Tja 2 dollar is nog steeds weinig. Ik had de kans om XRB te kopen op 86 centquote:Op maandag 1 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vergat m te kopen op 88 cent een paar dagen terug.
Ik was te lui om een Kucion account aan te maken en dacht dat op 12 dollar al fomo wasquote:Op maandag 1 januari 2018 23:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vergat m te kopen op 88 cent een paar dagen terug.
Que? 12 dollar Dragonchain ja?quote:Op maandag 1 januari 2018 23:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik was te lui om een Kucion account aan te maken en dacht dat op 12 dollar al fomo was
Jep, ik ook dus. En ik moet andere coins gaan inruilen die ik nu graag behoud om dragonchain te gaan vergaren..quote:Op maandag 1 januari 2018 23:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik was te lui om een Kucion account aan te maken en dacht dat op 12 dollar al fomo was
Ik denk dat hij XRB bedoeltquote:Op maandag 1 januari 2018 23:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Que? 12 dollar Dragonchain ja?Waar? Dan verkoop ik het daar wel.
Ja my bad..xrbquote:Op maandag 1 januari 2018 23:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Que? 12 dollar Dragonchain ja?Waar? Dan verkoop ik het daar wel.
Is ERC20 ja.. hij kan ook op MEWquote:Op maandag 1 januari 2018 23:58 schreef leolinedance het volgende:
Kan VEN op een Ledger hardwarewallet worden opgeslagen?
Top, dan ga ik nu ook VEN kopen. Weinig zin om nóg een wallet te moeten openen.quote:
Die is toch net moon gegaan? Weet niet of het dan het juiste moment is om in te stappenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 00:02 schreef vigen98 het volgende:
Eerlijk ik twijfel nu welHeb toch wel 8k op Kucoin staan ready om in Dragonchain te stoppen maar die sellwall is bizar hoog
Inderdaad maar ik heb de urgentie om in iets te investeren. XRB is te hoog, VeChain is sketchy dus tjaquote:Op dinsdag 2 januari 2018 00:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die is toch net moon gegaan? Weet niet of het dan het juiste moment is om in te stappen
Wat bedoel je met sketchy?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 00:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik heb de urgentie om in iets te investeren. XRB is te hoog, VeChain is sketchy dus tja
ETH is nog erger... 1 ETH voor 1 ETH...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 00:04 schreef EggsTC het volgende:
Ik twijfel ook over ICX, maar ik doe het niet omdat ik de ICO misgelopen ben, 2500 voor 1 eth, dan weiger ik er nu 250 te kopen voor 2 eth -_-
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 00:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
ETH is nog erger... 1 ETH voor 1 ETH...
Ja, maar ik liep die ICO op een haar na mis, puur vanwege mn ID moeten opsturen naar een koreaanse site wat me niet aanstond, daarom deed ik niet mee. Nu balen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2018 00:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kunt er gelukkig geen verlies op maken.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 00:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan ken jij Nattekat nog nietquote:Op dinsdag 2 januari 2018 00:09 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Je kunt er gelukkig geen verlies op maken.
Dat stuk hebben we al uitgelachen bij het ontbijtquote:Op dinsdag 2 januari 2018 00:19 schreef Potatobrain het volgende:
Bitcoin en Verge gaan moon.
https://www.rtlz.nl/crypt(...)veelbelovend-in-2018
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |