchy? Ben wel benieuwd :P
Verkeerde woordkeuze. :P Het is niet sketchy.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 00:50:58 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229627
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:37 schreef up7 het volgende:

[..]

Gedecentraliseerd? Als er iets is wat bitcoin niet (meer) is, is het dat wel.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 00:51:23 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229632
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Verkeerde woordkeuze. :P Het is niet sketchy.
Ah oke. Wat vind je dan wel van VeChain?
pi_176229641
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]

je bedoelt bcash?
pi_176229644
Bitcoin is het meest gedecentraliseerde product dat er bestaat op deze aardkloot.
pi_176229649
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ah oke. Wat vind je dan wel van VeChain?
Mweh het is niet dat ik zeg wow dit wordt enorm groot. Je kan er wel paar K winst op maken though ;)
  dinsdag 2 januari 2018 @ 00:58:04 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229678
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

je bedoelt bcash?
Nee, ik bedoel die bitcoin die door vele grote fabrieken met ASIC miners wordt bestuurd. Proof of work is de toekomst niet. Qua energieverspilling niet, maar ook zeker niet qua governance/consensus. Ik ben er heilig van overtuigd dat de toekomst ligt in een hybride moderne PoW (bijvoorbeeld Cuckoo Cycle) en PoS technologie, of enkel PoS.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 00:58:28 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229681
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:52 schreef Typisch het volgende:
Bitcoin is het meest gedecentraliseerde product dat er bestaat op deze aardkloot.
Nog niet bijna.
pi_176229684
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel die bitcoin die door vele grote fabrieken met ASIC miners wordt bestuurd. Proof of work is de toekomst niet. Qua energieverspilling niet, maar ook zeker niet qua governance/consensus. Ik ben er heilig van overtuigd dat de toekomst ligt in een hybride moderne PoW (bijvoorbeeld Cuckoo Cycle) en PoS technologie, of enkel PoS.
Ja leuk, maar jij noemde bitcoin net niet decentraal. Dat is écht onzin.
pi_176229686
11791 Nodes atm over de gehele wereld verdeeld

hoezo niet decentraal?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 01:03:15 #122
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229709
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja leuk, maar jij noemde bitcoin net niet decentraal. Dat is écht onzin.
Dat je mijn post niet begrijpt wil niet zeggen dat het onzin is. Weet je wat het verschil is tussen IOTA en BTC?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 01:03:54 #123
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229715
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:59 schreef Typisch het volgende:
11791 Nodes atm over de gehele wereld verdeeld

hoezo niet decentraal?
Ja en hoe is de verdeling in hashing power?
pi_176229719
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat je mijn post niet begrijpt wil niet zeggen dat het onzin is. Weet je wat het verschil is tussen IOTA en BTC?
Wat heeft IOTA hier mee te maken? Die coin is trouwens ook voorlopig nog enorm gecentraliseerd.
pi_176229729
quote:

[..]

https://blockchain.info/pools

max 20% bij één partij
pi_176229740
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:46 schreef up7 het volgende:

[..]

Kan je met Western Union binnen een kwartier voor 15 miljard euro aan waarde overmaken voor een euro of 15 en daarmee alle grenzen van de wereld passeren? _O- Menig cryptomunt heeft niet eens een marketcap van 15 miljard.
nee en met Bitcoin kan dat ook niet
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 2 januari 2018 @ 01:08:29 #127
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229741
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat heeft IOTA hier mee te maken? Die coin is trouwens ook voorlopig nog enorm gecentraliseerd.
IOTA zou een heel stuk decentraler moeten zijn (en blijven) dan bitcoin. Uiteraard is IOTA nog lang niet zo groot als bitcoin qua market cap, dus het is nog wat moeilijk vergelijken. Maar het moge duidelijk zijn dat de techniek achter IOTA wel de potentie heeft, waar bitcoin al aangetoond heeft het niet te hebben.
pi_176229745
Met ripplegod is het trouwens seconden en een halve cent
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176229748
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

IOTA zou een heel stuk decentraler moeten zijn (en blijven) dan bitcoin. Uiteraard is IOTA nog lang niet zo groot als bitcoin qua market cap, dus het is nog wat moeilijk vergelijken. Maar het moge duidelijk zijn dat de techniek achter IOTA wel de potentie heeft, waar bitcoin al aangetoond heeft het niet te hebben.
IOTA heeft geen blockchain volgens mij :P
  dinsdag 2 januari 2018 @ 01:10:42 #130
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229761
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

https://blockchain.info/pools

max 20% bij één partij
Die grafiek zegt toch wel genoeg :o
75% bij 5 partijen :')
pi_176229771
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ja, en dan?
die 5 partijen kunnen nog steeds niks doen
als grote miners en mensen met duizenden bitcoins wat anders willen: moeten ze nog steeds forken

zie bcash
  dinsdag 2 januari 2018 @ 01:12:01 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:09 schreef vigen98 het volgende:

[..]

IOTA heeft geen blockchain volgens mij :P
Soort van, de Tangle :)
pi_176229778
Als iemand bij de IOTA Foundation morgen besluit de code te veranderen, dan kan dat.

Dat is bij bitcoin niet. Het is echt geen sterk punt als je in een discussie over decentralisatie met IOTA aan komt zetten.
pi_176229783
nu slapengenot
  dinsdag 2 januari 2018 @ 01:14:24 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229791
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

ja, en dan?
die 5 partijen kunnen nog steeds niks doen
als grote miners en mensen met duizenden bitcoins wat anders willen: moeten ze nog steeds forken

zie bcash
Wij gaan het hier niet over eens worden hoor ik wel :D Hoeft ook niet, daarvoor zijn dit soort topics ook.

Ik hodl trouwens ook nog wel een stukje BTC hoor. Maar het stukje wordt wel steeds kleiner :P
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2018 @ 01:14:30 #136
230491 Zith
pls tip
pi_176229792
quote:

[..]

Dat is niet zo relevant. De Nodes beslissen welke regels de miners moeten volgen. Als een miner dat niet volgt dan zullen de nodes de geminede block invalide verklaren. Als de miners weigeren de consensus uit te voeren dan is er een fork. Miners hebben geen macht (wat ook blijkt uit het feit dat de BTC S2X met 95% miner steun het niet gehaald heeft).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2018 @ 01:17:41 #137
230491 Zith
pls tip
pi_176229807
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Verder bestaal elke pool natuurlijk uit vele individuele miners die op elk moment van pool kunnen overstappen.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 01:19:05 #138
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229811
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat is niet zo relevant. De Nodes beslissen welke regels de miners moeten volgen. Als een miner dat niet volgt dan zullen de nodes de geminede block invalide verklaren. Als de miners weigeren de consensus uit te voeren dan is er een fork. Miners hebben geen macht (wat ook blijkt uit het feit dat de BTC S2X met 95% miner steun het niet gehaald heeft).
Maar is dat dan ultieme decentralisatie, de miners en holders van BTC geen enkele macht geven?
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2018 @ 01:19:14 #139
230491 Zith
pls tip
pi_176229812
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die vieze Noor heeft alle macht binnen IOTA, zijn wil is wet op het moment. Weinig decentraals aan.

Maar ben het wel met je eens dat zonder IOTA foundation IOTA zou kunnen voortbestaan en dan ook echt super decentraal zou zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2018 @ 01:20:28 #140
230491 Zith
pls tip
pi_176229818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:19 schreef leolinedance het volgende:

Maar is dat dan ultieme decentralisatie, de miners en holders van BTC geen enkele macht geven?
Nodes hebben de macht in BTC, daarom wil men ook (itt BCH) het zo makkelijk mogelijk houden voor nodes. Als het lastig wordt om een node te draaien (bijv. omdat je 1 GB block per 10 minuten moet downloaden) dan wordt het decentraler.

EDIT: het is niet perfect natuurlijk, maar op dit moment is BTC IMO het meest decentrale wat er in cryptoland te vinden is. Holder en/of miners macht geven maakt het decentraal want de top 1% bezit XX% (en dat is bij alle coins zo) en de top 1% kan makkelijker mining factories bouwen. Een gemene overheid kan makkelijk 10 miljoen miners kopen en de rest kan zich tdaar moeilijk tegen weren want hebben geen geld om miners te kopen. Maar iedereen kan een node (of 100) creeeren, een aggresieve overheid kan daar niet veel tegen beginnen.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 01:36:10 #141
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229870
Cryptocurrency wordt belast in box 3. Nu verdien ik ook crypto met referral programma's. Hoe moet ik hiermee om gaan? Zijn het dan opeens wel inkomsten?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 01:45:07 #142
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176229899
Wat leuk dat er tegenwoordig ook over Dragonchain word gesproken als ik er niet ben. :p En die sell wallssssss zeggen niksssssss. Stelt nikssss voor. Nogmaals, één whale die flink inkoopt en alles is weg, door naar de mooooon.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176229912
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat het mijnen geografisch overwegend in China plaatsvind betekent niet dat het bitcoin netwerk niet gedecentraliseerd is. De nodes zijn het allerbelangrijkste voor het bitcoin netwerk en die zijn geografisch gedecentraliseerd.
pi_176229921
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

nee en met Bitcoin kan dat ook niet
Je beseft niet dat het aantal bitcoins dat je verzend niet de transactievergoeding bepaalt? Je kan 1 miljoen BTC overal naartoe sturen en geen autoriteit ter wereld die dat kan verhinderen.
pi_176229923
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:45 schreef UtopiaVolger het volgende:
Wat leuk dat er tegenwoordig ook over Dragonchain word gesproken als ik er niet ben. :p En die sell wallssssss zeggen niksssssss. Stelt nikssss voor. Nogmaals, één whale die flink inkoopt en alles is weg, door naar de mooooon.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 01:52:10 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176229933
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:46 schreef up7 het volgende:

[..]

Dat het mijnen geografisch overwegend in China plaatsvind betekent niet dat het bitcoin netwerk niet gedecentraliseerd is. De nodes zijn het allerbelangrijkste voor het bitcoin netwerk en die zijn geografisch gedecentraliseerd.
Over het decentrale karakter valt te discussieren, maar er zijn nog vele andere zaken die bitcoin naar mijn mening inferieur maken t.o.v. andere crypto's. Denk hierbij aan transactiekosten, transactietijd, energieverspilling, (ontbreken van) smart-contracts etc.

Ik denk dat Ethereum het stokje in 2018 over gaat nemen.
pi_176229958
4000% in de plus voor PacCoin in 1 maand. Roadmap en whitepaper staan nog niet eens online, komen pas 1 februari op hun website. En de fork zelf is pas op 1 maart.

Ik denk dat PacCoin zeker nog wel een paar keer over de kop gaat komende dagen en rond de datum van de fork nogmaals.

Crypto’s, wat een pret.
pi_176229962
In DRGN stappen of niet? De fomo is strong maar het is ook zo'n mooi product
Ga weg
pi_176229972
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:58 schreef Nikmans het volgende:
In DRGN stappen of niet? De fomo is strong maar het is ook zo'n mooi product
Instappen om beetje wat extra cash te verdienen? Of holden?
pi_176230033
Maar ff 1000 WTC gekocht :P Morgen flippen :D
pi_176230042
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Over het decentrale karakter valt te discussieren, maar er zijn nog vele andere zaken die bitcoin naar mijn mening inferieur maken t.o.v. andere crypto's. Denk hierbij aan transactiekosten, transactietijd, energieverspilling, (ontbreken van) smart-contracts etc.

Er valt ook over die andere punten te discussieren. Transactiekosten en transactietijd gaan in ieder geval opgelost worden met de introductie van lightning network.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:16:56 #152
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176230045
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:13 schreef vigen98 het volgende:
Maar ff 1000 WTC gekocht :P Morgen flippen :D
Eur 10k aan Walton ja :o
pi_176230049
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Eur 10k aan Walton ja :o
Yup :P

Ez money, op een ander exchange wordt het voor 12,50 dollar verkocht terwijl ik het voor 10,76 koop _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2018 02:19:41 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:20:09 #154
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176230059
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:16 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Er valt ook over die andere punten te discussieren. Transactiekosten en transactietijd gaan in ieder geval opgelost worden met de introductie van lightning network.
Een goede implementatie van Lightning Network zou inderdaad een hele vooruitgang zijn. Laten we hopen dat dat gaat lukken.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:20:46 #155
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176230062
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ez money, op een ander exchange wordt het voor 12,50 dollar verkocht terwijl ik het voor 10,76 koop _O-
Waar koop je?
pi_176230078
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waar koop je?
Binance
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:24:32 #157
418426 UtopiaVolger
pi_176230083
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:01 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Holden natuurlijk.
Utopia
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:25:28 #158
418426 UtopiaVolger
pi_176230087
As we speak is mijn inleg sinds 30 november zojuist exact verdubbeld. En ik ben fors all-in gegaan.
Utopia
pi_176230089
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:24 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Holden natuurlijk.
Slechte keuze.
pi_176230091
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:01 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Holden, volgens mij heeft die shit best toekomst en hij staat like 55 ofzo?
Ga weg
pi_176230097
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:25 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Holden, volgens mij heeft die shit best toekomst en hij staat like 55 ofzo?
Slechte keuze.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:27:22 #162
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176230102
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Euh, je bedoelt Coinnest, de WTC/KRW pairing? Je weet dat Coinnest altijd veel te hoge prijzen heeft (Ethereum op 950 dollar als hij 700 is en zo), en je een Koreaans BSN/paspoort/etc moet hebben voor registratie? En dat er al erg veel mensen zijn geweest die deze arbitrage hebben gezien maar daardoor het niet kunnen doen?

Want dan wens ik je iig veel succes ;)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:27:22 #163
418426 UtopiaVolger
pi_176230103
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:25 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Slechte keuze.
Dat dachten velen ook toen ik hier los ging over Dragonchain, inmiddels is er FOMO terwijl dit pas het begin is.
Utopia
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:27:41 #164
418426 UtopiaVolger
pi_176230108
Sterker nog, de eerste ICO pre-sale is pas volgende week. Hahaha
Utopia
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:29:55 #165
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176230120
Mijn laatste 3 dagen zijn dankzij REQ echt ongelooflijk goed. Echt, ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven, meer "verdienen" in een maand na investering dan je met een dikke fulltime baan verdient....
En dit is nog maar het begin _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:29:58 #166
418426 UtopiaVolger
pi_176230121
Vergeet vooral niet dat je enorme korting krijgt op alle pre-sale ICO's als je DRGN hebt en deze niet verplaatst. Win win win win win. Zelfs als je niks in DRGN ziet wil je ze nog hebben voor extra ROI op ICO's. Ugh het is zo simpel.
Utopia
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:30:46 #167
418426 UtopiaVolger
pi_176230126
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Mijn laatste 3 dagen zijn dankzij REQ echt ongelooflijk goed. Echt, ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven, meer "verdienen" in een maand na investering dan je met een dikke fulltime baan verdient....
Ja joh dit is bizar toch. REQ gaat als een beest! (Ik heb ze wel weggedaan vandaag maar holy moly)
Utopia
pi_176230129
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:27 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Euh, je bedoelt Coinnest, de WTC/KRW pairing? Je weet dat Coinnest altijd veel te hoge prijzen heeft (Ethereum op 950 dollar als hij 700 is en zo), en je een Koreaans BSN/paspoort/etc moet hebben voor registratie? En dat er al erg veel mensen zijn geweest die deze arbitrage hebben gezien maar daardoor het niet kunnen doen?

Want dan wens ik je iig veel succes ;)
:)
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:33:37 #169
418426 UtopiaVolger
pi_176230138
Blackmoon ook weer terug naar de ICO prijs. Mywish als een tierelier. ETH weer door de 750. Ik geniet hier even van voordat het allemaal weer een week keldert.
Utopia
pi_176230139
Ik ben in augustus begonnen met circa 250 EUR en ben nu eindelijk de 1 BTC aan holdings voorbij.
Op naar 2 BTC aan holdings.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176230143
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben in augustus begonnen met circa 250 EUR en ben nu eindelijk de 1 BTC aan holdings voorbij.
^O^
  dinsdag 2 januari 2018 @ 02:34:46 #172
418426 UtopiaVolger
pi_176230145
quote:
Congrats!!!
Utopia
pi_176230160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 01:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ken nog geen netwerk die zonder een PoW dezelfde mate van netwerkbeveiliging heeft gerealiseerd. Ik ben er dus niet mee eens dat energiegebruik energieverspilling betekent. Met bitcoin kan je nu al smart-contracts gebruiken maar het is nog niet zo gemakkelijk als op het Ethereum netwerk. Maar met een project als Rootstock krijgt het bitcoin netwerk Ethereum-like smart contracts. Transactiekosten en tijd daar is iets voor te zeggen maar ook daar zijn projecten die het via een tweede laag gaan oplossen (bijv. Lightning netwerk).

Het bitcoin netwerk is nog steeds het cryptonetwerk die het meest uitgetest wordt en is nog steeds in leven en aan het evalueren. Ik verwacht ook veel van Ethereum maar cryptokittens hebben dat netwerk een tijdlang erg traag gekregen. Als we het dan toch over "verspilling" willen hebben.
pi_176230167
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Slechte keuze.
Want?
Ga weg
pi_176230182
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:27 schreef UtopiaVolger het volgende:
Sterker nog, de eerste ICO pre-sale is pas volgende week. Hahaha
Ik dacht dat die shit al op de markt was?
Ga weg
pi_176230212
Kan mijn WTC nu trouwens verkopen met 480 dollar winst :’)
pi_176230215
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:41 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Want?
Je hebt betere alternatieven.
pi_176230266
XRB, doe eens rustig. Ik kan niet slapen van je geknal :’)
  dinsdag 2 januari 2018 @ 03:12:48 #179
418426 UtopiaVolger
pi_176230267
Moeten we in Mcaffee zijn ICO van de week stappen?

https://ecom.bezop.io/crowdsale/

officialmcafee twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 02:57:04 ICO of the week: BEZOP.IO. Bezop is a distributed version of https://t.co/d4FBsqmKpI. it allows simple and secure c... https://t.co/eAHrQw1nqv reageer retweet
Utopia
pi_176230270
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je hebt betere alternatieven.
Kijk hier kunnen we wat mee
Ga weg
pi_176230302
Ethereum weer de no.2 coin. $913,10.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 03:36:03 #182
418426 UtopiaVolger
pi_176230311
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 03:32 schreef up7 het volgende:
Ethereum weer de no.2 coin. $913,10.
Wat gebeurt er allemaal joh
Utopia
pi_176230333
WTC geflipt 👍🏼 Nu heb ik 14.1k REQ gehaald en die hold ik wel voor 1 weekje mocht er niks geks gebeuren 😜

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2018 03:55:44 ]
pi_176230335
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 03:15 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Kijk hier kunnen we wat mee
Ik zou maar geld klaar laten staan :7
pi_176230473
https://coinmarketcap.com/

BTC Dominance: 36.1%

Volgens mij nog nooit eerder zo laag geweest!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_176230513
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 02:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Cash je ook uit? Anders is het alleen maar virtueel. En kan je bij een correctie natuurlijk alsnog veel virtueel kwijt zijn ;)
Love is in the air!
pi_176230516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 03:12 schreef Roellie80 het volgende:
Delhi treinen denderd door. Waar gaat dit eindigen?
Love is in the air!
pi_176230517
quote:
Heel netjes met 250 euro.
Cash je ook uit?
Love is in the air!
  dinsdag 2 januari 2018 @ 06:56:51 #189
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176230547
RaiBlocks _O_
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176230549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 06:56 schreef TimKuik het volgende:
RaiBlocks _O_
Iedere ochtend wakker worden met xrb is prima
  dinsdag 2 januari 2018 @ 07:01:31 #191
67670 Skv
Cynist.
pi_176230557
Vanwaar de 10 procent drop in Vechain vannacht?

[ Bericht 59% gewijzigd door Skv op 02-01-2018 07:32:26 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 07:04:53 #192
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176230577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 03:12 schreef Roellie80 het volgende:
Was jij niet ingestapt op 3000 sat? 11000% ROI _O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176230578
ETH *G*
జ్ఞ‌ా
pi_176230594
M'n portfolio is nogal uit balans met al dat xrb geweld, achja c_/
  dinsdag 2 januari 2018 @ 07:35:53 #195
67670 Skv
Cynist.
pi_176230702
ETH mooi omhoog. Direct de helft verpatst voor VEN, die 10% is geduikeld vannacht.
pi_176230792
2018 wordt het jaar van de altcoin.
pi_176230796
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 07:59 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
2018 wordt het jaar van de altcoin.
Bedankt, Hans.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 08:04:07 #198
67670 Skv
Cynist.
pi_176230806
Wtf Binance, fixed withdrawal fee op VEN van 5 VEN (10 Euro)?
Ik betaal dat tuig ook al voor al mijn trades. :{
pi_176230886
Viacoin _O_ Eindelijk begint mijn bag echte vruchten af te werpen. Benieuwd naar de komende maanden met o.a. nieuwe website & roadmap, vialectrum en core 0.15. _O_

2018 beginnen met een ATH in dollar en BTC en we stijgen door. _O_
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 08:19:40 #200
42184 crew  DaMart
pi_176230891
TRX stijgt ook wel lekker rustig door O+.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 08:25:38 #201
67670 Skv
Cynist.
pi_176230913
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 08:19 schreef DaMart het volgende:
TRX stijgt ook wel lekker rustig door O+.
O+

Ik stapte in op 1,8 cent. Op Reddit vrij veel lui die er vanaf $ 0,002 in zitten. Dan tikt zo'n stijging als de laatste dagen vrij stevig aan.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 08:27:37 #202
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_176230927
https://raigames.io/

Haha dit is een verslavend spelletje zeg.
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 08:49:18 #203
42184 crew  DaMart
pi_176231038
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 08:25 schreef Skv het volgende:

[..]

O+

Ik stapte in op 1,8 cent. Op Reddit vrij veel lui die er vanaf $ 0,002 in zitten. Dan tikt zo'n stijging als de laatste dagen vrij stevig aan.
Ik stapte in op ongeveer 3 cent en heb nu bijna verdubbeling.
pi_176231059
ENG gaat moon!
pi_176231066
Wtf 35 XRB :')

QSP, TRX en UTK gaan ook lekker, gelukkig zit ik daar wel in :P
  dinsdag 2 januari 2018 @ 08:54:43 #206
67670 Skv
Cynist.
pi_176231071
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 08:53 schreef Patroon het volgende:
Wtf 35 XRB :')
Op 4 Euro dacht ik: dit stijgt te hard, FOMO, ik stap niet in.

:'(
  dinsdag 2 januari 2018 @ 08:55:03 #207
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_176231072
Ik heb de afgelopen dagen waarschijnlijk niet echt goed opgelet, maar zou iemand mij kunnen helpen met het volgende: Ik heb Ardor een maandje geleden gekocht, maar nu heb ik al een aantal dagen de melding: ARDR Swap offline (Bittrex). What to do?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 08:55:40 #208
67670 Skv
Cynist.
pi_176231077
pi_176231084
Lumen gaat ook heel lekker! Nog eventjes en ik heb een mooie mijlpaal, twijfel om dan wat uit te laten betalen.
pi_176231086
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 08:54 schreef Skv het volgende:

[..]

Hier ook.

Gelukkig gaan mijn VEN, QSP, TRX, ERG en STRAT ook goed waardoor ik wel weer ATH heb!
  dinsdag 2 januari 2018 @ 08:57:58 #211
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_176231087
quote:

[..]

En nu denk je precies datzelfde op 35?
pi_176231089
quote:

[..]

Ze zijn nog steeds gewoon te koop.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 08:59:44 #213
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_176231100
quote:
Thanks, ik wacht af!
pi_176231103
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 08:25 schreef Skv het volgende:

[..]

O+

Ik zit er in sinds ik 500 gratis kreeg. Volgens mij waren ze toen 30sat per stuk. Heb er nu 3000
pi_176231144
Zit er iemand hier in DBC (DeepBrain Chain)? Het is een AI cloud platform die zich focust op audio en onderwijs voor kinderen. Afgelopen week een aantal gekocht en ziet er toch wel veelbelovend uit.

Het lijkt op dit moment nog niet echt gekend, maar met een backing van Neo en een marketing campagne gepland voor de komende maanden, zie ik ruimte om flink te stijgen.
Pain is temporary, pride is forever
pi_176231151
quote:

[..]

Same
pi_176231152
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 08:55 schreef BaasJ04 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen waarschijnlijk niet echt goed opgelet, maar zou iemand mij kunnen helpen met het volgende: Ik heb Ardor een maandje geleden gekocht, maar nu heb ik al een aantal dagen de melding: ARDR Swap offline (Bittrex). What to do?
Wachten
pi_176231163
Alles gaat maar omhoog, echt gekkenwerk.

Het spookte even door me heen, als er de komende jaren nog een stuk of 10-50 coins op de markt komen met 0transactions fees, transaction speed 0 en oneindig schaalbaarheid, welke is dan het meeste waard? :{

Usecases en partnerschappen kijk ik nu alleen nog maar naar.

[ Bericht 46% gewijzigd door Jed1Gam op 02-01-2018 09:25:57 ]
pi_176231166
Wanneer gaat BTC weer upupup? :D
జ్ఞ‌ా
pi_176231167
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Alles gaat maar omhoog, echt gekkenwerk.
BTC en consorten nog ff niet...
జ్ఞ‌ా
pi_176231171
Gister op 38 cent Utrust gekocht en nu al op 54 cent. Verwacht ik nog wel wat van ICO was destijds veel belovend las ik.
pi_176231197
Raiblocks gaat wel flink onderuit, van $38 naar $32 nu in 2 uur tijd.
pi_176231200
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:09 schreef µ het volgende:
Btc :')
pi_176231204
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:13 schreef TourOfData het volgende:
Als ze op binance komen ben ik benieuwd wat er dan gaat gebeuren
pi_176231205
Zo mijn account op Bittrex is eindelijk geverifieerd, na meer dan een maand wachten op ticketsupport. Nu meteen alle coins bij die tulpenclub vandaan halen, alles lekker in eigen wallets.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 09:26:16 #226
67670 Skv
Cynist.
pi_176231320
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:09 schreef µ het volgende:
niet.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 09:26:52 #227
67670 Skv
Cynist.
pi_176231332
Klote sell walls op VEN..
  dinsdag 2 januari 2018 @ 09:27:36 #228
67670 Skv
Cynist.
pi_176231342
Tron O+
pi_176231350
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:26 schreef Skv het volgende:
Boeiend. Ven naar 15$ over twee maanden.
pi_176231372
Zou Ripple wel weer eens een keer omhoog zien gaan:P Dacht dat hier zoveel van verwacht werd, maar er was ook wat commentaar op de coinverdeling dacht ik?
pi_176231384
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:13 schreef xminator het volgende:

[..]

Btc :')
జ్ఞ‌ా
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 09:30:52 #232
42184 crew  DaMart
pi_176231394
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:26 schreef Skv het volgende:
Van mij mogen die nog iets lager hoor... mijn buy is nog steeds niet aangetikt O-).
pi_176231443
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:13 schreef TourOfData het volgende:
Mooi, beter crasht ie nog harder. Wil vandaag instappen.
pi_176231453
Lightning Network-development gaat ook al aardig goed :s).
జ్ఞ‌ా
pi_176231459
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Boeiend. Ven naar 15$ over twee maanden.
Vond het dipje ook niet echt boeiend. Sterker nog, bijgekocht op 17300 sat.
pi_176231468
Hoe denken jullie trouwens over LEND?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 09:43:26 #237
68638 Zwansen
pi_176231524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Alweer terug naar $35. :9
pi_176231550
Paccoin gaat ook wel lekker. weer meer dan 100%stijging. Verwacht dat het t'm 1 maart wel door zal groeien. Dan ben ik weg:p.

De website en nieuwe dingen zien er best gelikt uit. De toegevoegde waarde van de munt zie ik niet, maar iedereen duikt er op. 1200% stijging afgelopen week.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176231620
Mijn eerste mijlpaal behaald afgelopen weekend, de 10K+. *O*

Op dit moment bestaat mijn portfolio uit.
- VEN/VET
-Substratum
-Req (afgelopen weekend 1000% rendement behaald O+)
-Ethlend
-Funfair
-Etherparty

Kanshebbers die er nog bij gaan komen op kort termijn.
- QSP
- XRB (wacht eigenlijk tot deze op een andere exchange beschikbaar komt)
- PO.ET

Ik had met mezelf afgesproken om mijn inleg bij 10K er uit te halen. Denk alleen dat ik daar terug van ga komen en juist dit jaar nog wat extra investeer.
Naar mijn idee liggen er nog genoeg kansen om in 2018 een extra leuk zakcentje te verdienen :+
  dinsdag 2 januari 2018 @ 09:55:17 #240
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176231636
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:28 schreef JupilerXL het volgende:
Zou Ripple wel weer eens een keer omhoog zien gaan:P Dacht dat hier zoveel van verwacht werd, maar er was ook wat commentaar op de coinverdeling dacht ik?
Ripple gaat naar Coinbase dus ja, er wordt wel wat van verwacht.
pi_176231640
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Same here, gisteravond besloten dat ik het vandaag zou doen, was even een tegenvaller dat ie weer 50% hoger was :+
pi_176231647
quote:
0s.gif

Ik had met mezelf afgesproken om mijn inleg bij 10K er uit te halen. Denk alleen dat ik daar terug van ga komen en juist dit jaar nog wat extra investeer.
:+
Dus dit... ik begon met 100 euro, met mezelf afgesproken om bij 200 euro de inleg eruit te halen om met de winst verder te gaan. Inmiddels op bijna 950 euro met de gedachte: jaaa maar dan ga ik een goedlopende munt uit laten keren :)
pi_176231655
Iemand in Ethos? Hoor er ook veel goeds over.
pi_176231664
Ikzelf zit nu op 70% van mijn netto jaarloon van 2017. Voor het eerst word ik er wat onrustig van. Eerst had ik zoiets van mijn eigen inleg was niet zo hoog, dus als de zaak klapt ben ik niet heel rouwig. Maar de laatste dagen is de waarde van mijn portfolio dusdanig hard gegroeid dat ik de hele dag met een raar gevoel in mijn buik rond loop.

Ik ben eigenlijk nog lang niet van plan om te cashen, maar dan hoop ik wel dat ik er zelf er wat rustiger onder word.
pi_176231676
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:59 schreef dimmak het volgende:
Ikzelf zit nu op 70% van mijn netto jaarloon van 2017. Voor het eerst word ik er wat onrustig van. Eerst had ik zoiets van mijn eigen inleg was niet zo hoog, dus als de zaak klapt ben ik niet heel rouwig. Maar de laatste dagen is de waarde van mijn portfolio dusdanig hard gegroeid dat ik de hele dag met een raar gevoel in mijn buik rond loop.

Ik ben eigenlijk nog lang niet van plan om te cashen, maar dan hoop ik wel dat ik er zelf er wat rustiger onder word.
Wat tips:
1) Zorg dat je legaal gezien goed zit, zoek goed uit hoe je met belastingen zit en ga niets achterhouden
2) Haal je inleg er uit, dat geeft rust
జ్ఞ‌ా
pi_176231678
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 07:04 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Was jij niet ingestapt op 3000 sat? 11000% ROI _O-
ik kocht de eerste op 2850sats. Gaat he-le-maal nergens over dit
pi_176231686
quote:

Hoeveel eigen inleg ben je begonnen als ik vragen mag? (Hoeft niet te antwoorden natuurlijk)

Denk in dat geval dat ik 50% uitkeer en de rest weer gestaag laat groeien. Zou er ook letterlijk onrustig van worden. Denk dat ik dan 200 x per dag de koersen zou checken..
pi_176231692
quote:

Is wel herkenbaar, een vriend van mij heeft er ook serieus geld in zitten.
Dan praten we over 50K+ (inleg + winst).
Die heeft er soms ook wat slapeloze nachten van of dat hij er zelfs snachts en in zijn slaap mee bezig is.

Kan ik me ergens ook wel voorstellen, gaat om serieus veel geld natuurlijk. Ik slaap er niet slechter van of door maar als we over zulke bedragen gaan praten zou ik daar ook serieus last van krijgen denk ik :+
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:01:47 #249
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176231698
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:00 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Hoeveel eigen inleg ben je begonnen als ik vragen mag? (Hoeft niet te antwoorden natuurlijk)

Denk in dat geval dat ik 50% uitkeer en de rest weer gestaag laat groeien. Zou er ook letterlijk onrustig van worden. Denk dat ik dan 200 x per dag de koersen zou checken..
Waarom? Je checkt je pensioen toch ook niet 200 keer per dag?
pi_176231746
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:00 schreef µ het volgende:

[..]

Wat tips:
1) Zorg dat je legaal gezien goed zit, zoek goed uit hoe je met belastingen zit en ga niets achterhouden
2) Haal je inleg er uit, dat geeft rust
Als ik zou moeten cashen, moet ik uit mijn bags halen. En die beginnen juist net te lopen. Ik moet het sowieso tot maart volhouden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:00 schreef MGeraads het volgende:

[..]

1500 dollar in totaal. En dat checken valt eigenlijk nog wel mee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:01 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Is wel herkenbaar, een vriend van mij heeft er ook serieus geld in zitten.
Dan praten we over 50K+ (inleg + winst).
Die heeft er soms ook wat slapeloze nachten van of dat hij er zelfs snachts en in zijn slaap mee bezig is.

Kan ik me ergens ook wel voorstellen, gaat om serieus veel geld natuurlijk. Ik slaap er niet slechter van of door maar als we over zulke bedragen gaan praten zou ik daar ook serieus last van krijgen denk ik :+
het is dit weekend ook echt pas gekomen. :P
pi_176231825
Wat een ellendige site is mercatox zeg...
pi_176231836
Ik heb het ook een beetje, moet wel zeggen dat het erger is geweest. Bij de dip van anderhalve week terug had ik ook totaal geen onrustig gevoel gelukkig. Het zou wel zuur zijn als alles in elkaar klapt want hoe hard mijn portfolio is gegroeid, daar kan ik niet tegenop sparen. Oftewel, mijn coins groeien harder dan mijn spaargeld.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:12:15 #253
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_176231858
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:10 schreef Makrolon het volgende:
Wat een ellendige site is mercatox zeg...
Als je het gebruikt om XRB te kopen, gebruik dan alsjeblieft Bitgrail en niet Mercatox
pi_176231896
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:12 schreef sniel123 het volgende:

[..]

Als je het gebruikt om XRB te kopen, gebruik dan alsjeblieft Bitgrail en niet Mercatox
Te laat... Zien dat ik het gelijk weer weg haal dan daar.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:17:45 #255
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_176231928
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:15 schreef Makrolon het volgende:

[..]

Te laat... Zien dat ik het gelijk weer weg haal dan daar.
Dat is sowieso handig om te doen. Op https://raiwallet.com/ kan je het prima stallen.
pi_176231932
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:54 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn eerste mijlpaal behaald afgelopen weekend, de 10K+. *O*

Op dit moment bestaat mijn portfolio uit.
- VEN/VET
-Substratum
-Ethlend
-Funfair
-Etherparty

Kanshebbers die er nog bij gaan komen op kort termijn.
- QSP
- XRB (wacht eigenlijk tot deze op een andere exchange beschikbaar komt)
- PO.ET

Naar mijn idee liggen er nog genoeg kansen om in 2018 een extra leuk zakcentje te verdienen :+
ik hou po.et voor het nieuwe ja al in de gaten. Q1 heb je hun app release (fost of frost/forst)

Maar je hebt nu best vaak pump en dumps dat de data tot 800/1100 schiet. Maar als ie weer gedaald is dan is een stabiele sats wel vaak tussen de 600/700. Dat is ie nu, opzich wel goed moment om te kopen.
pi_176231959
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:17 schreef sniel123 het volgende:

[..]

Dat is sowieso handig om te doen. Op https://raiwallet.com/ kan je het prima stallen.
Ga ik doen!

Nu eerst nog zien dat ik mn laatste ltc daar verkoop voor btc en dan nog xrb kan kopen... HEt is me gelukt 5 xrb te kopen nu, wat een drama

Ook nog maintenace op de xrb wallet
pi_176232011
Ik sta wel sneller op met crypto. Voorheen deed ik altijd nog een paar keer snoozen en dommelde ik weer in slaap, nu kan ik 's morgens toch niet meer in slaap vallen zonder eerst de koersen te checken en dan ben ik weer meteen wakker van het licht van m'n smartphone. :') :D
pi_176232061
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:18 schreef spierbal het volgende:

[..]

ik hou po.et voor het nieuwe ja al in de gaten. Q1 heb je hun app release (fost of frost/forst)

Maar je hebt nu best vaak pump en dumps dat de data tot 800/1100 schiet. Maar als ie weer gedaald is dan is een stabiele sats wel vaak tussen de 600/700. Dat is ie nu, opzich wel goed moment om te kopen.
Heb vanmorgen wat PO.ET gekocht op 700 sats :)
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:29:33 #260
418426 UtopiaVolger
pi_176232087
Dragonchain $2.72 en 0.0032 ETH. *O*
Utopia
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:30:07 #261
418426 UtopiaVolger
pi_176232094
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:23 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik sta wel sneller op met crypto. Voorheen deed ik altijd nog een paar keer snoozen en dommelde ik weer in slaap, nu kan ik 's morgens toch niet meer in slaap vallen zonder eerst de koersen te checken en dan ben ik weer meteen wakker van het licht van m'n smartphone. :') :D
Heel herkenbaar, zojuist meegemaakt. _O- En ik sliep pas om half 5 godver.
Utopia
pi_176232148
Ik moet gaan afkicken, kijk al teveel op die koersen. reddit>fok>got>coinmarketcap... :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 januari 2018 @ 10:35:53 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176232168
ETH :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176232192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:34 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik moet gaan afkicken, kijk al teveel op die koersen. reddit>fok>got>coinmarketcap... :')
Same here, kan er uren/dagen zoet mee zijn :+
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:39:53 #265
418426 UtopiaVolger
pi_176232220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:34 schreef Jed1Gam het volgende:
Van de week zat een collega op coinmarketcap op een gemeenschappelijk technisch apparaat. Was vergeten het venster te sluiten en de geschiedenis te wissen. Dit loopt uit de hand.
Utopia
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:40:51 #266
418426 UtopiaVolger
pi_176232236
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:35 schreef Nattekat het volgende:
ETH :9
Ik heb fokking veel ETH als ik DRGN zou verkopen nu.
Utopia
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 10:41:49 #267
18653 crew  D.
pi_176232248
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:54 schreef sandertjuh het volgende:

Ik heb ook REQ, maar hier is ie afgelopen weekend niet x10 gegaan :N
pi_176232268
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:41 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb ook REQ, maar hier is ie afgelopen weekend niet x10 gegaan :N
Vanaf wanneer ben je ingestapt? Ik ben ergens ingestapt op 5 of 6 cent uit m'n hoofd :)
pi_176232290
XtraBytes going up *O*

Stap in nu het nog kan.
pi_176232296
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:27 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Heb vanmorgen wat PO.ET gekocht op 700 sats :)
netjes toch. Die gaat binnenkort toch wel omhoog kruipen.
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 10:45:01 #271
18653 crew  D.
pi_176232307
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:43 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Vanaf wanneer ben je ingestapt? Ik ben ergens ingestapt op 5 of 6 cent uit m'n hoofd :)
Ah, ok, sinds jouw instap, ik dacht x10 afgelopen weekend ;)

Dan zit ik ook wel op x10 :Y
pi_176232308
Zojuist in XRB gestapt. :)
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:46:14 #273
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176232331
Olla, kwam ergens een aanbeveling voor Electra tegen. Beetje ingedoken, zou een risico kunnen zijn, maar ook kunnen knallen. Wil wel een gokje wagen. Alleen: alleen te koop via twee schimmige exchanges, waarvan je op één (Nova Exchange) niet eens kunt registreren.

Iemand enig idee wat ik verder nog zou kunnen? Of misschien toch maar in een andere gok steken?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176232332
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:44 schreef xminator het volgende:
XtraBytes going up *O*

Stap in nu het nog kan.
XtraBytes :')
shitcoin
pi_176232343
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:46 schreef kthxbye het volgende:

[..]

shitcoin
PB gezien over Bloom?
pi_176232348
Mensen die denken dat je blind in een coin stapt omdat hij stijgt (en omdat je hem zelf hebt :') )

Alles stijgt
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:50:19 #277
418426 UtopiaVolger
pi_176232387
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:46 schreef V. het volgende:
Olla, kwam ergens een aanbeveling voor Electra tegen. Beetje ingedoken, zou een risico kunnen zijn, maar ook kunnen knallen. Wil wel een gokje wagen. Alleen: alleen te koop via twee schimmige exchanges, waarvan je op één (Nova Exchange) niet eens kunt registreren.

Iemand enig idee wat ik verder nog zou kunnen? Of misschien toch maar in een andere gok steken?
Hoe moeilijker iets is om aan te komen nu, des te beter jij bezig bent als je door die shit ellende heen komt. Dan ben je gegarandeerd 99% voor op anderen. Kopennnnnnnn
Utopia
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:51:09 #278
67670 Skv
Cynist.
pi_176232400
Fuck it, Ether gaat er uit voor VEN.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:52:02 #279
418426 UtopiaVolger
pi_176232409
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:51 schreef Skv het volgende:
That's the spirit
Utopia
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:53:06 #280
67670 Skv
Cynist.
pi_176232428
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:52 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

That's the spirit
Zoveel heb ik niet overigens. :')
Maar ik zie VEN sneller verdubbelen dan ETH.
pi_176232432
quote:
kopen voor het te laat is! _O_
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:53:56 #282
67670 Skv
Cynist.
pi_176232444
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:53 schreef Patroon het volgende:

[..]

kopen voor het te laat is! _O_
ETH koop ik wel weer bij van fiat als 'ie lager staat.
pi_176232598
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:46 schreef kthxbye het volgende:

[..]

shitcoin
:').

Sinds het callen ervan halverwege december nog maar 400% stijging.

Echte shticoin inderdaad.
pi_176232613
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:04 schreef xminator het volgende:

[..]

Een stijging bepaalt niet of iets een shitcoin is of niet.
pi_176232629
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:04 schreef xminator het volgende:

[..]

Ripple en Verge zijn ook tig keer over de kop gegaan, maar dat zijn ook shitcoins. _O-

Maar XtraBytes vind ik niet echt een shitcoin.
pi_176232633
quote:
Nah ETH hold ik ook wel, die gaat nog wel wat hoger komen.
pi_176232636
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Een stijging bepaalt niet of iets een shitcoin is of niet.

Alsof de technologie achter muntjes mij maar enigszins interesseert. Anders had ik wel waves of een andere shitcoin gekocht.

Ik zit erin om zoveel mogelijk rendement te behalen en niet voor iets anders.
pi_176232641
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:46 schreef V. het volgende:

Kopen en naar een wallet douwen
pi_176232644
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:06 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ripple en Verge zijn ook tig keer over de kop gegaan, maar dat zijn ook shitcoins. _O-

Verge heb ik denk ik de grootste winst op gemaakt in mijn cryptotijd. Heb ze uiteindelijk wel, tegen mijn principes in, allemaal verkocht.
pi_176232647
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:06 schreef dimmak het volgende:

[..]

Sowieso Verge _O_ Beste marketingteam ever.

Van dogecoin en een shitdeveloper naar een muntje met een miljardenmarketcap ^O^ .

Waarom heeft waves geen marketing?
pi_176232652
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:07 schreef xminator het volgende:

[..]

Sowieso Verge _O_ Beste marketingteam ever.

Van dogecoin en een shitdeveloper naar een muntje met een miljardenmarketcap ^O^ .

Waarom heeft waves geen marketing?
Omdat januari wavesmaand is _O-
pi_176232657
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:06 schreef xminator het volgende:

[..]

Alsof de technologie achter muntjes mij maar enigszins interesseert. Anders had ik wel waves of een andere shitcoin gekocht.

Ik zit erin om zoveel mogelijk rendement te behalen en niet voor iets anders.
Zoals ik al dacht :). Dan ben je dus verder niet serieus te nemen.
pi_176232658
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:07 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Omdat januari wavesmaand is _O-
Februari ook toch?

Alle bagholders op fok verzamelen!! _O-
  dinsdag 2 januari 2018 @ 11:08:45 #294
418426 UtopiaVolger
pi_176232662
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:53 schreef Skv het volgende:

[..]

Zoveel heb ik niet overigens. :')
Maar ik zie VEN sneller verdubbelen dan ETH.
Maakt niet uit hoeveel je hebt. Als ik sommige verhalen mag geloven kan een euro nog een miljoen worden.
Utopia
pi_176232666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zoals ik al dacht :). Dan ben je dus verder niet serieus te nemen.
Waar ben jij mee bezig dan? Crypto kopen om de technologie te supporten?
pi_176232679
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:08 schreef xminator het volgende:

[..]

Waar ben jij mee bezig dan? Crypto kopen om de technologie te supporten?
Neu, ik doe het met zulke kleine bedragen dat er van support geen sprake is. Maar ik vind het wel belangrijk wat er achter zit ipv alleen maar te kijken naar mijn eigen winst. Dat lijkt mij gezonder voor de hele cryptowereld op de langere termijn.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 11:11:43 #297
418426 UtopiaVolger
pi_176232690
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Neu, ik doe het met zulke kleine bedragen dat er van support geen sprake is. Maar ik vind het wel belangrijk wat er achter zit ipv alleen maar te kijken naar mijn eigen winst. Dat lijkt mij gezonder voor de hele cryptowereld op de langere termijn.
Als je een euro doneert aan een goed doel is het toch ook support. Waarom zou dit met crypto anders zijn als dat je insteek is.
Utopia
pi_176232795
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:11 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Als je een euro doneert aan een goed doel is het toch ook support. Waarom zou dit met crypto anders zijn als dat je insteek is.
Ik bedoel meer dat Waves (in mijn geval) niet valt of staat met of zonder mijn 150 waves.
pi_176232924
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat Waves (in mijn geval) niet valt of staat met of zonder mijn 150 waves.
Ah, dit verklaart je butthurt reactie.

Waves bagholder gespot.
pi_176232962
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:29 schreef UtopiaVolger het volgende:
Dragonchain $2.72 en 0.0032 ETH. *O*
Lekker! :)

Ook de top 50 binnen qua Market Cap.
pi_176232972
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:28 schreef xminator het volgende:

[..]