Hoezo?quote:Op maandag 1 januari 2018 22:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dan ben je echt gek want dit gaat shockwaves geven in de hele cryptomarkt. Zoveel coins en token zullen instorten, alles in het rood.
Ho ho, mijn portfolio heeft een deel speculatie maar verder veel meer coins waar ik waarde aan hecht omdat het volgens mij een goed project is.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:54 schreef Basxt het volgende:
Zonde dat alles tegenwoordig alleen nog maar gaat over het hypen van altcoins om een beetje winst te maken. Besef dat door dit te doen je de dev's gewoon keihard de grond in boort en hierbij ook altcoins in het algemeen. Maarja, greed.
Het gaat wel even duren voordat crypto currencies wereldwijd geaccepteerd zullen worden. Liever dat Bitcoin even de doorbraak maakt en later verdwijnt voor een andere currency dan nu laten instorten. Het is daar veel te vroeg voor.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:55 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Hoezo?
Van mij mag BTC met 50% stijgen, als de hele markt maar met 60% stijgt.
Ik denk dat het niet goed is als een coin/project zo'n grote invloed heeft op de markt.
tuurlijk d'r zal vast her en der wat legits tussen zitten, maar laten we eerlijk zijn, 90% zit hier in vanwege het geld. Ja, ik ook, maar wel in coins die ik écht verwacht te gaan werken in near/long term.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ho ho, mijn portfolio heeft een deel speculatie maar verder veel meer coins waar ik waarde aan hecht omdat het volgens mij een goed project is.
Je wil weten of je goedkoop kan instappen?quote:Op maandag 1 januari 2018 22:59 schreef ryannboy het volgende:
Wordt er nog een VEN dump verwacht, eventueel gerelateerd aan mogelijke BTC-crash?
True True.quote:Op maandag 1 januari 2018 23:01 schreef Basxt het volgende:
[..]
tuurlijk d'r zal vast her en der wat legits tussen zitten, maar laten we eerlijk zijn, 90% zit hier in vanwege het geld. Ja, ik ook, maar wel in coins die ik écht verwacht te gaan werken in near/long term.
Het is verder ook geen bashing naar de mensen die wel investeren in hypecoins, denk gewoon dat het niet verstandig is.
Nu instappen is goedkoop..heel goedkoopquote:Op maandag 1 januari 2018 23:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je wil weten of je goedkoop kan instappen?
Ja bizar echt waarquote:Op maandag 1 januari 2018 23:17 schreef Zwansen het volgende:
Raiblocks, 1 maand geleden 20 cent. Nu $27...
Ja echt, hopelijk gaat hetzelfde gebeuren met een van mijn coins.quote:Op maandag 1 januari 2018 23:17 schreef Zwansen het volgende:
Tot nu toe heb ik alle muntjes die ik op basis van analyse heb gekocht veel te vroeg verkocht (had xrp op een paar cent en ada op 2 cent gekocht)...quote:Op maandag 1 januari 2018 22:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Xminatorgod Veriumgenot, holden of sellen?
Het is imo slechts een kwestie van tijd voor BTC zijn dominantie verliestquote:Op maandag 1 januari 2018 23:22 schreef Majkool het volgende:
Hoe kun je nou in godsnaam hopen dat BTC door de grond zakt als je in crypto zitDan heb je er echt geen liefde voor en zit je sowieso vuistdiep in Ripple
2018 gaat het jaar worden van de DAG coins.quote:Op maandag 1 januari 2018 23:17 schreef Zwansen het volgende:
btc gaat sws kapot. Verouderde technologie en langzaamaan verliezen ze net voordeel van de eerste crypto te zijnquote:Op maandag 1 januari 2018 23:22 schreef Majkool het volgende:
Hoe kun je nou in godsnaam hopen dat BTC door de grond zakt als je in crypto zitDan heb je er echt geen liefde voor en zit je sowieso vuistdiep in Ripple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |