Of gedumpt wordenquote:Op maandag 1 januari 2018 22:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dat Raiblocks gaat op Binance komen en dan zal hij wel moonen.
Wilde graag nog wat investeren in een coin die potentie heeft en nog niet doorgebroken is. Toen ingelezen en lichtelijk beinvloed door verschillende mensen die het een goed project vindenquote:Op maandag 1 januari 2018 22:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat heeft je dat besluit doen nemen?
Onder andere dat topic gelezen dus ja.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:26 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook in decision token. De reden waarom ik er inzit is omdat dit project naar mijn inziens een van de weinige projecten is met een echt praktische usecase voor blockchain tech; veilige en goedkope oplossing voor verkiezingen/stemmingen.
Zie dit topic voor een betere samenvatting: https://www.reddit.com/r/(...)j5/hst_a_hidden_gem/
Xminatorgod Veriumgenot, holden of sellen?quote:Op maandag 1 januari 2018 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Laat maar zitten.
Altcoins naar btc (nu waarde laag is = meer btc) > klaarzetten om uit te cashen > wachten met trekker overhalen tot btc koers weer een paar k hoger staat had meer opgeleverd bedoelt ie waarschijnlijkquote:
Tja, alles kan. Ik besloot voor wat zekerheid. Ieder z'n ding. Wat er ook gaat gebeuren, ik heb weer wat zekergesteldquote:Op maandag 1 januari 2018 22:41 schreef WanyeKest het volgende:
[..]
Altcoins naar btc (nu waarde laag is = meer btc) > klaarzetten om uit te cashen > wachten met trekker overhalen tot btc koers weer een paar k hoger staat had meer opgeleverd bedoelt ie waarschijnlijkTenzij je geen vertrouwen meer hebt in bitcoin en zekerheid kiest..
Dat is wel een beetje veel maar ik teken ervoor.quote:
Had het over de inlegquote:Op maandag 1 januari 2018 22:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veel maar ik teken ervoor.
True, 20k op het droge is ook fijnquote:Op maandag 1 januari 2018 22:45 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Tja, alles kan. Ik besloot voor wat zekerheid. Ieder z'n ding. Wat er ook gaat gebeuren, ik heb weer wat zekergesteld
Ik denk graag in percentages van mijn portfolio. Ven is nu 15% van mijn portfolio.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:48 schreef ryannboy het volgende:
[..]
Is dat veel? Ik zat te denken aan een inleg van 0.5-1K
Ik hoop hetquote:Op maandag 1 januari 2018 22:51 schreef Roellie80 het volgende:
nog 0.1% er af en BTC staat op de all time low qua market dominance. Gaan we dan eindelijk verlost worden van de allmachtige BTC?
neequote:Op maandag 1 januari 2018 22:51 schreef Roellie80 het volgende:
nog 0.1% er af en BTC staat op de all time low qua market dominance. Gaan we dan eindelijk verlost worden van de allmachtige BTC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |